Kisalföld logö

2017. 08. 21. hétfő - Sámuel, Hajna 13°C | 23°C Még több cikk.

Előállítás egy füves cigi miatt

Marihuánás cigaretta miatt indított eljárást egy 27 éves férfi ellen a Soproni Rendőrkapitányság.
A Fertődi Rendőrőrs nyomozója kedden, egy 27 éves fertődi férfit akart elővezetni, mivel az illető ellen a Győr-Moson-Sopron Megyei Bíróság Büntetés végrehajtási Csoportja ezt elrendelte.

A helyszínre érkező nyomozónak azonban feltűnt a fiatalember gyanús viselkedése.

A ruházatátvizsgálás során kábítószergyanús növényi törmeléket, valamint egy sodort cigarettát találtak. Az előállítás során a férfi elismerte, hogy saját használatra tartotta magánál a marihuánát.

Az ügyben ellene kábítószerrel való visszaélés miatt indult büntetőeljárás - közölte a Soproni Rendőrkapitányság sajtóreferense.

Olvasóink írták

30 hozzászólás
12
  • 30. kelemenanna 2010. március 17. 09:24
    „legyünk liberálisak, és nézzük el neki, amúgy is ő legalább nem 6évesen kezdte..mostanság már ez is csoda :) a rendőrség meg foglalkozzon értelmes dolgokkal vigyázzon a gyerekekre, hogy csak minden 5. szerencsétlent kapja el valami szatír, és ,hogy ne csak minden 2. érjen haza, mert a társai épp megverik, vagy felgyújtják vagy épp megerőszakolják valahol..ez egy vicc. ki nem szja le a drogosokat, az ő bajuk,ha meg már drog akkor szedje elő a "nagyokat"....”
  • 29. Darren 2010. március 02. 07:47
    „http://www.lifenetwork.hu/lifenetwork/pszichologia/20100301-kapcsolatot-talaltak-a-kannabisz-es-skizofrenia-kozott-1.html”
  • 28. SZILAJ 2010. február 27. 16:06
    „Ne vezess ittasan! magyarán. Az alkohol öl a közlekedésben, ezt jelenti,
    de ezt már mi is tudjuk... Nincs új a nap alatt..”
  • 27. soproni 2010. február 26. 13:20
    „Ma egy eisenstadti busz hátulján legnagyobb megdöbbenésemre ezt a nagy méretű feliratot olvastam: "Alkohol am heuer tötet" annyira nem tökéletes a német nyelvtudásom,de kb. azt jelenti,hogy az alkohol korán megöl .Tényleg meglepő volt,főleg az,hogy ők már tudják.Lehet,hogy ezentúl nem csak a cigarettákat látják el hasonló feliratokkal?”
  • 26. Csetneky 2010. február 26. 10:17
    „soproniarc

    Véleményem szerint én nem beszélek el senki mellett, legfeljebb te nem érted a 17. hozzászólásomban leírtakat, de ez nem az én problémám. A kötelezővé ne tegyék pedig egy vicc, lásd a már említett 17. hozzászólás utolsó sorát. Egyébként ha nem figyeltél, mondtam már, tőlem mindenki annyit szív, amennyi beléje fér. Csak sajna ezek szerint már kezdenek kiütközni a hatásai, mivel nem értesz és nem veszel észre evidens dolgokat. Viszont ez megintcsak nem az én gondom. Na, jó betépést!”
  • 25. soproniarc 2010. február 25. 22:59
    „Csetneky te tipikusan elbeszélsz mindenki mellett! Ki tenné kötelezővé, mond már meg nekem, mer ha tudsz olyan törvényt amely valaha is kötelezővé tett olyan dolgot amit mások élveznek akkor mutass! mikor tették kötelezővé a cigit, a kávét, az alkoholt? gondolkodj már! mér lenne kötelező, erre nem tudsz válaszolni mer nincs válasz vedd már észre!miről beszélsz? Ahhoz a dologhoz, meg annyit, hogy az egy dolog, hogy tiltja a törvény, de vajon jogosan? neked lehet egy boros pincéd, ha nagyon akarod naponta meihatsz 6liter vort ha bírod, de mást bevisznek azért mer növény maradék volt nála? ezen gondolkodj el. és az h az alkohol meg a fű között ez a különbség, az éde kevés, hogy megmagyarázd miért olyan rossz dolog ez. Senki nem mondta, hogy cigizz, nem mondtuk, hogy igyál, de az elméleteid, válaszaid harmat gyengék. és továbbra is fenn tartom, hogy ha neked, minden egészséges ami legális, akkor csak sajnálni tudlak... innentől nincs mit írnom”
  • 24. Csetneky 2010. február 25. 22:39
    „19.

    Tisztelt soproni!

    Tény, a droghoz nem értek, mert nincs rá szükségem. Akinek van, az ő baja, vagy szerencséje, nézőpont kérdése. Én szerencsének tartom, hogy nekem nincsen. Az alkohol és a drog között van egy lényeges különbség, az egyiket nem bünteti a törvény, a másikat igen. A többivel kapcsolatban fenntartom a 17. hozzászólásomban írtakat.

    21. sünimádó

    A konzervatív és a szűklátókörű ronkonértelmű szavak? Szerinted. Egyébként éppen azt bizonygatjátok, hogy már az ókorban is szívtak füvet, amit nem is kétlek. Kérdésem, akkor mi benne az új? A továbbiakban itt is fenntartom a 17. hozzászólásomban írtakat, tudod, csak kötelezővé ne tegyék.”
  • 23. moose 2010. február 25. 20:52
    „http://hvg.hu/egeszseg/20091030_drogok_besorolas”
  • 22. moose 2010. február 25. 20:46
    „Reális: ha gondolod megadom a számom”
  • 21. sunimado 2010. február 25. 14:13
    „Csetneky, nem az a konzervatív, aki "nem drogozza szét az agyát", hanem az, aki annyira szűklátókörű és elítélő az új dolgokkal szemben, mint Te.
    Sopronival pedig az utolsó szóig egyetértek.”
  • 20. soproni 2010. február 25. 12:51
    „"Szinte tudományos közhelynek számít, hogy ha az alkoholt ma fedeznék fel, egész biztosan a legszigorúbban tiltott szerek listájára kerülne. Élettani hatásai sokkal súlyosabbak, mint sok illegális szeré. Kiváltképp, mint a kannabiszszármazékoké. Azt az állítást pedig, hogy a marihuána használata kiváltó oki szerepet töltene be a keményebb drogok használatában vagy a mentális betegségek kialakulásában, még soha nem bizonyították. Ismert ellenben a marihuána gyógyító hatása, melynek kihasználását lehetetlenné teszi a szer tiltása. "”
  • 19. soproni 2010. február 25. 12:44
    „16.Reális! És akkor mi lesz,ha kiderül,hogy ki is az a a"moose"? Az,hogy Te mit gondolsz egy hozzászólás elolvasása után és beindul a fantáziád,az nem azt jelenti,hogy megalapozottan fenyegess másokat!Azért erre illene odafigyelned! "moose" gondolom az interneten nem csak azt böngészi amit Te.
    17.Tisztelt Csetneky! Ismét félreértettük egymást.Nem az a problémám,hogy elítéli a drogosokat ,én sem pártolom őket.De,hogy egyszerűbben megértse a mondandómat az,aki megiszik néha egy sört azt én nem nevezném alkoholistának,ellentétben azokkal,akik nap-mint nap részegre isszák magukat. Azért ajánlanám a google böngészését,hogy Ön se általánosítson,mert nem mindegy,hogy valaki néha elszív egy "vicces "cigit,vagy keményebb drogokat használ .Azért említettem,hogy az interneten nem csak a Kisalföldet lehet böngészni,mert akkor tudná,hogy azok akik megemlítik a marihuana gyógyító hatását,azok nem mondanak hülyeséget.Sokat böngészek és higgye el,hogy van benne igazság.Egyébként én elítélem a mértéktelen alkohol fogyasztókat ugyanúgy,mint a kemény drogosokat ,ill gyógyszerfüggőket is.Szerencsére egyikkel sem élek,de akik ezt teszik azok már döntöttek,hogy mivel mérgezik magukat!Egyébként a cikk címével még mindig nem értek egyet,mert lehet,hogy sokkal nagyobb a vétke annak akiről szól ,mint az,hogy a zsebében találtak egy sodrott cigit. A lényeg a pánnikkeltés.”
  • 18. Csetneky 2010. február 25. 09:34
    „Bocs, természetesen moose.”
  • 17. Csetneky 2010. február 25. 09:34
    „15-ös

    Tisztelt mosse!

    Szerintem nem általánosítok. A helyzet a következő. A Kisalföldben az elmúlt hónapokban a kábítószerrel kapcsolatos cikkeknél többször feltűntek olyan hozzászólások, amelyek szerint jelenleg társadalmunkban rossz dolog a kábítószer üldözése és azt bizonygatták, hogy jeles személyiségek nagy része is kábítószerezik. Most konkrétan nem emlékszem a hozzászólók nick nevére - akkora hatást nem gyakoroltak rám, hogy megjegyezzem őket - de valami tehén nevű, valami Bimbó rémlik. Viszont az utóbbi kb. 10 napban 4 olyan cikk is megjelent, ahol egyértelműen kiderült, egyéb bűncselekményeket elkövető személyek - tehát bűnözők - folyamodnak a kábítószerhez. Én hozzászólásaimmal csak a Bimbó és társai által bizonygatott dolog visszáságaira kívánom felhívni a figyelmet.
    Mindezektől függetlenül - ahogy már korábban is leírtam - tőlem mindenki annyit szív, amennyi belé fér. Úgy vagyok ezzel, mint a buzikkal. Engem nem zavar, csak kötelezővé ne tegyék!”
  • 16. Reális 2010. február 25. 09:26
    „moose!Tudod milyen egyszerű kideríteni a kilétedet?Csak egy feljelentés kell,aztán már mennek is a rendőrök!”
  • 15. moose 2010. február 25. 09:02
    „Tisztelt Csetneki!! Maga folyamatosan álltalánosít. Egy nemdrogos is követ el bűncselekményt ugyanakkor alkoholista és neméppelmélyű is,és ami még hihetelneül hangzik, Tanárok orvosok, sportolók is ugyan úgy füveznek és eztény. Kanadában pl már autómatából ki lehet váltani az előre megsodort füvescigit, ugyanis rengeteg gyógyító hatása van a gyógyszerrel ellentétben. tehát vannak a drogok és van a marihuána.”
  • 14. Csetneky 2010. február 24. 22:56
    „11-es

    Tudod, tisztetl soproni, a szövegértés rendkívül fontos dolog. Azért jó, ha valaki megérti a másik által írtakat, mert akkar nem reagál rá szamárságot.
    Például nézzük az én 1-es számú hozzászólásomat. Nem azt írtam, hogy azért bűnöző, mert füvet találtak nála. A cikkben is az szerepel, hogy valamiért - nyilván bűncselekmény miatt - elrendelte az elővezetését a büntetésvégrehajtási csoport. Tehát nem azért bűnöző, mert füvet találtak nála, hanem azért, mert bűncselekményt követett el. Azt pedig azért találtam szükségesnek- ugyan kisség írónikusan - megjegyezni, hogy a jelek szerint szinte kizárólag kiváló jellemű emberek drogoznak, mivel néhány hozzászóló - most hirtelem valami Bimbó nevű jut eszembe - állandóan azt írja, hogy a drogosok milyen remek emberek. Viszont az utóbbi egy héten a témában megjelent cikkek nem éppen ezt bizonyítják.
    Tehát, száz szónak is egy a vége, én egy szóval sem elítettem, hogy ez a jóember kábítószer hatása alatt követte volna el azt a bűncselekményt, ami miatt a büntetésévégrehajtási csoport az elővezetését rendelte el. Attól ugyan még lehetett így, de én ilyet nem írtam. A lényeg az értő olvasás, sok dologban segít, elhiheted.”
  • 13. tódi 2010. február 24. 22:14
    „Azért a "vicces cigi " messze van a bűnözéstől .”
  • 12. viryg 2010. február 24. 21:46
    „a sünök ismét bizonyítottak. a nagy fogás:-) füveseket, szlovák örömcsajokat csesztetik, a gyilkosok rablók meg azt csinálnak amit akarnak.”
  • 11. soproni 2010. február 24. 20:40
    „Hírek másként: 1,6 % alkoholt találtak annak a vérében,aki megerőszakolta tizenéves nevelt lányát,annak,aki ittasan gázolt a zebrán,annak aki kirabolt egy 80 éves idős nőt,annak aki szerelemféltésből feleségére gyújtotta a házat,annak aki bankautomatát tépett ki a falból,annak aki halálra szúrkálta barátját egy vita során,annak aki baltával támadt a szomszédjára,mert kutyája hangosan ugatott......sorolhatnám reggelig.Nos tisztelt Csetneky ,ha minden megjelenő cikk főcímében szerepelne,hogy kik azok,akik alkoholos befolyásoltság alatt követnek el bűncselekményeket,akkor ezentúl a cikkek főcíme mind úgy kezdőthetne,mint ahogy azt leírtam .Külön a figyelmébe ajánlanám,hogy az Internet nem csak a kisalföld olvasását teszi lehetővé.Hozzászólás előtt érdemes tájékozódni,hogy tudja mihez szól hozzá.”
30 hozzászólás
12

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Ír sztepp- táncshow Sopronban

A The Irish Dance Experience ír sztepptáncshow 40 állomásos turné keretében csütörtökön Sopronba… Tovább olvasom