Kisalföld logö

2017. 12. 17. vasárnap - Lázár, Olimpia -2°C | 4°C Még több cikk.

Felvételi 2013: elektronikus jelentkezés egyetemre, főiskolára a Kormányablakban

Kormányablakban ügyfélkapun keresztül bárki beadhatja jelentkezését felsőoktatási intézményekbe március 1-jéig.

Az országban 29 helyszínen munkanapokon reggel 8-tól este 8-ig várják az ügyintézők mindazokat, akik élni szeretnének az online jelentkezés lehetőségével.

A leendő főiskolások és egyetemisták közül egyre többen veszik igénybe az elektronikus jelentkezést. Egyszerű, kényelmes, gyors és kiszűri az olyan hibákat, amelyeket kitöltés közben a papíron jelentkezők meglehetősen nagy számban vétenek.

Az online jelentkezéshez ügyfélkapu regisztráció szükséges, amelyet a kormányablakokban lehet igényelni, de ezen túl az ügyintézők részletes tájékoztatást, s egyben azonnali segítséget tudnak nyújtani az űrlap kitöltésében, az előírt dokumentumok feltöltésében, a jelentkezés ügyfélkapun keresztül történő hitelesítésében is.

Így akár fél óra alatt elintézhető a felvételi jelentkezés, melyet az Országos Felsőoktatási Információs Központ azonnal fogad.

Előzmények: 2011. január 3-án - az egyablakos ügyintézési rendszer kialakításának első állomásaként - az ország 29 pontján megnyíltak a kormányhivatalok integrált ügyfélszolgálati irodái, a Kormányablakok. Kiemelt feladatuk, hogy az államigazgatási ügyekben teljes körű tájékoztatást nyújtsanak az ügyfelek részére.

Az ügyfélszolgálati irodák 29 ügykörrel indultak, s ma már közel 70 ügyet lehet intézni.

A Kormányablakok ügyfélbarát nyitva tartással, munkanapokon reggel 8 óra és 20 óra között várják az ügyeiket intézni kívánó állampolgárokat.

Olvasóink írták

  • 3. Cloeon_dipterum 2013. február 11. 19:09
    „1. oPTiKa 2013.02.11. 09:31
    Miért lenne felesleges, mikor igény van rá? A felvételi jelentkezések nagy részét hibásan töltik ki. Így az ellenőrzésen túl biztos úton jut célbe a kérvény. Gondolkodj!”
  • 2. Tündenéne 2013. február 11. 17:52
    „Ezzel semmi felesleges adminisztráció nem jár, csak segítünk, ha kell valakinek, abban, hogy biztosan jól küldje be a szükséges nyomtatványokat. Nem értem, ez miért probléma? Nem KELL bejönni, csak LEHET. Nagy különbség. (Persze ügyfélkaput nyitni így is, úgy is meg kell jelenni valamelyik regisztrációs szervnél.)

    Normális és valós szolgáltatást nyújtunk egy rakás ügyben a Kormányablakban. Téged is várunk szeretettel.”
  • 1. oPTiKa 2013. február 11. 09:31
    „Aha. Megint egy teljesen felesleges dolog, normális helyen otthonról megy az felvételi elektronikus úton történö benyújtása - ilyen felesleges adminisztráció nélkül...

    Inkább nyújtanának normális és valós szolgáltatást az ügyfélablakoknál...”

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Hiába akartak, nehezen tudtak dolgozni a győri buszmenetrend változás miatt

A győri Kenvéd Kft. dolgozói egy hétig komoly nehézségek árán jutottak el munkahelyükre. Tovább olvasom