Kisalföld logö

2017. 02. 23. csütörtök - Alfréd 5°C | 13°C Még több cikk.

Frontálisan ütközött két autó a 83-ason

Két személy súlyosan egy pedig könnyen sérült abban a balesetben, amely kedd délelőtt történt a 83-as főúton a kajárpéci elágazásnál.

Baleset történt a 83-as főúton a Kajárpéci elágazás és Győrszemere között kedd délelőtt fél 11 körül, mikor egy Volkswagen személyautó a jobbra ívelő kanyarban kisodródott. A kocsi frontálisan ütközött a vele szabályosan szembe közlekedő Skoda Fabia kombi személyautóval.

A mentők két súlyos és egy könnyű sérültet szállítottak kórházba.

A helyszínelés ideje alatt a rendőrség Kajárpéc belterületére terelte a forgalmat. A teljes útzárat dél körül oldották fel.

Két autó frontálisan ütközött a 83-as főúton (Fotó: Bertleff András)

Olvasóink írták

38 hozzászólás
12
  • 38. pantheraleo 2010. november 18. 11:49
    „83-as út. Nem értem a sok síró embert...simán egy kisautóval 120-130cal is végig lehet menni, időjárás függvényében. Elég sokat járok rajta...kipróbálva... A gond azzal is van, hogy kanyargos és ha valaki beáll 70re, mert ő nem siet összeszed 3-5 mazsolát...akkor a 6. autos 6 autot fog átrepülni. És ilyenkor van az hogy "a gyorshajtó a hibás, meg a nagy sebesség miatt"...a fenét. Aki indokolatlanul lassan megy ráhátékázni mindent...ezt is bűntetni kellene, nem azt aki 100zall megy 90 helyett...”
  • 37. XXXXL 2010. november 07. 16:43
    „Szerintem a cikk irója nem tudja hol van Kajárpéc, vagy Győrszemere -hegy re gondolta, hogy Kajárpéc, de még addig sem kell elterelni, mert a vasutnál van a "régi" kajári bekötő és csak pár száz métert kell kerülni.
    A guikról meg csak annyit, hogy jópár évvel ezelőtt jó kis diaginál gumikkal(majdnem a mostani mankónak felelt meg) simán autóztunk télen nyáron.
    Egy 56-os hazánkfia mondta annakidején azért zeret itthon autózni, mert olyan kacskaringósak az utak, hogy nincs ideje elaludni.
    A 20 cm es padka miatt én is törtem össze egy kocsit , a rendőrök csak azt közölték, hogy nem a látási és útviszonyoknak megfelelően közlekedtem, de kérdem én a padkát kinek kéne rendbetartani?? és mennyire tartozik az uthoz és mi köze a látási és utviszonyokhoz?? És mit csináljon az ember mikor letéved nem önszántából a padkára és a padka mélysége miatt a kocsi fenéklemeze leér és nem a keréken pörög a kocsi....

    A 83-as meg majd akkor lesz szélesebb, ha az Amcsik megunják és megcsinálják”
  • 36. Edem85 2010. november 04. 19:30
    „Kajárpécre terelte???? Ha jól emlékszek elég lett volna Győrszemere vasútállomás felé terelni a népet???”
  • 35. krisz_x 2010. november 04. 10:08
    „Korábban én sem a nyomvájúról beszéltem,hanem a padkáról,ami nagyon mély pár helyen.Az út meg nagyon keskeny.Legalább is egy 85 vagy 81-eshez képest.”
  • 34. ladarevolution 2010. november 03. 22:31
    „33. kisbene: ha nem tudja nélkülözni az autót (pl munkához kell neki) a károsult, akkor bérautót is igénybe vehet, aminek költségét szintén fizeti a vétkes kötelezője.”
  • 33. kisbene 2010. november 03. 22:15
    „Ott voltam a baleset helyszínén, a fehér skoda hozzátartozójaként. A cikkben az én tudomásom szerint hibás adat szerepel, könnyű sérültek vannak, legalábbis 8 napon belül gyógyuló hivatalosan mindhárom kórházba került résztvevőé (rendőrség is úgy tudom szabálysértésit indított). Helikopter nem volt innen..
    A sötét VW lepadkázott a kanyar rövid ívében ahogy tudom, és elvesztette az uralmát a jármű felett a sofőr, kacsázott, majd belevágódott kissé oldalról-szemből a fehér skodába, ami így befordult az árokba és az oldalán állt meg. A fehér skodában ülő két személy (igen, temető látogatásra készültek) és a VW sofőrje sérült meg könnyebben (előbbieknél zúzódások, utóbbinál talán nyakrándulás).. A két kocsi totálkár.
    A fehér BMW a baleset elkerülése miatt letért az útról, és maga alá vitte a kanyart jelző táblát..
    Az emberi életet tekintve szerencsés a baleset kimenetele, sajnos sokkal rosszabb is lehetett volna.. Az az útszakasz pedig balesetveszélyes így valamilyen szinten, nagyon keskeny, és nagyon padkás.. Ettől függetlenül elkerülhetők az ilyen esetek, sajnos az ember ott körbenéz, sűrűn lát mécsest, kidőlt betonoszlopot, egyebet.. Így is éppen elég nagy probléma, hogy egy új autó vásárlása nem kevés pénzbe kerül, a legtöbb ember kénytelen megvárni, míg a biztosító rendezi a kárt, de az nem lép, amíg a rendőrség nem végez (hónapok), így hosszú időre autó nélkül marad az ember.. Nem lehet ma már felelőtlenül, figyelmetlenül vezetni, én nem is szeretem, ha beszélnek hozzám közben..”
  • 32. ladarevolution 2010. november 03. 12:05
    „31. Mankapunka: olyan is előfordul :)”
  • 31. Mankapunka 2010. november 02. 22:50
    „bagoly

    Pályán veszélyes teherrel száguldozni,így marad a kikormolás az országútra üres rekeszekkel,és ez az elkerülőnél lévő újraépített rész alkalmas erre.

    Helyi kocsik korongjait nem ellenőrzi a helyi yard,mert nincs pecsétjük.

    lada Az csak egy szakadt vasazós kombi volt,csak sietni akart,és nehogy már egy teher menjen előtte.”
  • 30. Madarász 2010. november 02. 22:30
    „Szerintem teljesen mindegy, ha egy idióta veled szemben jön a sávodban a kanyarban, mert nem tudja bevenni.”
  • 29. ladarevolution 2010. november 02. 21:26
    „27. Csikecsike: Mondjuk az sem mindegy milyen autóval. Mondjuk lehet hogy egy kanyart egy Porsche 911GT2 bevesz 130-al míg ugyanabban egy Dacia Logan meg 70-nél leesik az árokba :) :)”
  • 28. oPTiKa 2010. november 02. 21:18
    „Hmmm, a Skoda vezetöje/utasa a temetöbe készült? (A csomagok alapján.) Jobb lett volna, ha oda is ér, de remélhetöleg most már nem...

    Viszont a lengyel BMW vezetöje valószínü jól reagált... (Lengyel rendszámokat nem kell kiretusálni?)”
  • 27. Csikecsike 2010. november 02. 20:57
    „Nap mint nap árok szemere és győr között azon kanyart amit az emberünk nem tudott bevenni ahhoz kicsit gyorsabban kellett haladni az átlagnál, mert a kanyar 90-nel be lehet venni 100 fölött viszonyt tuti hogy kicsit átsodródsz a túloldalra.”
  • 26. nagyfulesbagoly 2010. november 02. 20:07
    „manka
    120-al az elkerülőn???
    ejnye,,,mindjárt törlöm a pirospontot és beírok egy feketét
    ettől már csak egy rosszabb szín van nálam .....
    tudod,,,,,,,,”
  • 25. Komissar 2010. november 02. 19:31
    „Tét és csanak között pont akkora a nyomtáv, mint tét és pápa között.
    Mivel ezen az úton 30 éve csak kátyúznak, semmi sem változott.
    Tudom mert teherrel járva elfért mellettem a szintén teherjármű.
    Amúgy ezen a részen akkoriban (2004) 60-as tábla volt kinn, nem véletlenül.
    Elég ha 1-2 falevél kerül az úttestre, mikor az nem száraz, mert már azon is megcsúszhatsz nemcsak a nyomvályún.
    Nyugodtan repeszthetsz 150-nel is a nyomvályúban ezen a részen, csak el ne hagyd azzal a sebességgel, mert te is így jársz. Nyilván ez a baleset is hasonló "ugrás" miatt lett.
    És csak a vétlen áldozatot tudom sajnálni, mert a tahó repesztőre tényleg nem készül senki. Mert ugye a tábla ha még kinn van.....”
  • 24. Madarász 2010. november 02. 19:20
    „Hát talán nem véletlenül vannak kint azok a 60-as táblák...

    A Győri útra is azt ígérték, hogy kiszélesítik, de nem így lett, hanem még végig árkot is csináltak, hogy télen legyen hová belecsúszni az autóknak. ;-)”
  • 23. Maddie 2010. november 02. 18:55
    „Nagyon jól ismerem a 83-ast, a múlt hónapban "csak" kétszer vittek el majdnem azok a kedves emberek, akik két percért kockáztatják nem csak a saját, hanem a többi szabályosan közlekedő autós életét is, pedig az előzést itt sok esetben sem az út állapota sem a veszélyes kanyarok nem teszik lehetővé. Sajnos rengeteg a baleset, és persze nem mind az előzésből adódik, már a megfelelő gumi hiánya is nagy gondokat okozhat, de talán figyelnünk kellene egymásra az utakon, mert szerintem aki autóba ül, az haza is szeretne érni....”
  • 22. krisz_x 2010. november 02. 18:31
    „Mikor lesz végre a 83-as felújításából valami?
    Beharangozták nagyban,hogy új nyomvonal,szélesebb nyomvonal,mert itt a NATO Pápán,Győrben.
    Ehhez képest semmi nem történt.Pontosabban Pápától Győrszemeréig betömték a kátyúkat.
    Tét és a csanaki elkerülő között nagyon keskeny a nyomvonal,szinte esélye sincs elkerülni a sofőrnek a frontális ütközést.Ha mégis félre tudja rántani a kormányt akkor meg a helyenként 20centi mélyre kigyúrt patka levágja kocsit az útról a fák közé!A 20 centis patkát a kamionok gyúrják ki,mivel a keskeny úton alig férnek el.Azon sem csodálkozhatunk ha a patka miatt egy -két teherautó az árokba bicskázik(erre is volt példa).Örülhetünk,hogy "csak" ennyi baleset történik ezen az úton.Persze ha minden tökéletes lenne akkor is lenne pár versenyző aki nem bír magával.Sajnos nap mint nap tapasztalom ezeket a dolgokat és még sokan mások akik erre járnak!”
  • 21. AntiFricc 2010. november 02. 16:52
    „Megcsússzant a fosvágen, ejj-ejj!”
  • 20. Voda2 2010. november 02. 16:41
    „Elnézve a képeket, pontosabban a fekete VW-t, valami fiatal "ízi rider" lehetett! Azért nincs az a kanyar, amit ÉSSZEL nem lehet bevenni! Így most megint egy ártatlan ember került korházba az ilyen mocskok miatt!”
  • 19. ladarevolution 2010. november 02. 16:32
    „18. nem olyan biztos az, lehet h a 100e ft-os kasztniban egy többszázezret érő 1.8 szívó van és akkor mindjárt nem áll fent az amit mondtál :) És manapság egyre több az ilyen, mert Ladát csak a fanatikusok vesznek és azok 90%-ban nem szériák:)

    Agent: amúgy +15-ben bőven hosszabb a fékutad téligumival, de még 0 fokban is.
    Azért jó feltenni ilyenkor mert sosem tudhatod h 1-2 nap alatt mennyit hűl le a levegő. Főleg ha valaki hajnalban is autózik. Aki csak napközben használja az autót és bármelyik nap kicserélheti otthon fél óra alatt, annak sokkal biztonságosabb a nyári, még ilyen novemberben is.”
38 hozzászólás
12
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

˝Gazdálkodjunk okosan˝ - Tanácsadás Győrben

A Családsegítő Szolgálat Adósságkezelési Tanácsadója minden kedden 10-12 óra között… Tovább olvasom