Kisalföld logö

2017. 01. 16. hétfő - Gusztáv -6°C | -1°C

Motoros karambolozott autóssal Győrben - szemtanúkat keresnek

Szerda este fél hét körül baleset történt az Árkád előtti körforgalomban: motoros ütközött egy Honda személygépkocsival. A körülmények egyelőre tisztázatlanok.

A 25 éves motoros sérült meg súlyosan; lábsérüléssel a győri kórházba szállították. A baleset körülményeit a rendőrség vizsgálja, többek között azt is, hogy valóban a piros jelzés ellenére hajtott-e be a körfogalomba a motoros (úgy tudjuk, volt szemtanú, aki így látta). Éppen ezért kérik mindazok jelentkezését, akik látták az ütközést: a 96/520-092-es és a 96/520-094-es, illetve a 107-es telefonszámon várják a szemtanúk hívását a Győri Rendőrkapitányság munkatársai.

A baleset következtében jelentős mennyiségű benzin is kiömlött az útra, emiatt csaknem fél órára le kellett zárni a nagy forgalmat lebonyolító körforgalmat, míg a tűzoltók a további balesetveszélyt megszüntették. A fiatalembertől a rendőrség vért is vett.

Olvasóink írták

65 hozzászólás
  • 65. lujo70 2010. augusztus 05. 19:03
    „Üdv mindenkinek.
    Én régebben is jártam be Győrbe vidékről, és akkor, amikor még nem volt meg a körgeometriás, akkor nem volt olyan eset, hogy 20 perc alatt beértem volna a Fehérvári útról a Szigethy-re. Én nagyon szeretem használni. Most nincs olyan eset, hogy pár percnél többetv töltenék a kereszteződésben a pirosnál állva. A keveredést lehet, hogy az okozza a fejekben, hogy kint van körforgalom jelzőtábla és egyben forgalomirányító jelzőlámpa is irányítja a forgalmat. A körforgalom szabályai akkor irányadók, ha nem működnek a lámpák. Amennyiben működnek, úgy azok jelzése az irányadó. Sávváltásnál meg kicsiot figyelni kellene az útfelfestéseket. Szerintem ennyi.
    Mindenkinek széles utat!”
  • 64. graciela 2010. július 20. 13:03
    „Mankapunka. Nem volt szerencsém még hozzá, de akkor nagy ívben elkerülöm. :-)
    A sárgán villogó lámpára azért gondoltam, mert engem nagyon összezavarna, hogy akkor most mikor is mehetek..? De gondolom, ez a kezdő jogsim miatt van, tudom, nem kéne, hogy egy ilyen meghaladja a képességeimet, hiszen valamiért kaptam azt a jogsit... de sajnos meghaladja, bele kell jönnöm, pár év, és csukott szemmel megyek arra. :-) Na, jó, azt azért nem! :-)”
  • 63. Mankapunka 2010. július 18. 06:25
    „graciela

    Nagyon jó lámpa nélkül is,valamelyik héten egész hétfőn sárágn villogott,és nem volt dugó,se baleset,mert mindenki óvatosabb volt a kelleténél.

    Én szeretem,nincs vele probléma.

    Nálam pozitív besorolást kap. Érdi új körforgalmat láttad már?? 6 és 7 főút nagy csomópontja.”
  • 62. graciela 2010. július 16. 15:00
    „Mankapunka

    uh... nehéz veled. Annyira "megmondó" vagy...beszélgetük, nem vitázunk.. szerintem. :-)

    Nem hülye sem apám, sem a párom. Megértették, közlekednek benne, de nem szeretik. Ez van. Feleslegesen bonyolult és sokkal több a baleset. Szerintem ez önmagáért beszél. Te akkor kivételes képességű vagy, mert átláttad szinte elsőre. Sokaknak gyakorlás és még az átlagosnál is több koncentráció kell hozzá. Neked ez miért fáj? Ami közlekedésben új, még nem biztos, hogy jobb is, és nem hiszem, hogy a többség hülye, ugyanis a többség állítja, hogy feleslegesen bonyolult.
    Jó pár emberrel szóba került már ez a körforgalom (upsz, körgeometriás? csomópont), de még senki nem mondta, hogy ez tuti, és hogy ez totál átlátható és tök jó. Te vagy az egyetlen, akitől ezt hallottam, de félre ne érts, örülök, hogy van olyan is, akinek ez pikk-pakk megy.
    Pl. én félnék arra menni, ha mondjuk nem működnének a lámpák. Szerintem az horror lehet. (persze én friss jogsis vagyok, de megkérdeznék egy olyat is, akinek régóta van jogsija, és nem Mankapunkának hívák. :-) )”
  • 61. kurbli 2010. július 16. 09:18
    „a teljesség igénye nélkül írhatnám még, az Ipar út felől a 3 sáv mire való?
    A szélső jobbra a Fehérvárira (mind a 2 sávba), és egyenesen a Szigeti szélsőbe.
    A középső CSAK egyenesen a szigeti középsőbe (na ebből szoktak sokan balra menni hajmeresztő manőverrel, veszélyeztetve a belsőben haladót!!!)
    A belső egyenesen a szigeti belsőbe, és balra (mind a 2 sávba)
    Amikor a belsőben megyek, oda kell nagyon figyelni, hogy a jobb oldalon mellettem jövő mit akar, már sokszor CSAK azért úsztam meg a balesetet, mert számítottam rá, hogy be fog elém vágni, és "okos enged" jelszóval ÉN hárítottam el a koccanást.
    Igaz az a sok másik a mai napig meg van győződve róla, hogy ő szabályos volt. De addig jár a korsó...
    aztán amikor a helyszínelő rendőr majd feljelenti a sávváltás szabályai megszegéséből baleset okozása miatt,
    akkor döbben rá, hogy bizony elhibázta.”
  • 60. kurbli 2010. július 16. 09:02
    „Mankapunka, nem kifelejtettem, hanem csak 1 példát írtam a rengeteg közül. Ha a sok negatív tapasztalatot leírnám, egész nap itt pötyöghetnék, de a lényeg itt van, és pont.”
  • 59. Mankapunka 2010. július 16. 01:48
    „makacs

    Tudod,szeretem nézegetni a táblákat ott,mert olyan szépen csillognak,nem kopottak,mint pár helyen. :))

    graciela

    Akkor ültesd le őket szépen és magyarázd el nekik. Nem annyira bonyolult,mi merre megy.
    Én azt nem szeretem,mikor valaki reklámozza,hogy 20-30 éve van jogsija,mert érezni lehet rajta,hogy királynak érzi magát ettől. Mondjuk,igaz csak havi 6000 km-t megyek,ez meg nem sok,az tény.

    kurbli

    Kifelejtetted az Árkádnál,ha jössz a 14-essel Gyárváros felöl,és beállsz a legszélsőbe,mert ugye az megy a 14-es út felé,emg a Szent István útra,de a középső már nem megy a 14-es felé,és hányan szoktak az utolsó pillanatban átmenni még a busz előtt,pedig pont akkor lesz piros a 14 út felé,mikor zöldet kap az ember a Budai úton. Egy-ketten legalább Ikarussal móresre tanítanak pár embert,Credoval nem éri meg,mert több hónapig nem lesz buszod.”
  • 58. graciela 2010. július 15. 21:56
    „Amúgy ismerem a srácot.. amikor hallottam, hogy baleset történt vele, egyből gondoltam, hogy ő a hibás. Az a típus. Gondolhattok gonosznak, de van, amikor az ember megérzi. Ha tévednék, akkor bocsi tőle, de valahogy úgy gondolom, nem tévedek. :-S
    Amúgy, ha pontosak az infoim, robogóval volt. Én nem hiszem, hogy be mernék menni oda robogóval, bár biztos én vagyok beszari.”
  • 57. graciela 2010. július 15. 21:48
    „33 Mankapunka
    Ne mondd és pláne ne így. Nem kell lealacsonyítani és lehülyézni mindenkit, akinek bonyolult. Örülj, ha neked nem az, ügyes vagy! :) De bonyolult a 60 éves apámnak, ő már nem fogja teljesen átlátni. Bonyolult a 28 éves páromnak, nem azt jelenti, hogy nem érti, és nem közlekedik benne, csak feleslegesen bonyolult. Sok gondot okoz, pláne annak, aki először jár arra. Hidd el, nem volt több koccanás előtte. Sokkal több van azóta, elég biztosak az infóim. A baleset csak több lett. Az ám a baj, hogy ott sokan akarnak sávot váltani, bár ezt nem egészen tudom megérteni, mert tényleg egyértelmű, hogy melyik hová irányít. De ha mégis elcseszed, és sávot akarsz váltani, az nagyon nehéz. :(”
  • 56. Lena25 2010. július 15. 19:42
    „cyro 2010.07.15. 18:49

    Még szép, hogy remegett, én is láttam, bár már csak akkor értem oda, mikor a mentő is ott volt. Meg persze a sok bámészkodó...”
  • 55. kurbli 2010. július 15. 19:05
    „krix, így oké!”
  • 54. kurbli 2010. július 15. 19:04
    „szerintem nem az életkor ami döntő!
    Láttam már 50-es <moderálva> is nem is egyet erőszakosan-közlekedni, persze menő kocsival.....
    fiatal gyereket is normálisan....”
  • 53. krix 2010. július 15. 19:04
    „kurbli

    Én is egyetértek, és nyilván úgy értettem, hogy direkt nem hajtok át piroson, véletlenül előfordul, én azt mondom, de azért ahhoz nagyon el kell bambulni. De ha ilyen baleset történik, nem hiszem, hogy piroson átcsúszásról van szó. És hidd el, naponta közlekedek (!) autóval, különböző útvonalakon a városban.”
  • 52. dundi08 2010. július 15. 18:58
    „50 kurbli

    Köpködjön mindenki de 21 év alatt nem adnék jogsit! A baj az hogy nem kell 2 év ahhoz hogy profinak érezzék magukat! És most már nem Ladák vannak.. friss jogsival erős autókba ülnek a fiatalok és iszonyatosan felelőtlenek. Tudnék most erre is mit írni amit TV-ben láttam egy balesetről és felháborított de szerintem már így is elmentem a témától. Elnézést!”
  • 51. dundi08 2010. július 15. 18:54
    „47 kurbli

    Egyetlen észrevételem van csak. Én is szoktam mások mellé állni piros lámpánál. Én nem kilövésnek mondanám ami miatt ha van üres sáv oda állok. Inkább annak tudom be hogy hihetetlen sok tökölő ember van az utakon akik 50 helyett előszeretettel mennek 30-cal indokolatlanul és elbambulva a lámpánál nem indulnak el. Amennyiben az kilövésnak számít hogy nem szeretek tökölni hanem haladni szeretek, ígérem megfontolom a hozzászólásodat és visszaveszek :))
    Összességében viszont tökéletesen egyetértek veled mindenben amit leírtál.”
  • 50. kurbli 2010. július 15. 18:50
    „dundi08!

    akinek van "már2 egy éve jogsija, 10-15-ször vezetett is már, az biztos úgy érzi, hogy profi....”
  • 49. cyro 2010. július 15. 18:49
    „A motoros hajtott át a piroson és a Honda sofőrjének volt zöld, tudom mert láttam azt amikor a srác már repült!
    Azonnal félre álltam és hívtam a mentőket!
    Egyébként a pállfy utca felől érkeztem és már én jöttem volna a lámpánál ,hogy fel kanyarhasak a hídra mert a pálffy és a tarcsay kereszteződésénél a lámpa már zöldre váltott nekem!
    A Honda sofőrje egyébként teljes sokkos állapotba került remegett mint a kocsonya!!!
    Volt nem is egy szemtanú de egy nem emelte volna fel a telefonját ,hogy hívja a mentőket a sofőrnek is csak valaki oda kiabált ,hogy nem szállsz már ki az autóból de azt rajtam kívül senki nem kérdezte meg tőle ,hogy v
    jól vagy vagy valami ennyit az emberek segítőkészségéről!!!”
  • 48. dundi08 2010. július 15. 18:47
    „Szerintem az ha valaki korábban tanult vezetni nem egyenes kiváltója hogy rossz sofőr, és aki most tanult vezetni sem egyenes kiváltója hogy egyből jó az utakon. Itt a lényeg a rutinon van. Tök mindegy ki mikor tanult vezetni. Ha nem vezet, vagy nem közlekedik az utakon folyamatosan, akkor nem alakul ki a rutin és bizonytalanabb lesz a közlekedésben.”
  • 47. kurbli 2010. július 15. 18:46
    „az én privát véleményem szerint, ezekben a csomópontokban nem az idegenek okozzák a legtöbb bajt, hanem éppen akik ismerik, DE! AZ ERŐSZAKOS" ki ha én nem" vezetők.
    Naponta többször járok mindkettőben több irányba, és több irányból.
    Szerintem a sok aszfaltbetyár, aki ugyan tudja, hogy neki pl a szélső sáv kell, de ott már áll egy autó, szégyen volna másodiknak odaállni, inkább mellé áll, és zöldnél kilő, és sávot vált, csak hogy a ő legyen a másik elött.
    Valóban ki van táblázva rendesen.
    Pl a Szigeti felől jobbra a szélsőből a fehérvárira mindkét sávba mehetek, de a gyakorlat az, hogy a második sávból húznak be a belsőbe, persze az már sávváltás, a sávváltásra vonatkozó szabályokat be kell(ene) tartani.
    ez csak egy példa volt, sok érdekes esetet láttam már ott.
    prettywoman hozzászólása nagyon tetszik, szerintem is, aki tud vezetni, és főleg közlekedni, az nem henceg vele.......
    az élet bizonyít!

    a 44-es hozzászólás is érdekes, "Igaz, én piroson sem hajtok át." szerintem ilyet csak az jelenthet ki, aki nem közlekedik.

    Mindezt 31 éves hivatásos gk vezetői gyakorlat után írtam, de én sem hangoztattam sose, hogy jól vezetek, mert nem elég vezetni, közlekedni is kell! Sem hogy nem megyek át piroson, véletlen mentem már át, fogok is, szándékosan biztos nem!!! Ahogy én sem tartok be minden szabályt, de tudni kell, mikor milyen szabályt lehet rugalmasan venni”
  • 46. prettywoman 2010. július 15. 18:24
    „Mankapunka, azt jól teszed, ha óvakodsz tőlem, néha én is óvakodok magamtól.
    Bizony, bizony, amikor én tanultam vezetni, tényleg csak 100-as Skoda volt, meg Lada, esetleg Dacia, ezekből lehetett választani, és tényleg sokkal kevesebb autó ment Győr utcáin. Körforgalom meg egy sem volt. De tehetek én arról, hogy régen születtem?
    Örülj neki, hogy neked már volt választási lehetőséged, és hogy komolyabb forgalomban tanultál vezetni. Hidd el, nekem is jobb lett volna. Igaz, az oktató is egy katasztrófa volt, nem a vezetésre figyelt, hanem a csajokra.”
65 hozzászólás
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Elsőbbséget nem biztosított, balesetet okozott

Közlekedési baleset történt hétfőn este fél 11-kor Győrben a Bácsai út 19. előtt. Tovább olvasom