Kisalföld logö

2016. 12. 11. vasárnap - Árpád -3°C | 8°C

Közös borutcára pályáznak

Az Agrár Marketing Centrum írt ki pályázatot borászati együttműködés támogatására. A pénz elnyerésének feltétele, hogy egy-egy borvidékről legalább tíz pincészet együtt adja be igénylését azzal a céllal, hogy közösen szervez rendezvényt vagy közösen vesz részt bemutatkozási lehetőségen.

A Pannonhalmi borvidéken az utóbbi években egyre gyakrabban működnek együtt a borászok, főként, ha marketingről van szó. Ezúttal is összefogtak tízen, a Szél Fiai Cellárium, a Deé, a Borbirodalom, a Sárkánylyuk, a Vaszary, a Hangyál, a Babarczi, a Creativus, a Silvanus és a Pannonhalmi Apátsági Pincészet. Szeretnének közös borutcában egységes megjelenéssel részt venni a szeptemberi Győri Borfesztiválon. Ezzel a céllal adják be pályázatukat: mintegy hárommillió forintot igényelnek, amihez harmincszázalékos önrészt kell majd hozzátenni.

Illés Tamás, a Pannonhalmi Apátsági Pincészet marketing- és kereskedelmi vezetője lapunknak elmondta, hogy a támogatás révén a győri rendezvényen az eddigieknél több borászat és látványosabban mutatkozhatna be a Pannonhalmi borvidékről. Különböző játéklehetőségeket is terveznek a borkínálás mellett. Így tudatosíthatnák a városlakókban, hogy a győriektől karnyújtásnyira van hazánk egyik legkisebb történelmi borvidéke, amely ugyan nem rendelkezik nagy kapacitással, de kiváló, izgalmas kóstolnivalókat őriznek pincéi.
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Újraindulhat a koroncói konzervüzemben a termelés?

Több mint három éve nincs termelés a koroncói konzervüzemben, a felszámolás alatt álló cég gyárát azonban a közelmúltban bérbe vette, majd megvásárolta egy termelői konzorcium. Tovább olvasom