Kisalföld logö

2017. 10. 17. kedd - Hedvig 11°C | 21°C Még több cikk.

Csúnya vita 1200 forinton az egyik győri Sparban

"Az egész ügyben az volt a legkicsinyesebb számomra, hogy 1200 forintért gyakorlatilag csalónak néztek, miközben a telefonomon a felvétel feketén-fehéren mindent bizonyított" - mondta Olvasónk. Szavazás.
Jól tudjuk, hogy a bevásárlóközpontok, üzletláncok naponta különböző akciókkal csalogatják a vásárlókat. Éppen ezért nem ritka eset, amikor egy-egy leárazásból vita alakul ki a kasszánál.

A konfliktus forrása legtöbbször az, hogy a kasszánál még a régi árat könyveli le a rendszer - holott a polcokon már akciós papír hirdeti az árcsökkenést.

Rögtön tegyük hozzá: a legtöbb üzlet munkatársai kulturáltan kezelik ezeket a kellemetlen szituációkat. Olvasónknak azonban nem volt ilyen szerencséje múlt vasárnap.

699 vagy 899 forint a kávé ára? 200 forint volt a különbség csomagonként

"A győri Árkádban található Spar üzletben vásároltam. Az akciós áruk között lévő Tchibo-állványon és a teás-kávés polcon eltérő ár volt, ezért lefényképeztem azt, ahonnét elvettem a csomagokat.

Fizetéskor jeleztem a pénztárosnak, hogy ezt a kávét két különböző áron árulják az üzletben - hat, 25 dekás csomag esetében a különbség már 1200 forint volt -, mire azt válaszolta, hogy ő nem tud mit tenni, de az információnál megoldják a problémát és visszaadják a különbözetet" – kezdte győri Olvasónk.


`Rossz árat nézett a vevő?´ - A fotók, amelyekkel csak igazát akarta bizonyítani Olvasónk
`Rossz árat nézett a vevő?´ - A fotók, amelyekkel csak igazát akarta bizonyítani Olvasónk

"Nos, a vevőszolgálaton nem kedélyesen folytatódott az ügy. Megmutattam a blokkot és a képet az árcéduláról, mire a hölgy azonnal közölte: itt nem lehet fényképezni. Mondtam, hogy lehetni biztosan lehet, mert a telefonomon jól látható a kép, legfeljebb nem szabad, de talán kezdhetné bocsánatkéréssel is a leteremtésem helyett.


`Vagy egész más termék etikettje volt a termék előtt?´
`Vagy egész más termék etikettje volt a termék előtt?´


A beszélgetés azonban továbbra is abban a hangnemben zajlott, mintha egy ellenem eljáró hatóság előtt állnék. A hölgy közölte: majd akkor kérnek elnézést, ha kiderül, hogy nekem van igazam és azonnal töröljem a képeket a telefonomról! Mondtam neki, hogy nyugodtan hívjon rendőrt, ha akar, de törölni nem fogom a képeket" – folytatta Olvasónk.


`Pedig a név és a kód is hasonlít.´
`Pedig a név és a kód is hasonlít.´


Olvasónk fotójára fittyet hánytak a vevőszolgálaton

"Az egész ügyben az volt a legsértőbb számomra, hogy 1200 forintért gyakorlatilag csalónak néztek. A vevőszolgálat - végig kioktató hangnemben - nem a problémámmal foglalkozott alapvetően, hanem azzal hogy fényképezni tilos. A kínos párbeszéd után az osztályos eladóval közösen megnéztük a polcot.

Ő elismerte az üzlet tévedését, majd ezt követően visszaadták az 1200 forintos különbözetet. Miután megkaptam a pénzt, megnéztem az üzlet bejáratát. A dohányzást A4-es méretben, a fagyit és a kutyákat A5-ös méretben tiltják ki a boltból, de a fényképezésről nem találtam semmilyen információt.

Nem vagyok PR-szakértő, de azt gondolom: hiába mosolyog Ördög Nóra óriásplakátokon, hogy népszerűsítse az üzletláncot, ameddig egyes vevőszolgálatok ilyen színvonalon oldanak meg jogos vásárlói észrevételeket" - zárta szavait neve elhallgatását kérő Olvasónk.

Végül, csak bebizonyosodott Olvasónk igaza - kattintson a nagyobb képért!
Végül, csak bebizonyosodott Olvasónk igaza - kattintson a nagyobb képért!


A Spar nem kommentálja az ügyet, de úgy tudjuk: hasonló, vitás reklamáció után előfordult már, hogy ajándékkosárral lepték meg vásárlójukat


A kisalfold.hu a szóban forgó ügyben megkérdezte a Spar kommunikációs osztályát. "A vevőszolgálati munkatechnika értelmében nem szoktunk közvetítőkön keresztül tárgyalni problémás kérdésekben. Ha bármely vásárlónknak problémája van, vagy kérdése merül fel, akkor a központi vevőszolgálat áll a szíves rendelkezésére.

A vevőszolgálaton dolgozó kollégáim minden egyes esetben szakszerű módon vizsgálják ki a beérkező kérdéseket és a törvényben meghatározott módon tájékoztatják, vagy adott esetben kártalanítják a vásárlót, amennyiben az igaza bebizonyosodik" – közölte Maczelka Márk, a Spar kommunikációs igazgatója.

A kisalfold.hu más forrásból úgy értesült: hasonló vitás reklamáció után az üzletlánc nem csupán elismerte a vásárló igazát, de még egy ajándékkosárral is meglepte.



hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Apró földönkívüli Győrben: nézze meg videón a földimalac születését! - fotók

A ritka földimalacokból az egész világon körülbelül 60 példány él állatkertekben. Ebből két egyed… Tovább olvasom