Kisalföld logö

2017. 09. 22. péntek - Móric 11°C | 17°C Még több cikk.

Tragédia a győri vasútállomáson: meghalt egy férfi

Halállal végződő tragédia történt kedden a győri vasútállomáson. Egy férfi az állomáson áthaladó tehervonat elé ugrott, s azonnal meghalt - tudtuk meg a Győri Tűzoltóktól.

A szörnyű tragédiát követő helyszínelés már véget ért, s a vasúti közlekedés helyreállt a győri központi állomáson.

Információnk szerint a harmadik peron mellett történt a haláleset; a hatóságoknak több méter hosszan kellett leszórni mésszel a tragédia helyszínét.


A nyitóoldalunkon látható fotó illusztráció! 


Olvasóink írták

42 hozzászólás
  • 42. Mankapunka 2010. február 28. 01:42
    „atesz
    Egy ember miatt nehogy már átkelljen alakítani bármit is..Jó így ,ahogy van.”
  • 41. atesz1980 2010. február 26. 10:51
    „Én is dolgoztam a vasúton 8 évet,láttam egy két csunyaságot,de azt sosem értettem,hogy miért nem lehet ezen az állomáson az áthaladó vonatok sebességét korlátozni.Bár aki alá akar ugrani az akkor is megteszi ha lassan megy a vonat,legfeljebb kimegy a nyilt pályára.Minden elismerésem a vezéreké,nem egyszerű feldolgozni az ilyet,dehát nem ők tehetnek az ilyenekről.”
  • 40. Dörgés 2010. február 24. 22:44
    „Szia Mozdonyvezető19.Nem vagyok pszichológus (pláne szakosodott). Egyik öreg apám mozdonyvezető volt még a gőzösök idejében. Sokat mesélt. Voltak sötét idei. És neki a családja (nagyanyám) volt a hatalmas támasza. De annyit tudok talán segíteni, hogy mivel kötőt pályás járművet vezetsz, nem ugorhatsz félre a 100-200 tonnával, ha valaki eléd jön. Te (Ti) mindig lehető legnagyobb oda figyeléssel mentek, mert xy tonna elején ültök xy fék távval. Tehát nem hiszem, hogy kammikázel-t szoktatok játszani. Sajnos az ilyen esetek feldolgozásában a cégnek kéne egy szakembert biztosítani, de tőlük mindenki fél, mert addig nem engedhet dolgozni, míg ő nem ítéli úgy. És mindenki félti a kereseti lehetőségét. De ha időben nem teszel magadért valamit, később máshol fog vissza köszöni (szorongás, testi betegségek és stb.) Ekkor jön a táppénz majd a rokkantosittás. Gondolóm szeretnél még egy darabig dolgozni, családdal lenni.Nálunk (tűzoltóknál) ,,szerencsések" vagyunk. Mi 24 órán keresztül össze vagyunk zárva. Kis zárt közösséget alkotunk. Elég nehéz úgy lenni, hogy nem beszéljük ki magunkat (és bármi hihetetlen köztünk marad) vagy azonnal vagy, a következő szolgálatban. Nálunk nincs tabu téma, ezt hozzá kell tennem. Mindenki ismeri a másik ,,bogarát" minden mozdulatát, szokásait, családját. Mi legalább ki beszéljük, könnyítünk.Olykor ennyi elég de néha jó lenne (sorozatos esetek vagy közel állót érintő esetek estettében) egy szakember kötetlenül baráti és nem hivatalos beszélgetésre.Én annyit tudok ajánlani, egy szakmabeli baráttal vagy társaddal szervezetek egyközös munkát (lakás felújítás, kerítésépítés, garázsrendezés és legyen mindez kölcsönös) vagy egy zavartalan össze jövetel (sörözés kedvenc foci meccsel) ahol kibeszélitek magatokat. Vagy ha nem tudsz ilyent teremteni, akkor egy anonim fórumon keres egy fórumot. Ha ezek sem segítenek, akkor egy szak pszichológus kell fel keresned. Aki segít feldolgozni az eseményt, visszatérni a jó útra.Remélem valamennyit, tudtam segíteni. És remélem még egy darabig kopatód a vasat.”
  • 39. Icsi235 2010. február 24. 22:05
    „Borzalmas még olvasni is az ilyen híreket!
    Minden elismerésem azoknak az embereknek, akiknek ezeket "át kell élniük" a munkájukból kifolyólag!”
  • 38. bregit 2010. február 24. 21:41
    „ja : lehet menni= a pályán alkalmazható vagy a vonatnál alkalmazható legnagyobb sebesség, nem pedig ami a "csövön kifér".. mint akik ezt hiszik, és terjesztik, hogy annyival mennek amennyivel akarnak.. :S”
  • 37. bregit 2010. február 24. 21:38
    „Kedves Mozdonyvezető19!
    Nem értek egyet azzal ha egy mozdonyvezető magát okolja azért, ha valaki öngyilkossági szándékkal elé ugrik, vagy elé lép. Bár ezt nagyon nehéz felfognia/feldolgoznia a vezérnek. (ugyan így gondolom ha autóval/kamionnal hajt a vonat elé valaki)
    Fizikai képtelenség megállítani a vonatot úgy, hogy elkerüljétek a balesetet ha az aktuális sebességhez és a vonat tömegéhez tartozó féktáv.-on belül van előttetek az ember/autó/kamion, ezt aki tudja tudja aki nem nem. (gondolok itt azokra, akik szerint mindig a mozdonyvezető a hibás, meg elkerülhető lett volna, meg akik szerint a vonatok száguldoznak szabadon--->ez hülyeség, nem száguldoznak, annyival mennek, amennyivel tartani tudják a menetidőt+amennyivel lehet menni...)
    A másik dolog, "oké" vagyis nem hiába tettem idézőjelbe, nem oké egyáltalán, de ha már ezt a módot választotta a bácsi, nem az állomáson kellett volna. Így is nyomot hagyott szerintem elég sok emberben, akár még gyerek is láthatta, ahogy darált hús lett belőle. (elnézést a morbidságért, de mást nem lehet mondani az esetre) De legvalószínűbb, hogy azokon kívül akik mellette vagy a közelében álltak, a mozdonyvezetőnek okozta a legnagyobb sokkot, hiszen nem a bácsit faggatták hogy hogy került oda, miképpen, és nem vele idéztették fel egymás után többször az illetékes hatóságok, hogy mi történt, és nem az ő ismerősei kérdezik meg ezután hetekig naponta többször, hogy "te gázoltál, uhh, hogy történt, miképpen, meghalt, durva volt, esélyed sem volt abszolút megállni?" A kép és az eset benne marad örökre, és vagy feldolgozza, vagy nem.
    Vagy gyilkosnak fogja magát tartani, vagy nem. (szomorú, de mindegy milyen járművel akár villamossal akár autóval, akár vonattal, kamionnal gázol az ember, lehet így fogja magát hívni)
    Igazából azt sem ártana tudni, mi vezérelte az idősebb urat arra, hogy ezt a módszert válassza, meg egyáltalán az öngyilkosságot. :(
    Ja és nem is beszéltünk azokról akik összeszedték a darabjait, igaz, hogy ez a munkájuk (nem túl sok pénzért hozzá kell tegyem), de vannak olyan esetek valóban, hogy a sokat látott baleseti helyszínelő nem bírja gyomorral. Nem tudom igazából ez ebbe a kategóriába esett-e, de a mozdonyvezető barátom elmondása alapján minimum 2 nagy darabban és sok kis darabban volt látható a teherkocsi alatt. Nyílt vonalon sem oké, de ezt nem ott kellett volna.”
  • 36. Mozdonyvezető19 2010. február 24. 20:17
    „Sziasztok nem azért hogy okoskodjak de én már 15 éve dolgozok a mávnál és hát tényleg nagyon rosz érzés és látvány is mikor látod hogy nem tudsz mit csinálni nem tudod meg akadályozni a tragédiát:( egyik legjobb kollégám volt azon a szerelvényen amejik elütöte az embert és mondta sajna hiába csinált bármit is nem tudta meg akadályozni és az a legroszabb jhogy sokan voltak az állomáson és nekik is nagyon rosz látvány mert nehéz az ilyet feldolgozni nekem is az első 2 gázolásomat nagyon nehéz volt fel dolgoznom de nagy nehezen tul tetem magam rajta mert rá jöttem hiába okolom magam ugyse tudtam volna már mit csinálni de tényleg rosz látvány de még nem volt anyira rosz látvány mint a 1 hete tatabánya utáni ahol szét szedte a Győrbe közlekedö gyorsvonat én pont vele szemnbe Pestre mentem mikor láttam nem hittem a szememnek:( szegény kollégám magát okolta de nem tehet rola a mozdonyvezetö nem tudsz mit csinálni nincs kormány hogy el rándzsd itt nem tudsz semmit sinálni várod a koppanást és utána várod a legroszabat:S”
  • 35. Dörgés 2010. február 24. 14:15
    „Tisztelt Mankapunka.

    Gyerek esetét mindenki nehezen dolgozza fel. És hazudik magának is, aki azt mondja, hogy nem viseli meg. Később ki jön rajta. Munkába, sportba, alkoholba stb. menekül károsan.
    Család is meg sínyli, mert egy idő után a szolgálat után az asszony csak rá nézz az embere és tudja valami szörnyűség történt (hatodik érzék). És ugye nem szeret beszélni senki ilyenekről. Ő meg már tudat alatt minden rosszra készül, így lesznek később a családi konfliktusok. Ha meg elmondod a gyerekedet, fogja úgy félteni, hogy az sem egészséges.

    De a helyszínen nem lehet lefagyni, mert valaki élete vagy egészsége múlik rajtad. Nyelj nagyot és tedd a dolgod. Mert ha sikerül, meg mentetél (tek) egy embert (és családot) ha nem sikerült, akkor legalább nem volt egyedül és a tisztességet meg adtad (átok) neki.”
  • 34. Dörgés 2010. február 24. 13:54
    „Kedves richter.
    Itt nem az egymással, való kommunikációval van probléma. Sajnos a tudósítók és a riporterek mindig későn érnek oda vagy csak külsős informátora támaszkodnak. Mire valaki ott lenne Tinektek már rohanni kell. Mert Ti oda-vissza sürgősbe vagytok. Bár sokan ezt nem értik vagy nem akarnak tudomásul venni. Mi (ha szerencsénk van vissza fele, már battyogunk) maradunk, mert a helyszínelés végén szüntethetjük meg a forgalmi akadályt plusz, le kell takarítanunk, csúszásmentésíteni. Így mi maradunk a későn érkezőknek. És ugye ilyenkor csak mi rajtunk tudnak csámcsogni. Sajnos az illetékes kormány mindig olyannal tud takarózni, ami nekik csak a jó oldalát mutatja a népnek. Milyen sokait keresünk (Ti is, Mi is) per főben. Csak azt felejtik oda írni, hogy a nagy kutyák fizetését is hozzá vágják a csóró fizetésünkhöz utána osztják a létszámmal. Mi így vagyunk a katasztrófavédelmesekkel meg egyéb szakértőkel és egyéb statisztikákat készítőkkel, bujtatott munkakörűekkel. Ezek nélkül ugye siralmas lenne a tényleges valóság (fizetésünk).”
  • 33. Tabornok 2010. február 24. 13:10
    „richter 2010.02.23. 17:54
    A mentősök is pocsékul vannak fizetve!”
  • 32. Mankapunka 2010. február 24. 12:41
    „Dörgés
    Néha én is biztos rosszul lennék,mikor valaki ketté van szakad,és összekell rakni egy zacskóba.

    Csajszi23 küldött most jó képket.”
  • 31. richter 2010. február 24. 12:26
    „Dörgés! Nem a ti munkátokat vagy benneteket marasztallak el,sőt nagyra becsülőm a tüzoltókat.A sajtó tálalása nem tetszik hogy mindig csak egy v két szervezet van a helyszinen.Bocs ha megsértettem valakit közülletek,de nem rátok voltam kiakadva,tudom hogy ti is ugyan olyan megaláztatott helyzetben vagytok”
  • 30. Mankapunka 2010. február 24. 11:29
    „Én meg azt a sok gyökeret szedném ki a kocsiból és felpofoznám,amelyik a Tihanyi Árpád úton,ahol van a parkoló bejárata,meg nagyrészt arról is járnak a mentők,és mindig mikor dugó van,akkor valameiyik mindig megáll a kereszteződés közepén és nem tudnak a mentősök egyből bemenni,mikor balhé van.

    Itt kérnék meg egy két embert,hogy tanulmányozza a KRESZ-t,hogy nem állunk meg forgalmi okból a kereszteződés közepén.”
  • 29. Dörgés 2010. február 24. 11:08
    „Jut eszembe a mentősökön, lehet segíteni, igaz nem a fizetésükben de legalább jobb körülmények közt dolgozhatnak.
    http://www.segitsokosan.hu/
    Szavazni kell, melyik mentőállomás áll az ember szívéhez közelebb.”
  • 28. walterpista 2010. február 24. 10:18
    „Stamnak igaza van Lear.
    Lehet, hogy a MÁV biztosítóberendezése nulla, de nem e téren.
    Az ilyen eseteket nem lehet megakadályozni.”
  • 27. stam 2010. február 24. 08:39
    „Tisztelt Lear!
    Nem tudom milyen biztonsági rendszer az amiről beszélsz, de szerintem te sem tudod.
    Ha tudod írd le bővebben.
    Ha nem inkább hagyd az egészet, mert nem értesz hozzá.
    Ez kb. olyan mintha az autópálya fölé épített hidról valaki leugrik majd a közútkezelőt hibáztatod.”
  • 26. Lear 2010. február 24. 07:42
    „A MÁV biztonsági rendszere e téren nulla, aki ezt engedélyezte és hagyja üzemelni, azt mind le kéne váltani!!!”
  • 25. Edward 2010. február 24. 06:53
    „Lelki terhe az ilyen és hasonló esetekben nem csak a tűzoltoknak,mentőknek,rendőröknek de a halottszállitóknak is lehet.Egy ismerősöm elmondása szerint ők sem "járnak" lélékbúvárhoz,pedig ők aztán testközelből látnak cifrákat.”
  • 24. pityesz 2010. február 24. 05:49
    „Nem lehet, hogy segítették.Mert nem Fizettet a banknak.Sok helyen ,fizikailag is fenyegetik a családokat.A Mama
    majd fizet az örökségből.”
  • 23. Dörgés 2010. február 24. 00:19
    „Bocs Mankapunka. Kicsit félre érthető volt.

    Kedves Valjan.

    Teljesen igazad van. Le vannak sz@rva. De nem a tűzoltók részéről!!!!!!!!!!! Ne ránk, fuj!!!! És nem írhatok az egészségügyben dolgozok, sem a pedagógusok nevében. Mert egyikben sem dolgoztam. Bár nem egy demonstráción vettünk rész KÖZÖSEN a pedagógusokkal együtt és hidd, el vannak fórumok melyeken keményen ők is, ki írják a véleményüket.”
42 hozzászólás

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Múzeumpedagógia: letölthető programajánló

Mivel a Győr-Moson-Sopron Megyei Múzeumok Igazgatósága által a félezer példányban kiadott… Tovább olvasom