Kisalföld logö

2017. 08. 18. péntek - Ilona 18°C | 32°C Még több cikk.

Kétezer lájk

Dóra nem a munkaerőpiac egyik szereplőjénél állt munkába.

Másfél millió forintot (plusz áfa) költött kormányunk mindeddig a „Gyere haza, fiatal"

Facebook- és Google-reklámjaira – derül ki Czomba Sándor foglalkoztatási államtitkár képviselői kérdésre adott válaszából. A befektetés minden bizonnyal jól megérte a pénzét, hisz – az államtitkár szerint – sikeres program közösségi oldalának már 2110 lájkolója van.

A kampány körül egyébként több furcsaság is felmerült a napokban. A foglalkoztatási államtitkár például egy interjúban azt mondta, hogy már 40 ezren jelentkeztek a programra, ám kiderült, hogy Czomba úr kicsit összekeverte az oldal reklámjainak elérési mutatóit a jelentkezők számával, ami akkoriban mindössze 581 volt.

Azért persze sikersztoriról még nem igazán beszélhetünk, hiszen külföldre szakadt ifjaink hazaimportálásában sem jeleskedik túlságosan a projekt: eddig ugyanis 55 hazatérni szándékozót közvetítettek ki cégekhez, közülük azonban csak négyen állhattak munkába.

Arca azonban már van a kampánynak. Szinte mindegyik médium bemutatta Dórát, aki elsőként kapott munkát a kormányzati program jóvoltából, ám néhány nap múlva kiderült, hogy Dóra nem a munkaerőpiac egyik szereplőjénél állt munkába, hanem a „Gyere haza, fiatal" projektet irányító Országos Foglalkoztatási Közhasznú Nonprofit Kft.-nél lett marketinges.

Sőt, nem is a programon belül jutott az álláshoz, ott csak regisztrált, majd „maszek" úton beadta a pályázatát az OFA-hoz. Mindezek fényében nekem kicsit soknak tűnik kétezer lájkért kifizetni másfél millát, ezt a számot a Pumped Gabo 10 perc alatt érte el. Ingyen.

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Hálóba akadva

Hogyan lehet okosan, jó célért használni a világhálót? Tovább olvasom