Kisalföld logö

2017. 12. 17. vasárnap - Lázár, Olimpia -2°C | 4°C Még több cikk.

Szörnyethalt a furgon vezetője: halálos ütközés az M15-ösön

Szörnyethalt egy furgon vezetője, amikor járművével frontálisan összeütközött egy kamion csütörtökön reggel az M15-ös autóúton, Rajka térségében.

A román kamion vezetőjét a Karolina Kórházba szállították. A sofőr elmondása szerint a tehergépkocsiban tartózkodott váltótársa is, akit még nem találtak meg.

A magyar-szlovák határátkelő felé tartó kamion eddig ismeretlen okból áttért a menetirány szerinti bal oldalra, s ott összeütközött a szemből közlekedő kocsival - mondta a Győr-Moson-Sopron Megyei Rendőr-főkapitányság sajtóreferense.

Galéria!

A furgon a kamion alá szorult - tette hozzá Kocsis Tünde alezredes. A katasztrófavédelem daruval indult a helyszínre, mivel a kamiont le kell emelni a roncsról - közölte Galumba Lajos, a megyei katasztrófavédelmi igazgatóság ügyeletese.

Fél egykor még tartott a műszaki mentés a baleset helyszínén, a részletekről Halász Sándor főhadnagy, az autópálya alosztály helyettes vezetője számolt be:

- A műszaki mentés még folyamatban van, a kamiont sikerült kivennünk az árokból, jelenleg a kisbusz mentése folyik. A teherautó vezetője információink szerint orrcsonttörést szenvedett. A férfi egyedül utazott, nem volt váltótársa, ebben a rendőrséget megerősítette telefonon a fuvarozó cég vezetője is.

Várhatóan egy órától elindulhat közlekedés, ugyan egyelőre csak fél pályán.

Olvasóink írták

115 hozzászólás
  • 115. felipe 2009. december 30. 16:43
    „mankapunka én csak arra voltam kiváncsi,hogy milyen jogsid van,azt énis tudom milyen ha megérkezel valahova,majd gondolkodni kezdesz,hogy hol is jöttél és bizonyos idővel nemtudsz elszámolni,mert egyszerüen nem emlékszel rá,pl:tegnap este lagererrel hjöttünk haza szlovákból és abszolút nemrémlik,hogy mivolt nyitra és berence között pedig nemaludtam nemén vezettem,sőt egyfolytában beszélgettünk!és látom írtad,hogy szerinted se süthetett a nap a román és a szemtanu szemébe a balesetnél(ezt már párszór írtam neked),és még a román vallomásai is ellentmondanak egymásnak,hát még amiket az állítólagos szemtanuk is láttak,ennek ellenére se lehet meggyőzni hogy a kamionos volt egyértelműen a hibás?!ünnepek alatt dolgozol?ha igen baleset és akciómentes gurulást!!!”
  • 114. Mankapunka 2009. december 28. 00:06
    „Atego igazad van,elnézést.
    Nem ismerek egy románt sem amúgy,de a furgonokkal nemzetköziben nagyon sokat kell vezetni,nagyobb a hibázási lehetőség,mint a nyergesen.
    Rohadtul túl vannak hajtva a furgonokNekem mesélték már egy ketten,hogy egy 20 óra vezetés útán útközben hiányzik az emlékéből 30 perc.
    Srác lehet már rohadtul nem volt képben CSütörtök reggel,valószínű a román szemébe nem sütütt a nap,mert észak-nyugat felé haladt,és emlékszem,rohadtul scillogott az út aznap reggel,mert már 8-kor úton voltam.”
  • 113. lagerer 2009. december 27. 18:21
    „Mankapunka!
    Nem vagyok Lagermax-os. eddig még csak láttam az autóit. Vida Zoli felipének sem mond semmit, gondolom oktatód volt. Ugye Mercedes Ategot akartál írni, mert Actros traktorban is 18l eszik, Ategot még nem hallottam ilyen jó fogyasztással. de nem vonom kétségbe az állításod.
    Ha esetleg látsz egy Hegyomlás névtáblát egy Iveco Stralison akkor megtaláltad felipét!
    Még egy kérdés: te ismered a román kamionost, hogy ennyire a furgonos srác ellen vagy, vagy miért vagy ennyire a tények ellen?
    Üdv”
  • 112. Mankapunka 2009. december 27. 00:47
    „Meg van a Hivatásos hidd el.Vida Zolinál voltam ha mondd a neve valamit.
    PÁV 2 is. Lassan megyek majd buszozni,ahogy rendeződnek körüéöttem a dolgok.
    Ilyen adat megnyugtat,nyáron sikerült 13 Literben megállítanom a 7,5 tonnás Mercedes Actrost Győr-Budapest vonalon.”
  • 111. felipe 2009. december 25. 13:53
    „mankapunka!teljesen igazad van aki alszik vagy rosszul van,vagy halott az nem fog reagálni,vagy csak megkésve,az,hogy végiggondolsz többször is egy adott szituációt szerintem nem garancia arra,hogy azt te úgy fogod csinálni,ahogy elgondoltad,lásd mindenkivel megtanitják ha télen megcsuszik a kocsi vegyél vissza a sebességből majd ellenkormányzással stabilizáld a kocsit,a féket felejtsd el,ehelyett az emberek 95% azonnal beletapos a fékbe és elveszíti az uralmát a kocsi felet,az,hogy valami ösztönösen működjön bekell gyakorolni.a furgonos balesetre visszatérve a furgonos nemaludt el nem volt rosszul erre bizonyítékok vannak és ha figyelmesen elolvasod a rendőrségi jelentést kiderül,hogy vétlen volt:"a kamion eddig tisztázatlan okból áttért,a menetirány szerinti bal oldalra s ott összeütközött a szemből közlekedő kocsival-mondta a győr moson sopron megyei rendőrkapitányság-sajtóreferense"!amúgy te úrvezető-vagy hivatásos vagy?”
  • 110. Mankapunka 2009. december 25. 02:02
    „lagerer Koroncói út S kanyarja a Koroncó felé mentem,na ott jöttek szembe,ott meg kinek villogtassak,meg dudálgassak.
    Tudod mit,azt ajánlom,fékezz le,ugorj ki a traktorból a tárcádddal aztán fuss,amerre látsz.Aki alszik vagy szívrohama,az se lát se hall.Gondolkozz el egy kicsit,egy két szitun,és ha ott a helyzet,úgy fogsz reagálni,ahogy egyszer végig gondoltad,szimpla agyi tevékenység

    Amúgy Lagermaxos vagy,nevedből ítélve?”
  • 109. lagerer 2009. december 24. 20:37
    „Mankapunka!
    Itt nem a szemléletről van szó! Nem rángatni kell a kormányt, csak lelassítani, jelezni és kitérni. Nem hasítani tovább 90-el és várnik, hogy mikor csattan. Jött már veled szembe a sávodban akármilyen jármű? Én sajnos már jártam így, nem is egyszer. Nem a kormányt rángattam először, hanem intenzíven fékeztem, dudáltam villogtattam és nem került sor balesetre. Én is kamionos vagyok, nagyon idegesít, hogy úton-útfélen minket szidnak a vasárnapi vezetők, de nem védem azt a kamionost, aki hibázik.”
  • 108. felipe 2009. december 24. 16:46
    „mankapunka tudod te,hogy mit beszélsz,mindenféle marhaságot leírsz,hogy fizikatanár meg ilyen meg olyan manőver,és még te mondod,hogy személykocsis szemlélet,kettőnk közül,lehet,hogy többet mentem kamionnal mint te,de más kamionosok se adtak nakad igazat ha figyelmesen elolvasnád amit neked írtak,úgyhogy jó lenne ha már észheztérnél és nem mindenféle baromságot írkánál!!!!!!!!!!!!!!!!!!”
  • 107. Mankapunka 2009. december 24. 05:54
    „Meg látszik mennyire személykocsis szemlélet fut itt mindeki szemében.
    Ha a furgon arra tart,akkor miért arra rántsam a kormányt.Ez nem személy autóű!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!”
  • 106. felipe 2009. december 22. 18:17
    „mankakupnka te melyik bolygón élsz,az állítólagos szemtanu is írta,hogy mellettük még volt kb 2m-es leállósáv ,mivel a leállósáv tényleg ottvan ki az a nagy hülye aki balra rántja a kormányt a biztos balesetbe minthogy jobbra rántsa a menekülés felé,minden ember ösztönössen menekül ,azt meg hogy honnan vetted,hogy a furgonos ment a kamionba egyszerüen nem értem,nézd már meg a www.langlovagok.hu-n a képeket,gondolkozz el rajtuk,hogy mit látsz és máris felhagysz az ilyen barom kérdésekkel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!”
  • 105. lagerer 2009. december 21. 21:08
    „Munkapunka!
    Az, hogy a román sofőr nem tartotta be a pihenőidőket, azt jelenti, hogy egy seggel feljött a rakodó helytől Rajkáig. Nagyon valószinű, hogy már 16-17 órája folyamatosan vezetett. Ennyi munka után már reakcióidő egyenlő a végtelennel.
    Saját, kollégák példája és volt oktatóm elmondása alapján kezdő sofőrrel ha jön szembe valaki, vagy valami akkor csak a féket nyomja, ha van pár év rutinja már esetleg jobbra rántja a kormányt, nagyon sok km és levezetett évek után tud ilyen helyzetben normálisan manőverezni. Ahogy én hallottam huszonegy-két éves a román pilóta...
    A szemtanú azt irta 200-300 méterre volt mögötte a román:
    1: Ha látta a balesetet miért nem állt meg? Ez közúti segélynyújtás elmulasztása, talán még a jogosítványába is kerülhet.
    2: A tükörből ekkora távolság már alig kivehető.
    3: Ha tényleg ekkora volt közöttük a távolság akkor a román sofőr már látta hogy mi történik előtte, (ha valóban így történt, amit én kétlek) miért manőverezett 80-90 km/h tempóval, miért nem lassított le??? Dudálni, villogtatni 20-al is tud, meg kikerülni is és nem tolja vissza az árokba a delikvenst)
    Végül még egy dolog: mi az alapja annak a mondásnak, hogy "mindig az ártatlan marad ott"????”
  • 104. Mankapunka 2009. december 21. 02:39
    „Abba még ne gondoltál bele,ha a te sávodban jönnek szembe keresztben,és nem térnek ki,valószínűleg én nem a padkéra húznám a traktort,hanem a másik sávba.Dudálok,villogtatok és erre semmi reakció,hát így tennék.
    Szemtanú írta,hogy már ők is a padka feléhúzódtak a furgon miatt,valószínű az Actrossal meg már egy sávban volt.

    Az egy másik dolog,hogy nem tartotta be a pihenő időket,max. azért hazudta a kollégát.”
  • 103. felipe 2009. december 20. 13:10
    „mankapunka!itt nem az a kérdéses,hogy a kamion elsöpörte a furgont,mert ez sajnos nyilvánvaló,a probléma csak annyi,hogy amit a román sofőr és az "állítolagos szemtanuk" láttak azok nem fedik egymást,ha kicsit jobban beleolvasol a szemtanu vallomásába sok érdekes dolgot találsz benne,ha nem vennéd őket észre majd megírom őket,a másik,hogy beszéltem más kamionosokkal is,és mindegyiknek az volt a véleménye,hogy ha a furgonos megy a románba és a román ezt látja akkor a kamionos melletti árokba fordulnak bele,ugyanis mindenki ösztönössen menekülni akar a bajból,és nagyon nehezen tudom elhinni,hogy ennek ellenére a furgonra rántja a kormányt,de ha elaludt aminek az esélye jelenleg 99%így már érthető,hogy miért vágodott hirtelen neki a furgonnak miért tolta bele egy az egybe az árokba és miért borult rá,úgy hogy se féknyom se más arra utaló jelet nemtaláltak,hogy próbált volna menteni a helyzeten és egy hajszálnyi esélyt adjon a srácnak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!”
  • 102. Mankapunka 2009. december 18. 18:21
    „felipe 40 tonna 80-nal,és 3,5 tonna 90 -100 között.Ha üres volt a furgon,akkor meg végképp simán elsöpri.
    Kérdezz meg 1 fizika tanárt,mekkora erővel értek össze.”
  • 101. fortuna54 2009. december 16. 14:24
    „96 Imcsi,eleget mondtál, köszönöm.Tudod,a jó pap is holtig tanul.”
  • 100. felipe 2009. december 16. 13:30
    „tisztelt mawhonic!érdekes ami írtál csak a fényképek teljesen ellentmondanak neki,ugyanis ha szemből frontálissan ütköznek mint ahogy azt te állítod akkor nemértem,hogy a kamion hogyan tudta belefordítani az árokba a furgont és ráadásul még ráis borult és ami érdekes,hogy mindeggyik a menetiránynak megfelelőenn borult fel csak a furgon került allúlra,azis érdekes,hogy a román két,egymásnak teljesen ellentmondó vallomást tett,meg érdekelne,hogy mivel a román kamion előtt ment egy másik állítólag amit előzni akart akkor te,hogy láthattál ennyi mindent????”
  • 99. Imcsi 2009. december 16. 08:16
    „Nem tudom biztosan, mivel nem voltam benne a szituban! De első blikkre nem tudhatod, hogy nem tudsz-e segíteni!”
  • 98. Mankapunka 2009. december 16. 00:00
    „Imcsi!
    Őszintén,te megálltál volna?
    Nem tudod,mennyire durva akkor elsőnek odalépni,és úgysem tudsz mit tenni.....”
  • 97. Imcsi 2009. december 15. 15:50
    „Mawhonic! Kicsit furcsállom, hogy láttátok a balesetet és mégsem álltatok meg akkor! Jó, elhiszem, hogy sürgős volt a fuvar, de akkor is! Így még segítségnyújtás elmulasztásáért is felelhettek!”
  • 96. Imcsi 2009. december 15. 15:48
    „fortuna54! A 3,5 t megengedett legnagyobb összsúly alatti teherautókat nevezik így! Mondjak példákat is?”
115 hozzászólás

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Karácsony a Téli Aranyporban

Küllemében szemet gyönyörködtető, tartalmában szívet melengető az Aranypor most megjelent, hatodik száma. Tovább olvasom