A Magyar Aszfalt Kft. bruttó 301,5 millió forintért építheti meg a Mosonmagyaróvár-Levél-Hegyeshalom-országhatár közötti 8,3 kilométeres kerékpárutat - a Levél Község Önkormányzata által kiírt, hirdetménnyel indult tárgyalás nélküli közbeszerzés eredménye a hétfői Közbeszerzési Értesítőben jelent meg.
A kerékpárút a teljes hosszában 2,60 méter széles, aszfalt borítású, a két oldalán fél-fél méteres padkával.
Az ajánlatkérő az ellenértéket bruttó 313,1 millió forintra becsülte, ehhez képest a nyertes ajánlat közel 12 millióval olcsóbb.
Második helyen a COLAS ÚT Építőipari Zrt. végzett, bruttó 326,7 millió forintos ajánlatával.
Ajánlatott tett még a Swietelsky Magyarország Kft., a TEERAG-ASDAG Építőipari és Kereskedelmi Kft., valamint a VÉRTES-ÚT Építő és Szolgáltató Kft. is.
hirdetés
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!
Lájkolom és követem a Kisalfold.hu-t
Megosztom a cikket a Facebookon
Olvasóink írták
Közbeszerzés nélkül cirka 100millióból tudnám megépítetni a fenti cikkben szereplő kerékpárutat.
Ha 200 millát kapnák rá soha többé nem kéne dolgoznom.. :))))))
Éljen a visszaosztás, és a mutyi, vesszen a nép és a befizetett adó!!”
Amúgy én is sokallom a beruházás költségét, de nem hiszem, hogy mindjárt lenyúlást kell vizionálni.”
Nem értem, mi szükség van a fanyalgásra - végre jó minőségben készül el valami. A kerékpárosok örülni fognak neki, az biztos.”
"A kerékpárút a teljes hosszában 2,60 méter széles, aszfalt borítású, a két oldalán fél-fél méteres padkával."
Mért nem lenne jó ide is olyan, ami Szigetközben fut,padka nélküli és sima 2x1 sávos?”
és ha közbeszerzés révén közmunkások építenék ....
talán..........”
Még meg sem épült és máris lenyúltak a pénzből több mint 60 milliót!
362 millió forintból épül kerékpárút Mosonmagyaróvár és Hegyeshalom között
Ez a legutóbbi cikk címe!”
´radweq breite´ szavakra keress rá a google-ban (az angolosok még több találat közül válogathatnak, de maradjunk egyenlőre a szomszédoknál). A kerékpárút szélességére tessék koncentrálni. Együttes(!) gyalogos és kerékpáros forgalom esetén min. 2,5 méter.
http://www.peter-spiegel.de/adfc/texte/stvoradw.pdf
De kérdezzünk meg sok-sok nyugatot is megjárt bringást.
Miért baj ez?
1., Mert az egyébként is bő 2 méternél még +30%-a nagyobb szélességnél, azaz 2,6 méternél, +30% költséget feltételezünk, akkor ez kb. +73 Mio Ft-al kerül többe... és ez biza hiányzik valahonnan, de ennek nyereségrésze viszont valakikhez kerül.
2., Mert az említett 60 cm valahonnan hiányzik, azt el kell venni
3., Mert a szabvánnyal jövők a nálunk jobb minőségű utakkal és jobb statisztikákkal rendelkező osztrákok közútjai is keskenyebbek a mienknél. De hát mit már csak tudjuk, hogy mi az EU szabvány
4., a nyugati bringás, vasúti átjáró biztosítást is meg lehet nézni és majd össze lehet vetni azzal ami Hegyes Nyugati részén épül és annak ktg-vel.
Asszem csak ezek a tények hiányoztak a cikkből...”