Kisalföld logö

2017. 10. 18. szerda - Lukács 12°C | 23°C Még több cikk.

A Fidesz tízszer több ajánlószelvényt kapott

Gyopáros Alpár, a Fidesz-KDNP jelöltje a törvényben előírt mértéknél tízszer több ajánlószelvényt kapott a november 8-ai időközi parlamenti képviselő-választást megelőzően, ez önmagában jelzi azt a bizalmat, amely Csornán és a környező 49 településen 1998 óta megmutatkozik a Fidesz iránt - közölte Áder János európai parlamenti képviselő a jelöltet bemutató pénteki sajtótájékoztatón.
Az időközi parlamenti képviselő-választásra azért kerül sor, mert a képviselői hely Áder János EP-képviselővé választása miatt megüresedett.

A sajtótájékoztatón Áder János hangoztatta: az emberek aktivitása azt mutatja, hogy változást akarnak. A politikus szerint a várakozásuk jogos, hiszen a jövő évi költségvetés azt üzeni, hogy jelentős fordulat sem a gazdaságpolitikában, sem az emberek életében nem várható 2010-ben sem.

Áder János úgy vélekedett: az emberek tudják, hogy "ettől a kormánytól semmi jóra nem számíthatnak". Mint rámutatott, drámai mértékű, 10 százalék feletti a munkanélküliség, és a kormány adós maradt a munkahelyek megvédésével, újak létesítésével. Adós maradt a következő évi költségvetésben a gazdasági válságból való kilábalás lehetőségének megteremtésével. Nem tervez fordulatot az infláció terén, holott ez ügyben az unió tagjai között Magyarország vezető helyen áll, és nem tervez fordulatot az államadósság tekintetében sem, amely jövőre akár meg is haladhatja a 80 százalékot a nemzeti jövedelemhez viszonyítva - mondta az ellenzéki politikus.

Gyopáros Alpár kijelentette: egyfajta előre hozott jövőalapításnak tekinti a november 8-ai választást, amelynek tétje, hogy milyen választ adunk a jövőnkkel kapcsolatban.

"A szocialisták által kijelölt irányra, a csőd- és bezárási hullámokra mondunk igent, vagy pedig párbeszédet folytatunk, és együtt képzeljük el a közös jövőnket" - vetette fel az alternatívákat.

A fideszes politikus szerint a választásnak az is tétje, hogy lesz-e valaki az Országgyűlésben, aki megpróbálja megakadályozni, hogy a térséget érintő kérdésekben az ott élők megszólítása nélkül döntsenek. A fideszes képviselőjelölt párbeszédet ígért a választókerület lakóival.

Gyopáros Alpár 1978-ban született, pedagógusi, majd európai szakértői végzettséget és európai uniós projektmenedzseri diplomát szerzett. 2002 óta tagja a Fidesznek, Áder János személyi titkáraként segítette a választókerületben az országgyűlési képviselő munkáját. 2006 óta Csorna város alpolgármestere, ebben a funkciójában elsősorban projektmenedzseléssel foglalkozik.

Olvasóink írták

87 hozzászólás
  • 87. gjozsi88 2009. október 29. 08:30
    „barcog!
    Ha visszaolvasod a pamploma-val folytatott vitánkat, akkor a napnál világosabban látszik, hogy a jobbik sem ideológiában, sem gazdasági kérdésekben nem életképes!
    Ezt miért kellene támogatni?”
  • 86. barcog 2009. október 27. 22:03
    „Kedves gjozsi88!

    A JOBBIK, ha már nincs más megoldás kerüljön be, persze a Civil Mozgalom is és még néhány új erő. A lényeg a FIDESZ, MSZP, SZDSZ, MDF tünjön el a politikai életből! Új parlamenti patkó, ha kell a sok kis párt köthetne szövetséget, de csak a VÁLSZTÁSOK IDEJÉRE. Akkor kíváncsi lennék mit kezdene a FIDESZ a Tízszeres kopogtató cédulával! Lehet, hogy megenné?

    Üdv:
    barcog”
  • 85. gjozsi88 2009. október 27. 17:15
    „barcog!
    Ha figyelmesen végig olvastad itt a harmadik, azaz a jobbik szánalmas vergődése lett összehasonlítva a realitásokkal!”
  • 84. barcog 2009. október 27. 11:18
    „Én már nekik sem hiszek. Miért gondolkodunk még mindig csak FIDESZ-ben és MSZP-ben? Talán a média ezt sulykolta belénk? Akkor elég jó sikerült a népbutítás.”
  • 83. gjozsi88 2009. október 20. 16:37
    „pamploma!
    Elég gyorsan elfogytak az érveid!
    Egyébbként civilizált társadalomba, a két kg uborka és a két ember élet nem hogy nem áll arányba, hanem össze sem hasonlítható!
    A lényegtelen hülyeség, ami számodra nem más mint két eset párhuzamba állítása, ami mentes a faji megkülönböztetéstől! Ti nem eseteket hasonlítotok össze, hanem elkövetőket! (cigány, vagy nem cigány!)
    A gazdasági vonatkozású dolgokba jól látható nálatok egy öntelt egoizmuson alapuló követelés halmaz, melyet képtelenség beilleszteni a világgazdaság mókuskerekébe, amiről azt hiszitek csupán nemzettudatból működni fog, pénz és piac nélkül!
    Arra a felvetésre, hogy az idö eldönti ki áll közelebb az igazsághoz, csak azt mondhatom, hogy a saját sorsunk a saját kezünkbe van! Ha eljön az idö és a te gondolkodás módod lesz többségben, az nem jelenti azt, hogy az általad vizionált megoldás létre jötte nem következik be, tehát az idö eldönti a te "igaszságod" javára ezt a vitát! Ez azonban messze nem jelenti azt, hogy az működni, ráadásul jobban működni is fog, mert mint egyetlen egyszer sem sikerült reagálnod arra a kérdésre, hogy a világot uraló tőkét és a piacokat, a mi 15 milliós létünkkel, pár ezer négyzet km-el hogy tudjuk erre kényszeríteni!”
  • 82. pamplona 2009. október 20. 02:06
    „Gjozsi:"Aljas szándék lehet éppenséggel a bácsi tette is, aki pár uborkáért meg akart ölni két embert." Ekkora baromságot leirni! Eddig is fárasztó voltál lényegtelen hülyeségek forszírozásával, de ez már kiboritja a bilit, nem is tekintelek ezek után vitapartnernek. Az idö majd eldönti ki áll közelebb az igazsághoz!”
  • 81. gjozsi88 2009. október 19. 16:04
    „A répa kvóta a WTO követelésére lett bevezetve!
    Az örök talány számomra, hogy mitől gondoljátok, hogy ez pár ezer négyzetkm- nyi ország max 15 millió ember diktálni tud és milyen érvek mentén tud érdeket érvényesíteni a világ nagyhatalmaival szemben? Ezeket a szerződéseket sok szempont szerint kötik meg, számtalan lobbi figyelembe vételével!
    A mezőgazdasági vállalkozók, a normális része igenis él a lehetőségekkel, a hozzád hasonló hőzöngők, akik a saját korlátaikat sem látják, meg csak irreálisan követelnek!”
  • 80. gjozsi88 2009. október 19. 15:54
    „Abban a rendszerben, amikor a csendőrség működött, talán nézz utána, nem volt demokrácia, így tüntetés sem nagyon! Ami volt az több volt mint tüntetés, talán forradalom, annak a következménye nem kilött szem, hanem halottak, hosszú börtön évek!”
  • 79. gjozsi88 2009. október 19. 15:47
    „A világon mindenütt, aki együtt megy egy garázda társasággal, az azonosul is vele, igy nem lehet szétválasztani az elkövetőket! A gyilkosságoknál az elkövető mellett részt vállaló, de abban tevölegesen részt nem vevő embert ugyanúgy ítélilik társtettesként, mint a gyilkost, legfeljebb enyhítő körülményeket vesznek nála figyelembe!
    A lebuktatás nem azonos a bün megelőzésével! Tehát a felszámolásra sem elég egy akarat!
    A banki szerződések nem fizetőit, akik szintén jogtalan lakók felmented, mint a törvényesség valódi őre, miközben elfelejted, hogy a szerződés aláírásakor tudott volt, hogy létezik egy "apróbetüs" rész, mely tartalmazza az egyoldalú szerződés módosítás lehetőségét! ( Ennek megakadályozására módosítani akarták a szocik a törvényt, amit a ma köztársasági elnökünk, a jobboldali Sólyom László vezette alkotmánybíróság hatályon kivül helyezett!)
    Arra sem sikerült érdemben válaszolnod, hogy milyen alapon tehet különbséget egy végrehajtó hatalom, esetünkben a leendő csendőrség, egy cigány által elkövetett és a nem cigány által elkövetett cselekmény közt! Mert addig amig a cigányok gazdasági épület használatát meg tudjátok különböztetni, a banki hitelt nem fizető adóst felmentitek, nem tartjátok bünösnek, megértitek! Nem különben a főbérlő, albérlő jogvitákat, ahol szintén nem demonstrált a gárda! Milyen törvények lesznek? Az egyiknek lehet, a másiknak nem? Ugyan már!
    Ez nem más, mint szerecsen mosdatás! A rasszizmus legalizálási törekvése!”
  • 78. gjozsi88 2009. október 19. 15:32
    „pamploma!
    Hogy milyen tudattal adtak kölcsön, az ebből a szempontból mellékes, az eredmény, hogy mi ezt a feltételt elfogadtuk! Ez nem egyoldalú szerződés! A jogfolytonosság kötelez! Vagy ilyenkor már nem 1000 éves nemzetről beszélünk! Az adósság elengedés következményei, mint a lengyeleknél is tapasztalható az látom messze nem érdekel!
    Azt mondani, hogy az ember élet kevesebbet ér, mint a termény az a lelki szegénységed ékes bizonyítéka! (Nálunk pl nem cigányok pakolták ki a gazdasági épületeinket, de te mégis csak a cigány bünözésről vagy hajlandó értekezni!) A megoldásaid nem támogathatók, ráadásul a világon sehol sem az! Az aljas szándék lehet éppenséggel a bácsi tette is, aki pár uborkáért meg akart ölni két embert!
    De ugye te nem akarsz a civilázált emberek társaságához tartozni ilyen felfogással? ( Kérdezd meg őket, hogy így alkalmasnak találnak e erre, te és a hozzátok hasonlóan gondolkodók nem vagytok döntési helyzetbe, mert a világon nagyon nagy kisebbségbe vagytok,szerencsére)
    A csendőrség nem gumi lövedéket használt volna, hanem éles fegyvert, melynek egyébbként a törvényi feltételei adottak voltak, amit a politikai irányítás megtiltott!
    Az eredmény: a rend helyreállítása megtörtént!
    Az alkotmányba nincs benn, a TV székház felégetése, budapesti utcák szétverése, amit állítólag a jogaikkal élő emberek tettek, sőt a rendőrségnek okozott 105 fős sérülése sincs az alkotmányba engedélyezve!”
  • 77. pamplona 2009. október 18. 23:11
    „Javaslom költözz ollyan településre, ahol már a kisebbség a többség, szembesülj a valósággal, biztosan nem azon fogsz töprengeni, hogy hogyan mentegesd a cigányokat. Tudod a lét formálja a tudatot.”
  • 76. pamplona 2009. október 18. 23:06
    „Ezt a problémát el lehet hallgatni, szőnyeg alá söpörni, de a következményeivel előbb utóbb a szembesülést megúszni azt nem, akárhogy kárognak a rasszistázó, fasisztázó antimagyarok.Nem kell nekünk hitel, rendezni kell az adósság kérdését, az indokolatlan kiadásokat visszafogni, legyen önfenntartó az ország, szabaduljon ki a jelenlegi helyzetéből, ezen kell dolgozni mert ami most van az csak a káoszba visz.Hagyjad a halandzsát a cigfányok mosdatásával. Te irtad hogy könnyü lebuktatni őket, éppen ezért nem lenne nehéz felszámolni a bűnözésüket csak hiányzik az akarat. Mellesleg mivel a többségük nagyon primitív, az lenne a helyes ha a szankció drasztikusan visszatartó erejű lenne, mert akkor tudatosulna bennük lassan, hogy mitől meddig.Az a probléma, hogy a mai civilizált szintre szabott törvények gyakorlatilag a civilizációs leszakadásuk miatt rájuk szinte teljesen hatástalanok. A szigor sokkal jobban szolgálná a beilleszkedésüket, mint a pozitív diszkrimináció.Ne feledd a banki adósok nagyrésze azért nem tud fizetni mert a bank minden kockázatot áthárít, egyoldalúan szerződést módosít, és ami az utóbbi időben előfordult úgy megnövekedett a törlesztö részlet, hogy azt már nem tudták fizetni, Úgyhogy a tulajdonos bank semmit sem kockáztatva nyerészkedik. Ez ellen pedig jogos a fellépés. Ez is különbség.”
  • 75. pamplona 2009. október 18. 22:42
    „És ezzel rombolják egy civilizált normális társadalom kohézióját.Mit gondolsz a cendőrség hánytüntető ember szemét lőtte ki 65 éves fennállása alatt? Ajánlom a témát kutatásra számodra. Ennél a mostaninál a Kádár rendőrség is jobb volt mert betöltötte funkcióját, nem úgy mint a mostani.Azon túlmenően-,hogy a működésük jogszabályi hátterét változtatni kell,-azért még olyan degeneráltan nem kötelező eljárniuk mint a Györki esetben. Meg nem az alkotmányos jogaikat gyakorló tüntetőkkel kell keménykedni, hanem a bűnözőkkel.A törő zúzó kukaborogatókkal szemben természetesen lépjenek fel, de okt 23.-ka nem erről szólt elsősorban. A répa kvóta a WTO követelése nyomán lett bevezetve, fogd már fel! Csak aza bökkenő , hogy a negativ ódiuma, köszönhetöen az idegen tulajdonosoknak nálunk nagyban csapódott.Kérdezd meg a gazdákat, hogy mennyi támogatást járt ki nekik a miniszterünk? Csak vigyázz kellő távolságba legyél tőlük, nehogy az indulataiknak valamivel nyomatékot adjanak. Egyet értek veled az ingyen élés megszüntetésében, ennek legnagyobb tétele a nyakló nélkül szaporodó cigányok segélyezése.Becslések szerint kb. 1000 milliárd évente.”
  • 74. pamplona 2009. október 18. 22:13
    „Józsikám, nagyon szép teljesitmény tőled ennyi marhaságot összehordani, ez a halmaz lassan már áttekinthetetlenné válik, de megpróbálok reagálni hátulról vsszafelé:Tudod ostobának kell lenni olyan feltételekkel kölcsön venni azt a szerszámot . A példád nem helytálló, mert a Kádár rezsimnek a Nyugat azokat a kölcsönöket abban a sanda tudatban adta,hogy tudta, hogy az az életképtelen rendszer a büdös életben nem fizeti vissza, de nem is azt várta el , hanem politikai árat, nevezetesen hogy a rezsimet ezen az úton békésen felszámolja. Ezt az árat pedig megkapta. Antallék hülyesége volt az a dzsentri gesztus mikor 90-ben kijelentették nagy ünnepélyesen, hogy "Magyarország fizetni fog". A következmény a jelenkorban érlelődik,előbb utóbb megkerülhetetlenné válik, mert akármit kárognak ezt a 100 miliiárdos dollár adósságot ez az ország nem tudja visszafizetni, úgy betaszították a kamatrabszolgaságba.A bácsi nem volt gondatlan, a cigányok tudták, hogy áram van az uborka körül, de sötét volt részegek voltak mert aznap kapták a segélyt, amit piára költöttek, nem uborkára azt lopni akarták az öreg úrtól.A törvény elsősorban az aljas szándékot büntesse ilyen esetben, mint az USÁba bőrszintől függetlenül, nem értek egyet azzal a marhasággal, hogy az ilyenek életehez való joga előbbre való. Egy cigány halt meg, a vádlottak padjára pedig az életben maradt kettő mellé oda kellene ültetni a politikusokat , szociológusokat, média bértollnokokat, megélhetési fajvédőket, mindazokat akik felkarolják és bátorítják a devianciát.”
  • 73. gjozsi88 2009. október 17. 18:06
    „Egyszerűen nevetséges az a gondolat meneted és egyben elég szomorú, hogy mi a hiteleink kamatait fizetve, tulajdonképpen már rég lefizettük az adósságot, ami azt mondatja neked, hogy erkölcsi alapunk van a hitel elengedésre!
    Képzeljük el azt a helyzetet, hogy neked van egy kölcsönződ, ahonnan te egy szerszámot kölcsön adsz nekem napi x ft ért( a pénz, a hitel is egy árú, amit úgy hívnak: pénz, amit kölcsönadnak x ft ért, azaz a kamatért!) Én használom a szerszámot 5 hónapig, akár évig és ez alatt fizetem a napi x forintot, azért mert kölcsönadtad, ettől még ez a tiéd! Mit szólnál, ha azt mondanám egy idő után, hogy én már annyi kölcsöndíjat fizettem, hogy ez a szerszám az enyém? Joggal lennél felháborodva!”
  • 72. gjozsi88 2009. október 16. 18:11
    „még egy dolog, amit fontosnak gondolok!
    Említetted az áramot a kerítésbe vezető öreg úr esetét, amit párhuzamba állítottál amerikai gyakorlattal! Szeretném felhívni a figyelmed, hogy a két ország alkotmánya abban is különbözik, hogy nálunk az élethez való jogot hangsúlyosabban tartjuk fontosabbnak, mint amerikában, ahol hasonló esetben a két ember élet kevesebbet ér, mint 3 dinnye! Ugye ezt nem tartanánk jónak minden esetre??? Mert ugye a jog az általános irányelveket tartalmaz, azokat alkalmazzák egyes esetekre!
    ( Elképzelem, hogy a bíró igazat ad a bácsinak, aki gondatlanságból, két ember életét vette el, azért a terményért! Milyen lenne a te felháborodásod, ha a tolvajokból lett áldozatok nem cigányok lennének, mint ahogy gyakran előfordul, csak nem fujta fel senki???)”
  • 71. gjozsi88 2009. október 16. 17:52
    „Még annyit: amikor a rendőrség hasonlóan lépett fel, mint ahogy az általad vágyott csendőrség tette az ő idejében,(2006 őszén) akkora sirás rivás lett nálatok hogy csak na! Következetesség! Pedig ott is "csak" rendet teremtettek, ráadásul, messze nem olyan brutalitással mint a csendőrség tette volna!”
  • 70. gjozsi88 2009. október 16. 17:50
    „Az adósság elengedése:
    A lengyelek elkövették ezt a hibát, és ők többet nem kapnak szabad felhasználású hitelt( hiteleket egyébbként a világ összes országa használ, mi miért tudnánk kivételek lenni?) Velünk ellentétben, ha szükségük lenne hitelre, csak alapos, hosszú ellenőrzési folyamat után, ennek ellenére is nagy kockázati felárral! ( Ne tessék összekeverni, hogy mi nagyobb felárat fizettünk a válság elejétől egy SZABAD felhasználású hitelért, amit rövid idő alatt megkaptunk, a lengyelek hónapokig küzdenek, hogy egyáltalán kapjanak egy célzott hitelt! Talán érthető a különbség!)
    A répa kvóták meghatározása, minden hiedelem ellenére gazdasági ok! Nekünk is megmondták, hogy a mi térségünkbe gabonát érdemes termelni a költség hatékonyság és a piac miatt, a kvótáinkat ez alapján állapították meg! A vámokat a világgazdaság alakulása szerint határozták meg, ugyanis különböző kereskedelmi egyezmények megkötésévek koordinálják, melynek okait innen nem lehet átlátni, melyeket méreteink alapján döntően befolyásolni sem vagyunk képesek! (Ennek ellenére brüsszelben nem szeretik nagyon Gráf József mezőgazdasági minisztert, mert rengeteg plussz támogatást tud szerezni a gazdáknak, akiket minden igyekezet ellenére sem tud kivinni tüntetni a Magosz!)”
  • 69. gjozsi88 2009. október 16. 17:34
    „A csendőrség nem volt tökéletes?
    Persze, abban az időben az évente elkövetett 3 tyúk tolvajlást nem volt nehéz kitalálni, ráadásul a sok poros út megörízte a nyomokat...! Ezt az idillt túl haladta az idő!
    A csendőrséget nem szerették, tekintélyük volt, mert bárkit okkal ok nélkül bevittek, veréssel vallattak, becsuktak...! Ezt is túlhaladta a világ! Ma be kell bizonyítani a bűnösséget, ami nagyon nehéz!
    Mi a garancia az erkölcsi tisztaságra a jövő csendőrségében? Kibe látsz bele?
    A finanszirozás:
    Abból induljunk ki, hogy az állam bevételei messze nem haladják meg a kiadási oldalt! Ugyanis rengetegen vannak akik adótcsalnak, miközben ugyanez a réteg követeli az államtól a kiadásai fenntartását sőt annak növelését!(gázár támogatás, ingyen diploma, e.ü, önkormányzatok nagy száma, egy ember utazik a vonaton az sem fizet érte egy vasat sem...stb) Tehát ha a "zsidó" külföldi bankoktól nem venne fel a jövőben hitelt, (ez a jobbik programja) akkor nem kerülne beruháztásokra, fejlesztésekre( amilyen a Hankoknak nyujtott támogatás, mely ha nincs, akkor irány szlovákia, ahol van! nálunk minusz x ezer munkahely)”
  • 68. gjozsi88 2009. október 16. 17:21
    „Pamploma!
    De bizony a tulajdonforma a fontos! Lám te is fontosnak tartotad az áramot kerítésbe vezetö öreg úr példájába, a hivatkozott amerikai formában is az a döntő! Tehát e kérdéskörben egyetértünk, hogy a banki tulajdonba lévő ingatlant jogtalanul használó is jogtalan! A közüzemü dij fizetése nem mentesít egy jogtalan helyzetet, akkor sem ha a szomszéd hallgatólagosan tudomásul is veszi! Az általad hivatkozott amerikába pl nem tesznek különbséget, ott kidobják a jogtalan lakót! Te és a gárda különbséget láttok! Milyen alapon? Mit tehet az egyik és mit nem a másik? (Azt egyébbként nehéz elképzelni, hogy a györki esetben, ahol szerinted gazdasági épületet bitoroltak rengeteg közüzemi számlát csinálhattak volna!) A különbség, hogy a cigányok által elkövetett elkövetett büncselekményeket valamiért (???) preferálta a gárda, a többit nem! Ez nevetséges diszkrimináció!
    A cigányok által elkövetett büncselekmények megszüntetése, ahogy sok más egyébb büncselekmény megszüntetése, nem politikai akarat kérdése, számos társadalmi, gazdasági összefüggés következménye!
    Azt állítani, hogy a cigányok másfél millió ember életét keserítik meg, az megint csak egyoldalú beállítás! Én azt állítom, hogy nem csak a cigányok által elkövetett cselekmények nehezítik az életet, hanem az én példám, amit párhuzamba állítani szeretnék, az adócsaló is, akik az állam létét fenntartását veszélyeztetik, mert az állam azt osztja el, amit befizetünk, ezzel mindannyiunk életét nehezítik! Mivel ez nem oly látványos, ezért a szükebb látókörüek ennek a veszélyét nem látják és ennek fokát nem is érzik! Ennek egy részéből fakad a megélhetési bünözés, melynek további egy része a cigányok által elkövetett cselekmény!
    Ami furcsa, hogy a gárda csak a cigányokkal kapcsolatban lát okot a fellépésre! ( néhány kormánypárti politikus ellen is szól, hogy bázist szerezzen)”
87 hozzászólás

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

A Jobbik leadta az ajánlószelvényeket

Elsőként a Jobbik gyűjtötte össze az induláshoz szükséges ajánlószelvényeket a csorni választókerületben november 8-án tartandó időközi országgyűlési képviselő-választásra. Tovább olvasom