Változások után

2024.02.20. 14:54

Soproni sör - Változások a Heineken Hungária vezetőségénél

Több változás is történt a Heineken Hungária Zrt.-nél, ahol 2024. február 1-jétől Mottl-Molnár Orsolya Értékesítési Igazgatói pozícióban folytatja pályafutását, miután visszatért szülési szabadságról. A Marketing Igazgató továbbra is Perényi Katalin marad a magyarországi leányvállalatnál.

Kisalföld.hu

Fotóillusztráció: Kisalföld-archívum (MTI)

  • A két szakember szerint mind a termékportfólió, az értékesítési terület és a brand kampányokat illetően is izgalmasnak ígérkezik a 2024-es év.
  • Mottl-Molnár Orsolya az Értékesítési Igazgató pozíciót Eszéki Zoltántól veszi át, aki februártól a Heineken Hungária Zrt.-n kívül folytatja munkáját. 

Mottl-Molnár Orsolya 2010-ben kezdte meg a pályáját a Heineken Hungária Zrt.-nél. 2022. február 1-től Marketing és Kereskedelmi Marketing igazgatóként, valamint igazgatósági tagként dolgozott a vállalatnál egészen az év szeptemberéig, amikor szülési szabadságának idejére átmenetileg elhagyta a Heineken fedélzetét. 2024 február 1-től Értékesítési Igazgatóként tér vissza a vállalat életébe.

Mottl-Molnár Orsolya
Fotó: Nandor Lang

A Marketing Igazgatói székében továbbra is Perényi Katalin ül, aki átmeneti megbízását hosszabbítja meg ezzel a változással. A nemzetközi piacot is megjárt szakember 2022 szeptemberében érkezett a Heineken globál csapatából. Katalin 2009-ben kezdte meg pályafutását a Heineken vállalat Nemzetközi Tehetségprogramjában, az elmúlt 15 évben pedig számos hazai és külföldi vállalati siker fűződik a nevéhez. Vezetési tapasztalatának és kreativitásának köszönhetően többek között a márka prémium portfóliójának értékét sikerült tovább növelni.

Perényi Katalin
Fotó: Nandor Lang

 „Biztos vagyok abban, hogy Mottl-Molnár Orsolya széleskörű kereskedelmi tapasztalatával, szenvedélyes vezetőként kiválóan tudja majd támogatni növekedési stratégiánkat az értékesítési stratégia fejlesztésével és egy erős csapat építésével. A Marketing pozíció is biztos kezekben marad, Katalinnal, aki 2022-ben csatlakozott a magyarországi leányvállalathoz, februártól pedig nagy örömünkre, velünk folytatja munkáját. Vezetésének és együttműködési erőfeszítéseinek köszönhetően a csapat egy kihívásokkal teli időszakban is sikereket tudott elérni és prémium portfóliónk márka értékét tovább növelni, így izgatottan tekintünk közösen a 2024-es évre.” – mondta el Nikos Zois, a Heineken Hungária Zrt. vezérigazgatója.

A Heineken Hungária Sörgyárak Zrt-ről

A Heineken Hungária Sörgyárak Zrt. több mint 125 éves sörfőzési tapasztalata, valamint nemzetközileg elismert márkái révén a magyar piac meghatározó szereplője. A cég portfóliójába tartozik többek között hazánk legkedveltebb söre, a Soproni és legnépszerűbb sörkülönlegességei, a Soproni Óvatos Duhajok, valamint a Heineken®, amely több, mint 200 országban elérhető, így a világ legnemzetközibb sörmárkája. A vállalat közel 500 főt foglalkoztat Magyarországon, soproni gyára élen jár az innovációban. A HEINEKEN Hungária elkötelezett a felelős alkoholfogyasztás népszerűsítése és a helyi közösségek támogatása iránt.  

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a kisalfold.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában