Kisalföld logö

2017. 02. 25. szombat - Géza -1°C | 7°C Még több cikk.

Műszaki hiba és emberi mulasztás okozta a vonatból kizuhanó győri tanárnő halálát

Műszaki meghibásodás és emberi mulasztás okozta annak az utasnak a halálát, aki augusztus 8-án kiesett a vonatajtón Tatabánya és Tata állomás között - ismertette a MÁV Zrt. szerdán a a baleset vizsgálati eredményét, hozzátéve: a vasúttársaság felülvizsgálja és újraoktatja dolgozóinak az utasok biztonságát érintő karbantartási rendszert.

20 óra 43 perc

A MÁV Zrt. Tájékoztatása szerint műszaki  meghibásodás és emberi mulasztás okozta a győri Péterfy Sándor Evangélikus Oktatási Központban tanárának halálát, aki augusztus 8-án kiesett a vonatajtón Tatabánya és Tata állomás között.

A Tatabánya és Tata között augusztus 8-án történt baleset - melyben egy 50 éves győri tanárnő esett ki a vonatból - vizsgálati eredményét, amely szerint műszaki meghibásodás és emberi mulasztás történt szerdán ismertette a MÁV Zrt..

A vasúttársaság, hozzátette: felülvizsgálják és újraoktatják dolgozóiknak az utasok biztonságát érintő karbantartási rendszert.

A MÁV közleményében azt írta: "vizsgálóbizottságuk megállapította, hogy a vonat nyitott ajtóval indult el és  közlekedett, ezért a tragédia a jármű műszaki meghibásodása és  emberi mulasztás együttes következményeként történhetett meg.

Az azonnali intézkedések mellett azt is vizsgálják, hogy a rendelkezésre álló forrásokból milyen megoldás van a mozdonyoknál és a személykocsiknál a központi ajtózárás, valamint a visszajelzés.

A kisalfold.hu a balesetet követően megírta: az áldozat a győri Péterfy Sándor Evangélikus Oktatási Központban tanított 1992 óta. A szerencsétlenül járt tanárnő az intézmény diákjai és kollégái körében is közkedvelt, meghatározó, kreatív egyénisége volt.

A kisalfold.hu több alkalommal foglalkozott a győri személypályaudvaron tavaly március 15-én történt balesettel, amelyben egy 22 éves nyúli lány esett ki a vonatból, s egy másik szerelvény két kocsija áttolatott rajta.

A rendőrség még másfél év után sem zárta le a vizsgálatot, a Közlekedésbiztonsági Szolgálat (KBSZ) eljutott egy zárójelentés-tervezetig.

Lapunk úgy tudja, a vizsgálóbizottság a tragédia bekövetkezését az emberi tényező és műszaki hiba közös közrehatására vezette vissza.

A MÁV Zrt. társasági kommunikációs osztályvezetője, Hackl Mónika
megkeresésünkre a tavaly márciusi tragédiával kapcsolatban korábban azt közölte, hogy a belső vizsgálat, amely kiterjedt a vonatközlekedésre, a tolatási műveletekre, az állomási (vizuális és hangos) utastájékoztatásra, lezárult.

Ennek során nem állapítottak meg a vasúttársaságoknak felróható
hiányosságot. A lapunknak nyilatkozó szemtanú egészen másként emlékezik a történtekre. A lány szülei a mai napig keresik lányuk halálának tényleges okát.

Olvasóinktól számos jelzés, bejelentés érkezett nyitott vonatajtókkal való közlekedésről, s néhány kalauz nemtörődöm válaszáról.

Korábban

A MÁV közleményében azt írta: vizsgálóbizottságuk megállapította, hogy a vonat nyitott ajtóval indult el és közlekedett, ezért a tragédia a jármű műszaki meghibásodása és emberi mulasztás együttes következményeként történhetett meg.

A vasúttársaság közölte: a történtek ismeretében felülvizsgálják az utasok biztonságát érintő karbantartási rendszert, és megkezdték a már felülvizsgált karbantartási technológia ismételt oktatását, abban még az idén minden érintett részt vesz.

Az azonnali intézkedések mellett azt is vizsgálják, hogy a rendelkezésre álló forrásokból milyen megoldás van a mozdonyoknál és a személykocsiknál a központi ajtózárás, valamint a visszajelzés kiterjesztésére - írta közleményében a MÁV Zrt.

A MÁV Csoport részvétét fejezte ki a tragédia miatt.

H.-né K. Éva augusztus 8-án, hétfőn zuhant ki egy száguldó gyorsvonatból Tatánál. A győri Péterfy Sándor Evangélikus Oktatási Központ földrajz–rajz szakos tanárnője férjével utazott Budapestről Győrbe, amikor Tóvároskert megálló környékén a nő kiment a vécére, s ekkor kinyílt a vonat elektromosan vezérelt ajtaja, az asszony pedig háttal kizuhant a vonatból - írta az esetről a kisalfold.hu.

Olvasóink írták

31 hozzászólás
12
  • 31. Tündenéne 2011. november 11. 11:45
    „Azok a régi jó "piroskák" (talán BZMOT-ok?), azokon bizony induláskor automatikusan becsukódott az ajtó, azután nem is lehetett kinyitni menet közben, akár motorvagon volt, akár nem. (Az más kérdés, hogy megesett, hogy a megállóban sem lehetett kinyitni, aztán gyalogoltam egy falunyi távot éjszaka, a sínek mentén...)”
  • 30. umberto 2011. november 10. 18:55
    „"12. Hyppolit 2011.11.10. 08:35
    Goldmund, umberto! Csak óvatosan a pálca-töréssel!"

    Én nem törtem pálcát senki felett, olvasd el a hozzászólásomat újra. És buszajtón is estek ki már emberek, meg autóból is estek már ki emberek.

    "vizsgálóbizottságuk megállapította, hogy a vonat nyitott ajtóval indult el és közlekedett"

    Tehát valaki kinyitotta azt az ajtót, és úgy hagyta. A vasút akkor mulasztott, amikor a vonat nyitott ajtóval elindult, de azt az ajtót nagyon valószínűleg egy utas hagyta nyitva, és ez volt előbb. Senki nem mosdatja a vasutat, csak itt események egymásra épülő láncolatáról van szó. Divat ma szidni a vasutat, de az igazság az, hogy olyan a vasút, mint az utasok - a WC-t sem a vasutas hugyozza összevissza, és nem a vasutas tépi fel a kárpitot...”
  • 29. szabo1936 2011. november 10. 16:16
    „En meg emlekszek ara az idokre 1945 utan amikor az emberek meg a vonat tetejen is utaztak meg nyitot marha vagonokban mentek Budapestrol videkra ruhakat es mas dolgokat elelmiszere cserelni.A dicsoseges felszabadito Voros Hadsereg meg felsorakozot egy par helyen aztan kampos vasrudakal szabaditokak meg az utazokat a csomagjaiktol.Obudarol Pestig gyerek koromban az utolso vilamos kocsin az utkozon ulve szoktam utazni soha sem estem le rola.”
  • 28. Alpokalja 2011. november 10. 15:12
    „Az új típusú motorvonatok ilyenek. Ott nem hogy zöld lámpa jelzi vissza az ajtók csukott állapotát, hanem a számítógép le is tiltja a vontatást. Amíg nincs minden ajtó csukva, addig nem megy a vonat sehova. De hiába olyanok, ha az érintett vonat nem motorkocsi volt.”
  • 27. Hyppolit 2011. november 10. 14:14
    „26! Alapvetően senkit sem soroltam sehova, és nyilván egyik szakmai kör sem piszkít saját fészkébe. Az állásfoglalásodat elfogadom, hiszen tény, hogy elsősorban mindenki magára és közvetlen társaira vigyázzon a legjobban.
    Engem csupán meg az irritál, amikor magyar módra kibeszélik a borjút a tehénből, és egyszerűen hülyének nézik a polgárt.
    Továbbra is vallom, ha egy távműködtetési rendszer kifogástalanul működik, és nyitott ajtóval eleve nem indulna el a vonat, akkor hogy mit csukott be az utas, vagy mit nem, kérdéskörön kívül esik. A vasút egy szállítási szolgáltatást végez, korra, nemre, hovatartozásra való tekintet nélkül, amire szakmailag fel kell/ene készülniük. Ezért is említettem a HÉV-et, vagy metrót, stb. "Alpokalja" meg is mondta, ott a zárás más elven alapszik, másképpen működik. Na ez az! Azt kellene "lekopírozni"! Ott ugyanis nincs ilyen típusú baleset, és nincs is egymásra-mutogatás...”
  • 26. Goldmund 2011. november 10. 13:37
    „25. Hyppolit 2011.11.10. 13:00
    "Az mindenesetre látszik a kommentekből, hogy pártos (a szakmai körhöz tartozó), illetve ki pártatlan."

    Nem tudom, engem hová soroltál be, de a vasúthoz csak annyi közöm van, hogy gyakran utazom velük. Ha buszos (Kisalföld Volán, helyi járatok) témában is olvastál, jelzem, velük is csak pont ennyi a kapcsolatom.

    Engem az a szemléletmód irritál egyre jobban, hogy az utas (felnőtt ember!!!) legyen bármennyire felelőtlen, idióta, ha neki baja esik, akkor az az alapkérdés, hogy miért nem vigyázott rá jobban a vasúttársaság vagy a buszvezető.

    Én ezt másképp gondolom. Jó, ha vannak biztonsági rendszerek, intézkedések (pl. menet közben nyithatatlan ajtó, kalauz indulás előtt becsukja a nyitva felejtett ajtókat), de ezek nem helyettesíthetik az elvárható figyelmet, felelősséget az utas részéről.
    Aki pedig felelőtlen, figyelmetlen, az ne takaródzon azzal, hogy a másik fél is hibázott!
    Keresse mindenki saját szemében a gerendát, ha utána még mindig nem stimmel valami, akkor nézegethetjük, kinek a szemében van még szálka. (Ezt nemcsak a közlekedésre, hanem minden másra is értem.)”
  • 25. Hyppolit 2011. november 10. 13:00
    „A toilett lehetőségét én írtam, természetesen csak egy variáns volt, ami a jelen adottságok miatt nem életszerű. Az mindenesetre látszik a kommentekből, hogy pártos (a szakmai körhöz tartozó), illetve ki pártatlan. Szajolt is csak azért "kellett" magukra vállalni, mert közel félszáz ártatlan ember meghalt...nem is értem így utólag, ezek alapján ott miért nem a a sok utas volt a hibás, akik éppen -hogy is merték- az épületben tartózkodtak. Ha egy vonatnál minde ajtó zárva, és ezt jelzi egy pl. kontroll-led, akkor legyen is zárva, vagy a rendszer selejtes, felelős, aki közbeszerezte. Ha pedig jelzi, hogy valahol nyitva, akkor addig ne induljon el. Ez kicsit odébb, valahol Európában így divat. A többi púder!”
  • 24. Goldmund 2011. november 10. 12:42
    „23.hsz-ra:
    Elismerem, csupán itteni hsz-okból. De úgy tűnik, Alpokalja többet tud az ügyről, mint az átlag újságolvasó.

    16. Alpokalja 2011.11.10. 09:51 : Amit biztosan tudok a vizsgálati anyagból. A lány testhelyzete egyértelművé tette, hogy nem kiesett, hanem kiugrott a vonatból.

    19. b05co 2011.11.10. 11:47 : A Győrben kiesett lány, ha jól tudom rossz vonatra szállt és úgy ugrott le a szerelvényről.”
  • 23. megyerzsu 2011. november 10. 12:33
    „Kedves Goldmund!
    Az miből lehet tudni, hogy ugrott a lány? Az eddigi információkból nekem nem következik.”
  • 22. Goldmund 2011. november 10. 12:00
    „Szerintem elég fontos tény a lány balesete szempontjából, hogy ő ugrott le a vonatról. Mondhatni perdöntő tény. Nem baj, ha ez nyilvánosságot kap.

    A másik balesetről: Mint ahogy az is fontos (erre magamtól én sem gondoltam, csak Alpokalja hsz-a után kapcsoltam), hogy valóban, azon a vonaton a WC nem az ajtóknál van, tehát a WC-re biztos nem várt az ajtónál. Akkor meg mit csinált? A folyosóajtók a vonat középvonalában vannak, egyik szakaszból kilépek, csukom magam mögött az ajtót, egy lépés és ott vagyok a másiknál. Ha rándul a szerelvény, ha bármi van, nehéz elképzelni, hogyan jut el valaki középről a le/feljárati ajtóig. Amikor erről a balesetről olvastam, én először öngyilkosságra gondoltam. Viszont erre vonatkozó dolgok sosem kerültek elő.”
  • 21. Alpokalja 2011. november 10. 11:54
    „#18:
    Kegyeleti és személyiségi okokból semmilyen konkrét információ nem fog itt szerepelni. Válaszom a kérdésekre van, de nem változtat semmin.”
  • 20. Tündenéne 2011. november 10. 11:47
    „Úristen, önök képesek arról a szegény lányról itt, nyilvánosan ilyen információkat megosztani?
    Nem ütközik ez semmilyen moderálási alapelvbe?
    Vagy legalább ha a jóérzés és a kegyelet nem hiányozna Önökből...
    Vitassák meg privát módon, ne itt, főleg ne a szintén elhunyt tanárnőről szóló cikk alatt.
    Szégyen.”
  • 19. b05co 2011. november 10. 11:47
    „Részvétem mindkét elhunyt hozzátartozóinak.

    A Győrben kiesett lány, ha jól tudom rossz vonatra szállt és úgy ugrott le a szerelvényről. Senki nem kívánja, hogy egy ilyen apró hibáért valakinek az életét kelljen adnia, de alapvetően sajnos ez vezetett a tragédiához. Ezután lehet mutogatni a mávra, a kalauzra, a másik szerelvény tolatására, de a vonatról kérem nem ugrálunk le. Értem én, hogy a körülmények a máv ellen szólnak, na de ne feledjük, hogy miből indult az egész?

    A tatai esetről pedig annyit, hogy ahogy itt már valaki korábban leírta, ezeken a szerelvényeken a WC nem az ajtónál található. Nem tudjuk mi lehetett, de azt elképzelhetőnek tartom, hogy kinyílt az ajtó, ugyanis ilyen már velem is előfordult. Ez 99%-ban nem műszaki hiba, hanem kedves utastársaim csak odabökik az ajtót a zárhoz, ahhoz már lusták, hogy lenyomják a kart és rendesen becsukják, vagy adott esetben csak belerúgnak egyet, vagy ahogy itt írták már a rengeteg agyatlan feszegetésétől egyszerűen (akár menet közben is) felmondja a zár a szolgálatot. Ilyen előfordul és menet közben ne akarjuk becsukni, várjuk meg amíg a vonat megáll.

    Ez a Mávra mutogatás azt gondolom egy kicsit túlzás, persze biztos én is ezt tenném, ha a hozzátartozómat megmenthették volna azok a bizonyos szabályok és előírások, amiket nem tartottak be, de be kell látnunk, hogy nem a Máv rugdalja az ajtókat és ugrál le mozgó szerelvényről. Ezek mi vagyunk utasok és állandóan csak másokra mutogatunk, ahelyett, hogy magunkba néznénk.

    Sajnos meg kell említsem a fénysorompós baleseteket is. Számtalanszor olvastam (nem csak itt), hogy a fénysorompó tilos jelzésének ellenére, vagy akár a rendes sorompó hibátlan működésének ellenére egy autós a sínekre hajtott és életét vesztette. Az első ehhez kapcsolódó cikk már általában az volt, hogy a hozzátartozók a vasúti társaságot hibáztatják, mert biztos nem működött csak mondják, vagy ha bebizonyosodik, hogy pl a fénysorompó működött, akkor az a baj, hogy miért nem volt telepítve rendes sorompó, ha volt telepítve, akkor miért csak az út feléig ér, a másik sávból észrevétlenül be lehet hajtani az átjáróba stb stb stb... Kérem tisztelettel a piros az piros a kresz az meg kresz. Az világos, hogy általában nem kapunk ekkora büntetést az élettől egy apró hibáért, de a másokra mutogatás és hozzátartozóink hibáinak semmibe vétele sajnos nem változtat semmin sem és nem is fogja őket visszahozni az életbe. Még egyszer részvétem minden érintettnek.”
  • 18. megyerzsu 2011. november 10. 11:24
    „Tisztelt Alpokalja!

    Kezemben a jegyzőkönyv, nézem a testhelyzetet, a boncolási jegyzőkönyvet is. Arra Ön szerint milyen magyarázat van, hogy a tolató szerelvény első tengelye nem gázolta el a lányt? A jegyzőkönyv szerint a bal oldalára érkezett, a sínszalag és a peron közé a vágott kőre. A tolató kocsi második tengelye a bal karját vágta le. Ön milyen testhelyzetről beszél? Látta talán a gázolás előtt? Vagy erre lenne valamilyen magyarázat? Értem, hogy érintett, de itt tények vannak...”
  • 17. Alpokalja 2011. november 10. 10:08
    „#15:
    Igen vasútilag (is) érintett vagyok.
    A metró, a HÉV és a villamos vonalhálózat jóval rövidebb, lokális, nem országos. Kis területet fog át, arányaiban kevesebb az esemény. Ott is előfordulnak hibák, akár az ajtózárással is, de ott például zárt szerelvények üzemelnek, nincs annyi össze- és szétkapcsolás. Megtett kilométer, utaskilométer arányában lehet, hogy több hiba jön ki. Mellesleg ott az ajtónyitás, zárás is máshogy történik, más elvek érvényesülnek.

    Konkrétan az ajtó rángatás, feszegetés kapcsán semmi csodát nem kell elképzelni. Átlagos családanyák, meglett férfiak, diákok rángatják azt a nyomorult kart, mert nem értik, hogy úgysem fog kinyílni és képtelenek megvárni azt, hogy megálljon a vonat. Szegény szerkezet ezt nem tűri hosszú távon. <moderálva>”
  • 16. Alpokalja 2011. november 10. 09:51
    „Az utastájékoztatás minőség is olyan, amilyen. Azonban itt is elmondható az emberek általános tájékozatlansága, tudatlansága. Olyan alapvető dolgokkal nincsenek tisztában, mi az, hogy jobb és bal. Ha ki van írva, mondja a hangos, rá van írva a kocsira, akkor mi kell még??? Hja, nem futva/késve kellene sokszor érkezni a vonathoz, nem mp3-mal a fülben, nem felugrani és utána észbe kapni, hogy ez nem is az a vonat, stb. Budapestre megyek, de felszállok egy olyan vonatra, amin Hegyeshalom felé van a mozdony, Budapest felé pedig egy sima kocsi a vége. Hát csak nem fogja tolni az a szegény mozdony 140-nel a Keletiig a szerelvényt...
    Rohanás, kapkodás, oda nem figyelés. Mint minden a mai világban. Kérdezni, tájékozódni, 10 perccel korábban érkezni nem szégyen.

    Bármilyen eset van, mindig rögtön másban keresik a hibát. Amit biztosan tudok a vizsgálati anyagból. A lány testhelyzete egyértelművé tette, hogy nem kiesett, hanem kiugrott a vonatból. A tolató egység nem rögtön a vonat után jött, valamivel később (pár perc?). Addig senkinek nem tűnt fel egy peronon fekvő ember? EMBEREK! TELJES KÖZÖNY? Egyáltalán ember az ilyen?

    Egyébként nem tudom, mi az a Közlekedésbiztonsági Szervezet. Ilyen nincs. Ez egy kitalált dolog. Mint a gyalogos, lámpás ember vagy a tárcsás forgalomirányító. Igen, valóban, a lóvasút korában még ment a piros zászlós ember a lovak előtt, meg később a városban a gőzmozdony előtt. Van forgalomirányító, de az nem dolgozik tárcsával, meg van tárcsás ember is, csak azt nem forgalomirányítónak nevezzük, ugyanakkor a tárcsás embernek nem sok köze a tolató mozdonyhoz.

    Tulajdonképpen az egész 14. hozzászólás egy külső szemlélő, hozzá nem értő hozzászólása, a vérben tocsogó, felületes, szenzációt kergető bulvár sajtó félinformációi alapján. Sajnos az interneten kontroll nélkül jelenik meg minden és senki nem tudja, mit szabad elhinni és mit nem.”
  • 15. Hyppolit 2011. november 10. 09:40
    „13!Talán vasútilag érintett?Azért azt szögezzük le, hogy olyan hírt még nem hallottunk, hogy HÉV-ből, metróból menet közben kiesett volna valaki, vagy akár autóbuszból, villamosból (kivéve a régi nyitott szerelvényeket).Pedig "ugyanazok" az emberek veszik igénybe, fiatalok, idősek, nyugodtak és türelmetlenek, stb, mégis ott valahogy megoldottak ezek a kérdések, mégha a "kedves utasok még feszegetik, vagy rángatják is az ajtót", amit egy-két renitenset leszámítva nem hiszek el. A magyar embernek már évtizedek alatt beszéltek elég sok lyukat a hasába, ezt nem kellene pontokba szedve hatványozni...”
  • 14. megyerzsu 2011. november 10. 09:24
    „És mi a helyzet a 2010. március 15-én történt győri tragédiával?! Ahol egy 22 éves egyetemista vesztette életét, akin a kiesés után - igazolt, hogy nem volt megfelelő a tájékoztatás, rossz volt a vonatajtó, sem táv-ajtózárás sem a reteszelés nem működött, azonnal szóltak utasok a kalauznak, hogy kiesett valaki -, még át is tolattak a lányon?!! A tolatásvezető nem a megfelelő helyen állt. A tolató szerelvény mellett nem ment gyalog, lámpával senki - ez pedig veszélyes üzemnél előírás!!! A térvilágító lámpák nem világítottak, a baleset helyszínén 2 db nagy teljesítményű lámpa van!!! A tárcsás forgalomirányító "nem ért oda" a munkavégzés helyére!!! Valaki még beszélt a lánnyal, megtiltották, hogy elmondja. Pedig szorul a hurok, emberek! A körülmények máig sem kerültek teljesen nyilvánosságra, ami késik nem múlik. A Közlekedésbiztonsági Szervezet zárójelentése hamarosan várható! Vajon be merik ismerni a hibákat? Vagy hallgatnak tovább? Várjuk a következő tragédiát? Vagy megszólal valaki lelkiismerete?”
  • 13. Alpokalja 2011. november 10. 08:56
    „1. A tisztelt utasok, sem leszállás, sem felszállás után nem képesek becsukni maguk után az ajtót.

    2. A mai világban mindenkinek csak jogai vannak, a kötelezettségeket elfelejtik.

    3. Az adott típusú kocsiban az ajtó zárása sűrített levegővel történik. Az ajtó reteszelését megszüntetni nem lehet, csak a vésznyitóval. (Amit a kedves mai fiatalság rendszeresen nyitogat.) Amennyiben a kézi zárás nem történik meg, az ajtó 5 km/h felett magától bezáródik, illetve a reteszelése csak megállás előtt, 5 km/h sebesség alatt old fel. Addig nyitni nem lehet (ld. vésznyitó). A kedves utasok, már az állomásra történő bejáráskor feszegetik, rángatják az ajtót, mert muszáj teljes peron hosszban nyitott ajtóval menni. Nem képes értelmezni az ajtón lévő feliratokat, ábrákat és mivel naponta ugyanazzal a vonattal, ugyanolyan kocsikkal utazik, még mindig nem tanulta meg.

    4. Ezeknél a kocsiknál a WC a kocsi végében található, míg az ajtók a kocsi 1/3 ill. 2/3. részénél. WC-re várás közben minimum egy terem van az ajtó és a WC között.

    5.
    Ami nem nagyon jelent meg sehol (csak a szenzáció hajhászás): Akármennyire is segítő szándék vezérelte a tanárnőt, mezei utasként és vasutas feleségként sem kellett volna megpróbálni becsukni a nyitott ajtót 120 km/h-nál... Vannak az életben olyan helyzetek, amikor nem kell mindenáron segíteni.”
  • 12. Hyppolit 2011. november 10. 08:35
    „Goldmund, umberto! Csak óvatosan a pálca-töréssel! A tudósítás világosan és minden kétséget kizáróan rögzíti, hogy " kinyílt a vonat elektromosan vezérelt ajtaja". Ez számomra azt jelenti, hogy akár elég lehetett egy lokális áramköri, vagy egyéb probléma, és a zár kioldott. Ez a szegény tanárnő talán arra várt, hogy bejusson a toilettre, és talán a véletlenek sora miatt éppen a kinyílás pillanatában oldalirányba rántott egyet a szerelvény, ami elég volt a tragédiához. Nem ismerem az elhunytat, de garantálom, hogyha látja, hogy nyitva az ajtó, akkor oda sem áll, talán ki sem megy.Egyik közeli rokonom 42 évig dolgozott a vasútnál, sajnos elég jó rálátásom van néhány "szegmensre". Szánalmas ez a szerecsenmosdatás!!”
31 hozzászólás
12
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Rablóbanda Győrben: erőszakkal vették el a diszkópénzt

A szlovákiai magyar rablóbanda megtámadott egy fiatal társaságot Győrben, hogy a rabolt pénzzel… Tovább olvasom