Kisalföld logö

2017. 02. 28. kedd - Elemér 7°C | 15°C Még több cikk.

Új forgalmi rend a belvárosban! - Győri útinfók - Galéria

Forgalmi rend változások, útfelújítások gázvezeték csere nehezíti a közlekedést Győrben.

• Új forgalmi rend a Belvárosban! Megváltozott a Gárdonyi út forgalmi rendje, a Szent István út és Pálffy út között kétirányban lehet közlekedni. Fontos: a Gárdonyi út fölérendeltsége is életbe lépett, tehát az Árpád út és Batthyány tér déli szakaszán elsőbbséget kell biztosítani a Gárdonyi úton haladók szánára! Változott a várakozás rendje is, ne közlekedjenek megszokásból!

Új forgalmi rend a belvárosban! - Fotó: Bertleff András



• Útfelújítás miatt lezárták a Móricz Zsigmond rakpartot a Tarcsay Vilmos és Kiss János utcák között. Aki Révfalu felé szeretne haladni, az a Tarcsay Vilmos útról a Türr István út – Kiss János út – Móricz rakpart felé kerülhet. A következő napokban a Kiss János és Újkapu utcák között is számítani kell útmunkásokra, felmarják a burkolatot és kicserélik a közvilágítási oszlopokat.



• A Belvárosban felújítják a Kazinczy és Czuczor Gergely utcákat, a sétálóutcai szakaszokra autóval nem lehet behajtani. Arra kérjük az engedéllyel rendelkezőket, hogy a Bécsi kapu téren – saját gépkocsijuk biztonsága érdekében – ne közvetlenül a ledeponált építőanyagok mellé parkoljanak, mert munkagépek és építőanyag szállítók közlekednek a tér Kazinczy utca oldalánál.

• Gázvezetéket cserélnek a Szent Imre úton a Magyar utca és a Vasvári Pál út között, forgalmi akadályokra nem, de parkolási tilalomra számítaniuk kell!
• A 2009. december 31-én érvényét vesztő behajtási engedélyek meghosszabbíthatók, illetve a Káptalandombi beléptetőkártyák érvényesíthetők 2010. évre az Útkezelő Szervezetnél Konkoly Tamásnál (96/516-186; www.utkezelogyor.hu)

Olvasóink írták

38 hozzászólás
12
  • 38. kisem 2009. december 10. 22:55
    „ad. #37.)
    Még csak az hiányzott volna, hogy lehetővé tegyék a balra nagyívű kanyarodást a Gárdonyi utcába. A mostani változtatást sem tekintem ésszerűnek, a várt pozitív hatással szemben a balesetveszély nőtt, de az hatványozottan. Az ideiglenesen felragasztott útburkolati jelek szükségessége pedig a közlekedőket minősíti, mégpedig a helyieket, mert az idegen egyrészt nemigen hajt be a Gárdonyi utcába, a helyismerettel bíró közlekedik megszokásból, a jelek szerint nagyon figyelmetlenül.
    Nem az útkezelők szakmai ismeretével van a baj, ők nem lőtték/nyerték/hamisították a szakmai ismeretek meglétét igazoló diplomájukat/bizonyítványukat, ellenben gyávának bizonyultak szakmai érvek felvonultatásában a ciklus elején meghirdetett forgalomszervezési, de inkább bonyolítási ötleteléssel kapcsolatban. És ezért alkalmatlanok a szakma képviseletére.
    Az elmúlt 3 év alatt történt több csomópontban többszöri átépítés, forgalomirányító lámpák átprogramozása, majd annak újradefiniálása, de azt is úgy, hogy még most is balesetveszélyt idéz elő. És így tovább.
    Az sem lehet hivatkozási alap, hogy hajdan kétirányú volt a Gárdonyi utca most érintett szakasza, mert akkor még nem volt Nádor aluljáró, amely ma jelentős forgalmú, és az Árpád útnak volt alárendelve, amúgy normálisan. És csak úgy érdekességként, nézze csak meg valaki, mit lát abból a figyelmet felhívó táblából az Árpád úton közlekedő, amely arra szólítaná fel, vigyázz, új forgalmi renddel fogsz találkozni! Elárulom, most is nagyon keveset és későn, de tavasszal már semmit.”
  • 37. Goldmund 2009. december 10. 22:21
    „Kisem, teljesen egyetértek Veled.
    Amit hozzátennék: mivel a Szent István útról a Baross híd felől jövők nem tudnak lehajtani a Gárdonyi utcánál, ezért mindenki a Teleki utcánál hajt le. Ez most sem változott. A Teleki utcára kanyarodók meg dugót okoznak a Szent István út belső sávjában, csúcsidőben tipikusan belelógnak a Baross híd vonalába is, ahonnan emiatt nem tudnak sem balra, sem jobbra lekanyarodni. Ha Baross hídon dugó van, kizárólag emiatt van.
    Az útkezelő társaság, amelynek tagjai bizonyára búcsúban lőtték a közlekedésmérnöki diplomájukat, persze nem jön rá erre...”
  • 36. kisem 2009. december 10. 10:16
    „Az első "pofont" azzal adták a nagy forgalomszervezők, hogy a Teleki utca D-i szakaszán a Szent István útra két balra kanyarodó sávot alakítottak ki úgy, hogy közben a Belváros felé csak egy sávot hagytak meg. A torlódás döntő hányadát ez okozza. Ezzel mintegy alárendelték a Szent István út forgalmát a Belvárosból kifelé igyekvőkkel szemben, nyilván "kellően megfontolt módon" és indokkal.
    A forgalomszervezés egyik -ha nem a legfontosabb- szempontja az lenne, hogy a fő ütőér forgalma a lehető legkevésbé legyen korlátozva, nem pedig az, hogy az arra ráhajtani szándékozók azt minél előbb elérhessék.
    Ha a forgalom egy jelentős része mindenképpen a Belvárost célozza meg, akkor ám tegye, de úgy, hogy a főútvonalon nem okoz görcsöt. És ha már benn van, legyen türelmes, hogy mások zavarása nélkül kijuthasson onnan.
    Avagy, tiltsuk meg a belvárosi behajtást, hisz´ már évtizedek óta van olyan lehetőség , amely biztosítja Révfalu, illetve a szigetközi települések megközelítését.”
  • 35. Epoxigyanta 2009. december 09. 20:43
    „2009.dec.9-én is jött velem szembe 3! autó is,mert nem vették észre,hogy kétirányú lett a forgalom.Nem értem,hogy sok ember miért nem nézi a táblákat?”
  • 34. Freehill 2009. december 08. 18:02
    „Hát, nem tudom... lehet, hogy időlegesen segít a Teleki utcán, de általánosságban a belvárosból inkább KIsegíteni kellene a forgalmat, nem pedig még újabb kapukat nyitni BEfelé. Az új lehetőség ugyanis nem csak a meglévő forgalmat fogja kiszolgálni, hanem még újabbat vonz: akit eddig elrentettett a Teleki utcai torlódás, az most újabb bátorítást kap arra, hogy nyugodtan célozza meg kocsival a belvárost. Pedig inkább a teljesen autómentes belváros irányába kellene lépni (csak gyalogos, kerékpáros + tömegközlekedés, esetleg a helyi lakók autói). Hosszú távon csak ez utóbbi tartható fenn.”
  • 33. Goldmund 2009. december 08. 15:41
    „Ez egy visszaváltoztatás, mert a Nádor aluljáró átadása előtt ugyanígy kétirányú volt.
    Ezért tehetségtelen bagázs a győri útkezelő szervezet, mert olyan változtatást csinál, amiről normális ember azonnal látta, hogy nem lesz jó, de néhány év után ők is visszacsinálják.”
  • 32. Silence 2009. december 08. 14:54
    „Az autók száma mondhatni exponenciálisan nőtt az utóbbi 10-15 évben, a Győr viszont ugyanakkora maradt. Annak idején nem ilyen terhelésre tervezték a várost (hogy is tehették volna). Tehát nem a bagázzsal van baj, hanem azzal, hogy kurv@ sok az autó! (Decatlon= Decathlon)
    A Gárdonyi úti forgalmi rend megváltoztatásának én személy szerint örülök.”
  • 31. átlagember 2009. december 08. 11:18
    „Remélem, hogy ilyen pocsékul bevezetett forgalmirend-változtatás után végre valakinek már feltűnik, hogy el kéne zavarni azt a bagázst, aki képtelen rendes forgalmi szervezést csinálni Győrben lásd. fél óráig pirosban állsz, minden második lámpa piros. Olyan helyeken vannak lámpák, ahol teljesen felesleges (Decatlon) Ennél sokkal nagyobb városokban sikerült legalább a fő utakon összehangolni a lámpákat, hogy rendesen menjen a forgalom.”
  • 30. adalfold 2009. december 08. 10:56
    „1. : na végre. rájöttek h inputolni lehet és kell is az É-D forgalmat Ferencvárosba. Ez jót tesz a Pállfynak és a Telekinek is. Ha megy a Nádor csomópont akkor ÁJVÉ!
    2: nagy butaság, hogy most újítják az újkaput ,hogy ráengedték az 1. pont szerinti forgalmat.
    éljen a győri városvezetés műszaki kompetenciája (lásd előző rezsim: nádor aluljáró, mostani: teleki út ,,felújítása":D, Széchenyi-híd....)

    Összességében jó. kellene egy aluljáró a nádor aluljáró meghosszabbításában a mosoni duna allatt ki egészen sárásig. Ja meg győrimetrót a marcalgettótól a józsefattilagettóig.
    akkor fszagyerek ez a borkaji:P
    pisz. joebédhezszol a nótát!”
  • 29. xkutya 2009. december 08. 07:05
    „nekem végighúzta egy pa..szt a parkoló autóm 3 hete, asszem itt fogom kifizettetni valakivel! EHE”
  • 28. humer 2009. december 07. 23:09
    „A Gárdonyi Szt. István felőli végén 1-2 nap alatt megszokható a sávok iránya, azonban az Árpád és a Bajcsy kereszteződéseknél a stop táblánál sok lesz a koccanás. Ide jobb lett volna egy-egy kiemelt zebrát tenni. Ha már úgyis ott dolgoztak a díszkövezők.”
  • 27. kisem 2009. december 07. 22:59
    „Na ja!”
  • 26. Powerarc 2009. december 07. 22:57
    „Pl. az Egyetem felé erre rövidebb, mint körbekerülni a Telekin. Igaz, az Újvilág utcai kereszteződésnél átmenni sem mindig egyszerű.”
  • 25. kisem 2009. december 07. 22:37
    „A balesetveszély többszörözésen túl a Gárdonyi utca adott szakaszának kétirányúsítása a Teleki utca remélt forgalom-csökkentését nem fogja előidézni. Tessék csak végiggondolni, milyen lehetséges úticéllal fognak a Gárdonyi utcába behajtani a Nádor aluljáró, illetve a Szent István út felől.
    Az az ominózus Stop-tábla csak ott maradt, megfeledkeztek róla, hogy eltávolítandó.”
  • 24. Powerarc 2009. december 07. 22:14
    „Ma este jártam arra. vagyis egyik kollégám vitt. Az Árpád és Bajcsy sarkán 2-2 stop tábla alacsonyra helyezve rögtön az út mellé, valamint ott a felfestés is. Szal elég egyértelmű, de azért mi is inkább lelassítottunk....
    Viszont az alagút felől kicsit szűk az a sarok. Ha többen még igyekeznek át a zöldön egymás nyakában és az első jobbra akar kanyarodni és fékez, na ott lehet kocc. Ugyanis a balra kanyarodás miatt kell a balra index, majd hirtelen index át jobbra és fék.”
  • 23. Kitty11 2009. december 07. 21:12
    „....."figyelni kell a táblákra mert közlekedünk"<= Ez lenne a lényege!!

    igazmondó.
    Miért nem éjjel kocsikázol?!?!”
  • 22. Prérifarkas 2009. december 07. 20:54
    „Egypár autót rendbe szednek itt kasztni ügyileg az tuti.
    Meg megy majd a mocskolódás, mert a sok nagy rutinnal rendelkező aki 2 napja használja az már nagy király.
    Oké oké tudom figyelni kell a táblákra mert közlekedünk, no de a rutin a megszokás az azért működik rendesen.”
  • 21. Mona7 2009. december 07. 20:33
    „Bakke.

    Neked teljesen igazad van. Erre akartam kitérni az előbb...”
  • 20. Mona7 2009. december 07. 20:32
    „1 órája jártunk arra a párommal, egy soför aki a Szent István útról kanyarodott be - persze most már teljesen jogosan - majdnem frontálisan ütközött egy fehér suzukival és igy szállt ki az autóból: Nem látod te p´r´szt, hogy kétirányú lett az utca??? :O Mindenesetre nem utólag kellene felhivni az emberek figyelmét, arra hogy forgalmi rend változás van.”
  • 19. Josh30 2009. december 07. 20:14
    „Alapvetően egyetértek Patriot véleményével, de az igazsághoz tartozik, hogy a forgalmirend-változást itt drasztikusan kellene tudatosítani, akár óriási táblákkal, akár sárga útburkolati jelekkel, de az első egy-két hétben a rendőri jelenlétet sem érezném túlzásnak. Ma (ahogy hetente sokszor) a Gárdonyin mentem ki az Újkapu utca felől a Szent István útra. A két, immár védett kereszteződést óvatosan közelítettem meg, ami erősen indokolt volt, mert a Bajcsyról és az Árpád útról is lassítás nélkül "folytak be" a kocsik. A Gárdonyi út végénél megálltam a piros lámpánál és rögtön mellém állt minden tétovázás nélkül - az immár a szembeforgalomnak visszaadott sávba - egymás után négy autó... Döbbenetesen balesetveszélyes szituáció, főleg, ha valaki lendületből érkezik a Szt. István útról az Árkád felől... Sajnos, a videón is látható jobb oldali STOP tábla többet árt, mint használ. Szerintem sürgősen el kellene távolítani.
    Tényleg nem szabad megszokásból vezetni, de sajnos attól tartok, hogy ebben a kereszteződésben borítékolható jópár baleset, amíg a nép megszokja, hogy helyreállt a régi rend...”
38 hozzászólás
12
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Elmaradt a vásárlóáradat

Győr és Sopron belvárosában minden arról árulkodott vasárnap, hogy bronzvasárnap van, kivéve az… Tovább olvasom