Kisalföld logö

2016. 05. 06. péntek - Ivett, Frida 8°C | 20°C

Megszűnt a fűrészpor izzása a soproni bútorgyárban

Sikeresen eloltották a fűrészpor izzását a soproni bútorgyárban, elkezdődött a siló kiürítése és tisztítása.


Már sem füst, sem izzás nincs az érintett silóban, a tűzoltók késő délutánra eloltották a lángokat - tájékoztatott Dobos Viktória, a katasztrófavédelem Győr-Moson-Sopron megyei szóvivője.

Balogh Attila, a gyár ügyvezető igazgatója elmondta, várhatóan már pénteken végeznek a siló kiürítési és tisztítási munkálataival, ezt követően lehet arról beszélni, hogy mikor indulhat újra a lapüzem.


Korábban:

A két üzem egyikében részlegesen újraindulhatott előző nap a munka, a másikban viszont nem, "időnként lángok és füst csapnak fel a silóból" - írta a cég. Közleményük szerint a katasztrófavédelem munkatársai folyamatosan hűtik az épület oldalát.

Nehéz megjósolni az oltási művelet befejezésének és a lapüzem újraindulásának időpontját - közölte Balogh Attila ügyvezető igazgató.

Az IKEA faipari csoporthoz tartozó Swedwood Sopron Bútor Kft. telephelyének raktárához szerda reggel, kevéssel fél kilenc után riasztották a tűzoltókat, akik megkezdték az érintett silóból a fűrészpor kiürítését, a vállalat néhány szakembere pedig nekikezdett a leállás okozta problémák elhárításának.


Szerdán történt

13 óra 50 perc:

Balogh Attila, Swedwood Sopron Bútor Kft. ügyvezető igazgatója azt közölte: a tűzoltók megkezdték az érintett silóból a fűrészpor kiürítését, a vállalat néhány szakembere pedig nekikezdett a leállás okozta problémák elhárításának.

Példaként említette, hogy az üzemben ragasztóanyagokat is használnak, amelyek egy idő után beszáradnak. Mint mondta, egyelőre nem világos, mikor indulhat újra a munka, de közben keresik annak lehetőségét, hogyan üríthetnék a siló helyett egyből konténerbe a gyártás során termelődő fűrészport.

Vizsgálni fogják, mi okozta a parázslást.

 A Swedwood Sopron Bútor Kft. elsősorban konyhabútor gyártásával foglalkozik. Kizárólag exportra termel az Európai Unió országaiba, az Egyesült Államokba, Kanadába és Malajziába - olvasható a cég honlapján. 


11 óra 11 perc:

Folyamatosan hűtik a  soproni bútorgyárban azt a silót, amelyben szerda reggel óta nagy  mennyiségű fűrészpor izzik – közölte a katasztrófavédelem Győr-Moson-Sopron megyei szóvivője az MTI-vel.  

Dobos Viktória tájékoztatása szerint időközben négyesről kettes  fokozatúra minősítették vissza az esetet, amelyről az intézmény  tűzoltósága kevéssel reggel fél kilenc után értesítette a  katasztrófavédelem soproni ügyeletét.

10 óra 15 perc:

Az érintett üzemcsarnokot kiürítették, az embereket biztonságba helyezték. A dolgozókat hazaküldték és gondoskodtak arról, hogy kiértesítsék a délutáni műszakosokat: nem kell bemenniük a munkahelyükre.

9 óra 30 perc:

Négyes kiemelt fokozatú riasztást adott ki a megyei katasztrófavédelmi igazgatóság ügyelete, miután a soproni bútorgyárban izzik egy háromszáz köbméteres fűrészporraktárban felhalmozott fűrészpor alja.

A helyszínre hat járművel és különleges szerekkel vonultak a tűzoltók Sopronból, Sárvárról, Kapuvárról.

További információt későbbre ígért az igazgatóság szóvivője.

Gyorshír!

Fűrészpor izzik egy háromszáz köbméteres tárolóban a soproni bútorgyár területén.

Olvasóink írták

29 hozzászólás
12
  • 29. Demalgon 2012. június 25. 13:02
    „Az igaz, csak addig mindig is lennek ellenségek a köznép soraiból, akik nem fogják jó szemmel nézni, hogy azok miatt fizetnek egyre többet, akik feketén nem keveset keresnek, akár osztrák maszekból, utána adót nem fizetnek, de a kórházi és egyéb ellátások után tartják a markukat, mondván azért, mert biztosított. Nekem ebből már elegem van.”
  • 28. Anonymus123 2012. június 24. 22:38
    „TubTib: Hál´ Istennek *lekopogom* még nem voltam ilyen " "baleset" utáni kényszerpihenőn". De ha rákerül a sor remélem, nem egy ágy miatt kerülök "padlóra".
    Demalgon: Sajnos amíg Atyáink úgy gondolják, hogy meg lehet élni 47000 Ft-ból, soha nem fog megtörni a kör, a kérdés csak az, mekkora lesz a pofon, és kinek az arcán csattan.”
  • 27. Demalgon 2012. június 24. 19:03
    „A feltételezések mindig tények. Ha fáj az, hogy az ember a dolgok mögé nézve a zsebében kinyílt bicskát simogatja, az mind annak, s azoknak köszönhető, akik állami álca mögé feketén dolgoznak Ausztriában és pofátlanul tartják markukat, az amúgy is szétrabolt állami kassza irányába, különböző támogatásokért, s segélyekért. Mert ugye, amit nem vallanak be az nincs. Nem kell messze menni, hogy egyes rendőrök mellékesen Ausztriában feketén biztonsági őrt játszanak, nem beszélve a 45 évesen elküldött szakmádbeliekről, akik szintén odakinn megszedve magukat, de utána sehol, főleg itthon nem adózva, de felveszik járandóságukat az államtól, és még sorolhatnám.

    Ezt a mókuskereket előbb vagy utóbb meg kell törni, és én nem vagyok hajlandó eltűrni, hogy az én adómból finanszírozzák azt, és annak családját, aki feketén dolgozik miközben a munkáját fedezetnek használja. Köszönöm, de akkor én meg üvöltök érte, hogy elegem van, és nem fogok többet fizetni azért, mert valakinek így kényelmes és így jó. El lehet dönteni: vagy állami fizetés, vagy mellette maszek meló, de akkor adózz és járulékozz is utána. 2 M-ás munka után 400-600 ezer Ft-ba nem halsz bele, így is bőven marad pénzed Neked és a családodnak. Ha meg annyira okosnak gondolod Magad, akkor porold le a szürkeállományodról a lerakódott füstöt, kormot és gondold végig a folyamatot a gazdaságban. És ezek azok a dolgok, amikről egy átlagpolgár nagyon keveset tud, de ha mindenki megtudná, hogy az életmentő állományban mi megy, gondolhatod, hogy milyen köpködés és egyúttal jogos mutogatás lenne a vége.”
  • 26. tubtib 2012. június 24. 14:27
    „Anonymus! A dolgok mögé kellene nézned! Nem kívánom neked hogy egy ilyen baleset utáni kényszerpihenőben legyen részed!Feltételezésekbe pedig ne bocsátkozz!! Látom volt időd szolgálatban gépezni...”
  • 25. Demalgon 2012. június 23. 22:56
    „Igaz, ezzel teljes mértékben egyetértek, csak ugyanakkor nem szeretem azt, amikor valaki azért, mert hivatásos állománybeli jogot formál arra, hogy magát feljebbvalónak gondolva vagy burkoltan, vagy célirányosan az önkénteseket becsmérelje. Mindenki tudja nagyon jól, hogy a hivatásos állomány zöme nagyon nem szereti az önkénteseket. Csak ha kötözködni akarnék jobban, azt mondanám, hogy hol van az a 150 évvel ezelőtt állapot, amikor nem voltak ilyen szegmentációk, és minden tűzoltó vállvetve, akár a lakosságot is bevonva oltotta a tüzet? Nem beszélve arról, hogy a mai vagyonukat, amivel rendelkeznek, és annyira féltenek az önkéntesektől a régi nagy államosítás alatt szedték össze, mert régen minden falunak, mezővárosnak, városnak saját tűzoltósága volt, és az államosítás során azokat is be kellett szolgáltatni, amiből most sokan könnyen vigéckednek, mert 60 évvel ezelőtt megkapták a kellő alapot hozzá.

    Egy szó mint száz, igen, az éremnek két oldala van, de úgy gondoltam, ha egy hivatásos pálcát törhet az önkéntes felett, akkor én mint adófizető állampolgár megemlegethetem azokat a stikliket, amelyek hosszabb távon, ha nem is prompt érezhető módon, de kifejtik a hatásukat, és a sok kis apró be nem fizetésből, de ugyanakkor kivét mellett a becsülettel adózóktól még jobban le fogják verni a sápot csupán azért, mert valakinek nagyon megterhelő egy 2 milliós maszek meló után 400 ezer Ft-ot befizetni, ami mondjuk ha egy átlag röntgen 30 ezer, akkor cirka 13 betegre lenne elegendő. Persze ezt még tovább lehet gyűrűzni azzal, hogy ott is vannak bliccelők, de amíg körforgást valahol nem törik meg, addig soha a büdös életben nem fog ez az elfuserált kivéreztető rendszer megváltozni.”
  • 24. Demalgon 2012. június 22. 23:33
    „Amúgy nem tudom, hogy az előző kommentem, amiben részletesen kifejtettem a válaszomat átmegy-e, csak két apróság:
    - ha nem ismersz egy folyamatot, és csak egy részét nézed állandóan, akkor irigynek fog tűnni minden olyan személy, aki ismeri, hogy az, amit védesz, vagy irigynek nevezel egyre gyakrabban előfordulva milyen következményeket generál. És akkor nem másokat, meg a rokkantakat, meg anyám tudja kiket kell szidni, hanem saját magatokat, akik állami bér mögé bújva kerüli meg nagyobb jövedelmek megadóztatását, mert ők is kivették oroszlánrészüket az újabb adó- és járulékemelésekből. Azok a családok, akik más területeken dolgoznak az ilyen egyének miatt, akik más állami intézményeknél is előfordulnak ugyanúgy szívni fognak a jövőben, főleg, épp álláskereső szakaszban vannak
    - az irigységnél az önzőség sokkal nagyobb és butább emberi tulajdonság. És hogy még jobban kiakadjon aki kiakar pusztán azért, mert nem képes saját magán kívül kollektívan is gondolkodni. A sértődöttség a másik leggyarlóbb emberi tulajdonság:
    - ha az orvos hibát vét a műtőben azért, mert kiderült, hogy minimálbérre bejelentve kérdéses helyről van 10 millás kocsija
    - ha a tűzoltó hagyja leégni a házat, mert vérig sértődött azon, hogy vannak akik azon a véleményen vannak, hogy közöttük is vannak, akik a hivatást fedezésre használják
    - az úszómester, mert hagyja megfulladni az úszót, mert fél órával azelőtt leanyázta.

    Lehet ezen nevetni, meg hülyézni a másikat, de elég nagy a világ, és az ember képes igenis ilyen fordulatokra. Ha valakinek a kezében ott a lehetőség, hogy élet-halál felett döntsön, mert az életmentés bizony döntés, főleg, ha olyan a helyzet, hogy nem sikerül mindenkit kimenteni, és dönteni kell, akkor meglebbenti pusztán azért, mert sérti az önérzetét az, hogy becsületes adófizetőnek már egyre jobban szakad el a cérna, miközben figyeli embertársait, hogy miként tartják a markukat az állam felé, amikor annak a kevés pénznek akár 50szeresét is megszerzik máshonnan.”
  • 23. Demalgon 2012. június 22. 23:14
    „Mindenki benne jár bőven abban a cipőben, hogy a kereset, amiért gürcöl semmire sem elég. De ugyanakkor van tisztesség is a világon, és ez kivétel nélkül mindenkire igaz. Irigy vagyok arra, hogy valaki feketén zsebretesz jövedelmet? Még szép, hiszen közben nyújtja a markát a teljes ellátásért és egyéb lehetőségekért az állam felé. Ha irigység az, ha valakinek az elvek fájnak ám legyen, akkor irigy vagyok. Az elveimmel nem lesz több pénzem, nem tudom a folyamatosan növekvő költségeimet kifizetni jobban, de attól még egy valamim megmarad, az pedig a becsületem.
    És hogy mi veri ki a biztosítékot nálam? Amit írtam. Hogyan mered mást leszólni, hogy köpköd, ha ti magatok nem vagytok képesek sokszor úgy gondolkodni, hogy állomány, hanem sarkítva éket vágtok a hivatásos állomány és az önkéntes közé? Nekem, mint külsősnek egyforma a kettő, mert ugyanaz a dolga, még ha a felszerelés különböző is. És erre bukott ki az ugyanakkor belőlem, manapság már egyre többen nem tisztelik azt a fogalmat, hogy életmentés, mert maga a tűzoltás csak hobbi, szórakozás és fedőtörténet. Igen, az ilyenek miatt IS dühös az ember, az meg ugyanakkor szánalmas, ha valaki azért mert irigynek nevezni egy másik személyt, mert nem tetszik neki, és egyre több helyről nem tetszik neki ez a fekete háttér.

    És hogy miért? Ha egy kasszában az a cél, hogy minél kevesebb folyjon be a pillanatnyi puszta önös cél miatt, megkerülve az adót és a járulékot ám legyen. De!!! Akkor milyen ember az, akit nem érdekel más, hogy neki jut-e? Mert igen ennek a személynek a barátjának, rokonának a TB-jét is például ebből a kasszából finanszírozzák, de igaz! Nem kell törődni vele, majd megdöglik és több marad a kasszában, ilyen az igaz magyar mentalitás. Csak azt nem veszik ezt sokan észre, hogy a kieső különbözeteket másokon fogják leverni, és mások fognak többet fizetni az ilyen kasszarambók miatt.
    - külföldi rendszámú kocsik adóelkerülés miatt? ... apad a kassza
    - állami állás, mellette nem kevés fekete jövedelem? ... apad a kassza, mert a kevesebb után fizetik az adót és a járulékot
    - áfa csalás cégek között? ... apad a kassza
    ....
    és ennek a sok apadásnak mi lesz a vége? ... nőnek a fogyasztási adók, a jövedelemadók, és még Isten tudja mik, amelyek a dolgozó rétegeket fogják még jobban sújtani, és nem mindenkinek életcélja a fekete jövedelem, hogy aztán még utána pofátlanul nyújtsa markát az államnak.

    Igen, ezeket a nézeteltéréseket szülik azok a változások, amelyek már lassan mindennaposak az életben, és ebben az országban. De addig még senki nem jutott el agyilag, hogy talán a saját pecsenyéjének sütögetése mellett embertársára is gondolhatna. És ilyenkor el lehet gondolkodni, hogy ki is az irigy és pofán köp másokat.

    Egyébként meg az, hogy vállald fel a neved és játszunk nagyfiút, ez a megnyilvánulás általános iskolai szint, amikor az erős kölykök csesztetik azokat, akiket lúzernek tartanak, hogy "na mutasd a pofád" ... de vajon az mekkora bátorság, hogy azok, akik magukra ismernek a véleményben veszik a fáradtságot és önzőségük helyett kiveszik a részüket a közösből. És ez mindenkire vonatkozik, nem csak a tűzoltókra, de a három alapnak illene példát mutatni (tűzoltó, rendőr, mentő), ha már egyszer az állami vezetők ellenpéldát mutatnak, hogy lopj azt államból minél többet.”
  • 22. ogre 2012. június 22. 16:27
    „Tuba kapjál be egy demalgont Demalgon te meg kapjál be egy...”
  • 21. tubtib 2012. június 22. 07:58
    „Tisztelt Demalgon! Látom neked a fő okod, az a tipikus magyar mentalitás az irigység!! Azt nem nézed hogy mennyi lemondással jár ennek a pluszpénzek megkeresése, én is nagyon örülnék ha a fizetésemből meg tudnék élni! Ezek nem gyarlóságok! De látom te beszélsz a tisztességről a becsületről,aki a nevét sem meri felvállalni a nyilvánosság előtt és úgy megszólni azokat az embereket akik teljesen mindegy hogy mit és hol dolgoznak szabadidejükben,de mikor a hivatásukat gyakorolják önzetlenül és fáradtságot nem ismerve segítenek mindenkin!!!!
    Ne aggódj,majd a facebook-on hozzászólnak az emberek,remélem ott is büszkén felvállalod magad!Majd figyeld az oldalamat!”
  • 20. Demalgon 2012. június 21. 23:48
    „Megvannak bőven az érveim. És nyugi, nem voltam és soha nem is akarok lenni tűzoltó, viszont innen-onnan van némi be-, meg- és rálátásom a dolgokra. Amúgy meg khm ... ha sarkítva nézzük a példákat, akkor ok, 60 km távlatból igazad van, de ha a tűzoltó egység helybeli (és én nem csak megyei szinten nézem a dolgokat), akkor kicsit nevetséges, hogy a kárhelytől kocsival alig 10-20 percre lévő hivatásos egység GPS-el megy a kárhelyre, holott a füst is látszódik, és már arra érnek oda, hogy a mentés java részét önkéntesek és / vagy civilek megcsinálták. Mert igenis vannak ilyen bakik is a tűzoltóságon.

    Ugyanakkor pedig azért még vannak olyanok, akik nem vesznek ki a nevezett próbaidő után, és igenis hadd tartsam tisztességtelennek azt, hogy a manapság jó páran nem kötelességtudatból mennek tűzoltónak, hanem azért, mert mit kaphatnak, és mellette feketén lehet nem is keveset keresni. És csupán egy dolog miatt bosszantja a csőröm, hogy olyanokról van szó, akiknek a szakmája manapság hiánycikk, tele van vele a sajtó (pl. asztalos), de ugyanakkor fű alatt szépen hozzájut a bevételhez. Valahogy hadd bosszantson az, hogy az életmentés mögé bújnak az ilyen emberi gyarlóságok.

    És nem kell elgondolkodnom azon, hogy mivel érvelek, mert szakmámból kifolyólag látom azokat a kapukat, amelyeket ezek a pontok sarokra tárnak, és közben az emberek szemét igyekeznek megtéveszteni. Vannak szakmák, amiket nem lehet megvezetni, mert pár apróságból összerakja a hátteret, és onnantól kezdve már minden visszavágás gyenge és erőtlen.”
  • 19. tubtib 2012. június 21. 20:48
    „Tisztelt Demalgon!
    Utána kellene járni hogy miért nem szeretjük ha az önkéntes tűzoltó lábatlankodik előttünk.Mi az hogy a hivatásosok sehol nem lennének ha ti nem volnátok!? Hol az önkéntesség éjjel,vagy Ünnepekkor,Műszaki mentéskor??? A lakóhelyed körül ismerhetsz mindent,de pl.: egy csornai szer azért furcsa lenne ha ismerné a Soproni erdő összes területét, nem?
    Nagyon szűk látókörű voltam én is míg csak önkéntes alapon siettem ki ide-oda (17 éve vagyok önkéntes) de ez a hivatás nem egészen így van! Megnyugtatlak akiket én személy szerint ismerek 3 parancsnokság tűzoltóit azok mind azért vannak ott mert átérezték ennek a szakmának a hivatástudatát!! Úgy nem lehet eljönni tűzoltónak hogy van másfél nap szabim van szolgálat után és mehetek maszekolni,ezek az emberek az egy éves próbaidőn kivesztek-kivesznek innen... A másodállás ügyében, sajna be kell látnunk hogy a mai világban mindenki ott ragadja meg a lehetőségeket ahol tuja,és mi a 24 óra után nem pihenünk hanem a családunk jobblétét akarjuk jobbá tenni. Szerintem gondolkodj el mivel érvelsz,kiket szólsz meg!! Üdvözlettel Tuba Tibor Sopron HÖT Ugye ezt kívánja a tisztesség hogy nem bújunk álnevek mögé!!!”
  • 18. szekelyse50 2012. június 21. 19:54
    „Már rég figyelem a tűzeseteket ,az utóbbi két évben nem telt el nap,hogy valahol az országban ne fordult volna elő. Tűzoltóságnak akad bőven tevékenység. A szegény embert ,még az ág is húzza.”
  • 17. rozsautcai 2012. június 21. 14:29
    „"18. FET-MEN" Hál" Isten ez mese habbal.Ugyanúgy csak izzik füstölög mint reggel,vagy tegnap.”
  • 16. FET-MEN 2012. június 21. 10:52
    „egyik ismerősöm odajár konténerért. most pár perce nem engedték be mert kigyulladt a siló, már ég, az összes tűzoltó ottvan. senkitsem engednek be”
  • 15. Demalgon 2012. június 21. 06:01
    „Ha meg rám gondoltál 15-ös, akkor csak két gondolat:
    - az egyik, hogy soha nem tetszett a hivatásos állománynak az önkéntes állomány, nagyon sok helyen van az, amiről nem szólnak a hírek, hogy vannak olyan hivatásos állományok, akik lenézik és semmibe veszik az önkénteseket, noha hamarabb vannak kinn a helyszínen és nem egyszer csak azért érkezik a hivatásos állomány, hogy a maradék munkát elvégezve learassa azt, hogy ők oldották meg a helyzetet. De legszívesebben egyes állományok ott rúgnának bele az önkéntesbe, ahol csak tudnak. Ők legalább nem a GPS után keresik meg a helyszínt ...
    - a másik ... lehet, hogy felszerelésben nem érik fel sokszor a hivatásosokat, de ők kötelességtudatból lettek önkéntesek, hogy mentsenek, azt csinálják és azért, amiről az önkéntesség szól. Hogy ezt miért emelem ki? Mert talán, ha a hivatásos állományban sokan nem azért választanák ezt, hogy legyen bejelentett helyük, ami után szabadon jár a TB és mellette a saját szakmájukban is dolgoznak, hogy azt a kevés jövedelmet kipótolják, amit kapnak, de ugyanakkor azért mert nem adóznak, hanem feketén zsebretesznek (ami pl asztalosnál nem kevés jövedelem) olykor eseti munkáért nem is keveset ... azért kicsit hadd verjen már éket az emberek szemében e két terület között

    Lehet leszólni az önkénteseket, de amit eddig láttam és látok az csupán annyi, hogy rengeteg helyen a hivatásos sehol sem lenne, ha az önkéntesek nem léteznének. Van sok esetben mit tanulni tőlük, és ez nem felszerelés kérdése, hanem elszántság és tisztesség kérdése.”
  • 14. sopron32+1 2012. június 20. 20:27
    „Ez most nekem szólt? Nem egészen értem mit akarsz mondani. Most te önkéntes vagy vagy hivatalos?”
  • 13. tubtib 2012. június 20. 17:32
    „Tisztelt önkéntes "banda" , a hozzászólásodból látva neked eddig tart a hobbid! A saját falud környékén talán ismered a környéket, de 30-40 km-es körzetben szerintem te is elgondolkodnál!! Nem tudom mi a foglalkozásod, de szerintem a suszter maradjon a kaptafánál! Ha pedig annyira szeretnéd ezt a hivatást űzni,el kell jönni felszerelni, és majd rájönnél hogy miért nem lehet az önkénteseket kihívni egy üzemi tűzhöz! Kapacsolni, nyílt téri tüzekhez jók ezek a "bandák" másra sajnos gyakorlat és felkészültség miatt nem vállalja be a tűzoltásvezető! Ugye ha te lennél az, akkor nem örülnél neki,ha az önkéntes tűzoltó maradandó egészségkárosodása miatt leültetnének,vagy a halála miatt örökre hordozni kellene a tudatát annak kit,hogyan miért engedtem oda!!! Gondolkodj, cselekedj!!
    Remélem ha összefutunk felhívjátok a figyelmünket arra, hogy mi köpködtünk titeket a neten!! Ha átéreznéd hogy legalább önkéntes vagyok, akkor nem köpködném a kollégákat!!! De látom nem így vagy!!”
  • 12. sopron32+1 2012. június 20. 17:08
    „11 strela

    Fertöszentmiklóst nem ismerem. Sopronkeresztúr "önkéntes bohócai" pedig sok helyütt oltottak már. A kismartoninak meg mi a csuda köze van Sopronhoz? Nincs Sopronban már tüzoltóság sem ? Miért nem azokat cseszegeted?
    A keresztúriak pedig el voltak úgyis foglalva ma délután, mivel a strandnál megint csattant. Menteniük kellett mivel megint valamilyen újgazdag magyar bar** nem ismerte a 70 -es táblát és már nem tudott idöben megállni.
    Remélem nem lesz rájuk neked soha szükséged, nehogy a bohócok szarjanak rád, és otthagyjanak. Megérdemelnéd!
    Mindegy hogy önkéntes vagy hivatásos, sokszor veszélybe kerülnek mások felelötlensége miatt. Tisztelet és köszönet mindegyiknek.”
  • 11. Demalgon 2012. június 20. 14:28
    „Az önkéntes miért is bohóckodás? Azért, mert sok helyen hamarabb odaérnek az országban és oltják a tüzet, mint a hivatásos banda, aki képes 100 méteren belül is eltévedni?”
  • 10. Cloeon_dipterum 2012. június 20. 14:04
    „11. strela 2012.06.20. 13:45
    Van együttműködés. Nem kell lebecsülni a kapcsolatot, hanem inkább építeni kell azt.
    http://www.kisalfold.hu/soproni_hirek/ammonia_szivargott_tuz_volt_a_soproni_sorgyarban_-_gyakorlat/2246183/”
29 hozzászólás
12
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Biztos, hogy idén is lesz VOLT-fesztivál Sopronban

A kisalfold.hu információi szerint idén is biztosan megrendezik a nyár egyik legjelentősebb… Tovább olvasom