Kisalföld logö

2017. 06. 25. vasárnap - Vilmos 22°C | 32°C Még több cikk.

Tengerpart helyett betonfalat néztek

A mosonmagyaróvári Győri János és családja horvátországi nyaralása nem teljesen úgy alakult, mint azt előre eltervezték. A tengeri panorámás szállodaszoba helyett egy betonfalat nézhettek az apartman ablakából.
Nem egészen ilyen volt a látvány...
A mosonmagyaróvári Győri János még áprilisban fizetett be az egyik nagy múltra visszatekintő utazási irodánál egyhetes, június végére szóló horvátországi családi nyaralásra. A katalógusból kiválasztott kétcsillagos szállodában egy tengerre néző szobát foglalt le. A Győri család indulás előtt egy héttel levelet kapott az utazási irodából, amelyben arról értesítették őket, hogy mégsem az lesz a szálláshelyük, amit korábban kiválasztottak, mivel a szálloda abban az időben zárva tart. Az irodában az utazási csekken pedig kézzel átírták az adatokat.

Az első meglepetés

– A biztonság kedvéért az indulás előtti napon felhívtam a horvátországi szállodát, hogy megbizonyosodjak arról, biztos-e a helyünk – kezdte tanulságos történetét Győri János. – A telefonban megnyugtattak, hogy menjünk nyugodtan, várnak minket. Vasárnap aztán útra keltünk és 15 órás autózás után szerencsésen megérkeztünk a tengerparti városba.
– Felhőtlen örömünk azonban csak addig tartott, míg beléptünk a szállodába. A portás ott közölte velünk, hogy megteltek és nincs több üres szobájuk. Velünk együtt több magyar család is hasonló cipőben járt. Később a hotel vezetője is előkerült, ám ő is elutasított bennünket. Segítség helyett azzal fenyegetőztek, hogy kihívják a rendőrséget.

– Próbáltam hívni a magyarországi utazási iroda huszonnégy órás ügyfélszolgálatát, ám a portáson kívül mással nem tudtam beszélni. Végül öt óra veszekedés után kaptunk szállást – folytatta tanulságos történetüket Győri János.

A második meglepetés

– Ekkor ért bennünket a következő kellemetlen meglepetés. Először egy autóskempingben akartak elhelyezni bennünket, ám ezt nem fogadtuk el. Végül a tengeri panorámás szállodai szoba helyett egy apartman ablakából egy betonfalat bámulhattunk. Mivel már ilyen hosszú utat megtettünk, úgy döntöttünk, maradunk. Szállásadóink „ vendégszeretetére " vall még az is, hogy az utolsó napon reggel nyolckor már verték az ajtónkat, hogy hagyjuk el a szobát.
Győri János a nyaralásból hazatérve felkereste az utazási irodát, ahol felvették a panaszát, sőt, ígéretet is kapott, hogy kivizsgálják az esetet. Arra hivatkoztak, hogy a történtekért a horvát partner a felelős.

Kire hárul a felelősség ?

Lapunk felkereste az érintett mosonmagyaróvári utazási irodát is. A kirendeltségvezető elmondta: az utasnak annyiban igaza van, hogy nem azt kapta, amit befizetett. Ám az iroda nem felelős a történtekért, mivel az ügyfélnek minden szükséges dokumentumot átadtak. A horvát partnerral volt a probléma, mivel visszaigazolta, hogy a szállás rendben van, ezzel szemben mégsem biztosított helyet. A kirendeltségvezető szerint ez az eset nem gyakori, hiszen eddig mindössze egyszer – három évvel ezelőtt – fordult elő hasonló. Akkor szintén a horvát partner hibázott, mivel túltöltötte a szálláshelyeit. Az ilyen eseteket nem lehet kivédeni, egyik iroda sem tudja garantálni, hogy ilyen nem fordulhat elő. Levonják belőle a tanulságot és többet nem kötnek szerződést ezzel a céggel.

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

15 millió forint értékű drog a pótkerékben

Tizenötmillió forint értékű kábítószerre bukkantak a hegyeshalmi pénzügyőrök egy személyautó… Tovább olvasom