Kisalföld logö

2017. 09. 23. szombat - Tekla 9°C | 18°C Még több cikk.

M1: vöröskeresztes kisbusz hajtott szalagkorlátnak, 3 sérült

M1 - Durrdefekt miatt súlyos közúti baleset történt szombaton reggel az M1-es autópálya Győrt elkerülő szakaszán, a Metro Áruház közelében. Hárman sérültek meg, a balesetben egy mikrobusz érintett. A torlódás miatt egy kilométer hosszú kocsisor alakult ki.

Szemtanúk szerint egy kisbusz állt keresztbe az M1-es autópálya Hegyeshalom felé vezető oldalán szombaton reggel. Mint kiderült, a tatabányai Vöröskereszt mikrobusza a szalagkorlátnak ütközött, miután az egyik hátsó kereke durrdefektet kapott.

Egy embert életveszélyes állapotban szállítottak kórházba, másikuk koponyasérülése súlyos, a harmadikuk könnyebben sérült. A helyszínre sietett több tűzoltóautó is. A sor még mindig legalább egy kilométer hosszú, a járművek araszolnak. További részletek és fotók a helyszínről rövidesen.


Baleset az M1-esen szombaton

Olvasóink írták

35 hozzászólás
12
  • 35. Korrekt5 2009. november 12. 20:57
    „Illyen súlyos sérülések csak akkor történhetnek ha nincsenek becsatolva a mentöövek, ez ismert gond az országtban.
    Még jó, hogy vöröskeresztes kocsival történt:(”
  • 34. price 2009. július 29. 12:33
    „Csak annyit írnék a hozzászólások nagyrészéhez, hogy nagypapám aki már sajnos nincs közöttünk 40 évig buszsofőr volt. 3-szor kapott 1millió kilométeres balesetmentes közlekedésért emléklapot. És 40 év után még ő is azt mondta, hogy:
    "Figyeljetek az utakon mert még én sem állítom, hogy tudok vezetni..."”
  • 33. soakt vezető 2008. november 03. 12:46
    „Blaze: vigyázz, nehogy beleérjen a bilibe a kezed! Ekkora mesét, és te be is veszed, apám, te aztán nagy balek vagy barátocskám!”
  • 32. Imcsi 2008. november 03. 11:50
    „"Sokat vezető" után szabadon: az én éves adagom 150-200 000 km. Touareg-gel együtt is csak kifutófiúk lehetnétek mellettem!”
  • 31. Blaze 2008. november 03. 09:51
    „Z-tény!

    "Aztán felébredsz és rájössz,hogy 15 év alatt háromszor totálkárból élesztették újra, szerelését a sufni tuningban, alkatrészt meg a bontó centerbe vásároltak hozzá. Ki eszi még meg ezeket a buggyant meséket?"

    Na, jó. Nekem nem 100 ezer volt benne, hanem 180 ezer, de még csak meg sem volt húzva 10 évesen. Amit cserélni kellett benne, az mind gyári új alkatrész volt, kivétel egy relé, de az így is tökéletes volt. Szóval ne magadból indulj ki, mert én nem bontóban vásárolok, hanem szaküzletben. Ja, kérem, nem csak a gázt kéne nyomni, hanem érteni is egy picit hozzá.”
  • 30. Szemtanú .. 2008. november 02. 21:19
    „Sziasztok.Én láttam a balesetet.Szörnyü volt.Miért azon gondolkodtok hogy milyen állapotban volt az autó?Azon miért nem hogy egy ilyen baleset bárkivel,bármikor megtörténhet?Lehet hogy veletek vagy velem,de remélem senkivel sem.Egyébként nagyon hamar kinnt volt a mentő,rendőrség,katasztrófavédelem,köszönet nekik.30 perc alatt megindult a forgalom,egyébként több km-s volt a dugú,nem egy km.”
  • 29. deskpro 2008. november 02. 20:49
    „sokat vezető !

    Nem mindenki akar egyébként lízingelni új vasat. én kb 50 km re járok dolgozni a saját autómmal plusz a saját használat és így sem megy bele évi 20.000. ti is ha sokat mentek azt cég autóval teszitek.
    Nem értem mit fikáztok másokat. Honnan veszitek a bátorságot hozzá. Gyökér módon hajtjátok a semmit, de a vasárnapi ebédnél mindig a sárga csekk van előttetek, annak fügvénye mit esztek.

    Az én autóm a sajátom , a lakásom a sajátom,a telkeim , a földjeim a sajátaim, nincs hitelem sem új autóm. a kreszt betartom . balesetet okoztak részemre 2 esetben 1. 0,5 éves 2. esetben 2 éves autóval.

    A fentmaradó kárt az amortizáció végett szó nélkül lenyeltem, de nem fikázok senkit mégsem.

    kiváncsi lennék, hogy a saját tulajdonú családi autóitokkal mennyit mentek, persze ha csak ti tankoljátok.

    és ezen elgondolkodva nevezzetek kocasofőrnek valakit.

    A zsír vasad meg vizsgáltasd meg, mert azok közt is volt már telephelyen tört.”
  • 28. sokat vezető 2008. november 02. 17:19
    „z-tény: igy van...10 évesen már sokszázezer vann bennük..feltámaszott agyontörött vasak..és nem látsz bele, hogy 200-300 ezer van benne...ha megkíméltnek láccik akkor azért az, mert kikozmetikázzák, ismerek ilyen cégeket sokat.....a roncsot felpofozzák aztán hatalmas haszonnal eladják....a szemetet rásozzák a népre...nem beszélve az óra tekergetésről..alig van olyan használt szemét, amit nem tekergetnek........
    Nekem most van 1 éve zsiruj vasam, de soha sohe nem kellene használt, akárhogy is néz ki, INGYÉRT SE!!!!!!!”
  • 27. z-tény 2008. november 02. 14:32
    „Blaze:"Ha egy 10-15 éves autót veszünk szemügyre, amibe 100 ezer km körül tettek bele, rendesen karban volt tartva, figyeltek rá, akkor az még messze nem roncs,"....... naná! Persze! Meg idős bácsié volt aki csak hétvégén használta, esőben nem járt vele,sőt télen felbakolta.Persze végig szervizelve,törés mentesen stb...... Aztán felébredsz és rájössz,hogy 15 év alatt háromszor totálkárból élesztették újra, szerelését a sufni tuningban, alkatrészt meg a bontó centerbe vásároltak hozzá. Ki eszi még meg ezeket a buggyant meséket?”
  • 26. Blaze 2008. november 02. 13:47
    „Még annyit a cikkhez kapcsolódóan, hogy egy durrdefektet hátsó keréken illik megfogni. Hasonló gumim nekem is van, bár azon a mintázat majdnem új volt. A végén csak az oldala maradt, mert teljesen szétrobban szegényke. Okát nem tudom, de megfogtam az autót gond nélkül. Igaz, csak 100-al mentem.”
  • 25. Blaze 2008. november 02. 13:35
    „Érdekes hozzáállás, az már biztos. Aki évi 30.000 km-t vezet legílább, az autós, aki esetleg csak 28.000 km-t, az meg koca. Hm... Nekem kb pont ma 20 éves a jogsim és közel 1 millió km-nél tartok, de az utóbbi időben évi 10-15.000 km-t vezetek. Nem azért, mert nem tudok, vagy éppen félek, csak éppen úgy alakult, hogy nem kell sokat autóznom. Ezek szerint 5 éve még tudtam vezetni, ma viszont már nem? Na, basszus... :D

    A másik, hogy nem azon múlik, hogy egy autó 10 év alatti, vagy nem, hanem azon, hogy jó állapotban van-e. Ha egy 10-15 éves autót veszünk szemügyre, amibe 100 ezer km körül tettek bele, rendesen karban volt tartva, figyeltek rá, akkor az még messze nem roncs, akkor sem, ha csak 300 ezer forintért adják. Viszont egy-egy cégautó, amibe beletesznek 2 év alatt 200 ezer km-t, miközben csak a legszűkségesebb karbantartást végzik el, hogy még menjen pár ezer km-t, az lehet, hogy már egy rom. Attól, hogy valakinek nincs pénze új autóra, vagy csak egyszerűen nem erre költi, még találni jó állapotú, biztonságos példányokat a 10 évesnél idősebbek között is. Az ABS-re pedíg csak azt mondom, hogy mindenki tanuljon meg úgy vezetni, mintha nem is létezne, mert ha egyszer elromlik, akkor aki csak ezzel tud vezetni, az meghal az első km-en. Én is szeretem az ABS-t, sokszor húzott már ki veszélyes helyzetekből, de tudok nélküle is vezetni.”
  • 24. sokat vezető 2008. november 02. 10:57
    „jan os, aki minden forumban pendrivot sorsol ki, neki üzenem: Dugd fel a végbeledbe a pendrivodat te szerencsétlen, te!
    Csoda skoda: max. egyetértek veled, a lomoknak az ocskapiacon meg a bontóban a helyük, nem a közlekedők között...
    Toureg: Maximálisan, totalisan igazad van: 10 évesen egy rendesen használt autó már csak ipari lom! Ugy mondom mindezt hogy régebben én is 20, 25, 15 éves ocskaságokkal jártam: mindegy..ezek Márkára való tekintett nélkül: rommok, semmi több. Henry Ford mondta 1910 ben: " A legjobb autó az UJ autó" igaza van. Most 1 éves az uj járgányom....egy igaz megbízható autó, évi 45 ezret megyek, aki évi 30 ezer-t megy az csak koca autos!!!!!!”
  • 23. Imcsi 2008. november 02. 08:58
    „És hogy a cikknél maradjak: ha nincs pénz gumicserére, akkor csak parkolhatna az autó! Németországban ha ilyen gumival közlekedik valaki és csak vétlen egy balesetben, a biztosító akkor sem fizet! Még casco esetén sem!”
  • 22. Imcsi 2008. november 02. 08:53
    „Tuareg! Az ABS -sel rendelkező autóknak 90 km/ó -ban maximálnám a sebességét! Az index nélkül közlekedő autóról azonnal le a rendszámot, és szigorított műszaki vizsgára vele! A vezetés közben kézben tartott mobillal telefonálókat pedig vissza a KRESZ-vizsgára!”
  • 21. levinson 2008. november 01. 23:48
    „Ezt a buszt halálra használtan kapta külföldről a Vöröskereszt adományként.
    A helyi vezetŐ feladata és felelőssége lenne egy ilyen autó karbantartatása,hivatalos szervizben,Áfás számlával,különös tekintettel a gk. biztonsági részére,kormány,féek,gumik,világítás.Ilyen halálra használt autónál pedig különös figyelemmel kell eljárni,mint pl. Németországban.
    Itt is a felelőtlen és hülye spórolás megy,mások életével játszva.A rendőrségnak azonnali vizsgálatot kellene tartani ez ügyben a tatabányai Vöröskerszt összes autójánál és megállapítani,ki a felelős...”
  • 20. borbely 2008. november 01. 21:56
    „10 év alatt tudtommal elszámolhatom a gépkocsit...na vajon miért szabták meg ezt 10 évben?

    Nehogymár mi találjuk fel az elnyühetetlent. Ilyen kocsival a szántóföldön még el lehet gurigázni. Max. a kukorica sor fogja bánni mindezt. A pályán ilyennel közlekedni felelötlenség a köbön.
    Attol,hogy nekem nincs pénzem,attól még nem fognak kiszolgálni egyik üzletben sem.”
  • 19. Touareg 2008. november 01. 21:50
    „Kedves Maybach!
    A "20 éves Maybach" ot meg a veterán találkozón én is meg csodálom, de ne a hétköznapi forgalomban vergődjön!”
  • 18. Touareg 2008. november 01. 21:45
    „Egy autó 10évi használat után egy romhalmaz, ha tetszik hanem! Márka meg jelölés nélkül kimerem jelenteni! Mondom, a rendszeresen használt autókra vonatkoztatva! Ami évi 30000km, aki ez alatt megy az a hétvégi autós! Már pedig ha 300000km futott egy autó azt nyugodtan viheted a bontóba,azt megjavítani és karbantartani a mai helyzetben senki sem fogja a kis hazánkban!”
  • 17. Maybach 2008. november 01. 21:32
    „Kedves Touareg!

    Kissé diszkriminatív a hozzáállása! Nem helyén való ez, ugyanis ha Ön egy 20 éves Maybachra gondol enyhén mélyre kell nyúlnia a zsebébe és a pénzéért bizonyosan olyan autót kap, aminek még unokái is csodájára járnak majd.”
  • 16. deskpro 2008. november 01. 21:31
    „Nem az autók kora a baj forrása, hanem a megmutyizott műszaki vizsgák, a felelőtlen vizsgáztatók.
    Ha rendben van egy autó akkor miért ne közlekedhessen.
    Láttam én 5 éves autót leamortizálva, sőt 1,5 éves suzukit is csont kopott gumikkal, mert a törlesztőrészletet a gyári gumik eladásából fizették ki.
    A kocsinak rendben kell lenni akkor mehet, de ha nincs rendben akkor ki kell tiltani a forgalomból.”
35 hozzászólás
12

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Kötelező biztosítás: a nők inkább váltanának

Az idei évben mintegy 20 százalékkal növekedhet azoknak az aránya, akik kötelező gépjámű… Tovább olvasom