Nem kell szégyellni a sikert

2006.07.31. 14:19
Értékelem a cikket!
Betűméretet növelem Betűméretet csökkentem Cikket küldöm e-mailben Nyomtatom E-mailt írok a szerkesztőnek Később elolvasom

A Presztízs-díj korábbi nyerteseinek nyilatkozataiból idézünk olyan részleteket, amelyekből kiderül, hogyan kamatoztatták a kapott elismerést.

Hírlevél feliratkozás

Értesülni szeretnék a napi friss helyi hírekről! E-mailemre levél érkezik, amelyben megerősítem a feliratkozást.



Már többen elkezdték készíteni idei pályázatukat a Presztízs-díjra, ugyanis azt már többször megírtuk: újra meghirdetik az alapítók ezt a megmérettetési lehetőséget a megye gazdasági szereplőinek. Biztatásképp a korábbi nyertesek nyilatkozataiból idézünk olyan részleteket, amelyekből kiderül, hogyan kamatoztatták a kapott elismerést. Az alapítók vezetői is jó tanácsokkal szolgálnak.

A plébános levele

„Olyan helyekről kaptam visszajelzéseket a díj átvétele után, ahonnan nem is vártam. Például kaptam egy kedves e-mailt a cég egyik régi vevőjétől, egy idős plébánostól, aki még egyszer megköszönte, amit korábban vásárlásakor pluszban kapott üzletünktől és megírta, szívből örül, hogy ennek a cégnek a tulajdonosát tüntették ki. A sikernek ezek a pillanatai is nagyon fontosak és ezt is a Presztízs-díj hozta."
Kaproncai Ferenc ügyvezető igazgató
Digitáltechnika Kft.
Az év üzletembere díj 2006

Kishitűség nélkül

„A mi tevékenységünkhöz is fontos a társadalmi elfogadottság. Autóipari beszállítással is foglalkozik a cég és az autóipari vállalatok akárkivel nem állnak szóba, ezért jókor jött számukra a díjjal járó hírverés. Akik az elkövetkezőkben szeretnék megpályázni, azt üzenem: ne legyenek kishitűek. Ha úgy gondolják, hogy az eredmények, amiket elértek, szélesebb nyilvánosság elé tárhatók, akkor tegyék azt meg. Aki nagyobb távlatokban gondolkodik és nem szeretne sötétben tapogatózni, annak fontos a megmérettetés, hogy mások is véleményezzék, amit elért."
Kosár Dezső ügyvezető igazgató
Visimpex-Hungary Kft.
Az év középvállalkozása díj 2006

Marketingelőnyt ad

Megmérettetés 2006-ban is!

A Kisalföldi Presztízs Díj idén is a megye üzleti életének legkiválóbbjait illeti. Rangot és elismerést biztosít a védjegy használójának, és egyben példát is mutat követőinek. Amennyiben ön vagy vállalkozása szívesen megmérettetné magát a közönség és a szakmai zsűri előtt, induljon a Kisalföldi Presztízs Díjak egyikéért! A részletekről a 96/504-501-es telefonszámon érdeklődhet. A meghirdetett kategóriák: Az év kisvállalkozása díj, Az év középvállalkozása díj, Az év vállalkozása díj, Az év üzletembere díj, Üzleti innovációs díj, Környezetvédelmi díj. A program alapítói: Lapcom Lapkiadó és Nyomdaipar Kft., Audi Hungaria Motor Kft., Graboplast Rt. Holding, Győr-Moson-Sopron Megyei Kereskedelmi és Iparkamara, Integrál-Hexa Magas-építőipari és Fővállalkozói Rt., Rába Járműipari Holding Rt.

„Aki vállalkozásba kezd megyénkben, annak az lehet az egyik vágya, hogy a Presztízs-díjasok klubjába bekerüljön. A díjjal járó ismertség főként a marketingben jelent előnyt. Ez azért jelentős dolog, mert marketingre sokat költenek a cégek, és az ismert mondás szerint nem tudhatják, hogy a kiadott összegnek melyik fele ablakon kidobott pénz. A Presztízs-díj nyújtotta ismertség viszont mérhető marketingértéket ad."
Marek József vezérigazgató
Pannon-Work Személyzeti Szolgáltató Zrt.
Üzleti innovációs díj 2006

Magyar sikertörténet

„Huszonkét év céltudatos munka eredménye ez az elismerés. Hiszen a miénk igazi magyar sikertörténet: szakmunkás fiúként a saját lábamra álltam, tizenkét négyzetméteren kezdtem, s a győri ipari parkban kötöttem ki több mint ötven alkalmazottal. A siker titka szerintem a józan paraszti ész, amely egyben a szakértelmet is elismeri. A jó munkahely az, ahol hagyják az embert dolgozni, nem nyomják folyton odafentről."
Borsodi László ügyvezető igazgató
Borsodi Műhely Kft.
Üzleti innovációs díj 2003

Már a nevezés is számít

„Nem kell szégyellni a sikert. A nevezés azt az előnyt adja a vállalkozásoknak, hogy egyszerűbben tudnak bemenni egy-egy ajtón, amikor el akarják adni termékeiket. Nálunk sokan még a mai napig is kicsit félénken, visszahúzódva próbálnak hozzáállni ehhez a kérdéshez. Ezen túl kell jutni. Egyrészt a társadalomnak, az embereknek meg kell szokni, hogy a siker az igenis siker, és azt tisztelni, segíteni kell. Másrészt aki sikeres, merje kimondani, hogy az."
Szammer István ügyvezető igazgató
Lapcom Lapkiadó és Nyomdaipari Kft.

Bizalmat szülő védjegy

„Megyénk gazdaságának kiemelkedő szerepe van az ország üzleti életében, akárcsak a megmérettetésnek a cégek mindennapjaiban. A verseny a fennmaradásért folyó küzdelem része, a mindennapok hajtóereje, előre viszi a piacgazdaságot. A Kisalföldi Presztízs Díj is ilyen megmérettetés. Ha egy díj a vállalkozások teljesítményének objektív elismerése, akkor a jó értelemben vett, egészséges irigység motivációt jelent. Azt mondatja a cégekkel: mi is jobbak akarunk lenni. A Presztízs-díj bizalmat szülő védjegyként működik, ez a megyénkben élő fogyasztóknak és az itt működő vállalkozásoknak is a javára szolgál."
Mihalicz Antal elnök
Győr-Moson-Sopron Megyei Kereskedelmi és Iparkamara

hirdetés

Hozzászólok a cikkhez


A tisztább tartalom érdekében előzetesen moderálunk. Ez rövid késést fog okozni a komment megjelenésében, amiért megértését kérjük. Az éjjel 23 és 6.30 közötti kommentek 7-ig jelennek meg.
Kérjük, olvassa el Felhasználási szabályainkat!

Hozzászólás írásához be kell jelentkezni!
Kérem, jelentkezzen be vagy regisztráljon!
Töltés, kérem várjon!
Töltés, kérem várjon!
ˆaz oldal tetejéreˆ

hirdetés

bezár
asdasd
Kérem várjon, jelentkezését rögzítjük...