Kisalföld logö

2017. 10. 24. kedd - Salamon 9°C | 13°C Még több cikk.

Miért tart ilyen hosszan egy óra átvezetése?

Kópháza - Új villanyórát kaptak májusban Kópházán Fehér Imréék, azóta viszont önhibájukon kívül „eltűntek szem elől" az áramszolgáltatónál. Eddig még egy számlát sem kaptak május óta...
– Kérem szépen, május 8-án fizettünk utoljára villanyszámlát – mesélte történetüket Fehér Imre kópházi lakos. – Az ügyhöz hozzátartozik, hogy májusban új villanyórát kaptunk. Azóta hiába hívtuk a szolgáltatót, hogy küldjék már ki a júniusi, a júliusi és az augusztusi számlát, mert rendeznénk az anyagiakat, semmi érdemleges válasz nem érkezett tőlük. Korábban csak annyit mondtak az egyik telefonunkra, hogy az új óra még nincs átvezetve. Nem új helyre költöztünk, negyvenegy éve lakunk a házunkban, el sem tudjuk képzelni, miért ilyen hosszú procedúra egy ilyen sima „óraátvezetés". Attól tartunk, hogy aztán meg egyszerre zúdítják a nyakunkba a háromhavi áramszámlát, s tán még kamatot is felszámítanak, noha rajtunk nem múlt semmi...

Az áramszolgáltatónál megtudtuk: az említett mérőcsere valóban májusban történt, de sajnálatos módon a rendszerben való átvezetésre csak augusztusban került sor. Ebből adódott, hogy Fehérék az elmúlt három hónapban nem kaptak számlát. A számlákat természetesen – az ügyfél kérésének megfelelően – havi bontásban készítik, azaz a leolvasó munkatárs minden hónapban rögzítette az aktuális óraállásokat. A számlákat ezek alapján pótlólag kiadták, így az ügyfél 3 havi elszámolást kap egyben, amelyre 3 havi kamatmentes részletfizetési kedvezményt biztosít a társaság, amennyiben ilyen irányú igényét jelzi az ügyfél. Az okozott kellemetlenségért elnézést kér a szolgáltató.

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Megküzdenek a csapadékkal az Ágfalvi úti lakóparkban

Sopron - Az Ágfalvi úti lakópark csapadékelvezetési problémáinak megoldására tesz kísérletet a… Tovább olvasom