Kisalföld logö

2016. 12. 08. csütörtök - Mária -3°C | 3°C

Drágulnak a Budapest–Győr autóbuszjáratok - táblázat

A Kisalföld Volán honlapján közli, hogy a Budapest-Győr autóbuszvonalon közlekedő járatok az „emelt szintű országos személyszállítási szolgáltatás" kategóriába kerültek. Így szeptembertől többet fizethetünk egy utazásért.
Szeptember 1-től kezdődően az 1260 Budapest – Győr autóbuszvonalon közlekedő 51, 71, 53, 55, 75, 57, 77, 59, 79, 2, 50, 52, 72, 54, 74, 56, 76, 58, 78 számú járatok, a Közlekedéstudományi Intézet Nonprofit Kft.Északnyugat-magyarországi Közlekedésszervező Iroda tájékoztatása alapján, az „emelt szintű országos személyszállítási szolgáltatás" kategóriába kerültek besorolásra.

Kivonat az országos személyszállítási szolgáltatások díjai táblázatból
Kivonat az országos személyszállítási szolgáltatások díjai táblázatból

Így ezeken az autóbuszjáratokon a díjat az országos személyszállítási szolgáltatásokra vonatkozó díj és az emeltszintű országos személyszállítási szolgáltatás övezetenként meghatározott kiegészítő díjának összegeként kell meghatározni.

A kiegészítő díjat a díjmentes utazásra jogosultaknak, a bérlettel vagy egyéb érvényes utazási igazolvánnyal rendelkezőknek is minden utazás alkalmával meg kell fizetni.



A Kisalföld Volán közleménye: http://www.kvrt.hu/index.php?hlid=601

Olvasóink írták

21 hozzászólás
12
  • 21. Demalgon 2012. augusztus 13. 13:42
    „Más az, akinek nincs fogalma az autózásról, és más az, akinek halvány fingja sincs egy autó tényleges és valós fenntartási költségeiről manka. Amortizációval számolni kell, az auto kopik, hacsak nem műanyagból építettél egy Porsche-t. Ha kopik van szervízdíj, ha beléd durrantanak a szervízköltség jelentős, ha elfelejted befizetni a kötelezőt, vagy bármi más miatt a cascot is, és ugrik a biztosításod, akkor a szerelés miatt is a zsebedbe nyúlhatsz mélyen. Van haszna a kocsinak, nem vagy időhöz kötve, de ezen kívül inged-gatyád rámegy. Téli gumi minek kell? Ha majd fejreállsz, akkor beszélünk róla.”
  • 20. miracle 2012. augusztus 11. 11:45
    „Mankapunka
    Gyengébbek kedvéért soroltam fel az alábbi tételeket, mert nagy divat csak a benzinköltséget figyelembe venni az autózás költségeinél. Ez a teljes költségnek - az amortizációt még figyelembe sem véve - csak a fele kb.”
  • 19. Mankapunka 2012. augusztus 11. 02:44
    „Akkor járjatok busszal meg vonattal.

    De az megfizethetetlen,hogy nem kell a keleti pályaudvartól pest külső kerületéig eljutni valamilyen úton-módon.
    Ugye a HÉV is kiszámíthatatlan,mert lopják a vezetéket,szegény régi buszok nincsenek karbantartva.

    miracle KGFB alaból fizetni kell,ha van autód,szervíz,az annyi,ha okosan használod az autód,mint amennyit a buszon-vonaton megspórolsz,téli gumi? nem értem,minek kell? nálam nyáron is az van fent,és nem eszik tőle az autó többet,az a pár deci nem mérhető igazán,ha nagyrészt városban jársz vele. Amortizáció: akkor minek vette is valaki a kocsit valaki a családban.
    Akkor ne is egyél annyit,mert úgyis csak ki pottyantod a WC-n,nem?

    Ezt csak olyan írja,akinek null fogalma van az autózáshoz,és itt nem a szerelésre gondolok.

    Tudod,megfizethetetlen,mikor a 90 éves nagyszülőt eltudod vinni a szülőfalujába,ami nem itt van a megyében.
    Pár ezer forintot meg,amit fillérba..ol,azt meg tartsd meg,és ülj rajta,majd attól boldogabb leszel.”
  • 18. Truder 2012. augusztus 10. 23:54
    „A z a kettő, ami megmaradt? Szégyen”
  • 17. sorok_közt 2012. augusztus 10. 23:46
    „15!
    Miről beszélsz? Miféle államilag támogatott buszjáratról? A Volán legnyereségesebb járata volt a Győr- Budapest szakasz, amíg le nem állították a buszközlekedést. Mit kellett azon támogatni? Nyilvánvaló, hogy ezen a szakaszon bármely vállalkozó nyereségesen tudná közlekedtetni buszjáratát, ha az állam engedné, nem élne vissza monopolhelyzetével . Milyen alapon döntenek helyettem, ha én megfizetem az árát?

    A másik: miért jobb az nekem, hogy a Népligethez át kell metróznom a Keletiből, amikor eddig a busz ott tett ki?”
  • 16. miracle 2012. augusztus 10. 19:55
    „Jannus
    Kgfb, műszaki, szervíz, téli gumi, olaj és persze az elején maga az autó: gondolom ingyen van. Amortizáció sincs.
    Elfelejtetted őket beleszámolni.”
  • 15. gte325 2012. augusztus 10. 19:14
    „kora hajnaltól késő estig óránként min 3, de csúcsidőben akár 5 vonat is indul, kb 1200 férőhellyel, általában pontosan, menetrend szerint Budapest felé, és hasonló a visszautazás lehetősége is. A vonatok tisztaságával sincs sok probléma, a Stadler, ill Bombardier (piros) vonatok tiszták, a teljes utastér légkondicionált, a gyorsaság megfelelő, a RJ személyautóval a pályán is verhetetlen. A szombathelyi (92xx) gyorsok hagynak némi kívánnivalót maguk után, de sztem Sopron-Győr-Bp viszonylatban nincs szükség államilag támogatott autóbuszjáratra. A buszok feladata az, hogy az utasokat a vonathoz vigyék.”
  • 14. anthisthenes 2012. augusztus 10. 18:10
    „Belenéztem a menetrendbe. Persze a jelenlegibe. Budapest-Győr gyorsvonat illetve Railjet 1.21 perc azaz 81 perc 2520 forint illetve 2930 forint.
    Volán 1 közvetlen járat(!) 110´ 140 km díjövezet = 2520+ ???
    Átszállással Székesfehérváron 185´ 70 + 90 km-es jeggyel 1300 + 1680 = 2980 forint
    Miről is beszélünk???”
  • 13. umberto 2012. augusztus 10. 17:42
    „Semmi gond ezzel.
    Vonattal+BKV-vel kicsit macerásabb Bp-re utazni. A vonatok, állomások koszosabbak, büdösebbek.
    Ezért lesz olcsóbb.

    Akinek meg fontos a rövidebb menetidő, tisztaság és kényelem, az fizessen többet.

    A jobb drágább - így működik minden normális piacgazdaság, nincs miről beszélni.”
  • 12. anthisthenes 2012. augusztus 10. 17:25
    „Nemrég arról volt szó, hogy egységesítik a MÁV (GYSEV) és a Volán jegyárait. Miért is drágább a busz? Gyorsabb a vonatnál? Nem. Kényelmesebb? Ha még egy WC-vel felszerelt "luxusbuszon" (látod ugye az idézőjelet! ) is ki szeretnél menni a toiletre, már magadra vonod a sofőr és utastársaid haragját. Csomagot kevesebbet és nehézkesebben szállíthatsz. stb.,.... Ám, el kell viselned, hogy a sofőr egyfolytában telefonál (ugyan kinek és miért?) dohányzik, (neki miért is lehet? ), ha késésben van is kiveszi a neki járó szabadidőt. Akkor miről beszélünk?
    Aki azt írta, hogy köszönjük Orbán Viktor, meg hogy ezt ez a rendszer termelte ki, ugye nem fog 2014-ben a Fideszre szavazni??? Ne politizáljunk, de a bukott pártokat próbáljuk örökre eltávolítani a parlamentnek a közeléből is!!!”
  • 11. Mankapunka 2012. augusztus 10. 17:13
    „Jannus

    Én saját autóval sosem megyek fel a pályára,nekem jó az országút is. Az a +1 óra út,mivel betartom a szabályokat,így azt a pénzt megéri megspróolni,nincs ilyen órabérem erre.

    Szép a táj,gyér a forgalom Bicskéig,utána meg már ott az M1-M7 bevezető,ami ingyenes,nem kell a budai részen végig csattogni,így majdnem a 150-ből 110-et kell csak az országúton menni.
    Az sem jó,hogyha áll sokat a kocsi,nem tesz jót a kenésre váró alkatrészeknek.”
  • 10. embertelen 2012. augusztus 10. 16:57
    „Köszönjük Orbán Viktor!”
  • 9. Dwatson 2012. augusztus 10. 16:45
    „Új hónap,új sarc! Még jó hogy "nincsenek megszorítások"!”
  • 8. igazgyőri 2012. augusztus 10. 16:40
    „Azok az emberek akik ezeket a rendeleteket hozzák sajnos nem tömegközlekedéssel járnak dolgozni.Ezért nem érdekli őket,hogy a becsületesen dolgozó(adót fizető emberek) munkába vagy bármely célból történő utazása mennyibe kerül.
    Saját magam elgondolkozom azon mikor munkába menet várom a buszt a megállóban,szemben a kereszteződésben pedig kifordul (ide nem lehet ki írni) kikkel teli milliós autók!”
  • 7. Jannus 2012. augusztus 10. 16:39
    „Manka: Teljesen igazad van. Én egyedül sosem megyek Pestre ha mégis akkor meg a cégessel amit nem én tankolok. Ha két személyt veszünk simán jobb a kocsi. Az én opelom 6,5 et eszik 100on ha nagyon hajtom meg klímázok akkor 7et. Abból ha 150 km-t megyek akkor simán 9500 ft amit fizetek +pályadíj. Tehát az a minimális díj amivel a kocsi többe kerül akkor inkább az. Nem kell tolerálnom az izzadtságszagú polár bukéját. Meg a réteg marci szotolázását aminek a fele a padlón landol. Nem kell várnom, házig megy, és ami a legjobb hogy nem vagyok időhöz kötve. Ha vmit hozni akarok az is simán megy. Tehát ha engem bárki kérdez CSAK és KIZÁRÓLAG CSAK AUTÓÓÓÓÓÓÓ. Városi buszt már régen elfelejtettem, de hosszúba még csak csak felültem a vonatra. De ezek után már véletlenül sem fogok!!”
  • 6. Mankapunka 2012. augusztus 10. 16:09
    „Ezért kell venni egy szakadt dízel autót,otthon patentra a motort megcsinálni,aztán nem zavarnak a rosszul parkolók,fele étolaj-fele gázolajjal elmegy,és nem kell sorban állni sehol sem,hogyha az 1-es úton mész pestre.”
  • 5. sorok_közt 2012. augusztus 10. 13:38
    „csakhogy a Népligetből gyalog jutok a a célomhoz, a Keletiből meg villamossal, úgyhogy marad a busz. csakazértis.”
  • 4. miracle 2012. augusztus 10. 12:26
    „Zoli
    Hogy többet kell fizetni.
    Amúgy nem változik semmi, a pluszpénzért nem kap senki semmilyen többletszolgáltatást.”
  • 3. _Zoli_ 2012. augusztus 10. 11:52
    „,,emelt szintű országos személyszállítási szolgáltatás" kategória
    Engem azért érdekelne mit takar ez!

    Előre is köszi az infókat”
  • 2. gte325 2012. augusztus 10. 10:55
    „1. buszsofőr 2012.08.10. 09:51 : plusz a kötelező helybiztosításért 150 Ft-ot, azaz összesen 355 Ft-ot, ami az eddigi 2600 Ft-os jegyárhoz képest alig több, mint 10%, de más viszonylatokon akár 100% közeli is lehet a növekedés. Pl 15km-e távon eddig 310Ft, +150Ft "Kiegészítő jegy" +150Ft "kötelező helybiztosítás" = 610 Ft annak is, aki majd´ minden nap dolgozni megy, naponta oda-vissza 600Ft, amit vajon hogy térítenek vissza a munkáltatók!?
    A mocskos orbán banda újabb vérszívása, ébresztő Zemberek itta zidő, orbán takarodj!”
21 hozzászólás
12
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Hazai gyümölcs Ausztriából

Növénytermesztéssel foglalkozó olvasóink fájlalják, hogy olyan parasztnéninek, -bácsinak öltözött… Tovább olvasom