Kisalföld logö

2016. 12. 08. csütörtök - Mária -3°C | 3°C

Félpályás útzárak: elkezdődött az 523 millió forintos útfelújítás - fotók

Európai uniós forrásból, 523 millió forintból újul meg a Győrt Bakonybánkkal összekötő, 8222 jelű mellékút hat kilométeres szakasza. Képgaléria a munkálatokról.

"A Győr-Bakonybánk összekötő út közel 6 kilométeres szakasza újul meg az Új Széchenyi Terv Regionális Operatív Program keretében, mintegy 523 millió forintból" - kezdte portálunk érdeklődésére Pécsi Norbert Sándor, a Magyar Közút szóvivője.

"A munkálatok a kivitelező céggel kötött szerződés alapján október végéig tartanak. Jelenleg Győrság irányából Pázmándfalu felé pályaszerkezet cserét hajt végre a kivitelező, félpályás útzár mellett.


Félpályás útzárak: elkezdődött az 523 millió forintos útfelújítá

Ugyanilyen munkálatok lesznek Pázmándfalu belterületén is, hasonló korlátozások mellett.

A munkafázisok során a következő egy-másfél hónapban szintén félpályás korlátozásokra számíthatnak az útszakaszon közlekedők. Ezért türelmüket és megértésüket kérjük ezen időszak alatt" - zárta szavait Pécsi Norbert.

A munkálatok végeztével az útfelújítás előnyeit becslések szerint 3000-3500 környékbeli lakos élvezheti majd.

Olvasóink írták

  • 10. lacivélemény 2012. augusztus 27. 18:59
    „Karlos!
    Elsőre meg kell terveztetni,új útalap,átereszek,hidak,vízelvezető rendszer,esetleges ívkorrekciók,buszmegálló öblök,vasúti útátjáró felújjítása,stbstbstb és persze a megfeleő teherbírásu út megépítése.
    Nem olcsó dolgok ezek kéremszépen.

    Gyrcsányéknál egy kilóméter-igaz autópálya, de azért lehet viszonyítani-1,5 milliárd ft-ba került.”
  • 9. ombi 2012. augusztus 23. 21:52
    „Hát, lehet számolgatni, saccolgatni a várható összegeket. A költségek egy részére esetleg rálátást kaphatunk egy aszfaltozással, útépítéssel foglalkozó cég honlapján.
    http://www.farkasaszfalt.hu/index.php?page=arak
    Ha mondjuk 5m széles az út, akkor aszfaltozás 17500 Ft/fm, alapréteg kőzúzalékból, 15 cm-es vastagságban 11500 Ft/fm, ez összesen 29000 Ft/fm, azaz 29 millió kilométerenként.
    Ennyi biztos elmegy építésre. Sokat meg lehet takarítani, ha úgy teszik, ahogy volt már példa: a lesimított földre terítették az aszfaltot, az átadásig tényleg szépen mutatott. (higgyük azt, hogy tényleg felbontják a meglevő út alapját, és teljesen új strapabírót készítenek helyette?)
    Aztán pénzbe kerül még a ...”
  • 8. Pedró 2012. augusztus 23. 15:11
    „1. Pont ez a kérdés fogalmazódott meg bennem is...”
  • 7. FW190 2012. augusztus 23. 12:47
    „1# Ott a pont!”
  • 6. mais 2012. augusztus 23. 11:58
    „Nah ebből megint jut zsebbe ...:)”
  • 5. Mankapunka 2012. augusztus 23. 11:18
    „Tényleg valami tragédia az út Tápszentmiklósig. Ilyen aaa777 hozzászóló még nem járt arra télen,-10 fokban,havas-jeges úton.”
  • 4. aaa777 2012. augusztus 23. 10:48
    „Ilyen stratégiai fontosságú útszakaszra valóban megéri ennyi pénzt költeni :) Nem lenne ezzel baj, ha a fontosabb főutak illetve egyes győri utak (pl. Ifjúság körút vagy a temetőnél a túlterhelt körforgalom) rendben lennének.”
  • 3. Cloeon_dipterum 2012. augusztus 23. 09:46
    „2. Goldman 2012.08.23. 08:16
    Szerintem is felesleges közutakra költeni a pénzt.”
  • 2. Goldman 2012. augusztus 23. 08:16
    „Na, ez aztán hatalmas munka...”
  • 1. Karlos 2012. augusztus 23. 07:33
    „egyszer vezesse le valaki mi kerül 87millioba 1 km útépítésen ?”
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Miért jelentek meg téves információk a győri totemoszlopokon?

A 6-os, a 11-es és a 11B jelzésű buszok menetrendi változásait lassan és rosszul követték az online utastájékoztató oszlopok. Tovább olvasom