Kisalföld logö

2017. 07. 22. szombat - Magdolna 21°C | 34°C Még több cikk.

Jön a 0,4 literes Soproni! - szavazás

Ilyen lépés még nem volt a hazai sörpiacon, de fél literes, dobozos kiszerelést megtartják.

Egyes boltokban már kapható a HEINEKEN Hungária Sörgyárak Zrt. legújabb terméke, a 0,4 literes Soproni sör. A következő napokban újabb márkák esetében lesznek elérhetők a kisebb kiszerelésű termékek.

- Fél liternél kisebb kiszerelést először a Heineken esetében vezettünk be, ekkor 0,25 literes, 0,33 literes és 0,4 literes üvegekkel jöttünk ki - mondta el a kisalfold.hu megkeresésére Bors Kata, a cég vállalati kapcsolatok menedzsere.

- A fogyasztói visszajelzések rendkívül pozitívak voltak, melyeknek köszönhetően a Heineken márka értékesítése 2014-ben közel 20 százalékkal növekedett az előző évihez képest. Ennek a fő oka, hogy a fogyasztók számára a kisebb kiszerelés elérhetőbbé tette ezt a prémium terméket, így sokan a közép árkategóriás sörök helyett felfelé váltottak és a prémium márkát választották.



Így folytatta: Ezen tapasztalataink alapján gondoltuk úgy, hogy a Soproninál is ezt a stratégiát követjük, viszont csak a dobozos termékek esetében, amelyre példa még nem volt a sörpiacon. Továbbra is megtartjuk a fél literes dobozos kiszerelést, viszont az üveges Soproni árát elérhetőbbé tettük a dobozzal szemben, mert úgy gondoljuk, hogy a minőségi sörfogyasztás elengedhetetlen kelléke az üveges sör, efelé szeretnénk terelni a fogyasztóinkat is.

Ugyanakkor azoknak a Soproni rajongóknak, akik egy - egy alkalommal nem tudnak 200 forintnál többet kifizetni egy sörért, viszont a kedvenc márkájuktól minőségi sörélményre vágynak, elérhetővé tettük a márkát a kiszerelés csökkentésével.

Nem lesz több kétliteres Coca-Cola

Nem gyárt több kétliteres palackot a Coca-Cola, és lassacskán a boltokból is elfogynak a készletek, írta az Origo. A Coca-Cola magyarországi képviselete április végén vezette be az 1,75 literes palackokat, amelyek a már húsz éve használt kétliteres műanyagpalackokat váltják


- A magyar vásárlók sörfogyasztási szokásainak trendjeit elemezve az elmúlt években számos változást figyeltünk meg a sörpiacon. A fogyasztók már nem csak a fél literes dobozos és üveges söröket keresik, hanem nyitottak a kisebb, változatos csomagolásokra - folytatta Bors Kata. 

-  Másfél évvel ezelőtt a sörös polcok képe még teljesen egységes volt Magyarországon. A sörgyártók valamiért azt gondolták, hogy a fogyasztók egy alkalommal egyszerre fél liter világos sört szeretnének meginni, holott a világ más részein már évek óta népszerűek az egybecsomagolt termékek, az ízesített sörök, illetve a kisebb űrtartalmú dobozos és üveges sörök.

Nagyon nagy a potenciál ezekben az innovációkban azzal együtt, hogy a fogyasztók keresik is az újdonságokat, egybecsomagolt termékek forgalma a tavalyi évhez képest duplájára nőtt, és mára éves szinten meghaladja a százezer hektolitert, a radlerek pedig, amelyek bevezetése a multipakkok előtt a legforradalmibb újítás volt a sörpiacon az elmúlt években, mára túllépik a 300.000 hektoliteres forgalmat.

A méret változik, de az ízvilág nem! Fotó: kisalfold.hu archívum
A méret változik, de az ízvilág nem. Fotó: kisalfold.hu archívum



Mi minden fogyasztási alkalomra kínálunk megfelelő terméket a fogyasztónak, legyen szó egy ebédről, amely mellé alkoholmentes söreinket és radlereinket ajánljuk, egy baráti összejövetelről, ahol az egybecsomagolt termékek vásárlása egy rendkívül praktikus megoldás, vagy egy partiról, ahol a kisüveges Heinekent fogyasztják legszívesebben a vendégek - emelte ki Bors Kata.

Ebbe beletartoznak azok a fogyasztási alkalmak is, amikor valaki fél liternél kevesebb sört szeretne elfogyasztani vagy egy prémium márkát szeretne inni, alacsonyabb árkategóriás sörökkel megegyező áron.

A kisebb kiszerelések segítségével prémium termékek esetében olyan vonzó árakat tudunk kialakítani, amelyek segítségével a fogyasztók kedvenc sörmárkáikat elérhetőbb, megfizethetőbb áron kaphatják meg, mindamellett, hogy a mennyiség illeszkedik a fogyasztási szokásaikhoz - zárta Bors Kata.

0,4l-es dobozos kiszerelések az alábbi termékek esetében lesznek elérhetők:

Soproni doboz és multipack, Soproni 2% és 0,0% radlerek doboz és multipack, Gösser Special doboz és multipack, Gösser 2% és 0,0% Natur Radler doboz és multipack, Heineken doboz és multipack.


     

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

A magyar ivóvíz kiváló

Mozgalmas két év van a víziközmű-szolgáltatók mögött, többek között a változások kiértékelése a… Tovább olvasom