Kisalföld logö

2017. 10. 19. csütörtök - Nándor 9°C | 18°C Még több cikk.

Másutt nem teljes körű a szolgáltatás

A mosonmagyaróvári autófényezők korábbi felvetéseire reagálva az egyik helyi márkaszerviz vezetője úgy válaszolt: a biztosítók azért velük szerződnek, mert széles körű szolgáltatást nyújtanak. Az ügyvezető szerint a megszólaló kisiparosok több pontban is tévednek.
Lapunkban kétszer foglalkoztunk már (Kisalföld, 2004. április 7. és április 28.) a mosonmagyaróvári autófényezők sérelmeivel. Szerintük a biztosító diszkriminatív módon irányítja el tőlük a javítandó autókat. A lapunknak nyilatkozók azt állították, hogy típustól függetlenül márkaszervizbe küldi a karambolos járműveket a biztosító. Az egyik érintett márkaszerviz ügyvezetője úgy érzi, a felvetések nem kizárólag a biztosítónak, hanem nekik is szólnak. Kenese László szerint az autójavítóknak nincs mindenben igazuk.

– A biztosítóknak egyáltalán nem mindegy, milyen körülmények közt szolgálják ki az ügyfeleiket, ezért elvárnak egy bizonyos színvonalat. Az autójukat nálunk javíttatók komplex szolgáltatást kapnak, kulturált körülmények közt várakozhatnak, illetve, ha igénylik, csereautót is adunk a javítás idejére. Tisztában vagyunk azzal, hogy jól felkészült javítóműhelyek vannak a városban, ám ők nem nyújtanak teljes körű szolgáltatást, minden főbb munkafolyamathoz – karosszériajavítás, fényezés, futóműállítás – más helyre kell vinniük a járművet.

– Szívesen látjuk műhelyünkben bármelyik vállalkozót, aki sérelmezte, hogy a biztosító vele nem kötött szerződést. Nézzenek körül nálunk és csak ezután nyilatkozzanak arról, hogy az ő felszereltségük minden elvárásnak eleget tesz. Nem helytálló az a kijelentés sem, hogy a biztosító típustól függetlenül minden autót márkaszervizbe irányít. Esetünkben kizárólag az Opeleket irányítja hozzánk, ami sok szempontból érthető.

– A megszólalók a garancia tekintetében tévednek. Az autó elveszti garanciáját, ha nem márkaszervizben javítják a karosszériát vagy a fényezést. Ha például egy ajtót a javításhoz le kell szerelni a helyéről, ki kell kapcsolni az elektromos rendszert. Ezt követően újra kell programozni azt, amihez speciális műszerek kellenek. A tizenkét éves átrozsdásodás elleni garancia is csak akkor érvényes, ha minden ilyen jellegű javítást márkaszervizben végeznek.

– Az ügyfelek ma már teljes körű kiszolgálást várnak el, teljes körű garanciával. Nagy bátorság és anyagi háttér kell ahhoz, hogy valaki legalább tízéves garanciát vállaljon a munkájára. Az elvégzett javítások ellenértékét meg kell hiteleznünk, amíg a biztosító rendezi a számlát. Ez szintén nagy anyagi megterhelést jelent. Mindezek ismeretében állítható, hogy a biztosítók széles körű követelményeket támasztanak szerződő partnereikkel szemben – mondta Kenese László.

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

A határ helyett a hegyeshalmi főtérre

A Levéli Lábatlan Néptánccsoport tagjai úgy érzik, hiába készültek közel másfél hónapig az uniós… Tovább olvasom