Kisalföld logö

2017. 08. 18. péntek - Ilona 18°C | 32°C Még több cikk.

Sebességkorlátozással a balesetek ellen

86-os főút - Tovább csökken a sebességkorlátozás: 50 km-es jelző táblákat helyeztek ki a napokban.

Portálunkon a minap foglalkoztunk a 86-os főút Páli és Beled közti szakaszával, ahol mintegy négyszáz méteren, kilenc hónap alatt tizenkét baleset történt. A Magyar Közút zrt. részéről Légrádi Veronika juttatott el közleményt portálunkhoz. Eszerint a Magyar Közút Nonprofit Zrt. szakemberei a rendőrséggel folytatott egyeztetések eredményeként a 86. számú főút Páli–Beled közti szakaszán a meglévő sebességkorlátozást tovább csökkentve 50 km-es sebességkorlátozás-jelző táblákat, valamint figyelemfelkeltő, veszélyt jelző, sárga alapszínű táblákat helyeztek ki a napokban.

A Közlekedésfejlesztési Koordinációs Központ (ez a szervezet gazdálkodik az állami úthálózat kezelésének költségvetési forrásaival) kérésére a nagy felületű burkolatjavítások (ami nem felújítást jelent) jegyzékét elkészítették és abban szerepeltették a kérdéses útszakaszt is. A támogatásra kerülő útszakaszokról még nincs döntés, pozitív elbírálás esetén a kivitelezés 2010-ben valósulhat meg.

Olvasóink írták

  • 18. judit4 2009. szeptember 25. 12:57
    „Köszi watchman.
    Szszifusz! Te valószínű, hogy nem a 85-86-os közös szakasza mellett laksz, mert ha ott laknál, akkor tudnád, hogy mi a nagy "büdös" helyzet. Vajon térden állva könyörögve kérve kérjük a T Önkormányzatot, hogy már tegyenek értelmes lépéseket? Jót röhögnének a markukba, mert nekik csak a pénz....
    Az, hogy Pápán hogyan lett elkerülő.. hm valószínű a "Gyurcsány kapcsolat" miatt, Így feltételezem, hogy kellett a lakosságnak fizikailag kiállni a Pápa táblához és a forgalmat leállítva sztrájkolni. A menetidő azonban a városon és az elkerülőn szinte ugyanaz, nem nagyon rövidítette meg.
    Sajnálom azokat a falvakat, ahol a 86-os keresztülhalad, igazság szerint mindegyiket ki kellene kerülnie egy nagy elkerülőnek. Lakott területet kamionforgalomnak, ráadásul ekkorának, mint a 86-oson, nem is szabadna érintenie.”
  • 17. watchman 2009. szeptember 25. 00:09
    „to sziszifusz
    1. judit4-nek igaza van
    2.Miről beszélsz?”
  • 16. Gery83 2009. szeptember 24. 12:15
    „Utat csináljatok,ne jelzőtáblákat. Nem elég a 20 perc várakozás a vasútnál,még ötvennel menjünk a 86 oson? Lassan fél nap lesz eljutni Csornáról Szilba. Szégyen!!!”
  • 15. kackac 2009. szeptember 24. 11:10
    „Ha valaki, akár a JOBBIK, élére áll a polgári engedetlenségnek, és felveszi a harcot az elkényelmesedett, lusta, korrupt, saját zsebet tömő megélhetési bűnöző politikusocskákkal, nagy sikerre számíthat.
    Hajrá Csorna!”
  • 14. 13.István 2009. szeptember 24. 10:29
    „A táblák költsége ? Nem kellene megnézni a vizelvezetés lehetőségét a kérdéses szakaszon,egyátalán le tud folyni a csapadék víz? Mert a víznek esze van, az csak dombról lapnak folyik !! Sokfelé a padka magasabb
    és viz áll mint a jógyerek, mert nincs lehetőség az árkok felé folyni !! Személyzet nincs mert drága, pedig a régi útőrők ( útkoprók ) ásója, lapátja sokmindent megoldott amit géppel nem lehet !!”
  • 13. sziszifusz 2009. szeptember 24. 10:28
    „judit4 konstruktivitását csodálom.Anyatigrisként lázít.Gratula.Aztán mégis Sopron és Pápa volt nyertes - valszinű akkor mások voltak a tigrisprioritások.Mindenki emlékezhet - akkor - Pápát kerülték a kamionok és arra járt a 85-86-os!”
  • 12. judit4 2009. szeptember 24. 08:59
    „Eléggé vérlázító a helyzet az utak állapota és az ez által okozott sok-sok baleset terén akár a 85-öst, akár a 86-ost nézzük.
    Hát Csajsziland tökéletesen egyetértek veled, elég birkák vagyunk mi csornaiak, még akkor sem fogunk talán kiállni útlezárni, ha már mindenki tüdőrákba, szívelégtelenségben, stroke-ban stb. fog szenvedni a kamionok meg egyáltalán az összes jármű benzingőzétől, az egészségtelen levegőtől.
    Nem is tudom igazán ki tudná felrázni ezt a birka várost, én csatlakoznék hozzád, de még ketten is kevesek vagyunk.”
  • 11. Csajsziland 2009. szeptember 24. 08:26
    „Beee, beeee, beeeeee mondják a környéken élők és szívják tovább szmogot meg kommentelik a baleseteket.
    Összefogás + útlezárás!!!!!! én minden nap fél 6-ra odaérnék, ha kell, estig ott állok.
    Csak legyen már valami. (Egyébként egy ideje inkább kerülök 20 km-t és nem Csorna felé járok munkába - meguntam. Meguntam a 20 percet a vasúti átjáróban, a napi 2 igazoltatást, a Csorna belterületén belső sávban araszoló kamionokat meg azokat is, akik a körforgalom előtt idióta módon sorolnak be és letolnak az útról. És főleg azokat, akik hátulról ledudálnak, ha beengedek valakit magam elé uniós és normális ember módra.) Birkabanda.”
  • 10. blaze 2009. szeptember 23. 21:37
    „"Tovább csökken a sebességkorlátozás"
    Szép alcím, de szerintem a megengedett legnagyobb sebesség csökken!
    A közútkezelőtől meg pontosan ezt vártuk... Új Magyarország, lehet reklámozni...”
  • 9. Putyilov 2009. szeptember 23. 20:21
    „30-as táblát akarok mindenhova!!!
    Sőt! Módosítsák a KRESZ-t,hogy főútvonalon csak 30-cal,autóúton csak 40-nel, autópályán pedig csak 50-nel lehessen haladni!
    Lakott területen természetesen csak gyalog lehessen közlekedni.

    Ámbár,minek nekünk út,gyalog sincs messzebb semmi,mint autóval.”
  • 8. Goldman 2009. szeptember 23. 19:39
    „Ma is ami volt délután négy kor a vasúti átjáróban az téboly. Megint az a <moderálva....> forgalomista lehetett aki miatt állandóan áll a forgalom. Csornáról egy tíz km-erre levő faluba és vissza 55 percig tartott az út. Nem elírás, ötvenöt perc! Azt ...... egyszer kikapom onnan. A többi miért tudja rugalmasan megoldani?
    Persze utána mindenki sietne az útjára, de hogyan? Sebességkorlátozás mindenhol.
    Tisztelt szerkesztő! Igazán megkérdezhetnék már a megyei közútkezelő főnökét, hogy mi a büdös francot csinálnak a megye útjaival?”
  • 7. pancser 2009. szeptember 23. 15:28
    „A pokolba az összes illetékessel, <moderálva> nem érnek. Ami a 86-n van az botrány! A falvak 30 km, a falvak között 50 km. Ez lenne Nyugat MO? Ukrán színvonal, gratulálok magyar kormány. Azt nem érik föl ésszel, hogy Csehország, Szlovákia, Lengyeország tranzit útja ez? Miért nem intézkednek, miért nem pályáznak? A .... tele van a pesti Metróval, a tolvaj fizetésekkel, a börtönben ülő költségtérítésével. Sztem a Unió összes ilyen jellegű pénzét lenyúlta Metró. Közlekedni szeretnék mint magyar állampolgár aki adót fizet, akit büntetnak mert 35-l megy meg 55-el, akinek a munkaidejéből két órát elvesz ostoba vezetőinek hozzá nem értése, míg Szhelyre eljut. Tessék megnézni Andau és Pamhagen között utat. Milyen szerencséjük van, hogy Ausztriához sodorta őket a sors, az utak jók, kátyú nincs, pedig osztrák szemmel a Ferőzúg a világ vége!”
  • 6. dokitomi 2009. szeptember 23. 14:28
    „minősítsék sétálóutcává vagy kerékpárúttá.... lenne egy frankó széles kerékpárút falukon keresztül....”
  • 5. tódi 2009. szeptember 23. 13:56
    „Nem javítani , á , semmi esetre sem .

    Kibiggyezteni egy táblát - hasraütésre : 30-40-50 ahogy épp sikerül vagy épp van raktáron és kész.
    Jöhet a fényképező autó , még pénz is lesz belőle.

    Nem tudom ilyenkor sírjak vagy nevessek , de leginkább sajnálom magunkat - nekünk csak ilyen jutott.

    Mert megtehetik !
    Meddig még ?”
  • 4. a.h.a. 2009. szeptember 23. 13:07
    „info2009
    Na, ez az amit nálunk a büdös életben sem lehet megvalósítani.
    Itt összefogást? Ugyanmá!”
  • 3. a.h.a. 2009. szeptember 23. 13:05
    „Vissza a lovasszekérhez!”
  • 2. info2009* 2009. szeptember 23. 12:42
    „Csornanak es Kapuvarnak rendszeresen le kellene zarni az osszes bejovo es kijovo utat, mondjuk traktorakkal mint az osztrakok. Mondjuk 2-3-4-5napra, addig, mig az elefantcsont toronyban ulo magyar elit vezetes, irasba nem adja, hogy elkerulo utakat es autopalyakat epit Gyor-Sopron es Eszak-Del iranyba. A kulfoldi kamionok pedig fizessenek annyi utdijat, hogy a befektetes rovid idon belul megteruljon.

    Sajnos e-nelkul nem lesz soha elkerulo es soha autopalya. Miert nem palyazik se Csorna, se Kapuvar EU penzekre, hogy legalabb az elkerulo megepuljon? Ha az nem lehetseges (???) akkor pedig a forgalom rendszeres lebenitasa mindig megteszi a hatasat.

    Nem kell varni a csodara, mert az nem fog megtortenni. Cselekedni kell.”
  • 1. fgzb 2009. szeptember 23. 12:16
    „Egyszerűbb lenne gyalogúttá minősíteni az egészet!!”

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Pályáznak, mégsem csatornáznak

A szennyvízcsatorna kiépítésére vár több rábaközi kisközség is. Tovább olvasom