Kisalföld logö

2017. 08. 23. szerda - Bence 14°C | 22°C Még több cikk.

Így lett reklámarc a szerelő

Győr - ˝Kovácsovics László vagyok és huszonöt éve dolgozom mosógépszerelőként˝ – hangzik a vízlágyítóreklám egyre több tévécsatornán. Valódi szakember szólal meg a tévében. Lássuk, hogy hogyan lett reklámarc a győri szerelő?

Igen ritka az, hogy nem színész, hanem valódi szakember népszerűsíti arcával valamelyik terméket. A győri Pátzay utcában dolgozó, negyvenhat éves Kovácsovics László valóban huszonöt éve foglalkozik mosógépszereléssel, a Calgon promóciós ügynökségével is többéves a kapcsolata.

– Körülbelül két éve népszerűsítem a Calgont: ha házhoz megyek, a munka végeztével kérek negyedórát az ügyféltől, mert a vízlágyító jelentőségéről igazából ennyi idő alatt lehet meggyőzően beszélni. A reklám az más világ, ott húsz másodperced van és a hangzatos figyelemfelkeltés a lényeg – mondja a közismertté vált gépszerelő. – Miután a kapcsolat már megvolt, felhívtak áprilisban a Reckitt Ben-
ckiser Kft. reklámügynökségtől, kérdezték, hogy vállalnám-e a szereplést. Behívtak egy válogatásra, s nem hazudok, több mint százan álltunk ott. A többség színész volt, de láttam ismerős szakembert is. Ígéretesnek gondoltam, hogy háromszor is elmondatták velem a szöveget – míg másokkal csak kétszer –, de aztán hazatérve meg voltam győződve arról, hogy ebből semmi sem lesz. Telt az idő, egyszer csak hívtak reggel, hogy legyek ott aznap este hétre ruhapróbára. Felutaztunk, néhány perc volt az egész. Ekkor már csak ketten voltunk versenyben. Majd néhány nap múlva már élesben ment a dolog.

˝Kovácsovics László vagyok, ez itt a győri műhelyem.˝ Fotó: K. Cs.
˝Kovácsovics László vagyok, ez itt a győri műhelyem.˝ Fotó: K. Cs.

A forgatás napján reggel átbeszéltük a szöveget – amely hozzáértő szemével nézve is teljesen megállja a helyét –, majd elkezdtem bemagolni. Amíg én tanultam, készültek a világosítók, a kamerák, meg én nem tudom, még kik. Az biztos, hogy amikor ment a felvétel, huszonhat ember állt velem szemben, megszámoltam. Nem mondom, hogy nem voltam ideges, lehetséges egyébként, hogy épp emiatt választottak engem: volt bennem valami szerencsétlen természetesség. Ez alatt azt értem, hogy látszik rajtam az idegesség és az is, hogy ennek ellenére pontosan értem, amiről beszélek – fogalmaz a reklámarc.

– Hát körülbelül harmincszor vették fel újra a szöveget, mert valami soha nem stimmelt, vagy a rendező alakított a háttéren vagy a világításon változtattak, vagy pedig én rontottam el a szöveget – meséli Kovácsovics László. A győri szerelő kérdésünkre hozzátette: ő maga kétszer látta a reklámot, amit azóta egyre több tévécsatornán nézhetünk. Természetesen azonnal megnőtt a népszerűsége: még Simontornyáról is felhívta egy volt osztálytársa. Ugyanakkor az is igaz, hogy a javítóműhely forgalma nem nőtt az elmúlt két hónapban, talán azért, mert a lakótelepen élők eddig is hozzá jártak, a másutt lakók pedig ezután is a saját környékükről választanak szerelőt. A negyvenhat éves férfi egyébként három fiatal felnőtt édesapja: közülük ketten tanári végzettséget szereztek, a legkisebb pedig most kezdte el tanulmányait Győrben, az Apáczai-főiskola turizmus-vendéglátás szakán.

Olvasóink írták

  • 2. AnnaMeri 2013. június 20. 11:26
    „A cikk végén jó lenne az anyagot megnézni”
  • 1. Lacika62 2012. január 25. 08:16
    „Ha jó szakembert keres őt merem ajánlani!!! Korrekt és nem vág át!”

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Átverés vagy tolakodó új gázszolgáltató?

Győr - Ismeretlenek kerestek fel lakókat Győrben az elmúlt napokban. Kedvezményes gázárat kínáltak.… Tovább olvasom