Gyűjtse össze az érdekes cikekket a címek mellett lévő később elolvasom ikonokkal!

Győr-Moson-Sopron - kisalfold.hu

2014. 11. 26. szerda - Virág

Még több

Itt vagyok: Nyitólap > Győr hírei, győri hírek > Felüljáróról is mérnek az autópályán

Felüljáróról is mérnek az autópályán

A fix telepítésű traffipaxok mellett sűrűbben találkozhatnak az autósok a megyei sztrádaszakaszon s a két gyorsforgalmi – M15-ös és az M19-es – úton átívelő felüljárókról sebességet mérő járőrökkel. A fokozott rendőri jelenlétnek az indoka a halálos balesetek számának emelkedése.

Tóth Gyula - 2012.09.13. 12:34
Megosztás: Facebook Twitter E-mail

A megyei rendőr-főkapitányság közlekedésrendészeti osztálya sűríti a sebesség-ellenőrzéseket az M1-es autópálya megyei szakaszán, valamint az illetékességi területén lévő két gyorsforgalmi úton, a sztrádától Rajkáig vezető M15-ösön és a Győrbe bevezető M19-esen.

A megyei forgalom-ellenőrzési alosztály vezetője, Nagy Gábor őrnagy elmondta, ennek oka, hogy az elmúlt hónapban negatív folyamatokat észleltek, főként az M1-es és az M15-ös baleseti helyzetében.

Míg 2011 augusztusában 4, addig idén augusztusban 8 személyi sérüléses közlekedési baleset történt ezen a két úton. Az első 8 hónap összesített adatait tekintve tavaly 1 halálos balesetben 2 ember vesztette életét, 2012-ben 2 halálos balesetben 4 ember halt meg.

Gyakrabban kell számítaniuk az autósoknak arra, hogy a rendőrség a gyorsforgalmi utak felüljáróiról méri a sebességet.
Gyakrabban kell számítaniuk az autósoknak arra, hogy a rendőrség a gyorsforgalmi utak felüljáróiról méri a sebességet.


– Fokoztuk a demonstratív rendőri ellenőrzéseket a gyorsforgalmi úthálózaton, melynek része a korábban csak elvétve alkalmazott sebesség-ellenőrzési módszer, amikor egy felüljáróról mérjük a járművek sebességét. Annak ellenére, hogy a láthatósági mellényben lévő traffipaxos rendőr már távolról látható, a gyorshajtó autósok mégsem tartják be a megengedett sebességet – mondta Nagy Gábor.

Az őrnagy igazolásképp hozzátette, hogy egy 1,5 órás ellenőrzés során 14 gyorshajtóról készültek felvételek. Beszédes adat, hogy a megengedett 130 kilométer per óra sebességhatárt jóval meghaladóan, 155-ös sebességre volt beállítva a műszer, tehát csak az ezt meghaladó mértékű sebességgel haladó járműveket rögzítette a kamera. A csúcsot egy óránként 186 kilométeres sebességgel közlekedő autós állította fel.

– Felhívjuk a közlekedők figyelmét, hogy továbbra sem csak lakott területen belüli útszakaszokon, hanem lakott területen kívüli, illetve gyorsforgalmi utakon is számíthatnak sebesség-ellenőrzésre – figyelmeztetett Nagy Gábor.
Megosztás: Facebook Twitter E-mail

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

12 következő >> végére >>> 16 hozzászólás
Moderálásra küldöm 16. Fenyőrigó 2012.09.17. 19:35

Kedves Traffipax-huszárok!

Aztán a kamikaze "sofőröket" miket sikerül kikapni a forgalomból? Vagy ez utóbbi már komolyabb erőfeszítést igényelne? Esetleg egy péntek és szombat esti szonda razziának mi lenne az eredménye? További sok sikert!

Moderálásra küldöm 15. Pepe9111 2012.09.14. 14:15

Fekete Opel Corsa, hátsó ablakából szoktak mérni a felüljáróról, a Budapestről Győr felé haladókat, kb fél úton!

Moderálásra küldöm 14. verembele 2012.09.14. 13:16

Tisztelettel:
8.Csetneky 2012.09.13. 18:25 Ön már teljesen jó úton jár kérdésével.
A rendőrség "Isten" tudja mekkora létszámmal (nagy bevétel) öszpontosul a KRESZ-t megszegőkre, ugyanakkor a köztörvényeseket nem igazán kergetik, emberhiány (paraszt vagyok: létszámhiány) meg egyéb miatt.
Ha kiégett az égőd menetközben, vagy nincs öved: na ezt fizessed meg...a büdzsének..
A tolvajok, rablók, k..u.vák, gyilkosok, csalók, sikkasztók, pénzmosók, stb.. és politikusok szabadon glasszéznak szerte-széjjel az Országban.
Őket a maradék "sünik" kergetik tessék-lássék módon. Bár van kivétel, ezért pár RENDŐRNEK megköszönöm.
Üdv.

Moderálásra küldöm 13. Csajsziland 2012.09.14. 09:37

kimoderálták volna a hsz-em? :)

Moderálásra küldöm 12. Csajsziland 2012.09.14. 09:23

M85 Enese elkerülő szintén a 2. felüljáróról nyomják. Azt hittem rosszul látok, mikor 40 fokban zöld ponyvával letakart kocsi állt fent . Mára eljutottak odáig, hogy fekete kocsi áll fent, amit a dupla szalagkorláttól csak a nagyon figyelmesek szúrnak ki. A Class FM-ben minden reggel a babakék Transporteren röhögnek, ennyit nem mérnek sehol, mint itt a környéken. Ebből épül az elkerülő Csornán? Mert akkor már egy komplett körgyűrű ára vasúti felüljáróval együtt megvan szerintem. Írtam a szerkesztőségbe, hogy arról mikor írnak, hogy az elmúlt hetekben végigrabolták pl. Lébényt, mély hallgatás....

Moderálásra küldöm 11. orbison 2012.09.13. 22:12

Hyppolit:
Tudod, majd ha a fél életed a közúton töltöd, akkor Te is ideges leszel, amikor teljesen illetéktelen emberek kiraknak egy 30-as táblát, meg egy "Úton folyó munkák" típusút, aztán munkájuk végeztével kint hagyják, mert "másnap úgyis kelleni fog megint". És a "sünök" meg ráutaznak (lásd: Győrszemere, mostanság).

És ennek a legdurvább verziója, amikor kirakják a 30-as (de mindegy is, hogy milyen) táblát és a munkaterület végére nem teszik ki a feloldót. Mert nincs nekik. Vagy nem ismerik a KRESZ-t.

Hát ezért van olyan sok "szabályszegő" az utakon. Elég sokat utazom Ausztriában is, egyáltalán nem láttam még a hazaihoz hasonló - útkarbantartással kapcsolatos - táblázási megoldást! Mindig minden egyértelmű és BETARTHATÓ!

Ja és be is tartatják, mert ott pl. ha radaroznak, akkor nem ússza meg a külföldi sem, mint kis hazánkban.

Természetesen minden tiszteletem a közúton ténylegesen dolgozóké és mellettük minden esetben a megfelelő… Tovább olvasom »

Moderálásra küldöm 10. Hyppolit 2012.09.13. 21:03

Európa több országában nem nagyon mérnek ilyen vehemensen, ugyanis az állampolgár magára nézve kötelezőnek tartja, hogy 60-as táblánál hatvannal, 130-asnál pedig százharminccal menjen (Ne a keletről ingázó nyugati rendszámos vendégmunkásokat nézzük!)
Lehet a fejem felett pálcát törni, de csak kis hazánk egyes önérzettől duzzadt alanyai háborognak városban pl. 30-as, esetleg útépítés alatt egyéb sebességcsökkentések miatt. Keresik a miérteket, lealázzák azt, aki szabályosan "totyog" előttük, és eszmét gyártanak arról, hogy ezek a totyogók a legtöbb baleset okozói. Pedig itt a fejekben már nem lesz rend, lassan oda lyukadunk ki, mint pár elmaradottabb ország: kereszteződésben az erősebb dömper-bika autó függetlenül a táblától dudál, hogy félre az útból minden gyengébbnek.
Ezek a renitensek előznek záróvonalon, változtatnak irányt jelzés nélkül, mobiloznak, fényezik kivagyiságukat.
Ha mindenki kultúráltan betartaná a sebességhatárokat, akkor ebből a rendőrségnek egy fillérje sem… Tovább olvasom »

Moderálásra küldöm 9. urbaniastapista 2012.09.13. 20:29

Szép, az M15 vonalvezetése alkalmatlan a fél pályás forgalomra. A hosszú elnyújtott ívek miatt vagy cammogás van a kamionok mögött, vagy lutri-előzések, sokan az utóbbival próbálkoznak. Ugyanilyen eltervezett az M1 is (az ominózus halálút a második pálya megépítése előtt), valamint a 83-as Ménfőcsanaki elkerülője.
Az állam eltervezte, aztán meg csodálkozik, hogy sok a baleset, táblával meg trafipax-szal próbálja a rendes útépítést helyettesíteni.

Moderálásra küldöm 8. Csetneky 2012.09.13. 18:25

Mikor jutunk el odáig, hogy a fokozott rendőri jelenlétet a bűnözőkkel szembeni intézkedések miatt foganatosítják, nem pedig a pénzbehajtásra. Talán soha.

Moderálásra küldöm 7. Bali01 2012.09.13. 16:09

A fokozott rendőri jelenlétnek az indoka a halálos balesetek számának emelkedése mellett a könnyű pénz lehetősége az államkincstár részére.
így helyes a mondat.


16 hozzászólás12 következő >> végére >>>
Töltés, kérem várjon!
ˆaz oldal tetejéreˆ

hirdetés

Cikkajánló

bezár
asdasd
Kérem várjon, jelentkezését rögzítjük...