Kisalföld logö

2016. 12. 09. péntek - Natália -4°C | 7°C

Torlódásokat okozott az átállított jelzőlámpa

Győr - Átállították az Ipar utca–Puskás Tivadar utca csomópontjában a forgalomirányító jelzőlámpákat, ez kellemetlenül érinti a rendszeresen arra közlekedőket.
Olvasóink számos hozzánk küldött SMS-ben kifogásolták, hogy megváltozott a közlekedési rend az Ipar utca–Puskás Tivadar utca csomópontjában, mert átalakították a jelzőlámpák működését. Mint írják: jelenleg a felüljáró tetején áll a sor minden reggel, és csak sokszori lámpaváltás után tudnak átjutni a kereszteződésen. Gyakran előfordul ilyenkor a „satufékkel" való megállás, mert nem is látni, mekkora a sor. Vannak, akik semmivel sem törődve az egész sort a szemben lévő sávban megkerülik. Olvasóink azt kérdezik, miért volt szükség a lámparendszer átállítására. Sokszor csak állnak a lámpa alatt, és a keresztező utakról nem jön senki, csak a hídról nagy a forgalom...

Főleg műszakváltások idején volt torlódás a csomópontnál, mert a jelzőlámpák programját a terelő útvonal várható forgalmához igazították, de már visszaállították. Fotó: Krizsán Csaba
Főleg műszakváltások idején volt torlódás a csomópontnál, mert a jelzőlámpák programját a terelő útvonal várható forgalmához igazították, de már visszaállították. Fotó: Krizsán Csaba

A kérdésre Máthé-Tóth Pétertől, a város útkezelő szervezetének tájékoztatási munkatársától kaptunk választ:

– Az Ipar utca–Puskás Tivadar utca jelzőlámpás csomópontja intézményünk kezelésében van, azonban annak ideiglenes megváltoztatása a Magyar Közút Kht. és a Körkemence utcában épülő áruház befektetője által átalakítandó és felújítandó, a Fehérvári út Mészáros Lőrinc utca és Kacagány utca közötti szakaszának egyirányúsításához, esetleg teljes körű lezárásához kapcsolódik. A részleges vagy teljes körű terelés útvonalán az első számú csomópont az Ipar utca–Puskás Tivadar utca kereszteződésben lesz. A mellékirányú Puskás Tivadar utca felől jelentősen megnő a forgalom. A terelés nagyon érzékenyen érinti a csomópont áteresztőképességét, elkerülhetetlenül torlódásokat fog okozni várhatóan május végéig.

Aki tudja, csúcsidőben kerülje el az Ipar utcát és a Fehérvári utat. A szóban forgó csomópont jelzőlámpáit a terelés várható kezdetére (eredetileg március 31. volt) programozták át. Azonban az útépítés és így a terelés is csúszik, ennek megfelelően a korlátozást végző kivitelezők visszaállították az eredeti jelzőlámpás programot, mely a terelés kezdésével – újból – módosulni fog.

Olvasóink írták

  • 8. Cerebellum 2008. április 15. 22:08
    „Komárom felől pápa felé a legegyszerűbb kerülő az autópálya győrt elkerülő ingyenes szakaszának használata. csak kicsit utána kellene járni a dolognak. ott nincsenek dugók, nincs jelzőlámpa, mindenki mehet 130al. és a város is tehermentesül némileg.”
  • 7. lakos 2008. április 10. 11:01
    „Kedves gyárvárosi képviselők!
    Miért nem hallatják a hangukat?
    Megint ezzel a városrésszel csesznek ki. Önök pedig jó pénzért kusulnak!
    Majd lehet hülyeségeket írni, és utólag kapkodni, ha a gyárvárosi iskolánál elütnek 1-2 gyereket.”
  • 6. Kissi 2008. április 10. 10:05
    „Felháborító! Botrány! Kívánom hogy az illetékesek is minden nap erre közlekedjenek! Balfaszok”
  • 5. upho 2008. április 10. 09:58
    „szokasos balfaszsag aztan kimagyarazas, szanalmas...”
  • 4. egy nyugodt ember 2008. április 10. 09:43
    „Kerüljük el a fehérvári utat, meg az ipar utat. Hm... Csak az a baj, ha át szeretnék menni győrön pápa felé komárom felől érkezve, ez a legrövidebb útvonal. vagyis ez volt. Ha el akarom kerülni, akkor vagy lefordulok már az audinál, de az sem jó, mert a fehérvári csomópontot nem tudom elkerülni akkor sem. Ha viszont végigmegyeka Szent -István úton, akkor meg a belvárosban fogom ki a dugót. Akkor merre is kerüljek, kerüljünk?

    Mindenesetre érdekes.
    Akinek meg satufékezni kell az ipar úton, mert állítólag nem veszi észre időben, hogy hol a sor vége, az vagy nem a vezetésre figyel, vagy biztos 50-el közlekedik ugye?”
  • 3. gyárvárosi 2008. április 10. 09:37
    „Jón vicc!
    Kerüljék el az Ipar utat...
    Mi itt lakunk. Hogy kerüljük el?
    így is alig lehet a zebrán reggel ebben a kereszteződésben átkelni. Hogy fogunk ezután átmenni? Az egyedül közlekedő gyerekekre gondoltak?
    A gyárvárosi iskolához helyeznek ki forgalomirányítót erre az időszakra?????”
  • 2. colomano 2008. április 10. 09:12
    „Nemhiába tudományág a forgalomirányítás.
    De Győrben csak kóklerek vannak, nem hozzáértők.”
  • 1. Telepiros 2008. április 10. 08:00
    „Most akkor koordinálja valaki ezt az egész baromkodást? Beharangozzuk, nem csináljuk, csináljuk, nem szólunk. Nem a beruházás-szervezőnek kellene megmondani ki, mikor, mit csináljon?
    Ez az egész történet ugyanúgy alakul, ahogy a már legalább hatszor, sikertörténetként eladott lámpabuzerálás, aminek következtében egyes szakaszokon nem lehet tisztességesen közlekedni. Például a 821. sz úton hétvégén három pirossal lehet eljutni a Kálvária utcától a Pápai útig. Az Árkád felől a Szent István útra érkezőkre ráengedték a Bisinger hídról lejövő forgalmat, azóta igen érdekes a Nádor aluljáró felé besorolni. A Lajta utcán két lámpa kétszer fog meg bármelyik irányba. Ahhoz, hogy zöldhullámban tudjál menni az Ifjúság körút, vagy a Tihanyi Á. út irányba, a Vasvári úton 70-el kellene menned.
    Kétszer egymás után, ugyanazon az úton, ugyanolyan forgalmi terhelés mellett nem tudsz ugyanúgy közlekedni. A Nádor aluljáróból kijőve a Szent István úton hol pirosra, hol zöldre, hol rózsaszínre érkezel. Pápa felől az autópályától a temetőig többet töltesz pirosban állva, mint közlekedve. Nem sorolom, egy Kisalföld megtelne a hibákkal. Valóban sikertörténet! Kinek? Azoknak, akik ezért a pénzt felvették. Piros lapot (lámpát) nekik! Telepirosat!”
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Színház-igazgatói pályázat: Csak egy jelölt maradt

Győr - Szerdán tartotta meg a győri közgyűlés oktatási, kulturális és sportbizottsága azt az ülését,… Tovább olvasom