Kisalföld logö

2018. 05. 27. vasárnap - Hella 16°C | 26°C Még több cikk.

Negyedével több jut városmarketingre

Kapuvár - Az előző testületnél negyedével többet költ kommunikációra Kapuvár képviselő-testülete. A polgármester szerint csak akkor lesz előbbre lépés, ha minél többen megismerik a várost.
Kapuvár képviselő-testülete a minap tárgyalt költségvetés-módosító rendeletében szerepelnek azok az összegek, melyeket a városháza kommunikációra, városismertetésre költ. A témával kapcsolatban több észrevétel is érkezett lapunk szerkesztőségébe.

– Némelyek számára furcsa az, hogy a képviselő-testület bemutatja a választóknak az elmúlt egy év eredményeit – mondta el a Kisalföldnek Hámori György polgármester annak kapcsán, hogy egy helyi médiumban „Megígértük – megcsináltuk" szlogennel jelentek meg városházi hirdetések. – Az előző testület is költött kommunikációra. Mi egy picivel – egynegyedével – többet fordítunk erre a célra, mivel fontosnak tartjuk a város és vezetésének elért eredményeit – mondta. Hámori György úgy véli, a várost csak akkor ismeri meg a tágabb környezet, hogyha azt a legtöbb fórumon be is mutatják. Ennek érdekében minden kommunikációs és reklámanyagot átdolgoztak a városházán és többet idegen nyelven is kiadtak.

A költségvetésben több címen szerepelnek kommunikációs költségek, melybe például az is beletartozik, hogy a helybéliek kötődését is próbálják erősíteni. Ez utóbbira példa az, hogy a fiatalok polgári házasságának költségeit átvállalja a város abban az esetben, ha mindkét házasuló kapuvári. E célra idén másfél millió forintot különítettek el. Egymilliót fordítanak „kötelező reklámra", mely a város digitális térképeinek elkészülését fedezi. Ez pályázatból származó pénz.

Marketing: Változatos formákat honosít meg a testület. A költségvetésben több címen szerepelnek kommunikációs költségek.

Kommunikációs költség címen mintegy ötmillió forintot különítettek el. Ebből ez idáig alig három és fél milliót használtak fel az idegenforgalmi és reklámanyagok fordítására, vagy többek között a televíziós közvetítésekre és a különböző lapokra, de ebben szerepelnek a különböző szoftverek és programok jogdíjai is. Hat és fél millió forintot tervezett a városháza az írott és internetes hirdetésekre, különböző szakmai kiadványokban való megjelenésre. A tervezett pénz alig felét használták fel. Az egyik országos televízió által készített reklámfilmre mintegy 2,8 millió forintot költött a város, ám a polgármester szerint ennek már kézzelfogható eredménye van abban a projektcégben, mely a város termáljának és a gyógyturizmus fellendítésében érdekelt.

– Véleményem szerint a kapuváriak inkább a városháza által finanszírozott tájékoztatókból ismerjék meg elképzeléseinket és azok teljesítését, mintsem ellenőrizetlen és hiteltelen források alapján alkossanak véleményt a testület munkájáról – jelentette ki a polgármester. A városháza jövőbeni kommunikációs elképzeléseiről szólva elmondta: egyelőre maradnak az idei formák, más médiamegjelenésen nem gondolkodnak.

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

A rossz közéleti morál árt a gazdaságnak

Beled - A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara elnöke szerint a kötelező kamarai tagság európai… Tovább olvasom