Kisalföld logö

2017. 08. 24. csütörtök - Bertalan 13°C | 27°C Még több cikk.

Célba érnek hirdetéseink?

2009 évben médiakutatást végeztettünk a GFK Hungária Piackutató Intézettel, hogy megtudjuk, régiónkban kik is böngészik az internetet azaz hírportáljainkat (delmagyar.hu illetve a kislfold.hu) és kik azok akik a napilapokat és más nyomtatott kiadványokat olvasnak.

Az eredmények még a kiadót is meglepték mivel kiderült, hogy a hírportálokat egy teljesen új közönség olvassa és ez a közönség folyamatosan bővül. Érdekességképpen: a Délmagyaroszág napilap 254.000 heti olvasójából mindösszesen 15.000 fő olvassa a delmagyar.hu hírportált.

Ez durván 6%. A Kisalföld napilap 299.000 heti olvasójából csupán 14.000 fő böngészi a kisalfold.hu hírportált. Ez durván 5%! Kijelenthetjük, hogy a régiók egyik legnagyobb elérését biztosító médiák a regionális hírportálok.

- Célba érnek hirdetéseink? Tesszük fel a kérdést minden alkalommal, amikor az egyébként is szoros reklám költségvetésünkből, az aktuális kampányra tervezünk. Érdemes az ideális megoldást választani, azaz azokat az eszközöket, melyek által garantált a legnagyobb százalékos közönségelérés. Az már tény, hogy jelentős tömegek böngészik az internetet. Saját régiójuk híreit böngészik, avagy célirányosan a mindennapi életükhöz szükséges információkat keresik.

Feltétlenül szükséges egy tervezett kampánynál számolni e tömegek elérésével is.

- Az interneten tényleg működik az interaktív kommunikáció. A megszokott, regionálisan alkalmazott, hagyományos médiákkal szemben óriási előnye az internetnek, hogy lehetőség nyílik a célközönség aktiválására egy-egy kampány alkalmával. Tökéletesen nyomon követhető a felhasználók aktivitása egy jól megtervezett internetes promóció alkalmával. A felhasználók reakcióiból pedig hasznos következtetések vonhatók le az interneten hirdető vállalkozások számára.

- Az internetet böngésző felhasználók száma nem lesz kevesebb! Ez tény! Előbb-utóbb biztosan minden vállalkozás jelen lesz, nemcsak saját weboldalával hanem online médiákon keresztül is kommunikálni fog. Érdemes időben elkezdeni gondolkodni az irányokon és hozzáértő emberektől tanácsot kérni. A Lapcom Kiadó Kft. Online Üzletágában az internetes szakmai fejlődését nyomon követő, trendek ismerő, tapasztal online értékesítési szaktanácsadók dolgoznak. Mi szívesen segítünk eligazodni az online bonyolult világában.
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Elit társaság – 50 felettiek az interneten

Az internetet kezdetektől fogva fiatalos médiumnak nevezik,
ám felmérések alapján az idősebb… Tovább olvasom