Kisalföld logö

2017. 03. 01. szerda - Albin 3°C | 12°C Még több cikk.

Bezárt a Kisalföld Volán csornai és beledi műszaki telephelye

Portálunk információi szerint a közelmúltban végleg lakat került a Kisalföld Volán Zrt. csornai és beledi műszaki telephelyének kapujára.

Információnkat megerősítette Pócza Mihály, a busztársaság vezérigazgatója.

"A csornai és beledi műszaki telephelyet valóban felszámoltuk, s cégünknek van érvényes határozata arról, hogy megfelelő ajánlat érkezése esetén eladjuk a két ingatlant.

A bezárást az indokolta, hogy mindkét telephely meglehetősen régen épült, magas költséggel működtek, s az üzemek nem tudták fenntartani magukat. További üzemeltetésük súlyos veszteséget okozott volna, vagyis a döntésünket elsősorban költségracionalizálás indokolja " – mondta a kisalfold.hu-nak Pócza Mihály.

Csornai telep
Csornai telep


"A két telephelyen 38 munkatársat érint a felszámolás. Közülük egy kolléga öregségi nyugdíjba vonult, míg négy főnek engedélyeztem, hogy korkedvezményes nyugdíjba vonulhassanak.

A többi munkatársnak a győri és a kapuvári telephelyen biztosítottunk munkát. Közülük hatan nem tudták vállalni, hogy más telephelyen dolgozzanak a továbbiakban" – közölte a Kisalföld Volán Zrt. vezérigazgatója.

Pócza Mihály hozzátette: a csornai buszállomást természetesen nem érinti a két telephely bezárása, az utasok a korábban megszokott szolgáltatásokat a jövőben ugyanúgy igénybe vehetik itt.

Olvasóink írták

22 hozzászólás
12
  • 22. miro132 2010. január 20. 15:51
    „mi lesz a helyén tudja valaki ? lehetne egy nagybani zöldségpiac vagy csak egy sima piac ami nyitva van a hét minden napján nem ?”
  • 21. Freehill 2010. január 18. 18:10
    „Goldman: ez az ombudsman véleménye, qeu törvényről írt. Nem mondom, hogy nem jogos a vélemény, csak sajnos elrugaszkodik a valóságtól. Egy ilyen szigorítással csak annyit lehetne elérni, hogy elvennék az utazási lehetőséget attól, akinek nem jut ülőhely (néhány emberért egyetlen gazdasági vállalkozás sem indítana plusz járatot!). Én sem szeretek állni, de inkább állok, minthogy akár több órát várjak a következő járatra - már ha arra felférek... Az iskolabuszok esetében szintén csak azt lehetne elérni, hogy teljesen megszűnjenek, mert speciális gyermekülésekkel rendelkező járművekre egyszerűen nincs pénz. Akkor maradna a gyerekeknek is a menetrend szerinti járat, ahol szintén nincs biztonsági ülés, de legalább az iskolabuszok többi előnye is elveszne. Ez így még mindig a kisebbik rossz...”
  • 20. Goldman 2010. január 18. 15:09
    „Freehill:

    http://www.mno.hu/portal/683794”
  • 19. Nózi 2010. január 18. 13:52
    „Hé rittersport!Nem úgy néz ki.”
  • 18. Freehill 2010. január 17. 23:54
    „... a helyi, helyközi és a távolsági járatokon egyaránt annyi utast lehet szállítani, amennyi a jármű forgalmi engedélyében szerepel. Van néhány olyan autóbusz, amelyek esetében ez valóban megegyezik az ülőhelyek számával, de a többségre nem ez a jellemző. Szerintem is jó lenne, ha mindenkinek jutna ülőhely, vagy legalább kisebb zsúfoltság lenne, de sajnos csúcsidőben a világ legtöbb részén zsúfoltak a járatok, nagyon gazdagnak kellene lenni ahhoz, hogy ezt elkerüljük :(.”
  • 17. rittersport 2010. január 17. 20:27
    „Nózi,Goldman....Jézus és Mária!Na hagyjuk..nem érek rátok!”
  • 16. 13.István 2010. január 17. 13:53
    „És nem volt olyan dolgozó akinek lehetett volna engedélyezni a korábbi nyugdíjba vonulást a hat dolgozó közül,
    lehet,hogy hülye a kérdés ?Máshogyan ,akinek minimum nyegyven év munkaviszonya összesen és legalább 20 év volános múltja volt ?? És pl. 58 éves ??? Tudjátok a megbecsülés és az az egy legalább emlegetné a vezért
    pozitivan !!!”
  • 15. rittersport 2010. január 17. 10:47
    „Hé Goldman!
    Helyesírási szótár...direkt úgy írtad,mi? Direkt rosszul tanultad meg anno a szabályokat...még jó,hogy nem vezető vagy ilyen nagy cég élén,mert gondok lennének....hehe-tanulj,tanulj!”
  • 14. Goldman 2010. január 17. 09:22
    „Freehill: semmi bajom velük. Arra akarok kilyukadni, hogy könnyű olyan cégeket vezetni, melyeket az állam dotál. Láttál már tönkre ment Volánt? A Mávot is csak tömik és tömik. A BKV-ról nem is beszélve.Holott azt a rengeteg pénzt másra is lehetne költeni. Feneketlen bendő mindegyik. A minap valamelyik Bp.-i piacon levő árusokat interjúvoltak a sztrájk miatt kialakult helyzetről. Panaszkodtak a forgalom visszaesése miatt. Persze, mert a sok ingyenutazó nyugdíjas nem tudott buszozni. És ezt a sok ingyenutazót is az adófizető állampolgárok dotálják.
    A telephelyet nem kellett volna bezárni. Észszerűbben kellett volna kihasználni és hiába van tele a volán új buszokkal, azok sem garantálják azt, hogy hiba mentesek. Főleg nem a credok amiket nap, mint nap huzigálnak. Nem tudom, hogy a mindennapi karbantartás hogyan zajlott, de nem hiszem, hogy sok idő lenne a csornai buszokra Győrben vagy Kapuváron. És itt fog kibújni a szög a zsákból. Ennyi.”
  • 13. Gery83 2010. január 16. 23:31
    „Goldman... Te kiről beszélsz akkor, amikor azt írod, egy jó szoftver többet ér, mint ezek négyen? A vezetőségről, vagy a melósokról? Mert ha az utóbbiakra célzol, az nagy marhaság...
    Engem elég közelről érint a dolog és annyit szólnék hozzá, hogy sajnálom a telephely bezárását, viszont nagy szerencse, hogy fordítottak figyelmet az itt dolgozó emberekre és kaptak lehetőséget egy másik telephelyen... Ez nagyon fontos...
    Rafael. Azt meg lassan megszokhatjuk, hogy normális és biztos munkahely ebben az országban... Nincsen sajnos.”
  • 12. Freehill 2010. január 16. 23:09
    „Akár tetszik, akár nem, a Kisalföld Volán a legstabilabb Volán társaság, a MÁV-ról, BKV-ról (ahol évente váltogatják a felsővezetést...) nem is beszélve. Ez persze nem jelenti azt, hogy ne lehetne javítani a szolgáltatáson, illetve még hatékonyabb céget csinálni, viszont a külső körülményeket is figyelembe kellene venni. (Pl. az állam, önkormányzat meghatározza a viteldíjakat és a kedvezményeket, de ezek fedezetét már nem teljesen téríti meg.) Goldman írásaiból egyértelműen kiderül, hogy valami személyes gyűlölet fűti a Volán vezetése ellen, ezért ír méltánytalan dolgokat. Ehhez társul az a hozzáállás, hogy akinem nem ismerjük és/vagy nem értjük a munkáját, arra biztosan nincs is szükség. No comment.”
  • 11. Freehill 2010. január 16. 23:09
    „Ha veszteséges a Volán, az a baj. Ha ésszerűsít, bezárja a pazarló üzemeket, csökkenti a veszteséget, akkor meg az a baj...”
  • 10. watchman 2010. január 16. 22:20
    „rittersportnak
    A hé megszólítás meg tükrözi a színvonaladat.”
  • 9. watchman 2010. január 16. 22:18
    „A kommancsok mindent tönkrevágnak amiből nekik nem csurran-cseppen valami.”
  • 8. Goldman 2010. január 16. 20:59
    „rittersport:
    direkt úgy írtam.....Neked már az első felszólító mondatodban van. És még Te dumálsz?”
  • 7. Goldman 2010. január 16. 20:57
    „Egyébként meg mindig azon a véleményen voltam, hogy az igazi nagy embereket a haláluk után egy évvel sem kötelességszerűen tartják nyilván.
    A volán vezetőségi emberek közül egyikre sem fognak az utasok emlékezni. Ellenben az őket szállító buszvezetőkkel....legyen pozitív avagy negatív....
    Tulajdonképpen a mai politikára és az emberek életmódjára is igaz: csak a mának élnek és semmit sem tudnak felmutatni, semmi nem marad utánuk amire a következő generáció emlékezne....holott nagyon nagyra tartják saját magukat. Mire föl? A válasz szintén: tudja t_köm....mert a ma fontosabb, mint a holnap.
    Természetesen ez alól kivételek is vannak. Az óvonők,tanárok és mindazon személyek akik a fiatalok korai zsenge ifjúságában szerepet játszanak....azok akik egy ember pályáját saját önkényhatalmuknál fogva kettétörhetnek vagy akik a segítőszándékukkal örök életre beírják magukat a "történelembe"
    Te dr.kotász csak egy vagy a semmirekellő ndk-s turmix gépesek közül. Véded azokat akiknek egyébként is el kellene ezeket a dolgokat végezni. Azokat akiket ha "kidobnának" akkor soha semmire nem mennének az életben, inkább választanák a "nyögdíjat", mint a megszégyenülést. Mert semmi máshoz nem értenek...érted? Semmihez. A hátralevő idejükben lehet, hogy likócson kötnének ki, mint más "nagy" volános tette.
    És tudod manapság egy jó szoftver többet tud, mint ezek hárman(4-en) együtt. Akkor meg mi szükség van rájuk? No comment.....”
  • 6. rittersport 2010. január 16. 20:54
    „moderálva”
  • 5. Goldman 2010. január 16. 20:10
    „Lassan olvasd....
    Dr.Kotász: add vissza a "diplomádat"
    <moderálva>
    AZ állam pénzéből, juttatásaiból a buszokon levő tömegnyomorból nem nehéz nyereséges céget összehozni. Ehhez hozzátartozik az egyes esetekben levő a "nem tisztességes" úton való piacon maradás...("zsíros falat")
    Ez a blabla duma amit te lenyomatsz egy baromság. Ha esetleg tönkre ment volna a volán, se ezek miatt ment volna tönkre.....(nem mintha közöm lenne hozzájuk). Lásd a nógrád volánt és a mávot....érdekes, hogy mindig kapnak mentőövet.
    Mivel a Kisalföld Volán (nem....nem az állam, mert a mór megtette a kötelességét alapon) nem is akarja és ha akarná sem tudják az alternatív szolgáltatók a feltételeket teljesíteni, így maradt neki az egyedüli kivételes jog, hogy a megyében ő a közszolgáltató menetrendszerintis.
    Na, szóval dokikám innentől kezdve papolhatsz nekem, mert amit az állam adhat azt ők meg is kapják alapon meg is kapják. Mindig is kivételesen bántak a volánnal. És kivételesen bánnak azokkal a vezetőkkel akik immár legalább húsz éve mozdíthatatlanul élvezik azt, hogy "gyerekek ezeknél nincs jobb". Miért? Tudja tök_m. Pedig, hidd el, hogy mozdíthatatlan ember nincs. Csak gyenge kormány.
    Amíg az adófizetők pénzéből dotálni tudják még azok utazását is akik soha sem utaztak és visszaélésre van országos szinten lehetőség addig mi a büdös francot papolsz itt jó vezetőségről?”
  • 4. Dr.Kotász 2010. január 16. 18:26
    „Kedves Uraim!
    Nem hiszem hogy a Pócza Urat az befolyásolta döntésében hogy honnan is származik. A két bezárt telep nem más mint egy trágyadomb. Az Önök álltal kritizált kapuvári telep elhelyezkedéséből, méretéből és viszonylagos modernségéből adódóan is a legjobb választás a fejlesztésre. A Pócza Úr pedig azon kevesek közé tartozik, aki hosszú évek óta nyereségesen tud üzemeltetni egy ekkora társaságot. Több ismerősöm és barátom dolgozik a cégnél, és egyáltalán nem rosszak a munkakörülmények, plusz olyan juttatásokat is kapnak a dolgozók amikről más cégeknél csak álmodnak.”
  • 3. Goldman 2010. január 16. 14:34
    „qeu: a vezérigazgató elvtárs kapuvári és állítólag a modern és hiba nélküli gépparknak köszönhetően -állítólag a kapuvári javítóbázist-3év múlva azt is bezárják.
    Ehhez hozzátartozik, hogy alapvetően ez nem az ő döntése volt, hanem a "három király" (mihályka, élő, bognár)-é állítólag. De, hogy ráfejeltek az tuti.
    Nem kell ám félteni emiatt a volánt. Olyan hiper-szuper üzembiztos buszokat vesznek amikhez 10 évig nem kell hozzányúlni. Hja kérem, hogy a vétel után ki(k)nek a kezébe kerül az egész? Na, azt lehet találgatni.
    Zárójelben szelíden megjegyezném, hogy ha esetleg az ellenzék győzne a választáson, máris vannak tipjeim, hogy ki(k) mennek "nyugdíjba". Na, de gyerekek! Itt nem a melósról szól az egész....vakerod?”
22 hozzászólás
12
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Művelődési központ lehet a kastélyban

Közel hatvanmillió forintból újítanák fel a beledi Barthodeiszky-kastélyt. Az épület adhat otthont a… Tovább olvasom