Kisalföld logö

2017. 04. 27. csütörtök - Zita 8°C | 19°C Még több cikk.

Új buszmenetrend a megyeszékhelyen

Győr - A Kisalföld Volán győri járatainak menetrendje holnaptól megváltozik.
A főbb változások közé tartozik, hogy az ipari park valamennyi járata (15A, 25, 26, 38) az Almafa utcáig közlekedik, a 38H vonal megszűnik.
Az 5G vonalon munkanapokon a Révai Miklós utcából 12.45, 13.05 és 17.05 órakor, valamint Kismegyerről 13.15, 13.35 és 17.35 órakor nem indul járat.

A 11-es vonalon munkanapokon a Révai Miklós utcából 22.13 órakor, valamint a Bácsáról 22.38 órakor induló autóbuszjárat 12 perccel később, azaz 22.25, illetve 22.50 órakor közlekedik.

A 11-es vonalon munkanapokon a Révai Miklós utcából 6.53 és 7.53 óra között, Bácsáról 7.18 és 8.18 óra között 12 helyett 10 percenként indulnak a buszok, tanszünetben is. A 11R vonalon tanítási napokon a Révai Miklós utcából 6.59 órakor, valamint a Bácsáról 7.24 órakor induló járat megszűnik.

A 14-es vonalon munkaszüneti napokon az Adyvárosból 22.17 órakor, a Liget utcából 22.52 órakor induló járat 10 perccel korábban, azaz 22.07, illetve 22.42 órakor közlekedik.

A 17Y vonal járatai hosszabb útvonalon, a Szőnyi Márton utcai és az Erfurti úti megállóhelyeket is érintve közlekednek. A hosszabb útvonal miatt a járatok a Zöld utcából 4 perccel korábban, 6.56, illetve 7.21 órakor indulnak.

A 24Y vonalon 5.05 órakor Marcalvárosból induló járat 5 perccel korábban, 5 órakor közlekedik.

A 25-ös vonalon a 13.15 órakor Marcalvárosból, illetve a 14.15 órakor az ipari parkból induló járat 5 perccel korábban, 13.10, illetve 14.10 órakor közlekedik.

A 26-os vonal járatai az Erfurti úti megállóhelyeket is érintik. A József Attila utcából a 38-as vonal használatával továbbra is elérhető marad az ipari park. A június hónapra váltott havi és negyedéves 26-os egyvonalas bérletjegyek érvényesek a 38-as vonalon.

A 33-as vonalon munkanapokon az utolsó járat 2 perccel később (22.39 helyett 22.41 órakor) indul a Révai Miklós utcából.

A 40-es vonalon visszafelé, az azonos útvonalon haladó 35A járat megszűnik, helyette a 40-esek járnak a 35A vonal valamennyi megállóhelyét kiszolgálva. A június hónapra váltott havi és negyedéves 35A egyvonalas bérletjegyek érvényesek a 40-esre.

A 40-es vonalon munkanapokon a Ménfőcsanakról 22.50 órakor induló járat rövidebb útvonalon, Ménfőcsanak, malomig közlekedik, míg a 23.15 órakor induló járat a Baross Gábor híd megállóhelyig szállít utasokat.
A 6-os iskolabusz megáll a Bácsai úti, Kertész utcai, továbbá a Fehérvári úti, Vágóhíd utca megállóhelyeken, illetve a Szövetség utcában is. A 7-es iskolabusz a Tavirózsa utca (tanösvény) megállóhelyen is megáll.

A nyári tanítási szünet alatt az iskolabuszok nem közlekednek, továbbá a 23-as autóbusz helyett munkanapokon is a 23A jelzésű járatok közlekednek Marcalváros és a Virágpiac között. (http://www.kisalfoldvolan.hu)

Olvasóink írták

  • 7. marti1104 2009. február 02. 13:50
    „Nagyon köszönjük az új menetrendet !!!!!!!!!!
    Aki készítette az hétvégén biztos nem dolgozik,talán soha nem is dolgozott. Én örülök,hogy dolgozhatok,még ha hétvégén is( Ipari park). Az új menetrend viszont nem gondolt a hétvégén dolgozókra.

    Győrszentivánra műszakváltás után (délelőtt,délután)nincs busz amivel hazalehet menni.

    1 órát kell várni míg elindul a Révaiból. Kívánom,hogy aki ezt kitalálta próbálja ki milyen kellemes 8 órai munka után még egy órát a hidegben,esőben,hóesésben várni.”
  • 6. Freehill - 2008. június 17. 17:00
    „A pontatlan indulásokon (is) a tervezett járműkövető rendszer segíthet: ez a buszvezetőt is figyelmeztetni fogja, ha túl korán el akar menni, másrészt le is naplózza, így a főnöke is értesülhet az esetről.

    A késve indulásért viszont általában nem a buszvezetők, hanem a forgalmi torlódások a felelősek. Ezen csak előnyben részesítéssel lehetne segíteni (néhány lámpás csomópont esetében ez tervben is van, de az igazán hatékony megoldásokhoz - pl. buszsávok, "busz-utcák" - erős politikai akarat, az autósokkal szembeni bátorság kellene).

    1993-as menetrendet hol láttál? Ez azért furcsa, mert Győrött tavaly nyáron valamennyi helyi megállóhelyre kék színű fémkeret került, és abban 2005-ösnél régebbi menetrend nem lehet. Persze az előfordulhat, hogy a korábban az oszlopra ragasztott matricát nem kaparták le: ez sem szép, viszont attól még az érvényes menetrendnek is ott kell lennie a keretben!”
  • 5. adamW 2008. június 16. 23:11
    „sziasztok.
    radikális beszólásom lenne:
    új menetrend- rendben.
    már csak új sofőrök kellenének azok helyett,akik nem tartják be az indulásokat a végállomásról.
    és persze nem ártana az 1993as keltezésű menetrendeket is átragasztani , legalább 1995:P_ösre:D :D:D

    miért nem tudnak indulni a buszok rendesen? :S


    (ui. : aki nem hiszi csekkolja le maga)”
  • 4. Freehill - 2008. június 15. 21:08
    „Irwine! A 14-es esetében munkaszüneti napokról, azaz vasárnapról van szó! Vasárnap nem ment 22.02-kor járat, pontosabban 15 perccel el volt csúsztatva, így 45 percen át (21.32-től 22.17-ig) nem indult 14-es. Ezt többek között a Kisalföld SMS-rovatában is kifogásolták. Ezért került most 10 perccel előbbre a 22.17-es járat, de kevesebb nem lett. Szabadnapokon (szombaton) megmaradt mind a három.

    Csökkentés csak az 5G vonalon volt, viszont valamiből fedezni kellett az ipari parki meghosszabbításokat, és az 5-5G vonalcsoport kihasználatlansága valóban szembetűnő.

    (A megszűnő reggeli 11R helyett eggyel több 11-es megy, ráadásul tanszünetben is, tehát itt a kapacitás nem csökkent. A 35A helyett pedig 40-es indul, reggel új járatként, este pedig az eddig is meglévő, viszont 22.20-kor teljesen felesleges volt 2 busz egyszerre Ménfőcsanakra.)”
  • 3. Irwine_ 2008. június 15. 19:41
    „Nem arról volt szó, hogy nem lesz több járatritikás? :S
    Én a 14es ügyében tudok nyilatkozni, azt írja, hogy 10 perccel előbb indul... a kisalfoldvolan.hu szerint adyvárosból 22 óra 07kor és 32kor. Azt a cikk viszont elfelejti közölni, hogy eddig 22 óra 02, 17 és 32kor is indult egy járat...”
  • 2. mcs 2008. június 15. 01:03
    „A buszmenetrendet elsősorban a lakossági és önkormányzati igények, és nem a buszvezetők kényelme alapján határozzák meg. A ménfőcsanaki részönkormányzatnak pl. határozott igénye, hogy az utolsó busz térjen vissza Győrbe, mert ha valamilyen rendezvény van, akkor biztosítani kívánják a látogatók hazajutását. (Különben ha úgy lenne, ahogy Te javaslod, akkor a csanaki telephelyes kocsi végezne 25 perccel később, így annak a vezetője tudna kevesebbet pihenni.)”
  • 1. kóska 2008. június 14. 23:14
    „Ez megint jó ötlet volt!
    A 22:20- kor a Révai utcából induló 40- es járat nem megy vissza Győrbe, ahelyett, hogy ezt a 22.45- kor induló járattal megcserélve Ménfőcsanakon parkoló autóbusszal és vezetőjével oldották volna meg. Aki ugyanis éjfél után akar visszajutni Győrbe, ne az autóbuszvezető pihenésének rovására tegye.”
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Balogh: Ne dobjanak ki 900 milliót az ablakon!

Győr - Sajtótájékoztatón reagált Balogh József szocialista országgyűlési képviselő, a… Tovább olvasom