Kisalföld logö

2017. 08. 23. szerda - Bence 14°C | 22°C Még több cikk.

Megszűnik a fertőrákosi focicsapat

A korábbi csapatkapitány közleményt juttatott el portálunknak, amelyben leírja, véleménye szerint mi vezetett a kialakult helyzethez.

˝A Fertőrákos SE labdarúgó csapata visszalép a 2010-11 évi Győr-Moson-Sopron Megyei II. osztályú bajnokságtól. Tavasszal már nem szerepel Fertőrákos néven csapat a magyar bajnokságokban. Szomorú hogy hosszú évek munkája így értéktelenedik el, és a sportpálya, amit a csapat saját kezével is szépítgetett, az enyészet martalékévá fog válni.

Szeretném szigorúan a saját szemszögemből megvilágítani a történteket és röviden közzétenni azt, hogy véleményem szerint mi vezetett a kialakult helyzethez.

Időrendben röviden:

2009 nyara: Fertőrákosi SE elnöke 2009 nyaráig Palkovits János korábbi polgármester úr volt. Ekkor került felkérésre Horváth Csaba elnöknek, aki el is vállalta a feladatot. Az új elnök személye azonban sajnos a Megyei Bíróság felé nem került bejelentésre.

2010 december: Horváth Csaba elnök és Horváth István (Lisa) elnökségi tag az évzárón bejelentették lemondásukat.

2011 januárja: Többszöri próbálkozás után megválasztásra került az új elnökség, és Bögi Alajos személyében az új elnök is. A Megyei Bíróság felé történő bejelentés azonban ismételten elmaradt, tudtommal a mai napig nem történt meg. Polgármester asszonynak a Kisalföld 2011.02.08-i számában megjelent nyilatkozatában abban igaza van, hogy az egyesület jelenlegi bíróságon nyilvántartott adatai nem aktuálisak, évekkel ezelőtti helyzetet tükröznek, az azonban tévedés, hogy csak papíron van elnöke az egyesületnek. Éppen fordított a helyzet: az a gond, hogy a megválasztott elnök még papíron nem elnök!

Sajnos az egyesület hanyatlása akkor gyorsult fel, amikor Horváth Csaba és Horváth István, akik eddig a mindennapok során működtették az egyesületet, 2010 decemberében lemondtak.

Az mindenki előtt tudott volt, és a januári közgyűléseken kinyilatkoztatásra is került, hogy a korábban adott önkormányzati támogatás (1,3 mhuf) nem elég a csapat működtetésére. A csapat fennmaradásához legalább 2,5 mhuf szükséges. (A labdarúgó szövetség felé fizetendő összeg évente meghaladta az 1 mhuf-ot. Miközben - minden esetleges ezzel ellentétes pletykát cáfolva - a játékosok hobbiból, ingyen fociztak.) A csapat sokat tett azért, hogy növelje a saját bevételeit. Szponzorokat kerestünk, tombola sorsolást szerveztünk, kispályás tornát bonyolítottunk, és a szüreti bál szervezése is jelentett egy kis bevételt. A költségvetés azonban így is csak a korábbi elnök egyéni áldozatvállalásával került egyensúlyba.

Tudva azt, hogy az önkormányzati költségvetés is korlátos, igyekeztünk mi is takarékos költségvetést felállítani 2011 évre. Az idei évi támogatási kérelmünket a józan önmérsékletre való tekintettel mindösszesen 2 mhuf-ra nyújtottuk be. Előzetes információink alapján az önkormányzat egy fillérrel sem ad többet a korábbi évek támogatásánál 1,3-mhuf-nál. Ennyiből fenntartani a csapatot nem lehet.

Az októberben felállt új önkormányzat hozzáállásáról csak néhány apró észrevétel, szintén a saját szemszögemből:

Jó magyar politikusként szavakkal támogatta az egyesületet az új polgármester asszony, miközben számos megnyilvánulás arra utalt, hogy az önkormányzatnak nincs szüksége a jelenlegi csapatra, és csak nyűg és kiadás az egész. Véleményem szerint a focicsapat megszűnése azonban nem kizárólag az Önkormányzat felelőssége, hanem felelős érte a közösség, az egyesület tagjai, korábbi vezetői, és igen a falu lakói is (természetesen különböző mértékben), akik hagyták hogy az egyesület jogilag és anyagilag ennyire kiszolgáltatott helyzetbe kerüljön. Az Önkormányzat pedig kihasználva a kínálkozó lehetőséget mindent megtett azért, hogy a tönk szélén billegő csapat működését ellehetetlenítse, és hozzáállásával olyan helyzetet idézzen elő, hogy a csapat megszűnjön, de a megszűnésért formailag az Önkormányzat ne legyen felelőssé tehető.

1. Az önkormányzat megtiltotta a sportöltöző használatát, mivel az elmondásuk alapján 500 eFt-os éves villanyszámlát generált. Alternatív öltözési lehetőséget a közeli iskolában kínáltak fel, de ott sem az öltözőben, hanem egy tanteremben, kultúrált zuhanyzási lehetőség nélkül. Ezzel lehetetlenné vált a tavaszi szezonra való felkészülést, és az, hogy emelt fejjel befejezzük az elkezdett bajnokságot. Edzés nélkül még a megyei II.o osztályban sem lehet szerepelni.

2. Kérdésként kaptuk, hogy a focisták milyen aktívabb szerepet vállalnának a falu közösségi életében. Itt olyan extrém öltetek is felmerültek, mint jégtörés a falu útjain, járdáin stb. Nonszensz.

3. Elvárásként került megfogalmazásra, hogy minél több fertőrákosi fiatalt szeretnének a csapatban látni. Érthető elvárás, de....... a csapattól az elmúlt években egyetlen játékos sem lett elküldve, bárkit aki szeretett volna focizni örömmel láttunk, és tudását figyelembe véve szerepelhetett a felnőtt vagy a tartalék csapatban. Sajnos rendkívül kevés fertőrákosi fiatal jelentkezett azzal, hogy a helyi csapatban szeretne focizni. Talán érdemes lenne elgondolkozni ennek miértjén is!

4. Folyamatosan felemlegetésre került, hogy az egyesület eljáró vezetése nincs bejegyezve a Cégbíróságon. Személy szerint az volt az érzésem ,hogy hiába próbáltuk meg a helyzetet rendezni közgyűléssel és elnökválasztással, folyamatosan azt éreztem, hogy ellenszélben tevékenykedünk. Azt éreztük hogy az önkormányzat árgus szemekkel figyeli azt, hogy úrrá tudunk-e lenni a kialakult helyzeten, és esetleg milyen indok alapján lehet a támogatást csökkenteni, kifizetését felfüggeszteni, vagy teljes egészében megvonni úgy, hogy a felelősséget magukról az egyesületre háríthassák. Sajnos be kell vallani, hogy a helyzetet nem tudtuk megoldani, így a végkifejletet figyelembe véve minden az önkormányzati feltételezett szándéknak megfelelően következett be. Polgármester asszony fent említett nyilatkozata is ezt erősíti. A csapat még azelőtt feloszlott, hogy az önkormányzat hivatalosan döntött volna a támogatásról Az önkormányzat megspórolhatja a támogatás összegét - "amit természetesen örömmel adna, de az egyesület nem képes azt igénybe venni". A tyúk és a tojás tipikus esete! Mindenesetre a fennálló problémák megoldására egyetlen támogató gesztust sem éreztünk az önkormányzattól.

5. Végül, ami utolsó csepp volt a pohárban az, hogy információink szerint sajnos a kapott támogatást kérésünk ellenére egyetlen fillérrel sem emelték volna. Ez a hír (valóságtartalmának immár nincs jelentősége) végképp elvette a csapat kedvét a további küzdelemtől. Már magához a támogatási kérelem beadásához rendkívül sürgős feladatokat kellett az új elnökségnek megoldani. Alapos költségvetést készítettünk, amit 4 oldalas anyagban igyekeztünk megindokolni. Az önkormányzat 347 mhuf összegű éves költségvetéséből nem tud 2 mhuf-ot fordítani a falu egyetlen sportegyesületére? Alig több mint 0,5%-a a költségvetésnek! A falu költségvetésének elosztása az Önkormányzat feladata, de az elosztásból egyértelműen kitűnik az, hogy. Az önkormányzatnak nincs szüksége a jelenlegi labdarúgó csapatra!

Reálisan nézve a focicsapat helyzetét a következő tényezők alapján született meg az a döntés, hogy visszalépünk a bajnokságból.

1. A kassza üres. Az önkormányzat legkorábban március végén folyósított volna támogatást, miközben márciusban fizetési kötelezettség áll fenn pl: a szövetség, a sportorvos felé, és március elejével már elindul a bajnokság is. Az Önkormányzattól egyetlen biztató nyilatkozatot sem kaptunk, ami arról szólt volna, hogy biztosítják az egyesület létezéséhez szükséges anyagi támogatását, amennyiben később rendezzük az egyesület működését. Ellenkezőleg. Egyre újabb és újabb feltételek merültek fel, folyamatosan bizonytalanságban tartva az egyesületet. Amennyiben legalább szóban kaptunk volna bíztatást, biztos hogy legalább a tavaszi idény teljesítéséhez szükséges pénzösszeget valamilyen módon előteremtettük volna. Így azonban a bizonytalanságban sem a régi sem az új elnökség nem találtunk megoldást a szükséges önerő összegyűjtésére. Ez a mi kudarcunk is.

2. Öltözőt - ami amúgy is a falu szégyene - nem használhattuk, ezzel együtt a világítást sem kapcsolhattuk fel, magyarán nem tudtunk hol edzeni.

3. Sajnos évek óta létszámgondokkal küzdöttünk, holott egyetlen se soproni, se fertőrákosi játékos nem lett elküldve. Bár sok igazolt játékosunk van, de a mérkőzésekre már sokszor alig tudtunk kiállni. Mindig is vallottam, és az Önkormányzatnak ebben igaza van: tartósan akkor lesz stabil csapat Fertőrákoson, ha minél több helyi játszik benne. Ehhez azonban szükség van olyan helyi fiatalokra, akik hajlandóan a vasárnapjukat a focira áldozni.

4. Az egyesületi működés sok kívánni valót hagyott maga után. Az új elnökség a rendelkezésére álló rövid idő alatt nem tudta az egyesület jogi helyzetét rendezni, és egy teljesen új egyesületi működést kialakítani.
5. Sajnos nem akadt olyan talpraesett, rátermett fertőrákosi személy, aki elnökként munkát, időt, és ismerjük el pénzt áldozott volna arra, hogy a nehézségeken átsegítse az egyesületet.

A játékosok a bizonytalanság ellenére kivártak, és sokáig nem igazoltak el más csapatokba, de tovább már nem lehetett ezt a bizonytalanságot fenntartani. Miután az egyesület jövője szempontjából semmilyen pozitív kilátás nem ígérkezett, ezért 01.31-én a visszalépésről szóló döntés megszületett. A játékosok napok alatt találtak maguknak olyan csapatokat, ahol örömmel látták őket. Ők, akik nem kellettek Fertőrákosnak......

Véleményem szerint azért maradt fenn és működött Fertőrákoson a focicsapat eddig, mert néhány ember - közülük külön név szerint kiemelve Horváth Istvánt és Horváth Csabát - akik időt és energiát nem kímélve, és sokszor anyagi áldozatot is vállalva tevékenykedtek a csapatért. Természetesen köszönettel tartozom azoknak a magánszemélyeknek és vállalkozóknak (pl: Babits Gyuri, Kovács Pali, Palkovits János és azon kevesek, akiket most név szerint nem sorolnék fel...) akik mindig örömmel segítették a csapatot. A volt csapat nevében is köszönöm!

Igyekeztem objektívan megközelíteni a helyzetet, de a történtek miatti fájdalmamtól nem tudtam függetleníteni magam. Természetesen rossz úton járna az, aki kizárólag a Fertőrákosi Önkormányzat számlájára írja a csapat megszűnését. Érdemes minden fertőrákosi lakosnak elgondolkodni azon, hogy hogyan jutott ide az a csapat, amely néhány évvel ezelőtt még ezüstérmet szerzett a megyei II. osztályban.

Talán megengeditek Kedves Sportbarátaim, hogy jobbító szándékkal vezérelve azt mondjam, hogy nagyobb összefogás és nagyobb áldozatvállalás, illetve a foci nagyobb szeretete szükséges ahhoz, hogy egy focicsapat sikeresen, a helyi lakosok örömére szerepeljen. Legyen az akár önkéntes munka, közvetlen anyagi segítség, de beszélhetünk akár a belépőjegyek megvásárlásáról is, mindenki tehet azért hogy a falunak legyen működő sportegyesülete.

Végezetül minden tapsot és biztatást, amit az itt töltött évek alatt a szurkolóktól a mérkőzéseken kaptunk a CSAPAT nevében KÖSZÖNÖK! Számos örömöt és bánatot, sikert és kudarcot éltünk át közösen, elkeserít hogy ilyen véget ért a történet.

További sportsikereket kívánok a Fertőrákosi Sportbarátaimnak, és őszintén kívánom, hogy a Fertőrákosi Sportegyesület főnixmadárként támadjon fel poraiból.˝

Sporttársi üdvözlettel:
Kovács Gábor (Zsiga)
korábbi csapatkapitány, elnökségi tag

(Leadképünk illusztráció - a szerk.)

Olvasóink írták

42 hozzászólás
  • 42. zeta62 2011. február 15. 13:24
    „bocs a szóismétlésért, ez detto "sajnálatos" :)”
  • 41. zeta62 2011. február 15. 13:23
    „Annyit azért még hozzá kell tenni: nem a SPORT szűnik meg a községben, hanem a megye II-es labdarúgás.
    Ami épp eléggé sajnálatos.”
  • 40. zeta62 2011. február 15. 13:20
    „38. soppet 2011.02.15. 12:57

    Ebben az esetben ez több, mint sajnálatos...
    Igazad van.”
  • 39. soppet 2011. február 15. 13:04
    „"aztapaszta"-nak!
    Én csak arra hívtam fel a figyelmet, hogy a T. Polgármester Asszony csak eszközként használta fel a FIDESZ-t, saját önös szereplése érdekében. Ez az érdek viszont nem biztos, hogy Fertőrákos településnek is érdeke.
    Mint látjátok a legújabbkori "lenyúlás"-ok és fondorlatos vagyonszerzések időszakát éljük. Ez volt 8 évig is és most addig, amíg a nép engedi az "új hatalom uarinak".
    Node vissza a témához.
    A sport ill. egyesület megszüntetése egy településen a jövő leírása.
    Most a sportegyesület, s utána jönnek a többiek.”
  • 38. soppet 2011. február 15. 12:57
    „"zeta62" figyelmébe ajánlom a következőket.
    A Fertőrákosi SE nevében, Palkovics János lemondását hivatalosan bejelentették a GYMS MLSZ felé, továbbá ugyanígy bejelentették Horváth Csaba 2009. júliusi belépését valamint 2010. évvégi távozását is. valamint bejelentették Bögi Alajos-t mint elnököt.
    A szokásos bajnokság előtti liga- ülésen 2009/10 szezon indulásakor már Horváth Csaba képviselte a Fertőrákosi SE-t. Úgy mint 2010. februárban valamint 2010. augusztusban.
    Erről ennyit!”
  • 37. aztapaszta 2011. február 15. 12:48
    „35. soppet 2011.02.15. 11:27

    Mit vársz Te a Fidesztől, a Viktortól, meg a polgármester asszonytól?!?! Csak a saját zsebük érdekli, semmi más... Lázár Úr 2 havi kocsibérletéből meglenne a focicsapat egész évben...”
  • 36. zeta62 2011. február 15. 12:23
    „35. soppet 2011.02.15. 11:27

    Nem biztos, hogy a szövetség hibázott, ne állíts ilyet ilyen határozottan. Mint sejlik, mindenhol a volt polgármestert szerepeltették "hivatalosan".”
  • 35. soppet 2011. február 15. 11:27
    „Tisztelt Fertőrákosi volt labdarúgók!
    Szomorú ez a történet. De!
    A szálak nemcsak ott helyben az ÖK.-ig, hanem a GyMS MLSZ vezetéséig is elhúzódnak. Ugyanis minden bajnokság indulása előtt a szövetség hivatalból bekéri a csapatokra vonatkozó adatokat, többekközött a cégbírósági bejegyzés másolatokat is. A történet szerint Palkovics János lemondása után - 2009. tavaszi szezon befejezése után két bajnoki szezon indult. Azaz két alkalom is lehetőséget kínált a dokumentumok bekérésére és ellenőrzésére. Valaki a szövetségben hibázott, amikor nem fedte fel a hiányosságot!
    HCSA-nak üzenem, hogy sikertörténet volt a Fertőrákosi egyesület is! Erre méltán lehet büszke HCSA és PV soproni helyettese! Gondolom azok is! Ők márcsak ilyenek! Ha nincs üzlet, akkor Őket nem érdeklik a kicsik problémái.
    Tisztelt Fertőrákosiak!
    Az utolsó órában, talán van, vannak akik segíteni tudnak a megszünés ellen. A T. Polgármester Asszony ezek szerint nem Orbán Viktor csapattársa, csak a párt nevét használja. Ugyanis a FIDESZ-KDNP nem adná ilyen könnyen a nevét ehhez hasonló eseményekhez.
    Még szurkolok azért, hogy mégiscsak tudjon indulni a csapat a tavaszi bajnokságban.
    A kissebb költség a csapat megmentése. Ugyanis újra erre a szinter felkerülni többszörösébe kerül.”
  • 34. Cortez74 2011. február 15. 11:08
    „Köszönöm Zsiga!
    Igy van és igy gondolom én is!
    Bár lehet nem volt egyértelmü amiket leirtam és lehet néha ellenséges is voltam, ezért ha valaki igy érezte én bocsánatot kérek mindenkitöl! De soha sem az munkálkodott bennemhogy másnak rosszab legyen vagy mást megbántsak! Csak kicsit fáj és csalodott vagyok ezt sajnos be kell ismernem!
    Sajnálom az éveket amit eltöltöttem Fertörákoson, sajnálom azt az energiát amit belelöltem, és sajnálom a Fertörákosi barátaimat is akik ott fognak élni, lakni, remélem egyszer focizni is...
    Sajnálom , azt a munkát amint önként megcsináltam a focipálya és az öltözö szépitése végett..
    Sajnálom hogy mind ez kárba veszett...”
  • 33. zeta62 2011. február 15. 11:01
    „Utoljára:
    Az, hogy hivatalos, azaz a képviselő (elnök) nincs a cégbíróságon bejelentve, nem törvényes, se aláírási, se képviseleti joga nincs, ezeket nem árt tudni. Ezért az önkormányzatot hibáztatni.. Biztos a Jani ment a Mártihoz tárgyalni, és ő írta alá az adóbevallásokat is, ugye? :)
    Amint Horváth úr átvette,amit egy tagközgyűlésen kellett volna ugyebár, a közgyűlés jegyzőkönyvével, a megválasztott képviselő adataival azonnal be kellett volna jelenteni a cégbíróságon, és ez a probléma nem lenne. Nem "hazudtál", csak a tényeket sumákoltad (volna) el, beállítva mindenki mást hibásnak. Az indulatok érthetőek, de előbb a saját hibákat okolni, és utána másokat, és nem belerángatva kórust, tűzoltókat, stb..
    Szépen néznék ki, ha a sok évvel ezelőtti vezető lenne bejelentve nálunk :)
    Egy szó, mint száz, ha nincs bejelentve, nem elnök, legalábbis nem jogszerű, ezért nem is képviselhette a klubot az önkormányzatnál.”
  • 32. Zsiga 2011. február 15. 09:19
    „Kedves Mindenki,

    Mi csak focizni akartunk, semmi mást! Mi ezentúl is fogunk focizni (igaz sajnos máshol), de a falu az összefogás hiánya miatt csapat nélkül maradt. (Akinek nem inge......)
    A tanulságokat mindenkinek érdemes levonnia.

    süti68:
    Persze az is lehet hogy a soproniak a hibásak mindenért:))

    Sok sikert és örömöt az összes Fertőrákosi egyesületnek! Tevékenykedjenek a település hasznára és büszkeségére!:))

    üdv:
    Zsiga”
  • 31. Cortez74 2011. február 15. 05:20
    „Kedves Zeta62 ! Én nem hazudtam egy szóval sem!!!!! Ha te ezt kétled akkor jobban kellene utánna járnod! Mert tévesek az infoid! Jogilag , még mindig Palkovits J. ex polgármester a Fertörákosi SE elnöke! Az hogy tavaly lemondott és ez után Elnök nélkül marad egyesület vezetését elvállalta Horváth ur az más dolog! Mint utolag kiderült nem hivatalosan! :) Mert ugye maradjunk a törvényességnél!!!!
    Majd miután Horváth ur megunta hogy a saját pénzét kénytelen beletenni ebbe az egyesületbe és ebben segitöje nincsen, lemondott!
    Miután lemondott a Fertörákosi SE elnök nélkül maradt! Mint ugye tudjuk elnök nélkül nem tud müködni semmi, igy mig rendezödnek a viszonyok és tisztázodnak a dolgok az egyesület háza táján igy felkérésre került az általad emlitett B.Lajos!
    Tehát semmiben nem hazudtam és nem is ferditettem!
    Viszont Jogilag még mindig Palkovits J. a Fertörákosi SE elnöke!!! Mivel ez nem rendezödött azota sem és szerintem nem is fog!!!!
    De maradjuk a tényeknél, Nem hazudtam ! Csak kedves barátom kicsit hiányosak a hireid!!!!
    A te hiányosságod miatt pedig ne engem hazudtolj meg kérlek!”
  • 30. zeta62 2011. február 15. 00:25
    „Cortez!

    Egy helyi egyesület vezetője vagyok, és onnan tudok sok mindent, de ez nem tartozik rád. Az egyesületed elnöke volt a Jani után a Schäho vezetője, majd miután leköszönt, a B. Lajos. Ennyit az igazmondásodról.
    Nem én kóstolgattam a kórust, se a tűzoltókat, hanem te.
    Részemről több szót nem érdemelsz.”
  • 29. Cortez74 2011. február 14. 23:54
    „Zeta62 lehet igazad is van több dologban! Viszont azt kikérem magamnak hogy belerugok e valakibe is...
    Amugy az ellenszenvet ahogyolvasom több oldalon kivivtad magadnak...:)
    Én elöször kommentelek itt... Ellenszenvet lehet kivivtam azok szemében akinek tüske nyomja azt!!!!
    Gondoltam hogy benfentes vagy illetve valakinek valakie vagy .... Mert ugye eddig nem irtál konkrétdolgokat viszont most nagyon megokosodtál! Ez arra vezethetö vissza , hogy eddig vagy nem tudtál konkrét dolgokat, vagy azota felvilágosultál valakitöl vagy valamitöl! ;)
    Én az irásaimmal senkit és senkiket nem szerettem megbántani... Ezt most irom utoljára!
    De azt gondolom akik ezt olvassák és csak hátérböl adják az instrukciokat azok sunyik!!!!
    Hülyeségeket azt gondolom én sem beszéltem ill. irtam, maximum egyes embereknek nem tetszett! ;)
    Ez pedig szuverén joga mindenkinek, ahogy nekem is hogy leirjam amit gondolok!
    Az egyesület jelenlegi elnöke,/ha azota meg nem változott/ még mindig Palkovitsnak hivják! Tehát a cégbiroságon is ez a név szerepel! ;) Mi ezzel a gond? Hol van itt törvénysértés? Kérdezem , mert nem vagyok jogász! ;)
    Miböl gondolják hogy nem fizettek tagdijat a tagok?
    Sajnos nagyon sok volt a hiányosság ! Ebben igaza van mindenkinek! Elismerem!
    De azt gondolom , hogy minden megoldható lett volna segitséggel! Ahogy 1994 óta....
    Törvényellenes akkor sem és azota sem hiszem hogy volt az egyesület müködése!
    Azt gondolom , hogy nagyon sok ember ahogy itt is olvashato a kommentelök között ellene volt...
    Segitöje pedig kevés!!!!
    Ennyi!”
  • 28. luna66 2011. február 14. 23:18
    „Cortez74 , én nem mondtam, hogy nincs szükség a sportra, ellenkezőleg. A fiam is játszott, focizott. A ...-ból nem jöttem rá, mibe nincs igazam. Több dologról írtam. Mindenkinek ugyanannyi ideje volt beadni a pályázatot, 10-15 nappal a határidő előtt szóltak mindenkinek, ezért nem értem mi a baj ezzel.”
  • 27. zeta62 2011. február 14. 23:16
    „Cortez!

    1, A sértettség beszél belőled, "belerúgsz" mindenkibe, ezzel mondhatom, nagy szimpátiát keltesz nem csak magad, hanem a jobb sorsra érdemes egyesületed iránt is.
    2, Az alábbi idézet tőled származik: "De szerintem neked kutyád sincsen , nemhogy gyereked, mert ha volna akkor inkább a focipályára engednéd mint a kocsmába!!!!!"
    3, Ha az ellenőrzés később lett volna az két súlyos dolgot vet fel: az egyik az, hogymég mindig a Palkovits -ot jelöltétek meg, mint elnököt, és ez biza az ügyészség "megvezetésén" túl okirattal való visszaélés, mert az első, amit kértek, a cégbíróság által megerősített bejelentett képviselő adatai...
    4, Hogy mi a törvény ellenes, azt tényleg ne firtassuk, mert az általam már említett törvény ELŐÍRJA, ahogy a tűzoltó kommentelő is írta: az egyesület tagjai tagdíjat kell fizessenek. Pont.
    Ergo sok minden nem úgy volt ott a papírok közt, ahogy lennie kellett volna.
    5, A pályázattal kapcsolatban, jó előre szóltak, és egy héten belül kérték az egyesület okmányait egy közös átbeszélésre, ami után egy az önkormányzat által megbízott pályázat író segített volna a konkrét pályázatok elkészítésében. Ja, hogy egy hét nem volt elég a bizonylati fegyelem helyreállítására, az elmulasztott hivatalos okmányok, bejelentési kötelezettségek pótlására, ergo nem tudtatok benyújtani semmit határidőre? A többi egyesület miért tudott? Ez az egyesületed elnökségének a sara.
    6, Nem mondtam, írtam ugyan, de én is "bennfentes" vagyok, csak nem a te egyesületedben, csak annyi a különbség, hogy nem beszélek hülyeségeket, és hallomás alapján, valamint nem sértek meg ok nélkül senkit, vélt igazam érdekében.”
  • 26. Cortez74 2011. február 14. 23:08
    „ÁrtatlanBárányka részben van igazad...
    Mondjuk elég rossz példával jöttél mert a kispályás bajnokságban nincs költség, mivel a csapatok 80% ának a szponzor fizeti be a nevezési dijat ami ha jol tudom 20000ft ! A csapatoknak igy költségük semmi majdhogynem!
    Természetesen aki baráti társaság azok összedobják...
    De azért egy "szotyis" focit nem lehet összehasonlitani egy nagypályás bajnoksággal!!!!
    Mivel a nagypályás bajnokságban a költségek /biró,nevezés,orvosi vizsgálat/ Több mint 1 millió forint!
    És akkor még nem beszéltünk ugye semmiröl... utazás, cipö, fünyirás,mosás,takaritás...stb
    Cipöt az utobbi idöben mindenki saját maga vette, az öltözö környékét saját eröböl kaszálták...
    Én és a csapatársaim akik nem Fertörákosiak voltak saját magunk és a baráti társaság miatt fociztunk itt...
    Igy is nagyon sok energiát és pénzt tettünk bele hogy sikeresen müködjön ez a csapat!!!!
    Luna66 ne haragudj de nem érdekel ki mennyi pénzt és mire kapott...
    Mint azt már leirtam én és a csapat , senkitöl nem sajnálta azt amit megszavaztak...
    Csak tudod amiota az ex polgármester már nincs a közgyülésben , azota a cspatnak a percei megvoltak számlálva...Ezt miért irom? Mert semilyen támogatást nem kaptunk senki, részéröl...
    Kaptunk ! Gáncsoskodást, falakat amiket sajnos nem tudtunk ledönteni, kaptunk ultimátumot, kaptunk minden rosszat amit csak kaphattunk...
    Mikor csak rosszat kapsz és nem látod a megoldását elöbb utobb belefáradsz...
    A minap egy ur keresett meg egy közösségi portálon és érdeklödött hogy igaz e... Kifejezte sajnálatát!
    Felajánlotta hogy az ö csapatába szivesen látnak játékosokat...
    A lényeg... Kapuvár környéki csapatrol van szó!
    Fizetik az utiköltség 100% át, Cipöt 10000FT értékben...
    És ahogy elmondta ezt nem szponzor fizeti, hanem az önkormányzat!
    Csak hogy ilyen is van...
    Van ellen példa is, tudom! De a többségben azt gondolom ez a jellemzö!
    Kevés a gyerek! Kevés aki szeret sportolni! Kevés az az ember aki tenne is önzetlenül a sportért!
    Egyre kevesebb lesz... Hova jutunk??? Dagadt és tunya , semmirekellö gyerekekel van tele ez az ország...
    A sport minden embert megtanitott sokmindenre! Ha másra nem volt jo egészségesen élni!
    Ma márt ez senkit nem érdekel...”
  • 25. ÁrtatlanBárányka 2011. február 14. 22:21
    „:-))))
    Kimoderáltak....
    Nem zörög ugye az a haraszt...
    hehe...
    Tudjátok, mit nem értek?
    A kispályás foci totál jól működik. Minden csapattag befizeti azt a pénzt, amennyi szükséges a játékhoz, az öltözéshez, a zuhanyzáshoz, plusz még valamennyit, hogy legyen adminisztrálva az egész dolog. Működik, pörög, forog, zajlik, a népek játszanak, mások nézik, mindenki boldog.
    Nagy pályásban ez miért nem működik ugyanígy? Ha focizni akar, fizessen, ha zuhanyozni is akar, fizessen még, ha bajnokságban is részt akar venni, fizessen még többet. Ennyi. Ha nem fér bele az egyén büdzséjébe, ne játsszon.
    Marha egyszerű a dolog. Ha én elindulok egy rali futamon, a kutya nem fog támogatni. Ha van kitartásom, tehetségem és lóvém, akkor előbb utóbb érek el valami eredményt, akkor már hasznos lehetek akár egy szponzor, akár egy város számára, és megéri nekik belém fektetni.
    Csak a focit nagyon szeretik a szotyisok egyfajta szociális juttatásnak felfogni, ami jár mindenkinek. Akkor is, ha a lőtéri kutyát nem érdekli a meccs, és akkor is, ha az érintett település nem is tud felmutatni 11 fiatalt, aki játszana.”
  • 24. Cortez74 2011. február 14. 22:03
    „Luna66 ezt te is rosszul tudod.... :P
    Hogy mi a törvény ellenes ne firtassuk...
    Nem kevertem bele senkit és semmit sem...
    A másik mikorra a pályázat kilett irva 3 napunk lett volna hogy benyujtsuk... de mire ez aktuálissá vált volna megszünt a csapat... Miért is? Mert a közgyülésen megjelentek kinyilvánitották hogy nem kapunk semmit ha nem rendezzük a viszonyokat!!! 2. erre segitséget is igértek nekünk a polgármeteri hivatalbol, amit természetesen mikorrra szükség lett volna rá letagadtak...
    Sajnos valoban igazad van... Ennek a falunak nincs szüksége a sportra...
    Kimondva és kimondatlanul sajnos ez igy van...”
  • 23. luna66 2011. február 14. 20:50
    „Látom Cortez74 hallomásból nagyon erős. Igaz amit hall csak a fél igazság. Ha már belekevert még egy egyesületet, mondja el róluk mennyi a támogatásuk mértéke. Itt megtekinthető> http://www.fertorakos.hu/index.php/hu/koezerdekue-informaciok/82-altalanos/65-koezerdekue-informaciok
    A tagok a tagdíjat fizetik rendesen, a focisták tudtommal nem fizetnek, ami törvényellenes, ebből legalább 2-300 ezret összeszednének. Már nem is hiányozna sok ahhoz a 700 ezerhez. Pályázat? Mennyit írtak és nyertek? A tűzoltók majdnem megduplázták a támogatásukat. Az önkormányzat szervezésében pályázatíróval karöltve várta a rákosi egyesületeket. A focisták el sem mentek a megbeszélésre. Akkor ki nem akart segíteni? A focisták még a segítséggel sem éltek. Sajnálom a játékosokat, a nézőket, a sport rajongókat, de ha az egyesület élén nem a megfelelő ember van nehéz lesz valamit is kezdeni. A jó vezető bevonja a vezetőséget a munkába, és közös erővel megoldanak mindent.
    Motto: Problémák nincsenek, csak megoldások.”
42 hozzászólás

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Eltűnteket keres a Soproni Rendőrkapitányság

A Soproni Rendőrkapitányság közigazgatási eljárást folytat Porga Árpád és Horváth Károlyné eltűnése… Tovább olvasom