Hirdetés

2024.02.28. 07:50

Gyémántdíj-eső a Marketing Diamond Awardson

Ismét marketinggyémánt elismerésben részesültek a West Hungária Bau Kft. pályázatai a Marketing Diamond Awardson. A Magyar Marketing Szövetség által alapított díj elnyerésével a WHB újabb három gyémánt védjeggyel gazdagodott.

PR cikk
Az ünnepélyes díjátadón az okleveleket, illetve a Megbízói Toplista 4. helyezéséről szóló oklevelet Szikszai Zsanett marketingvezető vette át.

A Magyar Marketing Szövetség tájékoztatása szerint az idei év rekordot döntött: 294 nevezést küldtek be a pályázók, ebből 101 pályázat – köztük a WHB-é – megbízói oldalról érkezett. Összesen 17 alkategóriában lehetett nevezni, a legnépszerűbb, 52 nevezéssel, a Márkaépítés kategória volt, ezek közül választotta ki a véleményformáló marketingszakemberekből álló 34 tagú zsűri a nyertes pályázatokat.

A megmérettetésre a West Hungária Bau Kft. az alábbi 2023-as kampányaival pályázott.

Egy épület két arca

Az Egy épület két arca fotópályázat kampányának célja az volt, hogy a nagyközönség még jobban megismerhesse a West Hungária Bau Kft. által kivitelezett monumentális és gyönyörű épületeket, valamint felhívja a figyelmet arra az alkotómunkára, amelyet a cég az elmúlt 26 év során megvalósított.

WHB 4 Future rovat

A WHB Group felelős nagyvállalatként célul tűzte ki, hogy fenntarthatósági törekvéseivel, kezdeményezéseivel példát mutasson a vállalati szektor többi szereplőjének, valamint lakossági érintettjeinek, így social media felületei követőinek is. A rovat tartalmainak kidolgozása során fontos szempont volt az edukáció, és a cég életével, tevékenységével kapcsolatos fontosabb információk, momentumok megosztása a követőivel. Ennek tükrében születtek meg a WHB 4 Future rovat különböző témaköröket érintő, könnyen érthető, mégis edukációs jellegű anyagai, megjelenései.

A WHB marketingtevékenységét három kategóriában is elismerte a Magyar Marketing Szövetség. Ezzel együtt már nyolcra emelkedett a vállalat Gyémánt díjainak száma.

WHB Hód túra

A WHB a kabalaállatára, Robin Hódra tudatosan fókuszáló marketingkommunikációs kampányának középpontjában – a kabalaállat mellett – a WHB hét ikonikus épülete állt. A kampány lehetőséget nyújtott arra, hogy a WHB tevékenységét a korábban már megvalósult, kiemelt projektjein keresztül játékos, könnyen érthető és szerethető formában is bemutathassa a követőknek a történetek segítségével. Minden egyes túrához társult egy, a West Hungária Bau Kft. által az elmúlt években kivitelezett épület.

A megmérettetésen Multikat előzött meg a WHB

– Nagyon büszkék vagyunk, hogy ilyen erős mezőnyben és ilyen szigorú értékelési szempontok alapján három kategóriában is nyertünk, és immár nyolc Gyémánt díjjal rendelkezünk, ami azt is jelenti, hogy a Diamond List-en, a Megbízói kategóriában a nagyon előkelő negyedik helyen állunk, megelőzve olyan multicégeket, mint a Rossmann, a Libri, a JYSK és a Coca-Cola – nyilatkozta Paár Attila, a West Hungária Bau Kft. tulajdonos-ügyvezetője.
(x)

 

 

 

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a kisalfold.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában