Kisalföld logö

2017. 01. 17. kedd - Antal, Antónia -6°C | 1°C

Hoppá! A T-Home ígért, de nem teljesített

Petőházi olvasónk a T-Home Partner SOPTV Kft. egy díjcsomagját rendelte meg, az ígért szolgáltatást nem tudták teljesíteni részére.
Petőházi olvasónk a T-Home Partner SOPTV Kft. egy szolgáltatását – Hoppá díjcsomag - rendelte meg ez év áprilisában, mellette internet és televízió szolgáltatást is igényelt ugyanitt.

A szerződés aláírása előtt, az ˝eladáskor" az üzletkötő arról tájékoztatta olvasónkat, hogy Petőházán biztosítani tudják számára a 15 Mbit/s max. letöltési sebességű internetet, vagy legalábbis mindenképpen annyit, amennyit az előző szolgáltatója – Invitel - is adott (8 Mbit/s).

Olvasónk így megkötötte a szerződést,  később az otthoni internetezés közben jött a valódi ˝hoppá!˝. Maximálisan csak 5 Mbit/s letöltési sebességet érhetett el, de átlagban ennél is kevesebbet.

Olvasónknak egy telefonos reklamáció alkalmával a Magyar Telekom Távközlési Nyrt. ügyfélszolgálatán elismerték, hogy az üzletkötő által ígért sebességet nem tudják biztosítani Petőházán. A számlázáskor pedig tapasztalta, hogy a megkérdezése nélkül áttették a kisebb, (5 Mbit/s) csomagba.

Az ügyfélnek az eladás pillanatában tájékoztatást kellett volna kapnia a valós szolgáltatásról, adatokról.

Azonban a levél, amiben tájékoztatják, hogy az ígért szolgáltatást nem tudják biztosítani, csak hónapokkal később, a napokban érkezett meg Petőházára.

Korábban portálunk megkeresésére a T-Home kommunikációs osztálya a következő választ adta:

˝A jelzett panasz pontos hátterének kivizsgálását kizárólag ügyféladatok birtokában lehet elvégezni. Általánosságban elmondható, hogy az üzletkötők a Magyar Telekom Nyrt. hivatalos előminősítő rendszerét használják, és az ebben tárolt adatok alapján adnak ajánlatot. A végponton, a bekötéskor talált, előre nem látható problémákra, valamint a használat során felmerülő hibákra az előminősítő rendszert felkészíteni nem lehet!˝

Olvasóink írták

  • 18. creat 2011. október 04. 22:11
    „Én próbáltam élőn tartani a dolgot, ezért ma is beléptem ide!

    Hát ennyit erről!”
  • 17. creat 2011. szeptember 06. 19:07
    „Sajnálom, hogy nem lett folytatása a történetnek!”
  • 16. iparos 2011. szeptember 02. 18:13
    „Fél éve, Én is beléptem a 3 az egyben csomagba. A megbeszélt idöre nem tudták biztositani az internet szolgáltatást, ezért felmondtam a szerzödést. Internet nem volt, de 3 honapon keresztül számlázták! A legérdekesebb az volt, hogy a lemondás után, a tányér már nem kellett nekik.Azt itt hagyták ajándékba.”
  • 15. Dwatson 2011. szeptember 01. 14:56
    „Én is 3 hónapos késéssel kaptam tőlük a leveleket Nyíregyházáról,még akkor is amikor már nem voltam az ügyfelük.”
  • 14. masztika 2011. szeptember 01. 12:07
    „Másfél éve rám sóztak egy mobil internetet, pedig én csak egy T-Home csomagot szerettem volna megváltoztatni és felhívtam telefonon az ügyfélszolgálatot. És ott azt mondták hogy nálunk a községben jobban fog működni a T-Home-os mobil internet mint a Pannon-os ami nekem akkor volt és elég lassú volt. Kiderült hogy itt a községben nem is működik egyáltalán. Azt mondták hogy küldjem vissza a modemet postai csomagként(1980 Ft.). Ez után még három hónapig számlázták a meg nem lévő internetet, pedig hetente telefonáltam hogy vissza küldtem mert nem működött. Fél év telefonálási tortúra után kaptam vissza a pénzemnek egy csak egy részét. Így rendeljen az ember valamit, hogy akik ott ülnek egy világ cég telefonjánál azt sem tudják hogy mit próbálnak eladni nekünk.”
  • 13. Jägermeister 2011. szeptember 01. 10:55
    „Petöhazatol nem messze ugyanigy jartam, de nalunk csak 5-ös erössegü internetet igertek. Hat ugyanugy 1-es erösseggel müködött, mint a volt szolgaltatomnal. Bementem az ügyfelszolgalatra, panaszlevelet irtam, es havi 2000 ft-ot fizettem. Letellett az egy ev hüsegidö, az internet meg mindig csiga tempoban müködik, de most mar nem kapok kedvezmenyt, mert ujabb hüsegidöt irtam ala. De egyszerüen elfaradtam , hogy ilyen köröket fussak, mert egyik szolgaltato sem különb a masiknal. Nincs mas megoldas, varok, amig szepen lassan betölt egy-egy oldal.”
  • 12. Guci01 2011. szeptember 01. 07:54
    „alekínyó! Ez szép volt! Valójában az a helyzet, hogy amikor az elsők között megrendeltem anno a net-et, minden ok volt. Aztán ahogy megsokasodott az internet felhasználók száma, úgy csökkent egyenesen arányosan a net-em sebessége is. Ez érthető, hisz nem húznak ki mindenkinek külön-külön egy kábelt a központtól a végpontig. Feltételezem,ezt az előminősítő rendszert viszont nem frissítik, ezért az eredeti állapotok vannak benne. Sajnos, ezek az általatok jelzett problémák viszont mind a szerelőkön és ügyintézőkön csapódik le...Hisz ők képviselik az ügyfél szemében a céget.”
  • 11. alekínyó 2011. augusztus 31. 22:24
    „Na szóval uraim! a helyzet a következő: nincs Mo-on olyan szolgáltató,akivel MINDENKI elégedett lenne. Ha rendelkeztek egy kis műszaki "ésszel" ,akkor megértitek,hogy a különböző szolgáltatásoknak vannak műszaki feltételei. A feltételek pedig nem mindenhol egyformák! Én azért nem köttettem IPTV-t,mert előtte tájékozódtam arról, hogy én messze vagyok a központtól és így az internet rovására menne a tv. Ezért a T-Home tripla kedvezményt választottam / tányéros tv, 15 megás internet és Hoppá díjcsomag a telefonra/. Tökéletes a tv-n a kép, 13,5-14,5-el hasít a Net,a telefon meg nem téma. Árban magasan a legjobb ajánlat a T-Homé!!! Ja,mikor jeleztem a UPC-nek a lelépési szándékomat,felajánlottak 1000 Ft havidíj kedvezményt.Mondtam a csajnak, ezt önmaguktól kellett volna kb 1 évvel ezelőtt! Ja és a plusz lóvét 2 hónap múlva küldték vissza... Egyszóval: kinek a pap, kinek a papné... További szép napot mindenkinek!”
  • 10. molten13 2011. augusztus 31. 22:09
    „Én a UPC csodálatos szolgáltatását cseréltem le T-home optinetre + TV. A különbséget zongorázni lehetne.
    Az ügyfélszolgálat az első cégnél finoman szóval is egy rakat kaki. A mostanit nem tudom, mert csak az aktuális hűségidő hosszabbításkor van dolgom velük!”
  • 9. tradermike 2011. augusztus 31. 21:17
    „<b>Matávfélékkel sikeres ember üzletet nem köt. </b> Ez egy régi magyar közmondás.

    Nálunk (300 fős cég) kényszerűségből van T-Köm szerződés, de ha el akarsz valamit intézni céges ügyfélként is, körülbelül ugyanez a tortúra fogad mint magánszemélyként, ha éppen nem több. Felhívod X-et, ő válaszol valami olyat amit hallani akarsz. X alapján kitöltöd a PAPÍRT (2011, Jó reggelt!), beküldöd postán, 30 munkanap múlva elutasítják arra hivatkozva, hogy ilyet nem lehet. Felhívod megint X-et, de Y veszi fel. X-ről azt sem tudja kicsoda. Elkezded elölről, nem érti, nem kompetens, beutal Z-hez. Z segítőkészen elmagyarázza, hogy a rendszerük sajnos nem enged olyat, hogy átíratás, fel kell mondani a szerződést, és újat kötni. Jó, akkor küldjön ügynököt, németül beszélőt, mert osztrák a tulaj. Kijön Micimackó és Zsebibaba, magyarul sem beszélnek tökéletesen. Erre felhívod újra a számot, felveszi W..........
    Külön ´okos´ a rendszerükben, hogy amint adnak egy akármilyen nem-megoldást a Kedves Ügyfélnek, elkönyvelik a feladatot sikeresnek, hiszen soha többé nem tudod felhívni ugyanazt a díszp_ncsert ugyanazzal a problémával. Ezen a ponton pedig leverném az ISO 9001 minősítésüket a falról.”
  • 8. aidol 2011. augusztus 31. 20:45
    „Nálam 7 éve volt matáv adsl, kezdetben nagyon jól működött. Sőt+ is duplázták, aztán lett 6 megabit.Ezek voltak a szép idők :-( ,és jött a laggolás szakadás ,sebesség csökkenése,én pedig hetente/!!!!!/hívtam a1412 ingyenes de idöigényes telefonszámot.Most már nem kell hívnom senkit sem,jól müködik 5 mega le,1mega fel laggl és szakadás nélkül,teljesen megvagyok elégedve,ja szolgáltatot váltottam :-)))”
  • 7. SZILAJ 2011. augusztus 31. 20:33
    „Én az UPC-nél nem kaptam meg amire előfizettem... Azt a villámgyors internetet nem tudták az istenért sem összehozni nálam.... Naponta jöttek a szerelők, és bár mindegyik ugyanazt a dobozt babrálta, mégsem lett belőle semmi sem... Állítólag Pesten csesztek el valamit a kollegák,úgyhogy módosítanom kellett a csomagomat egy kissé szerényebbre. Az viszont jól műxik azóta is és még jóval olcsóbb is... Öngól UPC ????”
  • 6. GabeszI 2011. augusztus 31. 19:05
    „Ez még meglepő? Nálam ugyanazt eljátszották, amit a levélíró leír. Az elmúlt egy évben 11, tizenegy hibabejelentésem volt. A legszebb az volt, amikor a szerelő a villanyoszlopon kétszer egymás után fordítva kötötte be a rendszert.
    Ez a szolgáltató nem T-Home, ezt a szolgáltatót továbbra is MATÁV-nak hívják. Úgy szar, ahogy van.”
  • 5. Tiby 2011. augusztus 31. 18:57
    „Üdv Mindenkinek!
    Én egy évig nem tudtam megszabadulni a T-Home-tól. Több mint húsz éve voltam vezetékes telefon előfizető. Kb két éve rendeltem mellé internet és IPTV-t. Be is kötötték, harminc nap próbaidővel. De egy napig nem működött a dolog. Naponta hívogattam az ügyfélszolgálatot (aki tudja milyen ez, az tudja mivel jár, min. fél óra), ahol azzal hitegettek, hogy a hiba javítása folyamatban van, legyek türelemmel. A TV-ben szinte csak álló képet lehetett látni, a net meg állandóan megszakadt és tetű lassú volt. Nem akarom sokáig húzni a dolgot, de a próbaidő utolsó napján, a harmincadik napon (ez vasárnap délután volt), kiküldték azt a szerelőt, aki bekötötte a cuccot. Ő megnézte, megmérte, felhívta anyacégét és közölte, hogy sürgősen mondjam le a szolgáltatást," mert ez Sopronban az adott területen műszakilag nem lehetséges, így nem tudják működőképessé tenni".
    Ügyfélszolgálatot felhívom, helyzetet elmondom. Ők sajnálkoznak, és közlik, csak írásban lehet lemondani, de csak harminc napon belül, sajnos megkéstem és büntetést kell fizetnem az ÁSZ szerint! Levelet elküldtem, még hónapokig telefonálgattam, írkáltam. Nem voltak hajlandók "kegyelmet" gyakorolni. Havonta küldözgették az egyre magasabb számlákat. A telefont befizettem, a többit nem. De kikapcsolták a telefont is! Majd nagy nehezen visszakapcsolták. Közel egy évig tartott ez a cirkusz, szinte semmi szolgáltatás nem volt. Nagy nehezen sikerült valami vezető beosztású nővel elintézni, hogy kb 20 ezer forint befizetése után minden cuccukat elhordják innen. Lemondtam a telefont is, sőt még a 30-as mobil kártyát is eltüzeltem.
    A győzelem mámorában nyugodtan hátradőltem. De csak pár hónapig. Egyszer csak elkezdtek jönni a levelek egy behajtó cégtől, akik 17 ezer forintot akartak a telefon előfizetésért, arra az időre, amikor már nem is voltam a T-Home előfizetője. Végül befizettem ezt a pénzt, mert belefáradtam az egészbe.
    Egy biztos, a Mocskos Telekomról, (vagy hogy is hívják) hallani sem akarok többé. Szerintem ilyen és hasonló módszerekkel fogják az ügyfeleket.”
  • 4. miracle 2011. augusztus 31. 17:50
    „A "Hoppá" díjcsomag az egy telefonos díjcsomag...”
  • 3. creat 2011. augusztus 31. 17:49
    „És tessék mondani, kivizsgálták már az ügyet?
    "A végponton, a bekötéskor talált, előre nem látható problémákra, valamint a használat során felmerülő hibákra az előminősítő rendszert felkészíteni nem lehet!˝ Hát ez egy elég általános kinyilatkoztatás, és megreszkírozom, hogy aki ezt tette, szakmailag köze nincs a távközléshez!
    Sőt tovább megyek. Megkockáztatom így látatlanban azt is, hogy nem csak a végpont miatt nem tudja az adott paramétert a rendszer.
    Még tovább megyek. Fölajánlom, hogy egy közös mérés során, ha a távközlő cég megmutatja, hogy a lakás (ház) első csatlakozási pontján tudja az adott paramétert a rendszer, én ingyen és bérmentve átépítem az épületen belüli részt!
    A Kisalföld fele annyi kérésem lenne, gondolom ismerik a panaszos elérhetőségét, amennyiben a hozzászólásomra lenne reagálás, kontrollálják vagy adják meg az említett előfizető elérhetőségét! Azért az egész falut nem építeném át bérmentve.
    Figyelemmel kísérem a cikk életét és amennyiben esedékessé válik a dolog, akkor elérhetőségemet is nyilvánossá teszem.”
  • 2. devecseri 2011. augusztus 31. 17:28
    „Ez is valami?Nekem Február ota nem tudják megcsinálni a vonalat,hogy lehessen rendesen beszélni.Sajnos a sugástól nem lehet hallani semmit.Az igérgetésen kivül semmit nem csinálnak.”
  • 1. Tündenéne 2011. augusztus 31. 16:53
    „És ez még meglep valakit manapság? :)
    Javaslom a Tékozló Homár olvasását :)
    Mindennapos dolog, hozzáteszem: SAJNOS. De ez van. :(”
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Asztalitenisz: soproni rajt hazai meccsekkel

Szeptember 3-án útjára indul a kaucsuklabda a nemzeti bajnokságban. Tovább olvasom