Kisalföld logö

2017. 04. 26. szerda - Ervin 12°C | 21°C Még több cikk.

Ötvenen hívták a kapcsolatvonalat

A győri polgármesteri hivatal január 8-án a indította el a lakossági kapcsolatvonalat, amely a 96/500-180-as számon érhető el.
Borbélyné Simon Panka lakossági kapcsolattartó referens feladata a várost érintő közügyekkel kapcsolatos bejelentések fogadása, továbbítása az illetékeseknek. Az első héten beérkezett mintegy ötven megkeresés túlnyomó része telefonon történt, emellett naponta két-három esetben személyesen, többen e-mailben és levélben vették fel vele a kapcsolatot.

Sok kérdést tettek fel a győriek a gázártámogatásról, illetve a távhődíj emelkedéséről. A bejelentések másik nagy csoportját a közvilágítási problémák tették ki. A referens gyors intézkedésének köszönhetően a jelzett hiányosságokat az áramszolgáltató rövid időn belül pótolta. Több észrevétel érkezett az utak állapotával kapcsolatosan. A lakosok elsősorban a biztonságos közlekedést veszélyeztető problémákra (kátyúk, közlekedési táblák nem megfelelő elhelyezése, új gyalogosátkelők felfestése) hívták fel a figyelmet. A városháza ígéretei szerint ezeket a hibákat folyamatosan javítják, a hiányosságokat pótolják. Voltak, akik a szemetes környezet, mások a buszjáratok, a buszmegállók miatt tettek panaszt. A médiában megjelent tájékoztatás ellenére többen egyéni, általában szociális problémával fordultak a kapcsolattartó referenshez, aki ezeket az ügyeket az illetékes szakirodának továbbította.
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Drágák lesznek az ingyenbérletek?

Egymilliárd forint körüli összeget kellene a Kisalföld Volánnak visszafizetnie az államnak, miután az APEH nemrég megállapította: a cég 2004- ben jogtalanul vett igénybe fogyasztói- ár-kiegészítést az ingyenes győri diákbérletek után. Az eset pikantériája, hogy a Volán csak a városi közgyűlés rendeletét hajtotta végre. Tovább olvasom