Kisalföld logö

2017. 08. 22. kedd - Menyhért, Mirjam 12°C | 23°C Még több cikk.

Életveszélyes baleset: motoros gázolt Győrben - galéria

Életveszélyes baleset történt Győrben a Pápai úton szombat délután 17 óra 50 perckor.

Motorkerékpár gázolt el egy feltehetően szabálytalanul elé hajtó kerékpáros férfit, aki a Téglagyári útról akart a Pápai úton keresztül a parkba vezető útra jutni.

Galéria! Fotók: Krizsán Csaba


Valószínűleg figyelmen kívül hagyta az elsőbbség adást jelző táblát, ekkor a Pápa irányából érkező motorkerékpáros nem tudta a balesetet elkerülni és belecsapódott a kerékpárosba.

A súlyosan sérült kerékpárost a mentők kórházba szállították.

Olvasóink írták

70 hozzászólás
  • 70. AntiFricc 2010. május 08. 12:26
    „Az amerikai söfőröknek semmilyen tapasztalata nincs. Azt hiszi, ha nyomja a gázt, annyi elég. Egy sima kézi váltóval már nem boldogul.
    Bohócokat itt nem látsz, tudod, azt máshol kell keresned.”
  • 69. elemér 2010. május 06. 17:36
    „67. h.sz. Mankapunka

    Igy néz az ki ....

    http://www.aa1car.com/library/electric_steering_toyota_prius.gif”
  • 68. elemér 2010. május 06. 07:21
    „Persze hogy megállitható, de ilyen tapasztata nincs a vezetöknek. Elözött és a sebesség megugrott és ment mint a meszes hiába fékezett. Na most ha kikapcsolja a motort tud e kormányozni vagy nem ?
    Ezen elmélkedhetett, mert ilyent még nemcsinált. Lehet hogy az se úgy megy mint ahogy elképzeli.

    Jó munkát végez a moderator <moderálva>”
  • 67. Mankapunka 2010. május 05. 23:20
    „Álló motornál te nyomod az olajat,azért olyan nehéz tekerni.

    Az elektromos szervót még nem próbáltam,mert én csak ilyen autókkal tudok csak járni.

    Nem véletlen,hogy oda van írva minden új cuccra,hogy olvassa el a Kezelési útmutatót.

    Szerintem megállítható lett volan az a Toyota!!!!!!!!!!”
  • 66. elemér 2010. május 05. 21:42
    „Nem száraz a szervo mert az olaj ott van, és lehet kormányozni a kocsit ha gurul. Remélem ezzel segitettem.;))”
  • 65. elemér 2010. május 05. 19:24
    „A száraz szervo az olyan, hogy nemkap olajat mert nem müxik a pumpa, mert nem megy a motor.;)

    http://static.howstuffworks.com/gif/steering-power-rack.jpg

    http://www.youtube.com/watch?v=3HFdprRmDTA

    <moderálva>”
  • 64. AntiFricc 2010. május 05. 16:55
    „A nagy demokrácia Kisalföld módra. Ha valami ciki, kiszedjük.
    IV. Béla ne foglalkozz elemérrel, szegényem ennyire viszi. De persze mindig ő a legokosabb. A nagy "ámerikában" - a pazarlás, környezetszennyezés országában - semmi olyan nincs, amire felnézhetnénk.”
  • 63. Imcsi 2010. május 05. 09:15
    „Milyen is az a száraz szervó?”
  • 62. AntiFricc 2010. május 05. 08:41
    „moderálva off”
  • 61. elemér 2010. május 05. 04:32
    „Értem, tehát nemtudta a vezetö hogy olajos a szervó vagy száraz. Ezt majd a Toyota leirja a tudnivalókban.;)”
  • 60. Mankapunka 2010. május 05. 01:11
    „eli

    Az olajos szervót forgó kerekeknél simán lehet tekerni guruló kerekeknél.

    Azért van ez a több mp-es funkció,nehogy véletlenül kinyomd a motort pl. az autópályán.

    Álló helyzet teljesen más,mert ott az alapjárati motor miatt az elektronika engedi egyből leállítani.”
  • 59. elemér 2010. május 04. 19:40
    „57. h.sz. Mankapunka

    Na és te ezt honnan tudod, vagy nektek ezt ki forditotta, mert a sztori ügye egész más ?

    http://articles.latimes.com/2010/mar/09/business/la-fi-toyota-chp9-2010mar09

    Telefonált a rendörségre egy 61 éves vezetö, aki elözött és a sebességet nem tudta utána levenni. Küldtek egy rendört az utra aki azt mondta neki, hogy a kéziféket is meg a féket is nyomja. Mikor 90 mérföldröl 50-re csökkent a sebesség, leállitotta a motort és hagyta gurulni a kocsit mig megnem állt. Hogy miért nem kapcsolta le a motort elöbb, csak feltételezi a rendör, lehet hogy tartott akkor nemtud kormányozni. Ügye az powersteering. Rendör elötte hajtott.

    Moderator kivételessen jó munkát végez.;”
  • 58. elemér 2010. május 04. 15:10
    „57. h.sz. Mankapunka

    "Érdekes a rendőrös ürgénél,hogy mikor telefonált,senki nem tudta megmondani az őrsön több ember közül,hogy kb. 5 mp-ig kell nyomni a Start Engine gombot,hogy leálljon a motor???"

    Ezt én részletessen nem követtem. Ilyen infot nem adnak az őrsnek. Egyáltalán létezik ilyen gomb, vagy külön használati utasitás van erröl ? Ha ez igy müxik akkor nem is veszik azt a kocsit.

    56.h.sz. IV.Béla "Moderátor akarok lenni!! :)"

    Hmm..., haver olvasd a Kisalföld szabájait és azokat tartsd be, és ne bohóckodj.;))”
  • 57. Mankapunka 2010. május 04. 14:48
    „Érdekes a rendőrös ürgénél,hogy mikor telefonált,senki nem tudta megmondani az őrsön több ember közül,hogy kb. 5 mp-ig kell nyomni a Start Engine gombot,hogy leálljon a motor???”
  • 56. IV.Béla 2010. május 04. 14:28
    „Moderátor akarok lenni!! :)”
  • 55. elemér 2010. május 04. 14:22
    „53. h.sz. Imcsi

    "Nekünk volt 2002-es gyártású koreai autónk, abban-ha bal lábamat menet közben ráraktam a fékpedálra-egyből el kezdett lassulni az autó, még akkor is, ha teljesen lenyomtat a gázpedált!"

    Ez pofon egyszerü. Koreai kocsi az teknikailag évekkel a Japán kocsik mögött van.”
  • 54. elemér 2010. május 03. 14:19
    „Ügye az osztájozásnál figyelembe veszik a nemzetközi diákokat is. Egy jó egyetemen ez sok van, és hires dijas professzorok. .Egy jó egyetemnek jó összeköttetései is megvannak. Nagy cégek kiket honnan vesznek fel stb. Németek szeretnének jobban szerepelni és ezért szerveztek is külön alakulatot maguknak. Világbirodalmuk viszont csak az angoloknak volt és az angol egyetemeken kötelezö. Ahol nem, az még csak számitásba se jöhet. Persze ezt mind megvitassák a cikkben, mert ott vannak a hozzászolások. Rongyosfejü indiaiaknak félreáll a szájuk.;))”
  • 53. Imcsi 2010. május 03. 09:56
    „Nekünk volt 2002-es gyártású koreai autónk, abban-ha bal lábamat menet közben ráraktam a fékpedálra-egyből el kezdett lassulni az autó, még akkor is, ha teljesen lenyomtat a gázpedált!”
  • 52. Powerarc 2010. május 02. 23:44
    „szabo1936
    Hogy hányan haltak meg emiatt, az még nem bizonyított 100%-ban, egyelőre még vizsgálat alatt van nem?
    Ahhoz hogy gyorsuljon, padlóig kellett hogy nyomja a pedált, ami ott kellett hogy beragadjon. Ez meg nem előzmény nélkül történt meg, hanem fokozatosan jelentkezett, először csak egyre lassabban tért vissza, utána ragadt be. Egyébként a jármű fékteljesítménye nagyobb mint a motoré, meg kellene tudnia állni akkor is ha teljes gáz van. Egy biztos, hogy a kocsi elektronikáját úgy kellene programozni, hogy amikor satufék van, a gázt vegye el attól függetlenül, a gázpedál milyen állásban van. Ha jók az infóim, idáig csak a VW csinálta így meg a rendszerét.”
  • 51. AntiFricc 2010. május 02. 23:05
    „IV. Béla
    Ez jó nagyon :DD”
70 hozzászólás

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Holttestet találtak Győrben

Egy ismeretlen holttestet találtak Győrben a Mosoni-Dunában a Széchenyi hídtól mintegy egy… Tovább olvasom