Kisalföld logö

2017. 08. 22. kedd - Menyhért, Mirjam 12°C | 23°C Még több cikk.

Fejlesztések sikerei a Hajnal Húskombinátnál

Az elégedett vevői kör, a sorra elért sikerek bizonyítják, jó úton halad a győri Hajnal Húskombinát Kft. (x)
Tavaly év végén az egyik legsikeresebb beszállítójának nyilvánította a céget a Tesco. Alig telt el pár hónap, s Magyar Termék Nagydíjas lett a saját recept alapján gyártott Hajnal Párizsi és a Dán Szalámi. A napokban sikerrel szerepelt a cég az OMÉK szakkiállításon.

A győri Hajnal Húskombinát Kft. első alkalommal szerepelt az Országos Mezőgazdasági és Élelmiszeripari Kiállításon (OMÉK). A cég a „Generáció" és a „Dinasztia" termékcsaládjait mutatta be, s újdonságként a Frédi-Béni grillszeletet is megismerhették a látogatók. Természetesen a Magyar Termék Nagydíjas Hajnal Párizsit és a Dán Szalámit sem hagyták otthon az üzemben.

A kiállításokon hagyományos kóstoltatáson elismerően nyilatkoztak a vásárlátogatók mindkettőről.

Hajnal Húskombinát: bebizonyosodott, hogy jó úton járunk.
Hajnal Húskombinát: bebizonyosodott, hogy jó úton járunk.


– Örömünkre már első alkalommal sikerült színvonalas standot építenünk, amelyre nagyon sokan voltak kíváncsiak. Érdeklődéssel vették a látogatók a Hajnal Húskombinát megjelenését. Miután a nagy kereskedelmi áruházak beszállítójaként bizonyítottunk, s a termékdíjak elnyerése is országos szintre emelte a céget, fontos volt nekünk, hogy ott legyünk a szakkiállításon.

Bebizonyosodott, hogy jó úton járunk. A hazai piacon keresett a magyar alapanyagból, magyar gyártással előállított termék. A fogyasztók hajlandók magasabb kategóriájú, minőségi árut vásárolni. Ez abból a szempontból is fontos, hogy külföldön is szeretnénk megjelenni termékeinkkel – mondta Hajnal László tulajdonos-ügyvezető.
Az OMÉK-on bemutatott Frédi-Béni Grillszelet újdonság a magyar üzletek polcain. „Grillezés készen", a cég saját pácolású csontos-bőrös sertéscomb szeletet fóliázva kínálja a vevőknek.

A szakkiállításon szereplő többi termékükről Hajnal László elmondta:

– Két termékcsaládja van társaságunknak. Egyik a háziasszonyoknak összeállított „Dinasztia", amelybe a párizsi, a sonka, a különféle felvágottak, főtt- és füstölttarják tartoznak. A másik az idősebb korosztálynak összeállított tradicionális „Generáció" termékcsalád. Ezek között vannak többek között a füstölt áruk, a disznósajt, a hurkák, a sütőkolbász. Mindez ahhoz a hagyományunkhoz igazodik, hogy nem csak magyar termelőként, de családi vállalkozásként kívánunk részt venni a piaci versenyben. Természetesen a minőség mellett ennek visszatükröződésére is nagy hangsúlyt fektetünk termékeink megjelenítésében.

Hajnal Lászlónak a cég mindegyik terméke kedves, ám közülük is a Hajnal Párizsi áll közel a szívéhez, hiszen az saját elképzelései szerint készül.

S bár húsipari szakemberek többször igyekeztek rávenni, hogy változtasson az összetételén, ő arra nem volt hajlandó.

– A mi párizsinkban sertéscomb, szalonna és saját összeállítású fűszerek vannak. Nincs benne bőrke, allergiát okozó adalékanyag, szója. Tiszta minőségű terméket gyártunk. Makacsságomat igazolta a Magyar Termék Nagydíj elnyerése.



A Hajnal Húskombinát Kft. olyan nagy kereskedelmi cégek beszállítója, mint az Spar, az Auchan, s legsikeresebb beszállítója a Tesconak. Ezen felül a saját nyolc üzlete mellett számos éteremnek, s más kis üzletnek szállítja termékeit.

– A munkánkat koronázó sikerek további fejlesztésekre ösztönöznek bennünket. Egyrészt célunk, hogy tervezett új termékeinkkel jövőre is sikerrel szerepeljünk a Magyar Termék Nagydíjon. Másrészt úgy kívánunk fejleszteni, hogy megmaradjon a hazai fogyasztók által kedvelt termékkor, ugyanakkor olyan változatokat is szeretnénk gyártani, amelyekre külföldön van, vagy lehet igény – mondta végül Hajnal László.
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Samsung Shop in Shop a győri Media Marktban - videó

A Shop in Shop-ban megtaláltuk a legnagyobb TV-t is. Tovább olvasom