Az év kisvállalkozása: D-Plaza, a kreatív csapat

2003.09.12. 14:19
Értékelem a cikket!
Betűméretet növelem Betűméretet csökkentem Cikket küldöm e-mailben Nyomtatom E-mailt írok a szerkesztőnek Később elolvasom

Állandó kiállításuk van az ország minden élelmiszerboltjában, ugyanis megtervezték több kedvelt termék csomagolását a győri D-Plaza Kft. munkatársai, akik megnyerték a Presztizs-díj egyik kategóriáját.

Hírlevél feliratkozás

Értesülni szeretnék a napi friss helyi hírekről! E-mailemre levél érkezik, amelyben megerősítem a feliratkozást.



– Amikor évekkel ezelőtt, barátokként megalakítottuk vállalkozásunkat, együtt fogalmaztuk meg célunkat, mely szerint „Az alkotás örömét fenntartó, hosszú távon gazdaságosan működő és fejlődő vállalkozás legyünk, amely a szerzői jogot védve, a közösségi biztonságot megteremtve, szakterületeinken piacmeghatározó szerepet tölt be!" – idézte a D-Plaza Kft. munkatársainak mottóját Sándor János vezető építész és rögtön hozzátette: A Presztizs-díj számukra azt jelzi, jó úton haladnak. Úgy vélik, a rangos verseny kisvállalkozói kategóriában szerzett győzelem elősegíti, hogy szűkebb környezetükben is megismerjék őket. Ez számukra azért fontos, mert így többet tehetnek régiónkért.

A családias hangulatban dolgozó összeszokott csapat vezetői ügyelnek arra, hogy a velük dolgozók érezzék: nemcsak munkájukra, személyiségükre is szükség van, tudtuk meg Horváth Ákos kreatív igazgatótól a kft. sikereinek egyik titkát. Emellett azonban persze – tájékoztatása szerint – az is sokat számít, hogy társaságuk ki tudja használni a kisvállalkozásokra jellemző rugalmasság előnyeit. Főleg erre alapozva boldogul a folyamatosan fejlődő D-Plaza a konkurenciaharcban és ezért teljesíti a rábízottakat megrendelői és a multinacionális cégek közé tartozó partnerei megelégedésére.

Az első húszban

A Plaza Műterem betéti társaságként alakult meg 1992-ben, 5 lelkes fiatal hívta életre, akik aztán 1995-ben a reklámgrafikai feladatok különválasztásával létrehozták a D-Plaza Ipari, Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.-t. A cég grafikustervezőinek teendői később kiegészültek az azokhoz kapcsolódó reklámügynökségi, komplex marketingszolgáltatásokkal. Egyre több és nagyobb cég került megbízói közé, így manapság sok száz Plaza-csomagolással találkozhatunk a boltokban.

A vállalkozás számos díjat is nyert. Például a Telesnack-kampánnyal az „Év kereskedelmi hirdetése" címet, az Eskimo-ártáblával a Kreatív magazin közönségdíját, a Cerbona pehelycsaláddal a magyar csomagolásverseny nívódíját érdemelte ki. Az ország első húsz reklámügynökség közé sorolható győri kft. napjainkban 17 embernek ad munkát. Forgalma az elmúlt években dinamikusan növekedett, tavaly meghaladta a 180 millió forintot. 

hirdetés

Hozzászólok a cikkhez


A tisztább tartalom érdekében előzetesen moderálunk. Ez rövid késést fog okozni a komment megjelenésében, amiért megértését kérjük. Az éjjel 23 és 6.30 közötti kommentek 7-ig jelennek meg.
Kérjük, olvassa el Felhasználási szabályainkat!

Hozzászólás írásához be kell jelentkezni!
Kérem, jelentkezzen be vagy regisztráljon!
Töltés, kérem várjon!
Töltés, kérem várjon!
ˆaz oldal tetejéreˆ

hirdetés

bezár
asdasd
Kérem várjon, jelentkezését rögzítjük...