Kisalföld logö

2017. 07. 23. vasárnap - Lenke 21°C | 33°C Még több cikk.

ViDaNet: új ügyfélszolgálat az 1214-es számon

Győr - Sokkal több hívást tud egyszerre fogadni hétfőtől a ViDaNet zrt. telefonos ügyfélszolgálata. Az új hívószámmal is járó változás megyénkben egyelőre csak a győri előfizetőket érinti, nekik a 1214-et érdemes megjegyezniük.
– Előfizetőink többször jelezték, hogy nem tudják olyan gyorsan elérni telefonos ügyfélszolgálatunkat, mint szeretnék. Ezért hétfőtől egy kényelmesebb elérhetőséget, gyorsabb ügyintézést nyújtó, a problémákra hamarabb reagáló új rendszer lép életbe – mondta el a ViDaNet zrt. újításáról dr. Sepsey György vezérigazgató.

Az úgynevezett call center működtetésével a kábeltévés szolgáltató egy arra szakosodott céget bízott meg. Így a ViDaNet 96/426-360-as száma megszűnik. Az új, 1214-es hívószám éjjel-nappal, hétvégén is helyi tarifával hívható, semmit nem kell elé beütni. De a 70-es és a 20-as előhívójú mobilszámokról csak március 21-től, illetve április 14-től lehet hívni, ezekről addig a 06-40/200-826-os számon érhető el az ügyfélszolgálat. Mindez a mintegy 42 ezer győri előfizetőre vonatkozik.

A 1214-en az ügyfelek bejelenthetnek hibát, új szerződést köthetnek, a meglévőt módosíthatják, információkat kaphatnak; csak szerződésbontás miatt kell az irodába bemenni. A hívót gépi hang fogadja, hat menüpontot ajánl, négy esetében a kezelő jelentkezik. Az előfizetőknek a számla jobb felső részén található ügyfél-azonosítót érdemes előkészíteniük.

– Ha ugyanarról a helyről öten ugyanazt a hibát jelzik, az ügyfélszolgálat kapcsolatba lép az ügyeletessel. Ha több embert érintő hibáról van szó, tájékoztatót állítanak össze, ami rögtön elhangzik, ha az előfizető a 1214-et hívja. Közli, mi a gond, hogy dolgoznak az elhárításán.

Így megelőzhető, hogy tömeges hiba esetén sokan úgy érezzék, nem érik el a szolgáltatót – mondta az új rendszer egyik fontos előnyéről a vezérigazgató. Hushegyi Károly értékesítési és marketingigazgató arra hívta fel a figyelmet, hogy hétfőn nyílik a ViDaNet Ügyfélkapu is, ami internetes ügyintézést tesz lehetővé (www.vidanet.hu).

Olvasóink írták

  • 1. L.A. 2008. március 14. 10:12
    „A vidanet jobban tenné, ha az áraival hívná fel magára a figyelmet. A város tele van parabolanatennákkal. UPC 2 tévére, 100 csatornával havi 3200 Ft. Vidanet: 4500, vagy 4600 nem is tudom, sokkal kevesebb csatornával. És nyáron jön a digikábel, ami még ennél is olcsóbb és jobb megoldást kínál. ezzel kéne tenni valamit. Vagy inkább váltson mindenki, és a vidanet meg zárjon be...”

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Egyre több fogy a könyvek könyvéből

Magyarország - Egyre többen vásárolnak Szentírást a kiadóknál, plébániákon és az egyházi… Tovább olvasom