Kisalföld logö

2017. 01. 23. hétfő - Zelma, Rajmund -7°C | 2°C Még több cikk.

Kétmillió marketingre: csoki és bor Rippl-Rónaival

Sajtótájékoztatón erősítette meg Grászli Bernadett múzeumigazgató a jó hírt: vendégbarát-díjas a győri múzeum, ami nemcsak elismerést és oklevelet, de az intézmény számára marketing célokra fordítható kétmillió forintot is jelent.

Az igazgató elmondta, az idén megalapított első magyarországi gyermekmúzeum, valamint az intenzív, oktatóbarát múzeumi fejlsztések kapcsán nyerhették el a közönség szeretetét is méltán kifejező, elismerő címet. Elhangzott, a sikerekhez hozzátartoznak a családi programok, a Rippl-Rónai kiállításhoz kapcsolható, rendszerint teltházas borkultúra estek, amelyek a következő hetekben szintén sok látogatót vonzhatnak.

„Nincs megállás, örülünk a sok munkának, annak, hogy a megálmodott Ripll-Rónai kiállítás képeit, a festő munkásságát az elképzeléseink szerint mutathatjuk be a nagyközönségnek."



Gergics Ágnes múzeumpedagógus, igazgatóhelyettes úgy fogalmazott, a látogatóvá nevelés jelent igazán nagy kihívást, a kísérőprogramok is ezt erősítik.

Csoki és bor

Nemcsak a nagy festőre, de az ínyencre is gondoltak a szervezők a borkultúra estek ötletével. Az első porgramra „Hódolat a nyugatnak" címmel jövő szombaton este 6 órától várják az érdeklődőket. A Bor plusz Csokoládé tárlatlátogatással egybekötött kóstolót jelent június 5-én. A soproni borvidék boraival június 12-én, rá egy hét múlva pedig a pannonhalmi borok ízvilágával ismerkedhetnek a művészetbarátok, – természetesen a tárlatlátogatással együtt.


Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Lépéselőny az iskolai erőszakkal szemben

Az erőszak nélküli együttműködésről és kommunikációról tartottak tréninget diákoknak és… Tovább olvasom