Kisalföld logö

2017. 04. 29. szombat - Péter 4°C | 13°C Még több cikk.

Szigetköz gyöngyszeme: Lipóti Termál -és Élményfürdő

A Szigetköz szívében búvik meg a Szigetköz gyöngyszemeként emlegetett Lipóti Termál -és Élményfürdő, amely megjelenésében és technikájában is az ország egyik legmodernebb fürdője.

A nyugodt, csodálatos természeti környezetben található komplexum két gyógyvizes medencével, úszómedencével, gyermekpancsolókkal, sodrófolyosóval, pezsgőfürdővel, masszázselemekkel teli élménymedencével, egy 1200m2-es strandmedencével, (melyhez hullámmedence, vízi vidám park, óriás csúszdák kapcsolódnak ) és egy külön kis szigeten elhelyezett vízimalom szaunával várja a fürdőzni vágyókat.

A Lipóti Termál -és Élményfürdőben eltöltött nap nemcsak fürdőélmény, hanem az igényes, csodálatos virágokkal teli természet közeli környezetben egy egész napos pihenés, felüdülés és felejthetetlen kikapcsolódás minden korosztály számára.

Elérhetőségek:

Nyitva: minden nap 9-20 óráig
H-9233 Lipót, Fő út 84.
Tel: 0036 96 - 215 723
0036 96 - 215 734

Olvasóink írták

• 2. bluelight 2011. július 14. 20:01
    „Az a szomorú, hogy a "Szigetköz gyöngyszeme" távolsági (volános) autóbusszal gyakorlatilag elérhetetlen. Megnéztem a vasárnapi menetrendet, és a legegyszerűbb útvonal: Győr- Halászi -Lipót, vissza ugyan ez, összesen másfél óra várakozással az átszállásoknál, és közben buszozunk összesen 100 kilométert, a Győrtől 27 kilométerre lévő Lipótra! Szomorú de ez van. Marad a Győri termálfürdő, ami persze nagyon jó, de szívesen elmennénk Lipótra. Talán pár év múlva egyszerűbben elérhető lesz autóval nem rendelkező családoknak is...”
  • 1. gabrielb84 2011. július 14. 08:21
    „Tegnap voltunk lipóton és azt kell hogy mondjam hogy vicc az egész termál!!!! befizettük a nem túl olcsó 2400 forintos belépőt és elindultunk keresni a helyünket, akárhova mentünk hangyák leptek el minket engemet össze is csipkedtek... a lángosért több mint fél órát áltunk sorba holott nem is voltak sokan a fürdőben...gofri egyáltalán nem volt szintúgy sütemény sem...ha már befizettünk ennyi pénzt akkor szolgáltatás legyen már olyan amit elvárnánk!!!!”
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Hűségkártyával a Reálban

Sokan vásároltak hűségkártyával a Reál Manna Élelmiszer Áruházakban meghirdetett akció első napján. Tovább olvasom