Kisalföld logö

2018. 08. 21. kedd - Sámuel, Hajna 21°C | 32°C Még több cikk.

Ha baj van: szolgáltatók tesztje

Győr - Nem szeretünk várni. Különösen, ha nincs villany vagy csőtörés történik és hirtelen intézkedni kell. Végigtárcsáztunk néhány szolgáltatót, s ha szerencsés esetben éppen kéznél volt az azonosítónk, 10 percen belül mindenütt sikerrel jártunk.

Sok esetben joggal érezhetjük úgy, sokat kell várnunk, mire a problémánkra telefonon keresztül megnyugtató választ, útbaigazítást kapunk. Kezdjük az E.ON-nal, amely a részszámla hátlapján hatféle telefonszámot, plusz levélcímet, internet- és e-mailes elérhetőséget is kínál. Mi a hibabejelentéssel éltünk, s az áramszolgáltató ügyintézőjét egy percen belül utolértük. A Pannon-Víz központi számáról – panaszbejelentésünk nyomán – a diszpécserszolgálathoz kapcsoltak bennünket és azonnal intézkedtek (volna). Mindez az első hívástól (a kapcsolásokat is beleszámítva) kilenc percet vett igénybe. Ha a gázzal adódna gondunk, jó, ha kezünk ügyében van a számla, amelyen a tíz számjegyű ügyfél-azonosítónkat is feltüntették. A szegedi székhelyű ügyfélszolgálat telefonján perceken belül utolértük az ügyeletest.

A ViDaNet Kábeltelevíziós Szolgáltató Zrt. 12-03-as elérhetősége választási lehetőséget kínál, s ugyanezt tapasztaltuk a T-Home esetében is, azaz: bizonyos gombok kiválasztásával juthatunk a megfelelő információhoz, így esetünkben az ügyintézőhöz is. Az előfizetői azonosító azonban itt is jó, ha kéznél van – a ViDaNet esetében három, a T-Home-nál több mint öt percet kellett várakoznunk és nyomogatnunk a gombokat, hogy az ügyfélszolgálati munkatársnak elmondhassuk a gondunkat.

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Önellenőrző strandok

Győr-Moson-Sopron - A megyei strandok üzemeltetői egyöntetűen állítják: fürdőikben biztonságban… Tovább olvasom