Kisalföld logö

2016. 12. 07. szerda - Ambrus -4°C | 2°C

Kitörte a sorompót a motoros Győr-Ménfőcsanakon

Egy 78 éves férfi motorkerékpárral haladt, amikor a Koroncói úti vasúti átjáróban a jelzőlámpa piros jelzése ellenére a sínekre akart hajtani.

Közlekedési baleset történt szombaton délután három óra körül Győr-Ménfőcsanakon - tájékoztatta portálunkat Kálmán Gabriella, a megyei rendőr-főkapitányság szóvivője.

Egy 78 éves férfi motorkerékpárral haladt, amikor a Koroncói úti vasúti átjáróban a jelzőlámpa piros jelzése ellenére a sínekre akart hajtani, és közben a félsorompót is kitörte.

A bácsi leesett, leporolta magát, és megpróbálta a motort lehúzni a sínekről, ami nem sikerült, mert a Celldömölk felől jövő vonat átment a járművön.

A férfinek nem esett baja, de a vasúti közlekedés egy órán keresztül szünetelt az érintett szakaszon.

Olvasóink írták

41 hozzászólás
  • 41. zakarias3 2012. március 12. 20:07
    „40.A héten történt balesetről nem olvastál?Ekkora szamárságot írni,mint hogy 50 éve nem volt autópálya!Ki mondta,hogy volt?Szerintem te már az édesanyád hasában is 5 sávos autópályán játszottál mini autókkal!Csak abban az időben még nem volt téligumi,de még radiál sem,nem beszélve arról,hogy még navigáció sem volt!Szerinted csak a fiatalok tudnak közlekedni,az idősek nem!Nagyon sokat tanúlhatnál az idősebbektől,de én úgy látom,hogy nem csak a közlekedéssel kapcsolatban!A kresz továbbképzés pedig nem csak az öregeknek lenne hasznos,hanem nagyon sok fiatalnak is!És nem csak a tanulás,ha nem a tanúltaknak a betartása is fontos!Ez viszont főleg a fiatalokra vonatkozik!”
  • 40. pindla 2012. március 12. 12:11
    „38. W118

    Vegyük ki a motorkerékpárt, a balesetet és a fénysorompót is. Még másabb az összkép.

    Nevetségesek vagytok. De nekem mindegy, hány aggastyán gyilkolja meg magát az utakon, csak lehetőleg ne egy fiatal család életének árán egy frontális karambolban, mert 50 éve, mikor tanult autópálya sem létezett, az 5sávos körforgalmat meg még felfogni sem képes.”
  • 39. Alexander48 2012. március 12. 12:10
    „Nagyon sok okoskodó hozzászólás olvasható a balesettel kapcsolatban. Nemcsak a korosabbak, de fiatalok is felhajtottak már a forgalommal szemben és sajnos meg is haltak. A szabályok ismerete nem a kortól függ. Az is tény, hogy aki nekimegy a félkaros fénysorompónak (kivéve a műszaki hibát, vagy az esetleges rosszullétet) az nekimenne a betonfalnak is. Kötelezővé tenném minden jogosítvánnyal rendelkező számára legalább 10 évenként a KRESZ továbbképzést és az ellenőrző tesztvizsgát is. Nemcsak a gázpedált kell tudni nyomni, hanem az ismeretek szinten tartása is szükséges.”
  • 38. W118 2012. március 12. 09:28
    „to pindla
    Vegyük ki a cikkből a 78 éves,meg a bácsi szót.
    Így olvasva már kicsit más ugye.
    Á ,nem a lényegtelent emelték ki ugye..
    Te meg ugrasz rá,mindenkit akár évente vizsgáztatnál,hetente orvosira küldenél...
    A megszerzett tudás,ha használják rendszeresen,nem igazán avul el.
    Érettségizned sem kell kétévente,vagy a diplomamunkádat sem kell megvédeni havonta....”
  • 37. zakarias3 2012. március 12. 08:00
    „36.Még pisakását sem kevertél,amikor már b-c-d-ekat jogosítványom volt!Februárban múlt 40 éve,hogy hivatásos sofőr vagyok!Úgy,hogy jöhetsz órákat venni!”
  • 36. pindla 2012. március 11. 23:09
    „35. zakarias3

    Elmondanád ki írta azt, hogy ne kapjon vezetői engedélyt? Azt írtam, hogy tegyen rendszeres KRESZ vizsgát és vezessen vizsgabiztos mellett egy órát. Az orvosi vizsgán való megfelelés sokszor a paraszolvencia kérdése.

    Vagy talán azért ellenzed annyira ezt a felvetést mert egy KRESZ vizsgán és egy egyórás vezetésen te sem felelnél meg, mégis vezetni akarsz?”
  • 35. zakarias3 2012. március 11. 19:17
    „Mégegyszer leírom,mert az előző hozzászólásom valami oknál fogva nem jelent meg!Nem az a lényeg,hogy ki hány éves!Az a problémám,hogy nem lehet általánosítani!Ha 65 évesen kamiont kell vezetnem,mert felemelik a nyugdíjkorhatárt,akkor nem szabad olyan törvényt hozni,hogy,hogy 60 felett nem adok vezetői enedélyt!Aki orvosilag alkalmas az vezethessen!Akár 20,vagy 60 éves!ez a lényeg !Kiváncsian várom,hogy megjelenik e a hozzászólásom!”
  • 34. zakarias3 2012. március 11. 17:17
    „Ha képes orvosi vizsgán megfelelni,akkor lehet 20,vagy akár 80 éves!Ennyi a gondom!Üdvözöllek!”
  • 33. Túrabakancs 2012. március 11. 17:15
    „zakarias3!
    Ahogy alattam valaki írta: bizony, ahhoz képest hogy hány idős ember vezet járművet,
    a balesetek száma ehhez viszonyítva igenis magas. Meg aztán egy stoptáblát el lehet nézni
    könnyen sajnos, de egy több száz tonnás monstrumot nem szabadna. Meg aztán még ott
    van a félsorompó is, amit úgy kidöntött, hogy csak na...
    Az Udvarossal ne példálózzunk, mert valószínű ittas volt, csak azokat viszik el a helyszínről
    kisebb baleset esetén a rendőrök.”
  • 32. pindla 2012. március 11. 16:54
    „28. zakarias3

    Lévén, hogy jóval kevesebb 60 év feletti vezet autót, így persze hogy kevesebb balesetet okoznak. De hányszor hallottunk már olyan híreket, hogy a 80-85 éves sofőr felment szembe az autópályán, és frontálisan ütközött?
    De mondom, ha képes hozni a jogosítvány megszerzéséhez szükséges szintet, akkor vezessen. Ha nem képes, akkor ne. Ezzel a felvetéssel mi a gondod?”
  • 31. vv 2012. március 11. 16:07
    „TÉVES! A motoron nem is hajtott át a vonat, ott volt félreállítva a helyi ivóegység parkolójában, ami pár méterre van az átjárótól. Semmi baja.”
  • 30. Mankapunka 2012. március 11. 15:27
    „traktoros

    Meg áramot,mi???”
  • 29. traktoros 2012. március 11. 13:44
    „Az öreg inkább vezessen háztartást vagy tehenet.”
  • 28. zakarias3 2012. március 11. 13:32
    „27!De ugye a 60 feletti embereknek a munkahelyén is ugyan úgy el kell végezni a munkát,mert különben repűl!Sőt,már 50 felett nem is alkalmazzák!Én 60 vagyok,de nagyon sok huszon valahány évesre még 8 kört rávernék!És hány fiatal van,aki ennyi idős korban is meg van rokkanva!Most is azt mondom,hogy semmivel sem okoznak több balesetet a 60 felettiek,mint a fiatalok!A kivétel pedig erősíti a szabályt!”
  • 27. pindla 2012. március 11. 12:52
    „25. zakarias3

    Ez nem általánosítás, ez biológia. Ha egy nyugdíjas ember érzékszervei, reflexei és összpontosítása összevethetőek lennének egy fiataléval, akkor nyilván nem létezne a nyugdíj intézménye.

    BTW nem a fiatalabbakat védem, szerintem az orvosi vizsgálatok alkalmával ott is szükséges lenne ismét megcsináltatni a KRESZ vizsgát, de hogy 65 év felett ezt már elengedhetetlen, az tuti. Sőt, akár még a forgalmi vizsgát is lerakatnám velük ismét. Egy órát vezessen egy vizsgabiztos mellett, ha az azt mondja alkalmas a vezetésre, akkor minden rendben. Ugyanez a követelmény a jogosítvány megszerzésekor.

    Ne úgy tekintsétek a hozzászólásomat, mint a fiatalokkal való összehasonlítást, nem ez a célom. Nézzük az általános elvárásokat. Eszerint ítéljük meg az időseket. Vagy ők letették a jogsit 50 éve és akkor már nem kell hozniuk a minimálisan elvárható szintet?”
  • 26. Madarász 2012. március 11. 12:33
    „12. Na ja, de azért nem látta, mert részeg volt...”
  • 25. zakarias3 2012. március 11. 11:52
    „24.Nem jellemző!Meg kell nézni,hogy hány huszonéves és hány 60 feletti okoz balesetet!Utána lehet általánosítani!”
  • 24. pindla 2012. március 11. 11:38
    „22. Pikulics

    Szerinted normális, hogy a bácsika esetleg 1952ben lerakta a KRESZ-t és a forgalmit, azóta néha vérnyomást mérnek neki? Mindannyiunknak vannak szülei, nagyszülei, akikről mi magunk tudjuk, hogy nem veszik észre, hogy eljárt felettük az idő. Az unokát már meg sem ismerik 10 méter távolságból, csak ha mondjuk nekik, hogy ki érkezett. Vezessenek? Legközelebb a sorompó helyett lehet téged fog elcsapni a robogójával.

    60 éves kor felett igenis legyen legalább két évente szigorú orvosi vizsgálat, ha ezek után egy balesetnél kiderül, hogy a bácsi alkalmatlan volt, akkor büntessék meg az orvost, majd meggondolja kétszer is, hogy paraszolvenciára kiadja-e a papírt. 5 évente meg tegyenek le KRESZ vizsgát, ez hatékonyan szűrné a demenciában küzdő öregeket is. Ezek ellen szerintem igazán nem lehet semmi ellenvetésed, elvégre ezek alapvető követelmények, ha az ember akár egy 50-nel robogó 70-80 kilós motort, akár egy másfél tonnás gépjárművet akar vezetni.”
  • 23. Dwatson 2012. március 11. 10:35
    „12. Pikulics
    Dórika szemét elhomályosította valami.”
  • 22. Pikulics 2012. március 11. 10:15
    „14. Colorcsaj 2012.03.11. 06:23

    Na igen, öreg ember ki se menjen az utsára, öreg ember örüljön hogy él ?!
    De mi van a droggal belött, tökrészeg fiatallal?
    A közlekedés igy is, ugy is veszélyes üzem.
    Lám a fiatal szinésznö sem látott a szemétöl. Baleset...”
41 hozzászólás
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

A győztes győri napelemes csodajárgány színre lépett - videóval

A Shell Eco-Marathonon egymásután harmadszorra nyertes győri SZEnergy csapat bemutatta napelemes… Tovább olvasom