Kisalföld logö

2017. 04. 24. hétfő - György 3°C | 15°C Még több cikk.

Motiválhatóbb gyerekek

A matematikaoktatás gyakorlati módszereit tanulmányozta az elmúlt héten három ország pedagóguscsapata a győri Vocational Academyben.
A három évvel ezelőtt indított közös európai uniós projekt a Szókratész-program Comenius 1. keretein belül zajlott, s az együttműködés folyamán a résztvevők Szlovákiában, Angliában és Magyarországon tartottak órákat egymás iskoláiban. A közös munkában a győri Vocational Academy, valamint partnerintézménye, az angliai Sir William Robertson High School és a nagymegyeri Magyar Tannyelvű Gimnázium tanárai és diákjai vettek részt.

A tapasztalatcserén Pam Turner és Sue Hardy kiemelte, hogy a magyar gyerekek motiválhatóbbak, feladatmegoldásaik során precízebbek, mint angliai társaik. A tehetségfejlesztés hatékonyságát javító csoportmunka előnyeit viszont a differenciált oktatás során ők gyakrabban használják ki. A matematikaoktatás során a szigetország tanárai a logikus gondolkodásra való nevelésre helyezik a hangsúlyt, praktikus módszerek gyakorlati alkalmazásával tanítanak, és nem képletek, illetve szabályok biflázásától várnak eredményt. Az angliai oktatás követelményrendszere csak alapképességeket kér számon a diákokon, így olyan feladatokat nem is válogatnak a tesztekbe a tanárok, amelyek megoldásához egyszerre több matematikai terület ismerete szükségeltetne.
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

A Cant’ Art új éneklemeze

Győr - Tizenhat éve énekelnek együtt, a Cant’ Art énekegyüttes koncertjeit a város zenei… Tovább olvasom