Kisalföld logö

2017. 11. 22. szerda - Cecília 4°C | 11°C Még több cikk.

Tchibo-üzlet Győrben? Igen!

Újdonságokkal várja a vásárlókat – és nemcsak a kávézás szerelmeseit! - a Győrben nyíló Tchibo-üzlet pénteken. Mészáros Zsolt ügyvezető igazgatóval beszélgettünk a pénteki start kapcsán.

–Budapest mellett eddig csak Pécsen sétálhattak be a vásárlók a Tchibo-üzletbe, most a győri Árkádban, február 28-án új bolt nyílik. Milyen lehetőségeket látnak Győrben, könnyű lesz beilleszkedni?
– Nagyon jó kiindulásnak tartjuk, hogy webáruházunkból sokan rendelnek a megyéből, jelentős a forgalom Győrből. Másrészt egy fejlődő város lesz a helyszín, ami segítheti megvetni a lábunkat. Az üzletbe már felvett eladók pedig arra is rávilágítottak: végre nem kell Ausztriába utazni a környéken élőknek, ha a Tchibóban vásárolnának. A nyitásnak jótékony hatása lesz a már említett webáruházunkra is, hiszen sokan kezdetben bizonytalanok az árucikkekkel szemben, szeretnék élőben megnézni azokat a vásárlás előtt.

Mészáros Zsolt
Mészáros Zsolt
– Milyen termékekkel találkozhatnak a vásárlók Győrben? A többi üzlethez képest lesz eltérés?

– A Tchibo üzleti modell része, hogy a kávé mellett rendszeresen megújuló témákra épülő, sokféle terméket kínál. Ebben itt sem lesz változás és áraink, akcióink is egységesek. Újdonság azonban, hogy a szemeskávét Győrben másként prezentáljuk majd, jelentősebb hangsúlyt kap a kínálata. A kávébárba a legmodernebb daráló és kávéfőző gépek kerülnek. Üzleteink közül itt először használunk két különböző kávékeveréket, külön a rövid és külön a hosszú kávéhoz, ami nagyon is látható lesz, mert a darálónak dupla tartálya van. Mindez azért is fontos, mert a Tchibo sokat dolgozik azon, hogy a legjobb, legfinomabb keveréket állítsa elő. 

– Ötletes reklámokkal vezették be, hogy a Tchibo név mára már nemcsak a friss, kiváló minőségű kávét jelenti. Mennyire vált sikeressé ez a kereskedelmi modell?
– Sokan nem tudták elképzelni, vagy nem értették a koncepciót, hogy a kávé mellett fogyasztási cikkekkel foglalkozunk. Mára 75 százalékos ismertségre tesszük mindezt, ami egy elég nagy szám, mondhatni ˝bejött˝ a reklám. A modell sikeres, tavaly két számjegyű, webáruházunkban pedig három számjegyű növekedést értünk el. Míg a kávépiacon egyértelműen megvannak a konkurenseink, addig a hetente megújuló termékkínálatunknak nehéz versenytársat találni. Kiemelten a 25-45 évig terjedő korosztály a célcsoportunk, ahol a 30-40 évesek különösen szívesen jönnek a széles választék miatt. Alapvetően hölgyek a vendégeink, de az urak is nagyon jól, vagyis sokat vásárolnak.

– Mit jelent a vállalat életében egy új üzlet megnyitása? Győrben már minden készen áll a startra?
– Utoljára 2011 májusában nyitottunk üzletet. Nagyon fontos, hogy a német vállalatvezetés újra bizalmat szavazott nekünk. Ahogy már említettem, sokan kételkednek a webáruházzal szemben, ezért is jó, hogy most személyesen megismerhetik a termékeket. Amikor beszélünk, az üzlet már teljesen készen áll a nyitásra, a Facebook-játékunk nyertesei pénteken reggel 8 órától már birtokba vehetik.

– Miért esett a helyszínválasztás az Árkádra?
– Kell, hogy napi ezer látogatónk legyen, akiknek mintegy egynegyede, egyötöde vásárol is valamit. A forgalmas bevásárlóközpont ezért is alkalmas.

– Egy éve ügyvezető igazgatója a Tchibo Budapest Kft.-nek, korábban marketingigazgatóként dolgozott. Miben látja a Tchibo legnagyobb erejét, miben fejlődnének?
– Van egy sikeres üzleti modellünk, saját boltjaink, ahol "nagy a szabadság". Ugyanakkor a kávéinkat jelentősebb részben más kereskedelmi pontokon értékesítjük, ezért a saját csatornáinkat még szeretnénk erősíteni. Ide tartozik a webáruházunk támogatása is. A kávékat tekintve a prémium kategóriában látunk lehetőségeket, mert van rá igény. A győri boltnyitás kapcsán is tapasztalható, hogy a közösségi média, a fogyasztókkal ott kialakuló dialógus mennyire fontos. Ezen a téren is vannak még kiaknázatlan területek.

– Végezetül a kihagyhatatlan kérdés: ön kávézik?
– Nem tudom, hogy ma éppen a hányadikat ittam. (Nevet.) Rövid kávét, tejhabbal: espresso macchiato, ez a kedvencem. Reggel azonban cappuccino egy kialakult rituálé része, én készítem a feleségemnek is. Olyankor legalább tíz percig együtt vagyunk a kávé mellett, utána indulhat a nap.

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Hotel Lajta Park - Ebédajánlat

Tovább olvasom