Kisalföld logö

2017. 10. 17. kedd - Hedvig 9°C | 21°C Még több cikk.

Visszacsalogatnák a vevőket a belvárosba

A napokban alakult meg a Belvárosi Üzletkör kereskedői csoportja. Ígérik, a vásárlók igényeit figyelembe véve fognak össze, hosszabbított nyitva tartással és közös akciókkal várják vissza a magyaróvári belvárosba a vevőket.

A frissben alakult Belvárosi Üzletkör egyik alapító tagja, Török Katalin a Kisalföldnek elmondta: történetük télre nyúlik vissza. „A Téli Fesztivál idején jártuk körbe a Magyar utcai üzleteket. Adományt gyűjtöttünk a fellépő civil csoportok számára. Akkor közel kétszázezer forint támogatás jött össze. Ez az összefogás, ami akkor a kereskedők között kialakult, mindenképpen folytatást igényelt. Szeretnénk, hogy a lakók a hétköznapokon is kedvet érezzenek arra, hogy bejöjjenek a városba, hiszen Magyaróvár belvárosa üzleti és szolgáltatói szempontból színes és sokrétű" – véli Török Katalin.

Varga Csabáné, a kezdeményezés másik ötletgazdája szerint ha a kereskedők összefognak, eredményesebben tudnak megjelenni a város életében.

„Húsz éve vagyunk jelen a Magyar utcában. Rengeteg hasonló elképzelés volt már, de mind kudarcba fulladt. Most a saját lehetőségeinket szeretnénk kiaknázni, nem kell mindig külső segítségre várni" – mondta.

Török Katalin
Török Katalin

A Belvárosi Üzletkörhöz csatlakozott üzletek áprilistól csütörtökönként hosszabb nyitva tartással várják a vásárlókat. Bónuszkártyákat és egyéb kedvezményeket is ígérnek.

A csoportnak a jövőre vonatkozóan folyamatosan fogalmazódnak meg terveik.

– A kereskedők érzik, hogy a parkolódíj miatt a sétálóutcából a városlakókat szinte kizárták. Ezen úgy szeretnénk változtatni, hogy akkor tartsunk nyitva, amikor ingyenes a parkolás – mondja terveikről Török Katalin.

„A lényeg, hogy a mosonmagyaróváriak ne menjenek Győrbe vásárolni, érezzék magukénak a sétálóutcát. Jöjjenek hozzánk örömmel. A kereskedelemnek egy szolgálatnak kell lennie. Szeretnénk, ha a vevők bíznának bennünk, hogy mi ki tudjuk találni, mire van szükségük" – mondta Varga Csabáné.

A Belvárosi Üzletkör következő találkozója március 25-én lesz a Borklubban, ahová még több kereskedőt, szolgáltatót, étteremvezetőt várnak, mindazokat, akik szeretnének többet megtudni a kezdeményezésről.

Olvasóink írták

41 hozzászólás
  • 41. evikedves 2013. március 31. 21:38
    „A legnagyobb gond,hogy sok embernek van emléke/nekem is/jó pár alkalommal mikor bementünk az üzletbe levegőnek néztek bennünket és az Osztrákot meg körbeugrálták!Mi meg megszégyenítve kijöttünk!Talán már akkor kellett volna ránk is gondolni akik "csak"1 pólót vagy "csak"egy pár cipőt vettek volna!”
  • 40. Ilona39 2013. március 25. 19:27
    „Én a Magyar utcán dolgozom,sajnálom hogy nagyon sok ember negatívan gondolkozik a belvárosról.Pont olyan dolgokat hoztatok fel negatívumként amit egy multinál alapban megkaptok.Például nem értem azokat akik az árakkal példáloznak hogy miért gondoljátok hogy a kis boltok árai drágák.Amíg egy pólót 2400ft-ért kapunk és kirakjuk 3590-ért.miért drága.De az hogy a Vögelébe 30000 Ft egy kabát akcióban 7000 Ft azt senki sem kérdezi meg hogy miből van az a kabát hogy ekkora árréssel adják el.Na ők könnyen csinálnak akciókat -50-70 %. Na ezt mi nem tudjuk megcsinálni,mert akkor lehúzhatnánk a rolót illetve nap végén nekem kellene berakni a kasszába a a pénzt. Soha nem hasonlítottunk össze Trabantot egy Audival mert nem egy kategória,pedig mindegyik autó.A nadrágot nadrággal sem lehet összehasonlítani mivel az egyik magyar minőségi pamut a másik kínai gyenge minőségű műszál. Azt senki nem kérdezi meg hogy mennyi a rezsije (250000ft) egy kisboltnak ( 20nm ) amit ki kell termelni hogy legalább nullán legyen és ne mínuszba. Az hogy arra hivatkoztok hogy behajtani a Magyar utcára. Az hülyeség ,mert 30 éve sem lehetett bemenni mégis nagyon sokan kerekeztünk és sétáltunk és vásároltunk a magyar utcán.Az a baj hogy úgy ellustultunk hogy már a tescoban is szívünk szerint a kasszához állnánk autóval hogy csak be kellene söpörni a pénztártól a csomagtartóba az árut.Az meg hogy a kereskedő bejár a Magyar utcába kocsival ,annyi kiváltsága már legyen hogyha fizeti a bérleti díjat, iparűzési adót ,közterület használatot stb akkor már had álljon a boltja elé Amúgy meg a boltok 90 %-ban alkalmazott van és a főnök nincs is mindig ott.A hosszított nyitva tartás meg már többször bebizonyította hogy egy hülyeség.Karácsonykor 1/4 6-tól 8-ig csak malmoztunk.Ha a parkolódíj a probléma ,amit nem hiszek,akkor a saját bukszámból fizetném ki az egy órás parkoló díjat minden kedves vásárlómnak.Az meg hogyha nincs vevő pl miért zavar valakit hogy kiállunk beszélgetni,aki ezt fájlalja megkérdezném hogy ő nem szól egy szót sem a munkahelyén senkihez??És ha vevő jön akkor bemegyünk a boltba és kiszolgálunk.És nem pufogunk.Persze aláírom hogy vannak kivételek,de a Belvárosban lévő eladók zöme már nagyon régi dolgozó és biztos vagyok benne hogy mindegyik kedves és segítőkész,persze ismétlem biztos vannak kivételek.A másik én dohányzom kérdezem én azoktól akik ezt sérelmezték miért vagyok rossz ember ,megbántottam valakit a dohányzásommal??? Saját hamutartóm van,de ha meg mégis el kell dobnom a csikkemet akkor összesöpröm.Nagyon dicséretes hogy a Katiék próbálnak valamit tenni a belvárosért.De a legnagyobb probléma a multik akinek olcsó áraival versenyezni nem lehet.Pedig ha mindenki körül néz a saját szekrényében rájön hogy a 30db pólóból 5 db-ot hord mert a többi kifakult ,összement, nem szereti,bök stb,ja és csak azért van ennyit mert 1000 Ft volt.De ha venne 5db magyar terméket,akkor is ugyan annyi pólója lenne csak 5 év múlva is szívesen felvenné,mert még jó lenne.És nem csak hogy jól érezné magát a ruhába még munkahelyet is megtartana és teremtene.De így minden pénz a kizsákmányoló multiknál landol.És a másik gond a pénztelenség amin sajnos bármit teszünk kilábalás nem lesz 60-80 ezer forintos fizetésekből nem lehet vigéckedni.Kicsit hosszúra sikerült,de sok igazságtalanságot olvastam a kommentekbe és szerettem volna leírni minden gondolatomat. Egy Magyar utcai alkalmazott”
  • 39. tamaskarcsi 2013. március 25. 11:42
    „Hát igen, haladni kellene a korral!
    De Pancsert és Lujzit olvasva eszembe jutott egy vicc:

    Egy ember bemegy egy boltba (amivel megzavarja az éppen beszélgető eladót). Odamegy hozzá, s mint régi jó ismerősét üdvözli.
    -Heló, nem ismersz meg?
    -Ne haragudj, nem. - mondja zavartan az eladó.
    -Nemá, tényleg nem ismersz meg? Hát Én vagyok, a VEVŐ!

    Asszem ez jellemző a magyar utcára leginkább!”
  • 38. lujzi4343 2013. március 25. 11:23
    „35. pancser

    Hello!

    A saját írásaidat is át kellene olvasni, ugyanis Te fogalmaztál úgy, hogy "hogyan kell a népet a boltba vagy a közelébe csalogatni" (32.)
    De látom mégis egyet értünk, hogy nem a parkolás itt a főbaj, hanem az eladók (TISZTELET A KIVÉTELEKNEK) munkamorálja, vásárlókhoz való hozzáállása! A boltajtóban cigizéssel, ahogy Te is írtad...
    Ezt is az üzlettulajdonosoknak kellene szabályozni, hogy milyen fényt vet a boltra, az égő cigit a küszöbre tévő, s a vevőt "bagószagúan" kiszolgáló alkalmazott! Pláne, ha maga a tulaj teszi ezt...
    És igen, ki kellene ny...i!

    Azt érzem, nem is az zavar annyira, hogy a vevők nem hajthatnak be, hanem, hogy egyesek igen! Itt azért megjegyzem (saját tapasztalat), nem csak azok hajtanak be, akiknek engedélyük van! A másik oldalról nézve pedig igazad van: ne legyen kivételezés, a boltosok se mehessenek be, oldják meg kora reggel, vagy késő délután az áruszállítást, és ne álljanak egész nap az utcában!

    Továbbra is az a véleményem, hogy valamilyen erre kialakított helyen, visszatérítendő formában lehetne megoldani a parkolási problémát! Ugyanis, aki kényelmesen szeret vásárolni, nem cipekedve, az elmegy a Tesco-ba, Park Centerbe, aki pedig kellemesen sétálgatva, kirakatokat nézegetve, az megy Győrbe, Bécsbe! Vagyis az egyiket meg lehet oldani városunkban, a másikat nem!
    De amint lentebb is írtam, próba szerencse!
    Azt hiszem a téma kimerült! Legalábbis számomra...
    :))”
  • 37. Muaddib 2013. március 24. 22:08
    „Még egy észrevétel.
    Annak ellenére, hogy szinte minden háztartásba van internet, mintha ez a bolt tulajdonosok nem fognák.
    Pedig már vannak ingyenes honlap készítő felületek is (pld: www.5mp.eu )amivel, saját fényképpel, önerővel minden üzletnek egyedi honlapja lehet.
    Saját domaint kell regisztrálni hozzá 3000-6000,-Ft/2 év és hirdetésekbe, árlistákba is be lehet tenni.
    A saját domain azért fontos, mert egyszerűbb találóbb nevet könnyebben megjegyez a vevő!
    Lehetne a belvárosnak egy üzleteket bemutató honlapja, ahonnan át lehetne linkelni az üzletre, ahol napra kész üzlet tulajdonos óriásit profitálhatna.
    Továbbá igénybe lehet venni a ( mosonmagyarovariceg.lap.hu ) oldalt, ami szintén ingyenes, ha a szerkesztőt megkérik biztos, hogy létrehoz külön belvárosi üzletek boxot is.”
  • 36. Muaddib 2013. március 24. 21:56
    „33. tamaskarcsi
    "Muadibb miért csak "volt" az üzlet? Pedig a javaslatok jók!"
    Köszönöm!
    Magánéleti okok miatt (párom nem Mosonmagyaróvári) igy más városba költöztem üzlettel együtt!”
  • 35. pancser 2013. március 24. 21:48
    „31. lujzi4343 2013.03.24. 12:35
    Hello!
    A multiktól tanulni nem szégyen, ugyanis ott specialisták vannak akik magasan képzettek a vevő, ahogy fogalmaztál becsalogatására. Tökéletesen tisztában vannak az emberi pszichével, hogyan módon lehet hatni az emberekre, ha vásárlásra akarom bírni őket, velük szemben esélyük sincs a képzetlen tulajdonosnak és alkalmazottaknak erős versenyhelyzetben. 20 évvel ezelőtt ez a verseny még nem létezett.
    A vevőről neked is nagyobb tisztelettel kellene beszélned, mert nem lehet azzal elintézni a dolgot, hogy pár ember akar autókázni a boltig, meg hogy az a kis cipekedés a parkolóig nem nagy dolog.
    Megismétlem: a boltosok kiváltságokat kapnak, követelnek, de a vevőknek mit adnak ők, mit próbálnak tenni értük?
    Nem fogok két cekkerrel az utcán cipekedni, míg a boltosok drága autóikat mintegy státusszimbólumot az utcában tartják! Ne nézzenek már madárnak. Ha valamit akarnak, esetenként majdhogynem ki kell ny....i a vevők.....t ! Ez komoly!
    A vevők fogadásáról: Az a negatív élményem még ma is hatással van rám, amikor a Jókai utcából közelítettem. A bolt előtti küszöbön két ifjú eladó hölgy cigarettázva beszélgetett(kiabálva) a szemközti küszöbön egyedül üldögélő szintén cigarettázó hölggyel, nem éppen az úrinők stílusában, hogy finom legyek. Ezek után miféle gondolatokkal megy az ember tovább?”
  • 34. lujzi4343 2013. március 24. 17:55
    „Kedves pancser!
    Tegeződjünk!
    Én eddig összesen két üzletbe jártam vásárolni rendszeresen a magyar utcán, sosem autóval, de akinek ennyire fontos, hogy ott kocsikázzon (mert a pár hozzászólásból kitűnik, hogy egy embernek nagyon fontos), az hajtson be. Továbbra is fenntartom, hogy a kereskedők bajának megoldása nem ebben rejlik, de próba szerencse!
    Mindkét üzletben nagyon kedvesek az eladók, nem "plázacicák", jó minőséget kínálnak elérhető áron, vagy jó kis akcióik vannak, amit nyitvatartási idejükben is el lehet érni; sosem parkolnak saját autójukkal a bolt előtt, és ebből adódóan több, mint tíz éve lehetek vásárlójuk! Őket kéne megkérdezni, hogy miért nem zártak még be? Nem pedig a multis "hogyan csaljuk ide a vevőket" duma!
    Csak ízlelgesd a "csalogatni" szót egy kicsit!

    További szép vasárnap estét!”
  • 33. tamaskarcsi 2013. március 24. 17:37
    „A problémára egy ötlet: a szerveződéshez csatlakozó üzletek tegyenek ki egy kis dobozkát, amibe bárki konkrét javaslatot dobhat, hátha többen tudnak így véleményt nyílvánítani, mint neten.
    Én is a minőségre szavazok és a sétáló utca felújítására, hangulatos, hívogató utcát lehetne varázsolni belőle!
    Kár, hogy van , aki azt gondolja ez csak ábránd!

    Muadibb miért csak "volt" az üzlet? Pedig a javaslatok jók!

    A szervezők a hosszabított nyitvatartástól várják a forgalmat? A dolgozók nagy örömére gondolom! Vagy örüljenek, ha megmarad a munkahelyük? Ezzel a szemlélettel van a baj!!!! A vásárlóktól is csak elvárnak, nem nyújtani akarnak valamit nekik! A Park Centerben is egymás mellett megél több hasonló terméket áruló bolt. Hogy lehet az? Megmondom: az egyikben sza.t árulnak olcsón, a másikban minőséget drágán, ki-ki megtalálja a magának valót. De a Magyar utcán? Minden boltban ugyanaz, ahogy mások is írták kínai áru drágán!
    Kiváncsi leszek a dologra, de sztem nem tíz, hanem száz évvel vannak lemaradva! Rá kellene ébredni, hogy ma már nem csak egy helyen lehet a városban cipőt vagy zoknit venni, hanem ezer helyen, és az emberek oda mennek, ahol vagy olcsóbb, vagy jó minőségű a termék!

    Személy szerint kifejezetten kerülök az utcában egy-két üzletet, nem véletlenül...”
  • 32. pancser 2013. március 24. 17:24
    „31. lujzi4343 2013.03.24. 12:35
    Nem tudom hány parkolási engedély lehet kint, de aki kapta azok közül néhányan szemlátomást úgy gondolja, hogy az neki korlátlan autó tárolást jelent a Magyar utcán. Mindenki mehessen be, főleg a vásárlók, bolt tulaja éppen úgy fizessen a parkolásért mint a vevők. Ki hallott már olyat, hogy vevő ki van zárva, még a várlás idejére sem állhat meg?
    Ha fizetni kell akkor senki nem fog ott dekkolni szükségtelenül. Itt nem a látványról van szó, hanem hogy menjenek az üzletek. Ma már alapkérdés a boltok autós megközelíthetősége. A sokat tapasztalt és a világ sok országában jelen lévő multik jobban tudják mi kell a népnek, ahol külön apparátus foglakozik azzal, hogyan kell a népet a boltba, vagy a közelébe csalogatni. Szóval a Magyar utcán minden autó egyenlő legyen, de a legegyenlőbb a vevőké, különben nézegethetik az eladók unalmukban a kivételezett státusz élvező autóikat! Csak vásárlási céllal megjelölt egyirányú behajtási lehetőség 7.30-18 óráig és a dolog el van rendezve. Itt aztán működtetni is lehetne ha vásároltál nálunk valamit, a parkolás ingyenes a Magyar utcában! Jó ötlet nem?”
  • 31. lujzi4343 2013. március 24. 12:35
    „27.pancser
    Azzal egyetértek, hogy a bolttulajdonosok autói sem nyújtanak szép látványt, főleg nem egész nap, de éppen ezért is meggondolandó a "bárki hajthasson be és parkolhasson" dolog!
    Az önkörmányzattal egyeztetve biztosan találni lehetne erre alkalmas parkolásra kialakított részt, mind a bolttulajdonosoknak, mind a vevőknek!
    Ismerve a kialakult szokásokat, lenne olyan vevő, aki reggeltől estig "vásárolna"... Elfoglalva a helyet azelől, aki ténylegesen ezért jönne! :(”
  • 30. Muaddib 2013. március 23. 21:16
    „9. miro132
    "Ha olcsóbbak lennének mint a Tesco akkor biztosan többen vásárolnának a sétálóutcán...."

    Bár már sokszor olvastam és halottam ezt a szöveget hogy legyen olcsó és akkor az sok embert vonz:
    Ami közös volt a fenti szöveg kijelentői között, a hogy nem sok közük van a kereskedelemhez. Laikus önjelölt tanácsadó mindig van bőven egy valamit lehet velük tenni ,ki kell nevetni mert az jót tesz az egészségnek..”
  • 29. Muaddib 2013. március 23. 20:48
    „27. pancser
    Legjobb tudomásom szerint magyar utcára csak behajtási engedélyével mehet be kocsi, amit a közterület felügyelőség ad ki.”
  • 28. Muaddib 2013. március 23. 20:43
    „Nekem is volt üzletem az Óvári belvárosban.
    Nekem a fő problémám az volt hogy a kreativitás jó néhány üzlet tulajdonosnál a mások másolásánál ki is merült.
    Nagyon sokszor visszaköszönt egy-egy ötletem más boltba.
    Javaslat minden kereskedőnek
    1) legyetek igényesek és olyat áruljatok, amit ti is megvennétek.
    2) olyat árulj, ami még nincs, (mindig van ilyen)!
    3) A konkurenciát ne olyan szemüvegen nézd, hogy mi az, ami van neki, hanem
    mi az, ami nincs.
    Az újdonságok, és a csak ott van az-az adott árú abban az üzletben sok embert, vonz be, mint a gagyi de olcsó felfogás.
    A parkolás nem akkora probléma de szerintem, ha akkora sikere lenne a belvárosnak, mint amit okosan ki lehetne hozni akkor a biztos, hogy épülne akár komolyabb parkolóház is.
    Jelenlegi parkolási lehetőségek a jelenlegi forgalmat tükrözik.”
  • 27. pancser 2013. március 23. 17:52
    „26. lujzi4343 2013.03.23. 12:57
    Sajnos a helyzet az, csak eddig nem akartam emlegetni, míg egyes boltosok a Magyar utcán tárolnak esetenként nem is egy gépkocsit, addig a "tisztelt vevő" még a vasárlás idejére sem mehet a bolt elé. Érzi ugye, hogy ez nagyon faramuci helyzet? Ez nem a vevő megbecsüléséről szól, hanem a boltosok jogosnak vélt kiváltságairól. Ez mélységesen vevő ellenes magatartás. Nem akarom cifrázni, de gondolkodjon már ezen el mindenki!”
  • 26. lujzi4343 2013. március 23. 12:57
    „Kedves "pancser"!

    Azt hiszem egy kicsit félreértette az írásomat: Én a tolerálhatóságnál nem arra gondoltam, hogy boldog boldogtalan kocsikázhasson az utcában, hanem pl. az áruszállításra (egyébként szerintem ez a max., + a mentő, tűzoltó, stb.). Sőt, ha figyelmesebben olvasott volna, koor megértette volna, hogy egyáltalán ne járkáljanak autóval a SÉTÁLÓ UTCÁBAN!
    A megoldást Én sem tudom, de szerintem a probléma megoldására törekvőknek példát kellene venni más városokról!
    Azt nem tudom, Ön milyen üzletekben vásárol, de Én még multiknál eladóval is csak elvétve találkoztam, kedvesekkel még kevésbé. TISZTELET A KIVÉTELEKNEK...
    Egyébként, ha jól értem írását, egy kis fogalomzavar léphetett fel a multi és a kiskereskedő fogalmát értelmezve. A multi, ugyanis attól multi, hogy nagy területen, nagy termékkínálattal, a mindent egy helyen szlogennel gondolkodik. Vagyis a kenyértől a kerti bútorig, de mindenképpen nagy tételben vásárolva. Amihez kell a "cuccolás"!
    De milyen hasonló üzletet tud a Magyar utcán? Az egyetlen szupermarketet? Ahol hetente cserélődnek az eladók és kritikán aluli minőséget árulnak (értem itt a messziről szagló henetesárut...)
    Az utca hangulatát éppen a nyugodt, lassabb, "sétálós" tempó adhatná meg! Én nem szívesen ennék egy éttermi teraszon
    kocsibűzt szagolgatva... Pláne nem tenném ezt a gyermekeimmel!

    Én még abban is látnék fantáziát, hogy a városvezetéssel megbeszélve felújíthatnák az utcát az Erzsébet térhez hasonlóan, vagy pl. a malom épületének teljes elhanyagolása helyett, azt rendbetéve turista látványossággá tehetnék azt!

    De a próba jó ötlet! Végül is azzal senki nem veszít!
    További szép napot!”
  • 25. pancser 2013. március 22. 21:59
    „24. lujzi4343 2013.03.22. 14:16
    Nem muszáj velem egyetérteni, de az emberek olyanok amilyenek. Az emberi természetből kell kiindulni. Mint Ön is mondta most is bemennek az utcába az autóval, össze-vissza. Nem tudok olyan helyet ahol valamikor nem álltak, vagy állnak autók, ki tudja milyen engedélyekkel, vagy anélkül. Én valahogy ezt nem tudom tolerálni, csak a mentő meg a tűzoltó esetében.
    Ha rendet akarunk ne legyenek kivételek. Én azt mondom ne csak az engedélyesek meg a szemtelenek mehessenek be hanem mindenki. A boltosnak a vevő kényelme fontosabb kell hogy legyen mint a sajátja. Ha nem így gondolkodnak maguk ellen gondolkodnak
    Tisztelem a családos anyukákat, úgy gondolom egy forgalmi sáv mellett bőven akad hely még sétára. Az ötlete szép és nemes, csakhogy ábránd az a különbség ami idehozná a vevőt. A multiknál is udvariasak, szolgálatkészek többnyire, sajnos egyes plázacicák az utcában viszont nem.
    Cuccolás? A szupermarketekben sem építőanyagot árulnak, mégis van aki egyenesen a multi ajtajához állítja a kocsiját.
    Szóval szerintem a rend a közlekedésben, parkolási lehetőség a nagyobb üzletek körül ez az alap! Látványosan javulna az üzletek forgalma szerintem, elindulna egy felfele irányuló spirál, ennek minden pozitív következményével.
    Természetesen nincsen a bölcsek köve a zsebemben, de megérne egy kísérletet az idei nyáron!”
  • 24. lujzi4343 2013. március 22. 14:16
    „pancsernek:

    Igen, szívesen emlékszem vissza azokra az időkre, de valahogy autók nem rémlenek...
    Én, mint családos anyuka, nem szívesen jövökk sétálgatni, fagyizni vagy vásárolgatni autókat kerülgetve!
    Egyébként, ha ez Bécsben, Győrben megoldható, akkor miért ez a város lenne kivétel?
    Az utcában megálló autókat senki sem látja szívesen, de ez bizonyos fokig tolerálható. Bizonyos fokig...
    Cuccolás alatt mit értesz? Itt nem építőanyagot árulnak, hogy ne lehetne elsétálni vele az autóig!

    És az is sokat elárul, hogy ez a téma csak ennyiünket késztetett írásra...

    ÖTLET: A MULTIK ELLEN EGYETLEN FEGYVERE LEHET EGY KISKERESKEDŐNEK, A KEDVES, SZOLGÁLATKÉSZ HOZZÁÁLLÁS, A FOGYASZTÓ IGÉNYEIHEZ IGAZÍTOTT ÁRAKON KÍNÁLT MINŐSÉGI TERMÉKEK!

    A parkolást meg lehetne oldani, valamilyen visszetérítendő forma lehetne megoldás!”
  • 23. John_Doe 2013. március 22. 09:29
    „Én nagyon sajnálom, hogy így alakul a kiskereskedők helyzete mi kis városunkban, de őket terheli
    a felelősség is! Az utolsó három nagyobb vásárlásaimat sem tudtam nálunk elvégezni!
    Mosogatógépet Győrből kellett hozatnom. Mosógépet egy éve Nezsiderböl és TV-t meg három éve Bécsből.
    Ezek beszerzési értéke nem kicsi, melyet persze itt is elköthettem volna...
    De hát helyben sem a kiszolgálás, sem az ár sem a termék nem volt megfelelő!
    Az elektromossági boltba olyan TV-t akartak eladni, mely a gyártó honlapján már fent sem volt, csak a kifutott támogatás nélküli termékek között!!! Fojtassam? A városközpontban anyósék vettek egy mosógépet mely még aznap este az első mosás közben leégett....

    Nehogy már még a lakosát ,,csórózzák le", gondolom mindenki vett az elmúlt három évben (a válság ellenére) valamilyen műszaki cikket! Na, ugye! Mert ezek elromlanak, és az említett utcában sem javítja meg senki! Így újat kellett venni! Na de hol? Királyhidai utcai boltok? Internet? Győr? Budapest?”
  • 22. John_Doe 2013. március 22. 09:28
    „Én nagyon sajnálom, hogy így alakul a kiskereskedők helyzete mi kis városunkban, de őket terheli
    a felelősség is! Az utolsó három nagyobb vásárlásaimat sem tudtam nálunk elvégezni!
    Mosogatógépet Győrből kellett hozatnom. Mosógépet egy éve Nezsiderböl és TV-t meg három éve Bécsből.
    Ezek beszerzési értéke nem kicsi, melyet persze itt is elköthettem volna...
    De hát helyben sem a kiszolgálás, sem az ár sem a termék nem volt megfelelő!
    Az elektromossági boltba olyan TV-t akartak eladni, mely a gyártó honlapján már fent sem volt, csak a kifutott támogatás nélküli termékek között!!! Fojtassam? A városközpontban anyósék vettek egy mosógépet mely még aznap este az első mosás közben leégett....

    Nehogy már még a lakosát ,,csórózzák le", gondolom mindenki vett az elmúlt három évben (a válság ellenére) valamilyen műszaki cikket! Na, ugye! Mert ezek elromlanak, és az említett utcában sem javítja meg senki! Így újat kellett venni! Na de hol? Királyhidai utcai boltok? Internet? Győr? Budapest?”
41 hozzászólás

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Jó gazdasági helyzetben adta át a céget

Több mint tíz év után távozott az önkormányzati tulajdonú Movinnov Kft. éléről Bella Sándor. Tovább olvasom