Kisalföld logö

2017. 01. 22. vasárnap - Vince, Artúr -9°C | 2°C Még több cikk.

Kátyúzzák a Révai utcát

A közútkezelő kátyúzói már megkezdték a telet megelőző munkálatokat. A tengelytörő gödröket a győri Révai utcában tömködik.
Máthé-Tóth Péter, az útkezelő szervezet tájékoztatásért felelős mérnöke a kisalfold.hu kérdésére elmondta, hogy december első hetére a révai utcában befejeződnek a munkálatok.

Olvasóink írták

  • 18. annobon 2010. november 11. 10:20
    „"Ifjúság körúton, az embernek olyan érzése van, mintha vonaton utazna."
    Bizony én még emlékszem gyerekkoromból, hogy az ideiglenesen itt állomásozó szovjet Déli Hadseregcsoport tankjai és páncélozott szállítójárművei gyakran végigmentek az Ifjúság körúton, a Pláza helyén levő laktanyájukból a Fészek áruház melletijükbe jövet-menet. Nos azóta nem emlékszem, hogy új aszfaltréteget kapott volna a körút!”
  • 17. Csilluska23 2010. november 11. 08:55
    „Most azon veszekedtek, hogy hol legyen a buszvégállomás??Inkább azt nézzétek meg, hogy milyen állapotban vannak Győr útjai:(
    Ifjúság körúton, az embernek olyan érzése van, mintha vonaton utazna.
    Budai utca elképesztő..
    A Belvárost virágoztassuk fel, a többi utcát éljük le..lassan olyan érzése van az embernek, bizonyos városrészeken, mintha földúton járna:(”
  • 16. urbaniastapista 2010. november 10. 22:25
    „Az úttervezők azon izmoznak, hogy a Révai utcát meghosszabbítsák a régebbi InterSpar felé a Fehérvári útig. Javasolnék nekik egy kis oda-vissza autós utat a reggeli csúcsforgalomban buszok, gyalogosok, iskolába járók, biciklisek között.”
  • 15. annobon 2010. november 10. 15:01
    „Oké, mivel meggyőzni úgysem tudlak, különben meg 99%-ban autóval járok, úgyhogy leakadok a témáról. Magánvéleményemet azért továbbra is fenntartom, miszerint a városi buszok kényelmes végállomása lehetne az Uniontext helyén, ami kábé 800-1000 m-re van mondjuk az Iparkamara-Nádor aluljárótól. (Majd egyszer lemérem :) A mai modern XXI. századi világban ez nem egy nagy távolság szvsz. Na ciao!”
  • 14. Freehill 2010. november 10. 14:03
    „Azért az Uniontext és a városközpont nem 10 cm... Az adyvárosi decentrum azért szűnt meg, mert a másik kettő (Marcalváros, Révai utca) át tudta venni a feladatát. De néhány végállomásra mindenképpen szükség van, ahol a buszvezetők el tudnak menni pihenni, étkezni, wc-re. Persze meg lehet ezt oldani akárhol, csak nem mindegy, hogy ehhez mennyit futkosnak a buszok üresen, mert az elég drága mulatság. Amúgy az összevonásoknak köszönhetően a Révai utcában is kevesebb busz van, mint pár éve, de teljesen nem lehet megszüntetni, mert hálózatilag szükség van rá. Megértem, hogy zavarja az ott lakókat, de ez KÖZérdek, ami előbbre való...”
  • 13. annobon 2010. november 10. 10:29
    „12-höz: még egyszer hangsúlyozom, hogy a buszvégállomás nincs jó helyen a Révai utcában, mert szűkös és zavarja az ott lakók garázskihajtásait is. Persze tudom, hogy a XXI. században sokan elvárják (egy részük jogosan, más részük csak kényelemből), hogy a közlekedési eszközeikkel a célállomásuktól 10 cm-re tudjanak eljutni. Ez vonatkozik persze nemcsak a buszokra, hanem a személyautókra is. Például az Árkád parkolójában mindenki a bejárathoz közel nyomul (főleg a fekete terepjárók és BMW-k), vagy az általad említett hivataloknál is ugyanez a helyzet, a tilosban parkolók tömkelegét lehetne nap mint nap lefotózni a bejáratokhoz közel. De visszatérve az eredeti témára: a Révai utcai végállomást kellene megszüntetni, de attól még buszmegálló maradhatna ott is! Régebben voltak például úgynevezett decentrumok is, amelyek sorra megszűntek, de az élet nem állt meg és mindenki eljut oda, ahova akar még busszal is. (Ilyen megszűnt decentrum például a Tompa utcai vagy az Adyvárosi tónál lévő.)”
  • 12. Freehill 2010. november 10. 10:05
    „#9: úgy értem a "város szélét", hogy nincs ott szinte semmi (az Intersparon kívül), míg a Révai utca gyakorlatilag a városközpontban van: elérhető a legtöbb hivatal, egy csomó iskola, teljeskörű átszállási lehetőség a helyi és helyközi buszok, vasút között. A Győrszentivánról érkezőkkel igen nagy kiszúrás lenne, ha a városközpont helyett csak idáig jönne a buszuk! A többi iránynál igazad van, hogy azok nem hagynák ki a központot sem, viszont ki fizetné azt a tetemes többletteljesítményt, amivel a buszok legfeljebb 1-2 utassal továbbmennének az Uniontextig? A Révai utcába menő buszok most is szinte teljesen kiürülnek a Baross hídnál, a Gárdonyi utcáig is felesleges elmenniük (de másképpen nem tudnának megfordulni). Ha még tovább mennének, a városnak egy csomó plusz pénzébe kerülne. De mivel az nincs, inkább ritkítanának a többi, kihasznált részen is! Ezért mondom, hogy az ilyen ötleteket több szemszögből is érdemes átgondolni...”
  • 11. Csilluska23 2010. november 10. 09:22
    „Szerintem az egész várost kátyúzhatnák.Katasztrofális az utak állapota!Gratula az "új" Polgármester úrnak:(
    Nem a kézilabda meccseken, meg sporteseményeken kellene megjelenni, foglalkozhatna az utakkal is!”
  • 10. Hyppolit 2010. november 10. 08:52
    „Hoppá!Léteznek telet megelőző "tömködések"? A kátyuk a tél folyamán alakulnak ki úgy, hogy a repedt, kitányérosodott felületekbe beszivárgó csapadék a fagyás-olvadás váltakozása során szétfeszíti a szerkezetet, ne adj Isten a burkolati alapot. Ezt tavasszal illik kijavítani, ellenkező esetben a cikkben leírt való világgal találja szemben magát a közlekedő, vagyis egész nyár/év folyamán a kátyukat kerülgeti, vagy sűrün jár autószerelőhöz.Sajnos szakszerű kátyúzást szinte nem is látni, ügyanazt a "gödröt" olykor háromszor-négyszer is "betömik" ahelyett, hogy a munkát egyszer szakszerűen elvégeznék!Se szakszerű végrehajtás, se szakszerű kontroll!Ezért a sok kátyú...az adófizetők forintjain.”
  • 9. annobon 2010. november 10. 08:35
    „"nem a város szélére akarnak utazni" Először is az Interspar Center nem a város széle, talán kevered a Duna Centerrel meg a Tesco és társaival. Másodszor is nem mindenki megy a végállomásig most sem. A buszok attól még bőven keresztül-kasul szelnék a belvárost, bárki leszállhatna mondjuk a szökőkútnál (Aradi Vt-k útja, vagy a Honvéd ligetnél). Szóval igenis ki kellene őket terelni a szűkös Révai utcából! Ennyi.”
  • 8. Freehill 2010. november 09. 23:04
    „#4: az Uniontextnél sok minden elférne, de azért ne feledjük el, hogy az utasok a városközpontba, és nem a város szélére akarnak utazni... A Révai utca jó helyen van, bár tény, hogy fejlesztésre szorul.”
  • 7. Powerarc 2010. november 09. 21:38
    „Ami meg a Hotel Szárnyaskerék előtt van, az egyenesen katasztrofális....”
  • 6. annobon 2010. november 09. 16:27
    „Egyszer egy kanadai ("56-os") ismerősöm mesélte, hogy náluk egyszer az út szélét fel kellett törni valamilyen csőrepedés miatt és utána az egész (!) utcát újraaszfaltozták!!”
  • 5. spot 2010. november 09. 16:02
    „A kátyúzásnak nevezett pénzszórást örökre be kellene szüntetni és csak sávszélességben szabadna javítani. Értem én, hogy ebből minden városban többen jól megélnek, dehát.........dehát ez Magyarország, az más. Akkor minden OK.”
  • 4. annobon 2010. november 09. 15:01
    „Sőt! Az egész buszvégállomást már régen át kellett volna telepíteni egy alkalmasabb területre. Szegény buszok a Bisinger sétány felől jövet be sem tudnak kanyarodni a Révai utcába anélkül, hogy át ne lógnának a szembejövő sávba. (Mondjuk az Uniontext helyén jó lenne a buszállomás, ott kényelmesen elférnének. Bár gondolom oda jó pénzért valami kereskedelmi központ fog épülni.)”
  • 3. Mankapunka 2010. november 09. 14:29
    „Egész buszvégállomás is hullán van,repedezett minden a padkáktól a hullámos aszfalton keresztül.”
  • 2. mir 2010. november 09. 13:12
    „Semmi értelme foltozgatni 2 hónap múlva ugyanolyan lesz.”
  • 1. kingtomi 2010. november 09. 12:49
    „nem kátyúzni kéne,hanem az egészet teljesen leaszfaltozni!!! az egész egy nagy rakás szar ahogy van!! ez csak pénzkidobás”
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

A kisalfold.hu az élen Győrben

A Revita tv felmérése szerint a kisalfold.hu-ról tájékozódnak a legtöbben Győrben. Köszönjük a… Tovább olvasom