Kisalföld logö

2017. 01. 18. szerda - Piroska -7°C | 0°C

Szalagkorlátnak ütközött egy német motoros

Súlyos sérüléseket szenvedett az a német motoros, aki az M15-ös autóúton csúszott a szalagkorlátnak szombaton délután.


Egy német rendszámú Suzuki motorkerékpár haladt az M15-ös főúton az M1-es autópálya felé, amikor az autóút kivezető szakaszán vélhetően relatív gyorshajtás miatt a motoros elvesztette uralmát a járművön és a jobb oldali szalagkorlátnak ütközött.

Fotó: Méhes Ákos
Fotó: Méhes Ákos


A motoron ülő fiatalembert súlyos sérülésekkel szállították a mentők kórházba. Úgy tudjuk, a motoros másik társával együtt Németországból Törökországba tartott nyári szabadságra.

Fotó: Méhes Ákos
Fotó: Méhes Ákos


Olvasóink írták

31 hozzászólás
12
  • 31. Jandex 2010. július 12. 19:37
    „30. hozzászólás KoPi 2010.07.12. 14:21
    Olvasd el a 20-ast is,azon is jót lehet röhögni! :)))

    29. hozzászólás tgkv 2010.07.12. 14:18
    Köszi úgy lesz,bár ha egyszer felül egy 100 Le felettire nem hiszem,hogy megmarad a 48 -asnál!/tapasztalat/
    Sz.u.”
  • 30. KoPi 2010. július 12. 14:21
    „29. tgkv 2010.07.12. 14:18 :
    Ez tetszett!!! :-))) Igen kultúrált hozzászólás. Gratula.”
  • 29. tgkv 2010. július 12. 14:18
    „Tisztelt Jandex.
    Igazad van,nyugodt szível ajánlom a fiadnak tanulómotornak.Ha a fiatalember ráérez a motorozás ízére akkor meg is marad ennél a kategoriánál.A nagyobbakat meg vásárolják az adrenalinfüggők.
    Köszönöm hogy megosztottad velem a véleményed,további balesetmentes motorozást kivánok.Széles utat!”
  • 28. Jandex 2010. július 12. 12:20
    „27. hozzászólás tgkv 2010.07.12. 10:12
    Bocsi,hogy Neked címeztem azt amit KoPi -nak akartam!Benéztem,túl reggel volt még!
    Az elektronikus sebességhatároló nagyon jó ötlet csak ne 140 hanem 280 Km/h legyen a "határ"!:)))
    A te vasad sem mai gyerek! /a fiamnak ilyen kategóriájút veszek majd ha lesz jogsija,tanulni tökéletes!/
    Üdv. és Sz.u.”
  • 27. tgkv 2010. július 12. 10:12
    „Tisztelt Jandex.Sajnos nem ismerem az mz teljesítményét mivel soha nem volt mz-m,és nem is állitottam ilyet.(cavinton?)Viszont van egy suzuki xf-em (48 le)amivel 2 személyel+csomaggal megjártam hamburgot,és ez a 48 lóerő a kasseli hegyekben is kényelmesen elég volt a biztonságos és dinamikus közlekedéshez.Semmiféle "tuning"nincs a motoron,a kipufogó is gyári csendes, hogy lehetőleg minél kevésbé zavarja a többi embert.Egyébiránt ha a teherautókról akarsz hallani:minden 40 t-ás szerelvényben van elektronikus sebességhatároló amely 89 km/h-nál elveszi a gázt.Ezt akár adaptálni lehetne a motorokba is mondjuk 140km/h határral.Mit gondolsz,jó ötlet?”
  • 26. Jandex 2010. július 12. 05:24
    „25. hozzászólás tgkv 2010.07.11. 22:35
    Tisztelt tgkv!
    Tényleg 130Km/h a megengedett???!!!/és csak most szólsz?!:)))/
    Igen,érzem!:)/ az iróniát!/ Sőt engedd meg,hogy eláruljam az Mz-d nem 25 hanem 19 Le-s volt!!! /a 250/1-es és az ETZ 250 is csak 21 Le-s volt ,bár az 5.-et szembeszéllel még egy személlyel sem bírták tartani!!! /úgyhogy jobb lett volna nekik egy 4 fokozatú váltó!/ Bár az akkoriban a megengedett max 70 ill.90 Km/h-hoz elég volt!:) /mint ahogy ahogy a Trabi 26 vagy a p-126-os 23 lova is a 600 kilójukhoz:)/ Máskor ne felejtsd el a Cavintont (vagy mit) bevenni! /ha meg zsongítani akarsz akkor a tehergépkocsikról mesélj,ugye érzed az iróniát!?:)))/”
  • 25. tgkv 2010. július 11. 22:35
    „Tisztelt Jandex!Magyarországon a maximális megengedett sebesség 130 km/h!(Remélem érzed az iróniát...)”
  • 24. Mankapunka 2010. július 11. 22:27
    „Jandex

    CSak az anyós pottyant le hátulról a Solt után Kecskemét irányában a nemzeti parkba.”
  • 23. Jandex 2010. július 11. 19:11
    „20. hozzászólás KoPi 2010.07.11. 12:18
    Tartok tőle,hogy nem érezted az iróniát a H.sz.-ban!Mellesleg ha a Lada öt személlyel vitte a 170-et/simán!!!hány mp-ig?!:)))oda tényleg kell a hátszél!!!:)))/ Na meg az Mz a 140-et,akkor Neked kellene megnézned mit írsz!?:)))
    Mellesleg a Kawám 210kg és 110 lovas volt,/gyárilag/ de kapott pici tuningot és bár elmúlt 6 éves /túl a 100e Km-n,még mindig egyben vagyok Én is és Ő is!!!”
  • 22. szabo1936 2010. július 11. 17:01
    „A motorkerekpar ugyan ugy mint a fegyver nem veszelyes az eletre az ember aki hasznalja az a veszelyes.60LE hat az jo fu-nyironak nekem van 400LE az sem eleg igaz meg is zabalja az uzemanyagot.”
  • 21. invektus 2010. július 11. 15:51
    „lasan ment”
  • 20. KoPi 2010. július 11. 12:18
    „Jandex 2010.07.11. 05:29:
    Én ugyan nem írtam lóerőt, de a 60 Le-vel tökéletesen egyet tudok érteni. Sok évtizednyi motoros múltam mondatja velem. Egy 60 LE-s motorkerékpár dinamikusan hajtható, biztonságos előzéseknél is és hegyi szerpentinen is. Autópályán is satnilan tartható vele a megengedett sebesség, sőt még bőven többre is képes! Csak összehasonlításképpen: egy LADA 1300-as volt annak idején 60 LE-s. A maga 1200 kg-os testét, öt személlyel simán vitte 160-170-nel. Akkor miről is beszélünk? Aki azt állítja, hogy egy 60 LE-s motorral szembe szélben meg kell fordulni, nos az a legalapvetőbb járműfizikai ismeretekkel sem rendelkezik. Nekem annak idején a 25 LE-s 250-es MZ-vel sem kellett szembe szélben megfordulnom, simán vitte a 130-140-es tempót.”
  • 19. Jandex 2010. július 11. 12:14
    „18. hozzászólás csompi1 2010.07.11. 10:43
    Igen,és a Cessna tip. repülőket is mert újabban feltűnően sok száll le a pilóta akarata ellenére!!!”
  • 18. csompi1 2010. július 11. 10:43
    „Igazatok van, a konyhakést is be kell tiltani, angol kutatók megállapították, hogy sokkal többen halnak meg tőle, mint a motoroktól.”
  • 17. Powerarc 2010. július 11. 08:25
    „15. hozzászólás tgkv 2010.07.10. 22:05

    Az én motorom 64LE, akkor már vehetem is le a rendszámot? :D Igaz hogy ezzel a teljesítménnyel is dinamikusan lehet közlekedni, de azért ha egy túrára meg van pakolva nem olyan erőművész. Ha jól rémlik, az EU szintjén felmerült a 100LE-ben való korlátozás, de elvetették.
    Akinek meg adrenalinra van szüksége, az menjen pályázni. Tegnap voltunk Ausztriában egyet túrázni, érdekes módon nem láttunk olyan motorost, aki ökör módjára száguldozott, pedig volt közötte speed gép nem is egy.”
  • 16. Jandex 2010. július 11. 05:29
    „10. hozzászólás KoPi 2010.07.10. 18:01
    15. hozzászólás tgkv 2010.07.10. 22:05

    Nagyon igazatok van,szerintem meg nem lenne szabad P126-nál nagyobb autókat "rendszámozni"!:)))/60 Le,mi?! na és mit csinálsz szembe szélnél,megfordulsz???!!!:))))/”
  • 15. tgkv 2010. július 10. 22:05
    „t.:"10"
    Egyetértek magam is motorozom,szerintem 60 le/200kg felett nem szabadna rendszámozni ezeket a pályára való gépeket.

    T.:"12"
    Aki ilyen erős gépet vesz az hajtani is fogja!Ha normális tempoban akar közlekedni akkor kisseb teljesitményü gép mellett dönt.”
  • 14. Gonoszkodó 2010. július 10. 22:03
    „Gratulálok azoknak a hozzászólóknak , akik azért járnak erre a portálra hogy "okosságokat" írjanak . Azon csodálkozom hogy pancser még nem írt ide .”
  • 13. accelerator 2010. július 10. 21:23
    „Németország - Törökország motorral. 800km sikerült megtenni... ez azért szívás.”
  • 12. Powerarc 2010. július 10. 19:37
    „Ilyen bivalyerős motorral is lehet normálisan, emberi módra közlekedni. Hogy nem így történik az nem egészen a motorgyártók felelőssége. A túlzott teljesítmény személyautókban is jelen van, elérhető több száz lóerős járgány, azt is tudni illene kezelni. Szóval javarészt a vezető kultúráján múlik a legtöbb.”
31 hozzászólás
12
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

A hely szelleme megihlette a művésztelep alkotóit

Tizenkettedszerre adott otthont Mosonmagyaróvár június 30. és július 10. között az Art Flexum… Tovább olvasom