Kisalföld logö

2017. 06. 25. vasárnap - Vilmos 22°C | 32°C Még több cikk.

Elfogták a fiatal drogos csapatot

Mosonmagyaróvár - Tizenkét fiatalembert gyanúsít a rendőrség kábítószer-fogyasztással, közülük ketten már előzetes letartóztatásban vannak.

Két fiatalt éppen drog adásvétele közben értek tetten a temetőparkolóban.

Kábítószer átadása közben értek tetten két helybélit a Mosonmagyaróvári Rendőrkapitányság bűnügyi, illetve határrendészeti és közbiztonsági osztályának munkatársai közös akciójukban a minap az éjszakai órákban a magyaróvári temető parkolójában. Az egyik fiatal éppen néhány adag metamfetamint vásárolt a másiktól a kocsiban ülve, amikor a rendőrök elfogták őket.

A nyomozás során begyűjtött adatok alapján a rendőrök végül összesen tizenkét fiatalnál – többségük mosonmagyaróvári – tartottak házkutatást és kábítószerrel való visszaéléssel gyanúsítják őket. Kiderült, hogy a kábítószer fő beszerzési forrása egy ácsi férfi volt, tőle egy lébényi vette meg az anyagot, amit aztán továbbadott a mosonmagyaróvári gyanúsítottaknak. A nyomozás eddigi adatai szerint mind a tizenkét fiatalember fogyaszott kábítószert, közülük pedig heten a drog átadásával is gyanúsíthatók. Az ácsi és a lébényi férfi előzetes letartóztatását elrendelte a bíróság.

Olvasóink írták

75 hozzászólás
  • 75. minimaltech 2010. február 11. 03:28
    „jézus úúúristen... ki vagy te KoPi...??? a pápa...??? csak mert pont úgy prédikálsz... :))) és pont úgy hülyeségeket beszélsz mint az egyház... :) Ehhe ... látom jól vannak itt az emberkék informálva itt a történtekről... elhihetitek... hogy ez 1 mocsok piti ügy ami fel lett fújva... ennyi!!! 7e pikó... ennyi!!! hát okos emberek írhatták mert a metanfetaminhoz semmi köze szegénynek :))) (megjegyezném ezt még a rendősök se tudják... pedig apró rákeresés az interneten és ...violaa...) úgyhogy jaja... megkorbácsolni azt a tizen x embert mert jól akarta érezni magát... xD naneee... és nem lesz minden fogyasztóból leélt cuccos... KoPi amúgy meg de kis naív vagy... honnan tudod h a fiad nem szívott még füvet a hátad mögött... azt hiszed mindent elmond majd neked :))) istenem... naív vagy mint 1 szűz lány :))) nah de sebaj nyugtasd magad... azért lett sikeres ember a fiad mert hallgatott a jó szóra hogy a füvescigitől leélt drogos lesz...! Ehhe... sztem ha elolvasná ezt ő is kiröhögne :))) nah de mind1 is... sztem olyan téma körbe kellene írkálnod amiről legalább tudsz valamit :))) mert itt úgyis csak kiröhög aki elolvassak a XVII. sz.i elveidet... :))) ... aztán meg ez a szöveg... hogy is írtad? :))) "Isten, Haza, Család," - utoljára ilyet a "Becsületbeli ügy" című filmben hallottam a tengerészgyalogosoktól... :))) tudod... "Osztag, Hadtest, Isten, Haza" Nah ott elmegy... :))) Meg ha te hiszel benne csak gratulálni tudok :))) Csak kérlek ennyire ne röhögtess meg még1x :)))”
  • 74. Star 2010. január 30. 17:52
    „mondjuk igazad van,mert nem hülyeség az amit irtál......nekem csak az a problémám hogy,miért kell elitélni egy embert vagy emberek azért mert kábiitószert fogyaszt/fogyasztott.Mikor az alkoholista sem jobb ember,sőőőőt.....szerintem rosszabbak,szégyenek”
  • 73. KoPi 2010. január 30. 04:24
    „Star:
    De az lett volna, ha tovább fogyasztja. Szerencsére hallgatott az okos szóra, az apja életbölcsességére és soha többé nem fogyasztott, így aztán sikeres építészmérnök lett belőle. Nem vagyok benne biztos, hogy mindez így történik, ha tovább fogyasztja a füvet. A drogfogyasztás legenyhébb formája is egyenes úton vezet a kemény drogok világába és a bűn fertőjébe. Ez a véleményem. Ezért a fogyasztást is és a terjesztést is kőkeményen büntetni kell! Persze más és más módon. A terjesztőket kapásból életfogytra vágnám, a megtévedt fogyasztó fiatalokat pedig egy év közmunkára kötelezném. Csak hogy valami társadalmi felelősséget is átérezzenek és ne azt a liberális maszlagot szopogassák, hogy "óóó, semmi dolgod az életben, élvezd az életet, fogyassz, vásárolj, drogozz, költsd a pénzt, stb. stb." Igenis első a munka, a tanulás, a kötelesség, helye van persze a szórakozásnak és kikapcsolódásnak is, de nincs helye az életet megmételyező drognak. Isten, Haza, Család, ezek a fő értékrendek és nem az önkábítás.”
  • 72. Star 2010. január 29. 18:44
    „attól hogy a gyereked fogyasztotta attól nem lett szarabb,bocsánat...rosszabb ember!!!!szerintem
    vagy Te hogy gondolod ezt az egészet???”
  • 71. KoPi 2010. január 29. 17:39
    „Star:
    Nincs igazad.”
  • 70. Star 2010. január 29. 16:18
    „hát de miért most nincs igazam????!!!!!szerintem az van”
  • 69. angyal40 2010. január 29. 11:01
    „Star gyerek jól nyomja most egy két dzso semmi...:DMint hogy beszarva a részegségtől valahol a sinek között fetrengjek:DOtt nem a fű volt a téma inkább a Pikkantás:d”
  • 68. Star 2010. január 29. 08:16
    „mi van itt???!!!! sokan azt sem tudják hogy mit beszélnek.....nem a drogosokkal van itt a gond,akik halkan és csendben csinálják a dolgaikat,itt az emberi személyiségekkel vannak a problémák....a megitélésekkel..
    attól hogy valaki néha elsziiv egy-két cigarettát,szerintem semmi gond...miért is ne tehetné????!!!!!! reggel 6kor elmegy otthonról dolgozni,este 6kor hazaér....aztán elsziiv egy cigarettát...felszabadúl,megkönnyebül..nincs ezzel gond!!!!!!!!ez csak egy példa..!!!!!
    inkább ezt teszem!!!
    ,minthogy igyak vagyis alkoholista legyek...mennyél be egy kocsmába,nézd meg hogy ott mik vannak....az ember behuggyozva,beszarva....na ez a szégyen !!!!!nem a cuccos
    elmész hétvégén bulizni...gondolod hogy egy jót tánci-táncizól,aztán jön egy olyan aki bevanrúgva,ránézel egyből belédköt...egyfolytában csak keresi a feszültséget....!!!!!.....na és a drogos...az semmifajta balhéba nem vesz részt...inkább meghúzodik....rádmosolyog....!!!!ha neki mész,még Ő kér bocsánatot!!!!!
    igazán NEM ÉRTELEK TITEKET!!!!!!!!
    meg az hogy valaki füvet sziiv....nem jelenti azt hogy a keményebbhez is hozzányúl....
    meg nektek ez fáj????!!!!!!
    a fütől nem fog meghalni az ember,nem kell megijedni!!!nem lesz tőle se jobb,se rosszabb az ember...inkább körbeveszem magam ilyenekkel, mint a szégyen alkeszokkal!!!
    Ti meg igyatok csak,,,ugysem szól a csöveseknek senki!!!!!mert aki alkesz, az jóember neeeeeeem!!!!????a drogos meg egy szégyeeen???!!!!
    csak szerintetek....inkább elsziivok egy-két cigit....minthogy igyak

    jah és van még valamiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!AZT SEM TUDJÁTOK HOGY MI VOLT OTT....nem a Fű az biztos....és inkább mindenki maradjon csendben aki azt sem tudja hogy miről beszél..aztán ennyi”
  • 67. KoPi 2010. január 29. 05:31
    „minimaltech, angyal40:
    veletek nem érdemes vitatkozni, gyerekek vagytok. Majd ha felnőttök és ti is másképp látjátok.”
  • 66. minimaltech 2010. január 28. 23:44
    „angyal40 :
    soha nem fogod tudni az ilyen csökönyös embereket... akik csak a saját igazukat bizonygatják... soha nem fogják elfogadni hogy a drogozás nem halálos bűn... és hogy vannak emberek akiknek nem ilyen a vaskalapos a felfoásuk...

    KoPi:
    ha tudnád mennyire nem vagy képben ezekkel a dolgokkal... jöhetsz az orvosi szakvéleménnyel meg az esszével és amivel csak akarsz... hidd el nem evvel fogod meggyőzni a a fiatalokat... te is tudod hogy rossz az a pálinka amit iszol... mégis iszod! akkor ne várj a fiataloktól több felelöség tudoatot... hisz neked sincs ezek szerint... csak másban fejezed ki... de idd a pálinkát meg bort... senki nem sajnálja... de akkor mért kell itt szidni a szerencsétlen ismeretlen fiatalokat.. amikor fogalmad sincs h igazából mi történt...!!! amúgy mindennek 2 oldala van és ember meg jellem függő h rászokoik e valaki... és te minden embert 1 kapal alá veszel!!! Nem kell mindenkit elítélni! Én sem ítéllek el mert iszol...! Látod...? :)”
  • 65. angyal40 2010. január 28. 12:25
    „KoPi:
    Igazad van nem minden nap van vasárnap,de aki akkor issza a pálinkát meg a bort az meg issza hétköznap is.Abban igazad hogy a fűvezés után jön a heroin...de nem mindenkinél itt a lényeg az akarat sok minden múlik azon,nekem elhiheted van 1-2barátom akik rendszeresen fűveznek nem keveset és ők lennének az elsők akik a kemény drogot tiltanák be az meg a másik hogy értük bármit megtennék egyáltalán nem rosszabb emberek mint az alkoholisták sőt...vannak dolgok szerintem amiben egyetértünk de elhihet nem minden fűves ember rossz és lesz fűggö akarat kérdése nagyon sokat számít....”
  • 64. KoPi 2010. január 28. 11:02
    „angyal40:
    A vasárnapi ebédhez elfogyasztott kupica és pohár bor mióta napi fogyasztás? Vagy nálad minden nap vasárnap? :-) Az ilyen butaságokat a családverésről meg kikérem magamnak!
    Az pedig orvosilag igazolt tény, hogy egy hónapi füvezés után már függő a paciens és rámegy a keményebbekre is. A vége a heroin és a halál. :-( Valószínűleg nem vagy tisztában a drogterjesztő maffia kifinomult és alattomos módszereivel, ahogyan a kinézett áldozatot folyamatosan beleviszik a kemény drogba, ahonnan nincs menekvés. Hidd el, ezek nagyon-nagyon kifinomult és alattomos eszközök, ha akarod akár egy esszét is tudnék szentelni a témának, mert igecsak beleástam magam, amikor a kamasz fiam kipróbálta a füvet és bizony minden tudásomra és intelligenciámra szükségem volt ahhoz, hogy a helyes útra tudjam téríteni anélkül, hogy azt érezné, hogy éppen erőszakot teszek a szabad akaratán és függetlenségén. Nekem sikerült, másoknak nem biztos, hogy sikerül. Ugyanakkor saját szememmel láttam, hogy mi lett azokból a fiatalokból, akik csak egy-két spanglival kezdték és egy év múlva már rendszeresen szúrták magukat.... Szóval csak tessék komolyabban elgondolkozni a dolgokon és nem ész nélkül vagdalkozni!”
  • 63. angyal40 2010. január 28. 10:00
    „Kopi:

    Te is súlyos tévedésben vagy.Mert ha utána olvasnál akkor a napi egy pohár sör márt alkoholizmusnak számít!!!!
    Szóval te a feles kupicáddal meg a pohár borodal már alkoholfüggönek számítasz."Remélem nem vered a családod".
    Ingen vannak olyan drogok amik azonal függővé tesznek azok a világ legmocskosabb dolgai.De kérem egy marihuanás cigitől miért lenne az ember fia függő.Ott vannak a Holland kávézok ott is mindenki függő??Nem hinném...Az embernek sok múlik az akaratán hogy kipróbálás után függő lesz vagy megállja hogy nem...Ez részben szerintem nevelés kérdése...és nem hinném hogy elszivok egy cigit és azt mondom hu nekem majd kellenek a kemény drogok te is valami borukban élsz kopi de ezt nem megbántásból irom...”
  • 62. KoPi 2010. január 27. 05:07
    „minimaltech:
    Súlyos tévedésben vagy, amikor azt állítod, hogy nincs különbség a drogok és az alkohol között. Ugyanis, ha a vasárnapi ebéd előtt megiszom egy kupica pálinkát, majd ebéd után egy pohár bort, attól még nem leszek alkesz. De egyes drogok AZONNAL, vagyis az első adag elfogyasztása után függővé tesznek. Márpedig aki a legcsekélyebb mértékben is utána olvasott a dolognak, az tudja, hogy az enyhe drog után az illető nagy valószínűséggel ki fogja próbálni a keményet is és onnan nincs menekvés, csak méregdrága orvosi segítséggel/kezeléssel. De a kezeléseknek is csak töredéke hatásos. Vagyis a drogfogyasztás egyenes úton vezet a bűnözés világába. Mert a drogos bármilyen áron elő akarja teremteni az adagját és nem válogat az eszközökben, legtöbbször bűnözés útján tudja csak előkeríteni a napi 10-15 ezer forintot. Ezért kell üldözni nem csak a drogterjesztést, hanem a fogyasztást is.
    Nagyos gyermekesek az elképzeléseid, ideje lenne felnőni!”
  • 61. minimaltech 2010. január 27. 01:42
    „hát ahogy így olvasgatom a kommenteket... ledöbbenek hogy még mindig ennyi, félre szocializált vagy nem is tudom milyen ember van itt... aki nem érti mért hasonlítják a drogot az alkoholhoz... annak elmondom... azért mert nincs sok különbség!!! persze h illegális... és azt kevesen tudják hogy sokkal de sokkal több ember kerül kórházba vagy hal meg az alkohol miatt mint a drog miatt... a drogos halálok nagy része a kiszáradás miatt van!!! itt ez a szép világháló utána lehet nézni!!! én nem mondom h a drog jó, félre értés ne essék... nem drog párti vagyok... azt se hogy a pia jó vagy a cigi... de sztem minden felnőtt embernek a saját felelőssége...! Aki pedig attól fél h saját kiskorú gyermeke drogozik... mért néz inkább otthon körül? ne arra fordítson energiát hogy itt szidjon olyan embereket akikről azt se tudja kicsodák!!! Ez 12 ember az istenért... és tuti biztos h nem mind lezüllött drogfüggő...! :) szóval az aki ilyen régi módi hogy "kövezzük meg a drogosokat meg börtönbe velük" az ne mondja másoknak hogy hol él... igazából...nem értem mi ez hogy "drogosok"... mert valaki néha fogyaszt nem feltétlenül függő.... a szülök mitől féltik a gyereküket...? hogy meghalnak a drogtól...? erre vajmi kevés az esély... kb. ugyanannyi minthogy meghal alkohol mérgezésbe... inkább ez csak az a perspektíva hogy aki kipróbálta függő lesz!!! ez is tévedés!!!! aki drogok használ a többségükben olyan mint aki néha alkoholt iszik... pont ezért nem veszi őket észre az ember az utcán... mert nem leélt függők...! és én is baromságnak tartom a fiatalok hozzá állását hogy drogozzunk hogy menők legyünk meg ilyenek... és a 99,9% ezért csinálja meg kíváncsiság meg azért mert hú de rossz az élete!!! csak a az idősebbek nem fogják fel h azt is minél jobban tiltja annál jobban csinálni fogja a gyerek! egyébként aki pedig igazán aggódik gyermekéért vagy egyéb... keressen fel egy drogpont központot és megtudhat mindent amit kell a drogokról... az egészben a legrosszabb az a rossz hozzáállás és az információ hiánya!!!! :)”
  • 60. rush 2010. január 26. 21:33
    „azt se tudjátok merre meddig....meg mi is ez pontossan,mi is volt..!!!!!!!!!!!ugyhogy .....!!:)”
  • 59. invektus 2010. január 25. 13:11
    „58 :) ugy ahogy mondod :)
    ÉS KISALFÜLD EZZZ !!!!!!!!!HIRRRRRRRRRRRR
    ? (felkáltójel )”
  • 58. fióka 2010. január 25. 12:29
    „Na megint elkaptak a tengerben egy ikrát.”
  • 57. pancser 2010. január 24. 23:45
    „Te belenyugszol? Látod ez a baj, a felelőtlenség. Tűzzel vassal harcolni kell ellene itt nincsen, nem lehet elnéző az aki felelősnek érzi magát a gyerekéért! Ha minden szülő keményen tartaná magát ehhz az irányhoz ugyancsak lecsökkenne a drogosok száma. De hát némely szülő úgy él mint a négylábúak, hol ezzel, hol azzal jut el a boldogsághoz, csak gerjedelem kérdése, a gyerekre nem jut idő, csak nyűg, jobb ha nincs láb alatt. Olyan a gyerek is persze. Sajnos ilyenek százával vannak. Akinek nem inge ne vegye magára.”
  • 56. krisztina88 2010. január 24. 20:53
    „Hogy ezen mennyit tudtok mindíg vitázni!Vannak ennél rosszabb dolgok is az életben.
    És ilyen is volt meg lesz is!
    Mindenki félti a gyermekét de soha nem fogja tudni ha kipróbálja a gyerek.
    Ebbe bele kell nyugodni!”
75 hozzászólás

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

A magyar önbecsülés szimbóluma

A Himnusz nemzeti énekünk: összetartozásunkat kifejező jelképünk zászlónkkal és címerünkkel együtt. Tovább olvasom