Kisalföld logö

2016. 12. 09. péntek - Natália -4°C | 7°C

Költözött a soproni UPC-iroda - kényelmesebb ügyintézés

Az utóbbi időben több panasz érkezett a UPC-irodában tapasztalt hosszadalmas ügyintézés miatt. Az illetékeseket az okokról faggattuk.

– Az utóbbi időben megnövekedett az ügyfélforgalmunk, hiszen változtak a programcsomagok és a módosítások miatt többen keresték fel az ügyfélszolgálatot – reagált megkeresésünkre Szabó Noémi, a cég munkatársa. – A zsúfoltsághoz az is hozzájárult, hogy irodánk átalakítási munkálatai miatt kisebb helyen fogadhattuk a partnereinket. Néhány hete visszaköltöztünk a megújult helyiségbe, ahol már négy pultnál várjuk az ügyfeleket. Fontos tudni, hogy a személyes megkeresésen túl a soproniak e-mailben és levélben is elküldhetik hozzánk kéréseiket, és telefonos ügyfélszolgálatunk is elérhető a hét minden napján, melyek igénybevételével gördülékenyebb és kényelmesebb lehet az ügyintézés.

Olvasóink írták

  • 13. intar 2010. május 17. 14:00
    „Való igaz! E-mail-en hosszadalmas és nehézkes az ügyintézés,telefonon pedig idegborzolóan körülményes valamint számtalan időrabló,felesleges menüponton kell átverekednie magát az embernek. Marad a jó öreg ,de bevált személyes ügyintézés. Ráadásul ott ember beszél emberrel.”
  • 12. soproni 2010. május 17. 12:56
    „11.Nem upc-s maga a készülékem,de a vonal az igen. Ezért hálózaton belül minden upc-s számot ingyenesen hívhatok és idetartozik a 1221 is.”
  • 11. egysoproni_ 2010. május 17. 12:22
    „10. soproni!
    UPC-s káészülékről lehet, hogy ingyenes a hívás. Ugyanakkor vannak emberek mint pl én is akinek nincs
    UPC-s készüléke hanem más szolgáltató ügyfele vagy éppen csak mobilt használ... így viszont belföldi kékszám hívásként számlázzák...”
  • 10. soproni 2010. május 15. 19:19
    „fcsopron60! Tudomásom szerint az ügyfélszolgálatot ingyen lehet hívni. Már többször intéztem ügyet velük és a beszélgetés kezdetekor megkérdeztem,hogy fizetős-e a szolgáltatás és ők mondták,hogy nem ,mert hálózaton belül telefonálok.Számlázáskor sem volt nyoma annak,hogy helyi tarifát számoltak volna fel,mert ezt is ellenőriztem.Hívd fel a 1221-et és hallgasd mit mond!" Üdvözöljük! Ön a tele upc-t hívta...."Azért,ha kételkedsz,kérdezd meg személyesen az irodájukban.:)”
  • 9. máris 2010. május 15. 09:40
    „Most honnan, és hová költözött a UPC.Aki tudja segítsen megfejteni! Előre is köszönöm.Egyáltalán, hol írják az E-mail címüket.Kétlem hogy ezután gyorsabb lesz élőben az ügyintézés! A kedves Hölgyeknek, fejben kellene változtatni munka stílusukon. A telefonos ügyfél szolgálatukat jobb ha nem ájánlgatják,mert órákig csak a menűpontokat sorolják! hiszen ezért megy be mindenki személyesen. Csak annak ingyenes a telefon 80-s száma akinek van Matávos vonala, mert a Mobilon nem kapcsolják a 80-ast. Kérem az új , Szombathelyről érkezett Üzemvezető Urat, hasson oda , hogy ne legyen ennyi hiba, és a megalázó várakozás!Abban bízom, hogy" új seprű, jól seper ".”
  • 8. egysoproni_ 2010. május 15. 06:43
    „A 1221 a központi számuk ami kékszámként kerül kiszámlázásra. Na ebbe nem akarok belemenni, hogy az adott szolgáltatóm díjcsomagja szerint mennyi az annyi mert szerintem átvernek azok is..... Na mindegy. Egy ekkora cég mint az UPC igazán nyújthatna egy ingyenes telefonos ügyfélszolgálatot úgy mint a mobilszolgáltatók.”
  • 7. fcsopron60 2010. május 15. 01:05
    „soproni az nem ingyen van hanem helyi tarifa mivel központ veszi fel a bejelentést olvasd el a szerződést !
    csak az az ingyenes amin upc upc hi!”
  • 6. soproni 2010. május 14. 19:39
    „Nekem szerencsém van,mert a vezetékes telefonom is UPC-s és ingyen hívom a telefonos ügyfélszolgálatot. Soha nem volt még problémám,mert mindig nagyon barátságosak és segítőkészek az ügyintézők.”
  • 5. Tóth_F. 2010. május 14. 11:57
    „info@upc.hu

    Csak csesznek válaszolni.”
  • 4. naplopo 2010. május 14. 09:22
    „Biztosan most ment el valamelyik Kisalföldes soproni újságíró ügyet intézni az UPC-hez, és most tűnt fel neki, hát megírta.
    Így működik ez a szerkesztőség...
    eheheh”
  • 3. Csetneky 2010. május 13. 18:53
    „Már több, mint másfél hónapja visszaköltöztek az eredeti helyükre. Aktuális a cikk!”
  • 2. Spani 2010. május 13. 17:16
    „A hozzászólásból pedig nem is derül ki, hogy a telefonos ügyfélszolgálatért (ha jól tudom) még fizetni is kell percdíjat.”
  • 1. ursula 2010. május 13. 16:41
    „Ez jól hangzik......de a telefonos ügyfélszolgálatra minimum 20 percet várni kell, az e-mail cím-es elérhetőség nincs feltüntetve sehol (pl. a cikkben sem..), a levélre meg vagy reagálnak, vagy nem....
    Marad a jó öreg sorbanállás........”
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Diákcsere, turizmus és tanuljunk észtül

Kétnapos munkalátogatásra érkezett az Alpokalja - Ikva mente Leader Egyesülethez egy észt delegáció.… Tovább olvasom